If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
А и тоя е същото холивудско гомно много приказки и малко дела.Тарикат и измамник.Ма като има идиоти да му дават пари....Фалита ще е зрелищен както и на цялата им вмирисана държава
Не че нещо ама делата му се виждат и използват в цял свят.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
А и тоя е същото холивудско гомно много приказки и малко дела.Тарикат и измамник.Ма като има идиоти да му дават пари....Фалита ще е зрелищен както и на цялата им вмирисана държава
- Казала дребната и завистлива душица и се отправила към кръчмата
Безспорно Елън Мъск е фронтменът на истинска индустриална революция, която ще засегне много по-дълбоко истаблишмънта, отколкото Епъл телефонаджиите навремето. Под заплаха са не само традиционните автопроизводители, но и петролната индустрия, дилършипите, сервизите, после и професионалните шофьори и т.н.
Не мисля че има друг, който би могъл да издържи на огромният натиск, освен Мъск, икона от калибъра на Джобс, с цялата Силиконова Долина зад гърба си. В крайна сметка ще победи, неизбежно е.
Тази пропаганда няма за цел да спре прогреса а само да го забави, за да се подготвят, поне колкото може.
А и тоя е същото холивудско гомно много приказки и малко дела.Тарикат и измамник.Ма като има идиоти да му дават пари....Фалита ще е зрелищен както и на цялата им вмирисана държава
Е, няма как при толкова дезинформация за тесла/Мъск хората да са позитивно настроени
Нали това е целта. Като не могат да ги конкурират с продукт и функционалност е по-лесно и в хиляди пъти по-евтино да се финансира медийна дезинформация. Но и това не помага особено като гледам как растат продажбите на EV.
Безспорно Елън Мъск е фронтменът на истинска индустриална революция, която ще засегне много по-дълбоко истаблишмънта, отколкото Епъл телефонаджиите навремето. Под заплаха са не само традиционните автопроизводители, но и петролната индустрия, дилършипите, сервизите, после и професионалните шофьори и т.н.
Не мисля че има друг, който би могъл да издържи на огромният натиск, освен Мъск, икона от калибъра на Джобс, с цялата Силиконова Долина зад гърба си. В крайна сметка ще победи, неизбежно е.
Тази пропаганда няма за цел да спре прогреса а само да го забави, за да се подготвят, поне колкото може.
Абе с какво Мъск ти бръкна в най-свидното, таа все ти е в устата?
Знам че е трън в задника на ватниците с тия ракети, или щом е Мъск, много силно го мразите?
Е, няма как при толкова дезинформация за тесла/Мъск хората да са позитивно настроени
Нали това е целта. Като не могат да ги конкурират с продукт и функционалност е по-лесно и в хиляди пъти по-евтино да се финансира медийна дезинформация. Но и това не помага особено като гледам как растат продажбите на EV.
Не преставаш да ме учудваш с елементарни разсъждения.
Като се има предвид залога (и колко играчи са заинтересовани от провал) е повече от нормално да има трусове. Машината за дезинформация работи с пълна сила!
Петролна, енергийна, автомобилна индустрии (и не само) са на прага на преобръщане с главата надолу.
Няколко примера, пък всеки може да ги провери за 5 мин!
Три компании:
Епъл – 2013 год спада с 45% (при това в най-силния си период на растеж). За периода преди Стив Джобс няма смисъл да коментираме.
Нетфликс – 2011 год спада с 83%
Амазон – 2000 год. спада с 95%, 2004та спада с 57%, наскоро с над 30%
Можеш да провериш всяка компания къде е сега!
Към днешна дата никой не се интересува колко са спадали в миналото, а каква е пазарната им позиция и продукти които предлагат.
Инвестиционните компании от 2012та година предвиждат фалита на Тесла, а компанията удвоява приходите всяка година!
Consumer Reports се оказва че нямали точно това предвид:
Consumer Reports auto testing director Jake Fisher: „Consumer Reports’ negative review was “specifically about the system’s new ability to remove the confirmation and alert on lane change,” and not Navigate on Autopilot as a whole“.
Отново auto testing director Jake Fisher: „I’ve tried all of the systems. They aren’t nearly as capable as Tesla. I do like that BMW is adding a driver monitor camera, but the implementation isn’t as great as Tesla’s.
Та значи след като потребителите са ревнали, че статията е НЕВЯРНА излиза директора и разправя, че не са имали предвид Ауто пилота като цяло, а конкретна настройка. Видно от изказването му е че в сравнение с всички системи на пазара тази на Тесла е най-добрата!!!
Можеш да се постараеш повече вместо да попиваш какво ти спускат от медиите (средно интелигентния човек е наясно каква е ролята на медиите).
През лятото на миналата година акциите на компанията достигнаха 350 долара.
ДНЕС се търгуват ПОД 200 долара!!!
Това се случи под влияние на няколко фактора: намаляване на предлагането на автомобили, увеличаване на разходиТЕ на компанията, нерентабилността и техническиТЕ проблеми!!! /не говоря за технически проблеми СЛЕД 2-3 години в експлоатация!/
През май инвестиционната компания Wedbush Securities понижи целевата цена на Tesla за ВТОРИ ПЪТ този месец. Експертите от Morgan Stanley признаха, че акциите, в най-лошия сценарий могат да спаднат до 10 долара.
Последният удар за Тесла даде Consumer Reports. В него се казва, че актуализираната автопилотна система на електромобилите на Тесла, предназначена да помогне на водача, може да взима опасни решения в противоречие с правилата за движение по пътищата!!!
Логореев, сега ще ти кажа нещо да се ограмотиш. Понякога на двг се прави основен ремонт.
Какво е основен ремонт? Като за теб и Уикипедия е достатъчна (дали?).
Има и по-сериозни източници, но не са за теб.
ПП
Абе с какво Мъск ти бръкна в най-свидното, таа все ти е в устата?
Знам че е трън в задника на ватниците с тия ракети, или щом е Мъск, много силно го мразите?
Я ти кажи на тебе Путин и руснаците с какво ти бръкнаха в най свидното че толко силно ги мразиш...Иначе оня Мъск ли Пъск ли е един измамник който троши парите на глупаците
Всеки месец, в сервиза му ремонтираЛИ коляновия вал и той вече бил бесен с тия "ремонти"!
Па и едни пари вървят, нали са разбрали, че не чува петела...
Чудех се защо застава зад Мъск, а то - защо? Щял да спестява от ежемесечен "ремонт" на колянов вал... ))
Иначе - по каква друга причина да застава ЗАД Мъск?
Логореев, сега ще ти кажа нещо да се ограмотиш. Понякога на двг се прави основен ремонт.
Какво е основен ремонт? Като за теб и Уикипедия е достатъчна (дали?).
Има и по-сериозни източници, но не са за теб.
ПП
Абе с какво Мъск ти бръкна в най-свидното, таа все ти е в устата?
Знам че е трън в задника на ватниците с тия ракети, или щом е Мъск, много силно го мразите?
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Разкажете моля безсмислен, кое е по-лесно да се ремонтира, ротор или колянов вал?
Вашите "познания" внасят свежест в която и тема да пишете.
Ха-ха-ха-хаааааа!
НЕлогореев, пак ли сте запечен?
Вие, кога за последен път "ремонтирахте" колянов вал? А, да сте чували някой ваш познат да е ремонтирал колянов вал?
По вашата логика, НЕлогореев, както казвате вие - щом коляновият вал на двигателя с вътрешно горене ви пречи, защо все пак електромобилите НЕ надхвърлят 1% ?
През лятото на миналата година акциите на компанията достигнаха 350 долара.
ДНЕС се търгуват ПОД 200 долара!!!
Това се случи под влияние на няколко фактора: намаляване на предлагането на автомобили, увеличаване на разходиТЕ на компанията, нерентабилността и техническиТЕ проблеми!!! /не говоря за технически проблеми СЛЕД 2-3 години в експлоатация!/
През май инвестиционната компания Wedbush Securities понижи целевата цена на Tesla за ВТОРИ ПЪТ този месец. Експертите от Morgan Stanley признаха, че акциите, в най-лошия сценарий могат да спаднат до 10 долара.
Последният удар за Тесла даде Consumer Reports. В него се казва, че актуализираната автопилотна система на електромобилите на Тесла, предназначена да помогне на водача, може да взима опасни решения в противоречие с правилата за движение по пътищата!!!
Смяната на батерията, е като да смениш резервоара,че и по-лесно. И колата става като нова. Смени ДВГ, заедно „само” със скоростна кутия и съединител, и кажи същото. ТОЛКОВА по - иначе вярната - забележка „днешната батерия”.
Така е удобно да се мисли: електромобилите не изискваЛИ никаква поддръжка!
Това да им е само проблемът! Не ме карай да повтарям нещата, които пропускаш: батерия, пробег-автономност, безопасност в електромобила и по зарядните станции, които в страната ни няма да се случат скоро, защото са малко хората, които биха отделили 100 000, нали.../до тук ти стига/...
Всъщност, тук не се говори по един важен проблем. Освен скъпата и неефективна батерия - един ремонт - даваш ли си сметка, че налага бракуване на електромобила? Я помисли малко по въпроса - кое избираш да ремонтираш: ротор или статор? Нали знаеш какво е това, мадам? Батерията се купува отделно и струва половин автомобил..., разбира се, ако желаеш да преодоляваш що-годе някакви 200-300 километра..., а и тя една батерия... /сегашната!/
Разкажете моля безсмислен, кое е по-лесно да се ремонтира, ротор или колянов вал?
Вашите "познания" внасят свежест в която и тема да пишете.
Ха-ха-ха-хаааааа!
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
През лятото на миналата година акциите на компанията достигнаха 350 долара.
ДНЕС се търгуват ПОД 200 долара!!!
Това се случи под влияние на няколко фактора: намаляване на предлагането на автомобили, увеличаване на разходиТЕ на компанията, нерентабилността и техническиТЕ проблеми!!! /не говоря за технически проблеми СЛЕД 2-3 години в експлоатация!/
През май инвестиционната компания Wedbush Securities понижи целевата цена на Tesla за ВТОРИ ПЪТ този месец. Експертите от Morgan Stanley признаха, че акциите, в най-лошия сценарий могат да спаднат до 10 долара.
Последният удар за Тесла даде Consumer Reports. В него се казва, че актуализираната автопилотна система на електромобилите на Тесла, предназначена да помогне на водача, може да взима опасни решения в противоречие с правилата за движение по пътищата!!!
Коментар