И.Зверов - не знам защо си мислиш че в дейността на правителствата има някакво желание да се сътвори нещо добро и по прогресивно, те просто гледат да са на власт за да се облагодетелстват от нея. Кой луд би им казал че е създал някакъв нов източник на енергия точно пък на тях, нали те са обвързани с тези които печелят най яко в момента от петрол, въглища, газ и ...и просто ще пратят някой да го гръмне.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от MILOM Разгледай мнение„След като разглобихме Model 3 разбрахме, че ще трябва да правим наново Audi и Porsche“
https://www.kaldata.com/it-%D0%BD%D0...uZ0H9HYeubbmQA
Автора малко е пообъркал източниците на информация. Мънро от половин година разправя, че маржа от Модел 3 е над 20-25%. Критиките му бяха, че повечето авто производители не биха използвали толкова твърд материал и сложна конструкция за купето, защото оскъпява цената. Само дето Модел 3 е най-сигурната кола в тестовете на NHTSA (National Highway Traffic Safety Administration).
Коментар
-
Първоначално изпратено от И.Зверов Разгледай мнениеСега без майтап.
Докато не е създадена технология за прерабатка или рециклиране на литиевите батерии, за мен електричките не са по-малък замърсител от девегичките, а са по-голям - за мен "замърсяването" с въглероден двуокис е смехотворна теза.
Като се организира рециклиране на батериите - те ти още един разход на енергия.
Цялата тази политическо-икономическа промоция на електричките за мен има практичен смисъл, само ако правителствата тайно знаят, че сме пред прага на въвеждане на принципно нова успешна по-добра технология на добив на енергия.
Коментар
-
Сега без майтап.
Докато не е създадена технология за прерабатка или рециклиране на литиевите батерии, за мен електричките не са по-малък замърсител от девегичките, а са по-голям - за мен "замърсяването" с въглероден двуокис е смехотворна теза.
Като се организира рециклиране на батериите - те ти още един разход на енергия.
Цялата тази политическо-икономическа промоция на електричките за мен има практичен смисъл, само ако правителствата тайно знаят, че сме пред прага на въвеждане на принципно нова успешна по-добра технология на добив на енергия.
Коментар
-
Първоначално изпратено от И.Зверов Разгледай мнениеМа тя ква стана, бе??
Да не изкарате най-накраа , че електричките требе да се забранат с тея им загуби?
Коментар
-
„След като разглобихме Model 3 разбрахме, че ще трябва да правим наново Audi и Porsche“
https://www.kaldata.com/it-%D0%BD%D0...uZ0H9HYeubbmQAhttp://milom.blog.bg/
Коментар
-
Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнениеТова е само при пренос на електроенергия. При зареждане на батериите също имаш загуби около и над 15%.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Загубите за пренос варират от 8-15%.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеd333 - няма такива стойности на загубите при съвременните електромобили при тези процеси, визирам сериозно направените коли. Загубите в съвременна електропреносна мрежа също не са толкова големи, има мрежи в които загубата е малко над 20%. Ако се използват технологии и техника от каменната ера разбира се загубите са големи като в България. Защото в България мрежата може да губи енергия колкото подава в дадения момент към потребителите, т.е. производителите трябва да вкарат в нея двойно количество енергия спрямо това което потребителите ползват и това е защото сме много "напред". Най много ток се губи в изолациите на лошите мрежи, защо ? Защото не са поддържани и са с некачественни части, но основното е че не са поддържани.
Коментар
-
Първоначално изпратено от national power Разгледай мнениеАбе човек земи се запри бе.Само глупости от тебе бе земи чети книги че ного те клюве шТръка зад вратъ.Нали имаш зануляване на контактите дома бе дивак като размениш фазата с нулата корпусите на всички уреди са офазени и пипнеш ли ги тока та пляска през ръцете....Земи се запри молъм ти саLast edited by Pyramid; 12.02.2019, 11:25.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеПояснявам:
1.Сега се краде на поразия. Неплатено, за производителя, е загуба.
2.Неграмотни действия на работещите в ЕРП. Водят до загуби. Как? Пример (изстрадан): Пред моя гараж, от Е.ОН сменят стълб. В мое отсъствие, ама техен си е, отговарат. Е, разменили на входа фазен и нулев проводник. Нулата заземена, заземен и звездния център на трафопоста. Няколко години, преди да се усетя, и лично да разменя проводниците, след като паднал клон прекъсва мнимата „фаза”. Познай, минала ли е енергията през електромера? Той отчита, когато консуматорите ми теглят, ама токовата му верига е на фазния проводник...Е, „загубите” си ги направиха те и си бяха техен абонамент, щото те така са ме свързали.
3.Огромни размествания между генериращи и потребяващи, следствие планови изключвания поради извеждане от експлоатация (старост -нерадост) на големи генератори (напр.ТЕЦ Варна). Сега, до Варна, вместо 20 км, консумацията пътува стотици км. И т.н.
Има и други причини но, точно „изолацията”, не е. Вярваш или не, НЕ Е.
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнениеПирамидален - все още нямаш понятие за същественото, което следва, след като ми цитираш тук процеси от термодинамиката.
Ще те оставя да се помъчииш още няколко дни с твоите квалификации - очевидно доста време ти е необходимо, за да получиш ПЪРВОНАЧАЛНИТЕ СИ ЗНАНИЯ... ))
Връщам ви към част от дискусията:
Рано, в 05:25, сутринта /не е спал, за да защити хубавицата "Дани"/ - на 08.02.19 - пирамидалният е казал:
Фараонът - подведен от пирамидалния, вечерта на 08.02.19 е казал:
ЦЕЛИ ТРИ ДЕНОНОЩИЯ пирамидалният УЧИ, за да достигне до извода - на 11.02.19, вечерта
Може би веч е зацепил и другият "проверяващ" - фараона... Не е лесно, нали? Това е, КОГАТО ЧОВЕК НЯМА ПОЗНАНИЯ, НО СЕ ХВЪРЛЯ ДА ЗАДАВА /подвеждащи или ОТ НЕЗНАНИЕ!/ въпроси... Допускам, че това са частичните знания - вече писах, които има във всяка книга от специализираната литература, както и във физиката от 7-8 клас /може и по-рано/... ))
На това му се казва - да откриеш Америка! Да попиташ елементарен ученически въпрос някого, парадирайки, че познаваш процесите в ДВГ, но така и ДО ДНЕС - ДА НЕ СЕ СПИРАШ НА СЪЩЕСТВЕНОТО, което ОБЯСНИХ С ОПРОВЕРГАВАНЕ мнението на ХУБАВАТА "Дани"...Разбира се - "оневинихме" хубавата "Дани", но без изобщо да коментираме нейната ФРАПИРАЩА грешка с ТВЪРДАТА РАБОТА... /това може да го видите, както и да прочетете самият спор - малко по-назад/
))Last edited by Pyramid; 12.02.2019, 08:08.
Коментар
Коментар