https://www.youtube.com/watch?v=-bGR2ffSEm4 , ето едно видео, предимно на ток работи хибрида и нищо че батерията му е много малка.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеКакво общо има ЗЗЕ с това че електрокарите очевидно харчат повече ток, защото трансмисията им или по точно възела електромотор - редуктор не е оптимален с постоянно предавателно отношение между ротора на мотора и колелата.
1. "Повече" от какво и от кога? Трябва да се поеоачва референция.
2. Я превърни "само" 5:100 бензин в kWh, и пак смятай. Ще рече, увличаш се.
Коментар
-
Бързоходко, колкото по бързо ускоряват колите които са на пътя и се ползват ежедневно, то е ясно че толкова по луди са хората които ги карат. Няма стандарт който да сложи таван на ускорението за колите които се движат по пътищата и който има парите да си купи болид от Ф1 и не е добре с главата, сяда в една такава опасна кола.D.Y.F-091066
Коментар
-
Интересно изследване
Шофьорите на кои марки коли е най-вероятно да са психопати!? | DizzyRiders.bg | Движението е в кръвта ни
Особено този резултат:
"При типа задвижване водачите с електромобили категорично дават най-висок резултат в теста и е най-вероятно да са склонни към психопатия."
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Е тогава нямам какво повече да кажа.
Коментар
-
ПИЧ, всичко е заменимо като свърши се намира начин да се подмени с нещо друго. Какво ще кажеш за LPG и CNG, изгарят много чисто, обаче никой не ги обяви за добри и чисти горива. Съвременните дизели също са доста добре, май само бензина е много миризлив..поне така се усеща в града като мине бензинова кола която на която двигателя не е загрял. Дизела обаче има много голямо значение дали е изправен.D.Y.F-091066
Коментар
-
Един велосипедист колкото и да се напъва може да произведе не повече от 100 вата мощност, а велосипеда лети примерно при спортистите скоростта достига 70- 80 км в час. Как става - драйва е по адаптивен, при един електровелосипед 250 вата вобще няма пропорционално нарастване на функционалността при придвижване. Така че лошия, неадаптивен драйв си е такъв. Сега китайците би трябвало да са хора гледащи по пестеливо и си мислех ще направят електромобили които да се отличават с такива качества, то пък точно обратното - те вървят в посока по голямо от Хамър и с много дисплеи.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеНяма закон за запазване на енергията мисля, има оправдание което се нарича закон. Да енергията се трансформира, но чак да се запазва. Нещо като оправдание е .
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеДа тогава вече излиза че Приуса харчи двойно на една Тесла.. Някой може да знае как да го порави това нещо с разхода на електричките.
Те по принцип ще са -
Голяма като Мерцедес ес класа - 10 -12квч
Като БМВ 3 - 8-10квч
По малките - до 5 на сто, най малките и вече като дойдат такива с по добра айродинамика двуместни , те ще са с по 3 на 100 само.
А и със скоростта има нещо, старите бензинови бяха за около 200, сега тези трябва да са поне за 300, вече радарите ги направили за 350 обаче.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Да тогава вече излиза че Приуса харчи двойно на една Тесла.. Някой може да знае как да го порави това нещо с разхода на електричките.
Те по принцип ще са -
Голяма като Мерцедес ес класа - 10 -12квч
Като БМВ 3 - 8-10квч
По малките - до 5 на сто, най малките и вече като дойдат такива с по добра айродинамика двуместни , те ще са с по 3 на 100 само.
А и със скоростта има нещо, старите бензинови бяха за около 200, сега тези трябва да са поне за 300, вече радарите ги направили за 350 обаче.Last edited by supertrader; 30.11.2021, 17:22.D.Y.F-091066
Коментар
Коментар