IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение

    Стига вече с това "тракане" на дизеловия двигател.
    Да, дизеловият двигател работи по-твърдо, тоест "трака" повече. Обаче износването в ДВГ не е вследствие на динамичните натоварвания, който действат основно на коляновия вал и лагерите, ами на триенето. Динамичните натоварвания са по-големи при дизела и затова при него се използват масла с по-голям вискозитет. ДВГ се смята за износен, когато е износена цилиндро-буталната група и компресията на двигателя спадне под допустимата стойност, а не когато се износят основните или мотовилковите лагери.
    Номиналните обороти на бензиновия двигател са с 40- 50% по-високи от тези на дизеловия двигател и затова бензинът при един и същ пробег има направени повече обороти от дизела, тоест сегментите са се трили повече пъти в цилиндъра.
    Освен това бензинът в цилиндъра отмива масления слой от повърхността на цилиндъра, което прави триенето между сегмент и цилиндър по "сухо", докато диеловото гориво има по-добри смазочни свойства. Тези два фактора правят дизеловият двигател с по-голям пробег от бензиновия.
    Естествено това важи за двигатели изработени с най-съвеменни материали и прецизност.
    Тракат ГНП-тата. После, „натоварването”: Неслучайно, пропорциите на дизела, поначало, са различни: По-дълги бутала, по-дебели шийки на коляновия вал, където го има, допълнителни пръстени и т.н. Напреженията в материалите са напълно сравними, а ТОВА е мярката за натоварване и определящото дълготрайността. Маслата помагат, дизеловите са с по-високо алкално число, заради корозионната агресивност на сярата и азотните окиси. А гъстотата е за доп.подобряване на компресията. Не ядем доматите с колците.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
      d333 - режимите с големи загуби на енергия са кратковременни при разряд и при заряд също може да се каже, така че това изследване е малко през пръсти.
      Кратковременни но, се налагат. Моментът е, че винаги присъстват. А изследването си е доста добре обосновано.
      Виж, за „ушолога”, попадението е в десетката. Без да доказва по-високо натоварване. Чукането на дизела е с друг произход, би трябвало, да сме наясно.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение

        Стига вече с това "тракане" на дизеловия двигател.
        Да, дизеловият двигател работи по-твърдо, тоест "трака" повече. Обаче износването в ДВГ не е вследствие на динамичните натоварвания, който действат основно на коляновия вал и лагерите, ами на триенето. Динамичните натоварвания са по-големи при дизела и затова при него се използват масла с по-голям вискозитет. ДВГ се смята за износен, когато е износена цилиндро-буталната група и компресията на двигателя спадне под допустимата стойност, а не когато се износят основните или мотовилковите лагери.
        Номиналните обороти на бензиновия двигател са с 40- 50% по-високи от тези на дизеловия двигател и затова бензинът при един и същ пробег има направени повече обороти от дизела, тоест сегментите са се трили повече пъти в цилиндъра.
        Освен това бензинът в цилиндъра отмива масления слой от повърхността на цилиндъра, което прави триенето между сегмент и цилиндър по "сухо", докато диеловото гориво има по-добри смазочни свойства. Тези два фактора правят дизеловият двигател с по-голям пробег от бензиновия.
        Естествено това важи за двигатели изработени с най-съвеменни материали и прецизност.
        Старши, тия моабети са за 60-те години на 20ти век, отдавна вече не са тия разликите

        Коментар


        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
          безимeн - не съм никаква хубава Дани, ти не си добре и най добре е да вземеш мерки вместо да ни помагаш тука и да ни ограмотяваш. Как си със слуха ? Чуй един дизелов двигател как трака и го сравни с един бензинов и особенно бензиновия ако е на газ и докрадвай какво си чул да видим трябва ли да ходиш на ушолог или няма нужда.
          Стига вече с това "тракане" на дизеловия двигател.
          Да, дизеловият двигател работи по-твърдо, тоест "трака" повече. Обаче износването в ДВГ не е вследствие на динамичните натоварвания, който действат основно на коляновия вал и лагерите, ами на триенето. Динамичните натоварвания са по-големи при дизела и затова при него се използват масла с по-голям вискозитет. ДВГ се смята за износен, когато е износена цилиндро-буталната група и компресията на двигателя спадне под допустимата стойност, а не когато се износят основните или мотовилковите лагери.
          Номиналните обороти на бензиновия двигател са с 40- 50% по-високи от тези на дизеловия двигател и затова бензинът при един и същ пробег има направени повече обороти от дизела, тоест сегментите са се трили повече пъти в цилиндъра.
          Освен това бензинът в цилиндъра отмива масления слой от повърхността на цилиндъра, което прави триенето между сегмент и цилиндър по "сухо", докато диеловото гориво има по-добри смазочни свойства. Тези два фактора правят дизеловият двигател с по-голям пробег от бензиновия.
          Естествено това важи за двигатели изработени с най-съвеменни материали и прецизност.
          Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

          Коментар


          • d333 - режимите с големи загуби на енергия са кратковременни при разряд и при заряд също може да се каже, така че това изследване е малко през пръсти.
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
              на ушолог
              Уховед.

              Коментар


              • безимeн - не съм никаква хубава Дани, ти не си добре и най добре е да вземеш мерки вместо да ни помагаш тука и да ни ограмотяваш. Как си със слуха ? Чуй един дизелов двигател как трака и го сравни с един бензинов и особенно бензиновия ако е на газ и докрадвай какво си чул да видим трябва ли да ходиш на ушолог или няма нужда.
                D.Y.F-091066

                Коментар


                • Ето един сериозен анализ на загубите в електричките.

                  Measurement of power loss during electric vehicle charging and discharging

                  https://www.sciencedirect.com/scienc...60544217303730

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от И.Зверов Разгледай мнение

                    Пирамида обясни, защо късно го е разбрал.
                    Склонен съм да му повярвам.
                    Факти, пусто.

                    Коментар


                    • И.Зверов - не знам защо си мислиш че в дейността на правителствата има някакво желание да се сътвори нещо добро и по прогресивно, те просто гледат да са на власт за да се облагодетелстват от нея. Кой луд би им казал че е създал някакъв нов източник на енергия точно пък на тях, нали те са обвързани с тези които печелят най яко в момента от петрол, въглища, газ и ...и просто ще пратят някой да го гръмне.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от MILOM Разгледай мнение
                        „След като разглобихме Model 3 разбрахме, че ще трябва да правим наново Audi и Porsche“

                        https://www.kaldata.com/it-%D0%BD%D0...uZ0H9HYeubbmQA
                        За тесла килърите се говори от 2012 год. Обаче всички са поне 5-6 години след тесла технологично.
                        Автора малко е пообъркал източниците на информация. Мънро от половин година разправя, че маржа от Модел 3 е над 20-25%. Критиките му бяха, че повечето авто производители не биха използвали толкова твърд материал и сложна конструкция за купето, защото оскъпява цената. Само дето Модел 3 е най-сигурната кола в тестовете на NHTSA (National Highway Traffic Safety Administration).

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от v_tin

                          хахаха, и на мен това ми мина през ума, ама не бях сигурен- в тамошното енерго сигурно работят само мангали
                          Пирамида обясни, защо късно го е разбрал.
                          Склонен съм да му повярвам.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от И.Зверов Разгледай мнение
                            Сега без майтап.

                            Докато не е създадена технология за прерабатка или рециклиране на литиевите батерии, за мен електричките не са по-малък замърсител от девегичките, а са по-голям - за мен "замърсяването" с въглероден двуокис е смехотворна теза.

                            Като се организира рециклиране на батериите - те ти още един разход на енергия.


                            Цялата тази политическо-икономическа промоция на електричките за мен има практичен смисъл, само ако правителствата тайно знаят, че сме пред прага на въвеждане на принципно нова успешна по-добра технология на добив на енергия.
                            Не обобщавай. Нашето не знае неговите хора какво правят, та се налага друг да им хортува.

                            Коментар


                            • Сега без майтап.

                              Докато не е създадена технология за прерабатка или рециклиране на литиевите батерии, за мен електричките не са по-малък замърсител от девегичките, а са по-голям - за мен "замърсяването" с въглероден двуокис е смехотворна теза.

                              Като се организира рециклиране на батериите - те ти още един разход на енергия.


                              Цялата тази политическо-икономическа промоция на електричките за мен има практичен смисъл, само ако правителствата тайно знаят, че сме пред прага на въвеждане на принципно нова успешна по-добра технология на добив на енергия.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от И.Зверов Разгледай мнение
                                Ма тя ква стана, бе??

                                Да не изкарате най-накраа , че електричките требе да се забранат с тея им загуби?
                                Не точно. Показваме, че нещата не са чак толкова революционии и имат свои си слабости. Къде по-екологично (откъм СО2-отпечатък ) е да караш на LPG, без да се вкарваш в прекален разход - което, лично, и правя - но, при нормализация на ценните и развитие на инфраструктурата, лека-полека, и ние ще минем на ток. Всичко с времето си.

                                Коментар

                                Working...
                                X