IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
    А вече обясняващите се ще сте вие.
    Супертрейдър, нищо няма да обясняваме. Само вие двамата имате напъни да покажете колко много знаете.
    Микромодул ще правите, а не знаете как се измерват параметрите на една батерия.
    Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
      А иначе оставям на вас да го разгадаете - каква е тази технология и защото смъква драстично разхода на енергия. Като гледам колко силни техници сте се събрали няма да ви е проблем въобще.
      Тая технология я ползват от '97. 2003 или 2007 има ъпгрейд. Колите са Приус предимно. Казват и хибрид. Продадена на нисан преди време. Сега имат доста модели. Например новата Венза. Имат и Хайландер хибрид, рав4, и разбира се Приус. Сваля доста разхода на гориво защото работи заедно с двг.
      80% на ток не минава, защото батериите са много малки. Новата венза може да мине десетина мили само. Обаче със до 30 км/ч. Ако натиснеш повече газта, веенага включва бензина.

      Пак си чел-недочел.

      Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

        Тебе те чакаме да обясниш и за униполярна батерия сега, гений роден ненагледен
        Че ти не вися ли самураите как са го обяснили? Съвсем, като за вас двамата с Импотеция и за онзи мармот, от Габрово. Точно, съвсем като за.

        Коментар


        • А вече обясняващите се ще сте вие.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
            А иначе оставям на вас да го разгадаете - каква е тази технология и защото смъква драстично разхода на енергия. Като гледам колко силни техници сте се събрали няма да ви е проблем въобще.
            Тебе те чакаме да обясниш и за униполярна батерия сега, гений роден ненагледен

            Коментар


            • А иначе оставям на вас да го разгадаете - каква е тази технология и защото смъква драстично разхода на енергия. Като гледам колко силни техници сте се събрали няма да ви е проблем въобще.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Давам ви информация, споделям нещо което не ви е направило впечатление и то е доста напреднало като технология защото разхода на енергия е 7.7 киловатчаса за изминаване на 100км и не ми се смята но ще дойде около 9 за големите SUV. Не е случайно че Тойота точно правят биполярната батерия която изкараха, просто са много по напреднали технологично очевидно. Между другото тези батерии са с 20 000 цикъла на заряд - разряд, май няма никой друг който да може да направи такава батерия още.
                D.Y.F-091066

                Коментар


                • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                  15 милиона такива имало продадени, Toyota hibrid sinergy drive , изключително енергийно ефективни.
                  Нали?
                  Само във Варна и Горна,
                  Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                  Коментар


                  • 15 милиона такива имало продадени, Toyota hibrid sinergy drive , изключително енергийно ефективни.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                      Никой освен теб не знае за такива коли.

                      И изманика знае, стават двама Опа, може да е шизо - и да си е пак един хахахаха!

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                        Темата нали е за електрически коли ?
                        Вече имало електрически коли които въбще не трябва да се зареждат с ток, не знаех че Тойота са направили такива - 80% от пътя се изминава на ток и въобще няма нужда от зареждане с кабел на зарядна станция.
                        Никой освен теб не знае за такива коли.

                        Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                        Коментар


                        • Темата нали е за електрически коли ?
                          Вече имало електрически коли които въбще не трябва да се зареждат с ток, не знаех че Тойота са направили такива - 80% от пътя се изминава на ток и въобще няма нужда от зареждане с кабел на зарядна станция.
                          Last edited by supertrader; 28.11.2021, 12:05.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

                            И един мармот завива шоколада в станиол ...
                            Не се сдържах - харесах. И назначавам тебе за мармот. Отсега нататък, Матейко е мармот и ще завива шоколади. Ааааалилуйя!

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

                              И един мармот завива шоколада в станиол ...
                              По-скоро измамник завива шоколада... ако някой му даде пари...

                              Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                                И така, да повторим за кой ли път (ако ще, редът на споменаване, да е различен):
                                1. Стандартизация по работни напрежения и габарити.
                                2. Лесна, бърза и евтина замяна на излезли от строя елементи.
                                3. Логистични улеснения за производители, дистрибутори и клиенти.
                                4. Улеснения за дизайна, а също, и за гаранционното и следгаранционно обслужване.
                                5. Улеснено регулиране температурата на отделните елементи и батерията като цяло, с цел поддържане оптимални условия за работа.
                                6. Снижаване предпоставките за нееднаквост при производството на елементите.
                                7. Технологичност при производството, експлоатацията, извеждането от употреба и при рециклиране.
                                8. Горното и още редица "несъществени дреболии", на фона на гигантски пробив в електрохимията и науките за материалите, НЕдовели до наистина МАСОВО присъствие на електричките, е решено от един "невеж и необразован" "измамник", докато един побелял и "превъзхождащ го във всичко на светлинни години", бивш аспирант (едва ли не, ДТН), дето ни пее оди за техническата революция, НЕ СЕ Е СПРАВИЛ ДОРИ С ПОЛОВИНАТА от тези предизвикателства.
                                Е, "браво" на Р.С.М. от Я, Гб.
                                И един мармот завива шоколада в станиол ...

                                Коментар

                                Working...
                                X