IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • https://www.youtube.com/watch?v=-bGR2ffSEm4 , ето едно видео, предимно на ток работи хибрида и нищо че батерията му е много малка.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • На мен идеята ми е че трябва да се промени трансмисията, така с електромотор - редуктор не е добре, има нужда от променящо се предавателно съотношение. Вече се обърках да го обяснявам.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
        Какво общо има ЗЗЕ с това че електрокарите очевидно харчат повече ток, защото трансмисията им или по точно възела електромотор - редуктор не е оптимален с постоянно предавателно отношение между ротора на мотора и колелата.
        Ами НЕ Е истина. По две линии:
        1. "Повече" от какво и от кога? Трябва да се поеоачва референция.
        2. Я превърни "само" 5:100 бензин в kWh, и пак смятай. Ще рече, увличаш се.

        Коментар


        • Бързоходко, колкото по бързо ускоряват колите които са на пътя и се ползват ежедневно, то е ясно че толкова по луди са хората които ги карат. Няма стандарт който да сложи таван на ускорението за колите които се движат по пътищата и който има парите да си купи болид от Ф1 и не е добре с главата, сяда в една такава опасна кола.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Какво общо има ЗЗЕ с това че електрокарите очевидно харчат повече ток, защото трансмисията им или по точно възела електромотор - редуктор не е оптимален с постоянно предавателно отношение между ротора на мотора и колелата.
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • Интересно изследване
              Шофьорите на кои марки коли е най-вероятно да са психопати!? | DizzyRiders.bg | Движението е в кръвта ни
              Особено този резултат:
              "При типа задвижване водачите с електромобили категорично дават най-висок резултат в теста и е най-вероятно да са склонни към психопатия."

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                Е тогава нямам какво повече да кажа.

                Щото не разбираш, какво ти казва Трейдърко. А то е че, тук, затворени системи няма и разсейването на енергията, е най-естественото нещо, което, се случва, ЗЗЕ и Първият Закон на Кирхоф си приличат твърде много, не мислиш ли?

                Коментар


                • ПИЧ, всичко е заменимо като свърши се намира начин да се подмени с нещо друго. Какво ще кажеш за LPG и CNG, изгарят много чисто, обаче никой не ги обяви за добри и чисти горива. Съвременните дизели също са доста добре, май само бензина е много миризлив..поне така се усеща в града като мине бензинова кола която на която двигателя не е загрял. Дизела обаче има много голямо значение дали е изправен.
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Не ги умувайте тез коли, има още вода да изтече докато дойдат на дневен ред. А дотогава дизелът червен, няма кой да го замени.

                    Коментар


                    • Да енергията е нещо като подарък от главния конструктор, примерно при една атомна реакция как се запазва и какво и се пази. Виж ако се каже закон за сътворимостта на енергията вече става съвсем нормално да се приеме че е работещ.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Един велосипедист колкото и да се напъва може да произведе не повече от 100 вата мощност, а велосипеда лети примерно при спортистите скоростта достига 70- 80 км в час. Как става - драйва е по адаптивен, при един електровелосипед 250 вата вобще няма пропорционално нарастване на функционалността при придвижване. Така че лошия, неадаптивен драйв си е такъв. Сега китайците би трябвало да са хора гледащи по пестеливо и си мислех ще направят електромобили които да се отличават с такива качества, то пък точно обратното - те вървят в посока по голямо от Хамър и с много дисплеи.
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                          Няма закон за запазване на енергията мисля, има оправдание което се нарича закон. Да енергията се трансформира, но чак да се запазва. Нещо като оправдание е .
                          Е тогава нямам какво повече да кажа.

                          Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                          Коментар


                          • Няма закон за запазване на енергията мисля, има оправдание което се нарича закон. Да енергията се трансформира, но чак да се запазва. Нещо като оправдание е .
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                              Да тогава вече излиза че Приуса харчи двойно на една Тесла.. Някой може да знае как да го порави това нещо с разхода на електричките.
                              Те по принцип ще са -
                              Голяма като Мерцедес ес класа - 10 -12квч
                              Като БМВ 3 - 8-10квч
                              По малките - до 5 на сто, най малките и вече като дойдат такива с по добра айродинамика двуместни , те ще са с по 3 на 100 само.
                              А и със скоростта има нещо, старите бензинови бяха за около 200, сега тези трябва да са поне за 300, вече радарите ги направили за 350 обаче.
                              Ми как да го направи, има Закон за запазване на енергията, тоест в случая за да преместиш едно тяло на някакво разстояние, е нужна точно определена енергия. В случая например при еднакво тегло е без значение какво гориво ще използваш. Това в идеалният случай разбира се.
                              Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                              Коментар


                              • Да тогава вече излиза че Приуса харчи двойно на една Тесла.. Някой може да знае как да го порави това нещо с разхода на електричките.
                                Те по принцип ще са -
                                Голяма като Мерцедес ес класа - 10 -12квч
                                Като БМВ 3 - 8-10квч
                                По малките - до 5 на сто, най малките и вече като дойдат такива с по добра айродинамика двуместни , те ще са с по 3 на 100 само.
                                А и със скоростта има нещо, старите бензинови бяха за около 200, сега тези трябва да са поне за 300, вече радарите ги направили за 350 обаче.
                                Last edited by supertrader; 30.11.2021, 17:22.
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X