Първоначално изпратено от безимeн
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Като гледам китайският електромобил - Xpeng P7, не мисля, че Мъск би сгрешил, ако копира дизайна им...)) Да беше наел двама студенти по промишлен дизайн - щяха да се справят много по-добре и Тесла щеше да има що-годе вид...
За сметка на това - китайците знаят какво и как да правят, за да имат пазарите си... Поръчваме - и за 4 месеца китайският Xpeng P7 е готов! /Мъск - някога ще произвеждаЛ и ще продаваЛ в Китай...)) Мъск - да не би да се е нещо объркАл - второто полугодие на 2019 отдааааавна е в ход /да не би да мисли, че ЩЕ - в стил на Мъск!!! - ЩЕ има и трето полугодие???/
))
https://en.xiaopeng.com/p7.html
Коментар
-
Даммммм....
Усещам, че в Китай ще лапат като топъл хляб Модел 3 на Тесла... $ 72 000 си е ефтиния за Китай!)))
За кросоувъра на Тесла /да не търся снимки сега/ - като му видяха смачканата физиономия - инвеститорите на Тесла щяха да ... пометнат...
Усещам как Мъск ще бере плодовете, но не се знае кога???
ПО ПЛАН това беше за ВТОРОТО полугодие на настоящата 2019...
$ 5-те МЛРД /милиарда/ инвестиция в Китай - според някои уважавани анализатори /няма да търся сега/ - са $ 10 МЛРД... Цяла година измина от началото на Китайската сага... Къде отиват тия милиарди?
Когато в Китай... и АКО...
.................................................. ...............................
Отново да видим по-добрият електромобил - китайският Xpeng P7:
Коментар
-
Първоначално изпратено от fon Разгледай мнениеСилен юни, особено за BEV, като хибридите все повече западат. Тесла 3, само за юни продава към 40,000 коли
http://ev-sales.blogspot.com/
Като започне да се продава „китайския“ модел 3 в Китай ще избият рибата.
С модел Y и пикапа през 2020/21та ще стигнат 2 мил. на година. Като започнат да прибират и приходи от CO2 кредити за Европа, САЩ и Китай печалбата ще е в стратосферата (само от Фиат/Крайслер имат 2 млрд).
Коментар
-
Силен юни, особено за BEV, като хибридите все повече западат. Тесла 3, само за юни продава към 40,000 коли
http://ev-sales.blogspot.com/
Коментар
-
Когато китайците докарат продукт, който се доближава до този на Тесла и са способни да го произвеждат масово може да преосмисля коя е лидерската позиция при електричките:
Най-добрия седан като поведение - Тhe king is dead long live the king – „Edmunds: Tesla Model 3 Is The “Ultimate Driving Machine” - https://www.youtube.com/watch?v=xpFe8k1vjcg
Най-сигурния седан (Crash test) - https://www.euroncap.com/en/results/tesla/model-3/37573; https://www.greencarreports.com/news...an-nthsa-gives
Най-евтиния седан спрямо конкурентните модели – TOTAL COST OF OWNERSHIP (Първоначална цена и разходи за експлоатация)
Дали е случайно че не могат да насмогнат с търсенето
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнениеНа Китайския Xpeng, със сигурност предната част изглежда по-добре от всяка Tesla в момента на пазара.
Интересно: при поръчка - за Xpeng P7 се чакат едни 4 месеца...
Коментар
-
Толкова си се фиксирал анти Тесла, че не можеш да мислиш обективно. Вече имаме ясно изразен лидер в областта. Топ играча в EV технологията е Тесла и за останалите ще остава да обират огризките като се опитват технологично да наваксват. Мача е свирен вече.
Китайците ще изместят Европейските гиганти (а най-вероятно и Японските) от авто сцената заради далновидната политика да инвестират и стимулират на макс, но си остават имитатори. Да не говорим че Тесла има ТОП статут за китайците. Xpeng, Nio и който и друг да погледнеш се опитват да копират модела на Тесла, но са 2-3 години организационно и технически назад.
Производството на автомобили е изключително трудно, капитало-емко и с нисък марж. Със всяка нова технология се пръкват десетки и стотици играчи, но в крайна сметка оцеляват най-приспособимите, а Мъск е точно такъв.
Когато фокуса на Мъск се измести от налагането на Тесла (и EV като цяло) към друга цел е възможно да бъдат настигнати от конкуренти, включително и китайски, но до тогава ще ги копират като луди. Ситуацията е същата като при Епъл – докато на кормилото беше иноватор другите се надпреварваха да ги копират. След Джобс, Епъл просто се носи по течението като корейци и китайци отдавна произвеждат по-добри продукти от айфона.
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнениеНа Китайския Xpeng, със сигурност предната част изглежда по-добре от всяка Tesla в момента на пазара.
Интересно: при поръчка - за Xpeng P7 се чакат едни 4 месеца...
Xpeng Motors, a Chinese EV startup, has unveiled the Xpeng P7, an electric sedan/coupe with 600+ km (300+ miles) NEDC Range, a reported 0–100 km/h (0–62 mph) time of just 4 seconds, dual motors (which enable four-wheel drive), and a semi-autonomous driving system.
Xpeng Motors is already known for its Xpeng G3 SUV, which it started to sell in December of 2018 in China.
Коментар
-
На Китайския Xpeng, със сигурност предната част изглежда по-добре от всяка Tesla в момента на пазара.
Интересно: при поръчка - за Xpeng P7 се чакат едни 4 месеца...
Xpeng Motors, a Chinese EV startup, has unveiled the Xpeng P7, an electric sedan/coupe with 600+ km (300+ miles) NEDC Range, a reported 0–100 km/h (0–62 mph) time of just 4 seconds, dual motors (which enable four-wheel drive), and a semi-autonomous driving system.
Xpeng Motors is already known for its Xpeng G3 SUV, which it started to sell in December of 2018 in China.
Коментар
-
Логореев, извода ти е неверен и... Безсмислен.
....китайските коли, а и не само, не са много популярни нито в Европа, нито в америките. Може някой бедняк да се излъже, но опита показва че еФтиното винаги излиза по-скъпо.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение[B][SIZE=14px]Долу
Извод: можем да побързаме с покупката на Тесла - за към 100 000 !!! Нека "помогнем" на Мъск в благородната надпревара - с пари в брой!))
Коментар
-
Долу беше споменато в стил "ЩЕ" - какво ЩЯЛО да се случи в Китай /догодина/...
Това ми дава повод да покажем на кратко какво В МОМЕНТА СЕ ПРАВИ в Китай, без бъдещето време, което ползват някои агитатори /тук/...
1. Китайският стартъп Xpeng Motors е на пазара от 2014 г. конкурент е на производителите на електромобили от високия клас. Според CNBC до края на годината Xpeng ще пусне 40 хиляди автомобила. Ето от тия:
https://www.youtube.com/watch?v=PV3DVv6cc5s
2. В по-горният клас /за милионери/ - предлага своите електромобили китайската компания NIO
3. Ако толкова много желаем да експериментираме в сферата на предизвикващата спорове от гледна точка - БЕЗОПАСНОСТ - литиево-йонна батерия - китайците могат да се похвалят и с НАЙ-ПРОДАВАНИЯТ ЕЛЕКТРОМОБИЛ В СВЕТА! За сега - това е само на вътрешния пазар, но в стил "ЩЕ" - те разширяват производството и ще започнат да го предлагат и извън рамките на страната. С едно зареждане изминава 156 км., а максималната скорост е 100 км/ч - ОЧЕВАДНО Е ПОКРИТ И МАСОВИЯТ СЕГМЕНТ...
BAIC EC180 – Базова цена 19 000 евро
4. В интерес на истината - много ВЕЧЕ СА СЕ ОРИЕНТИРАЛИ към Китай... /Мъск доста е позакъснял!!!/))
ПРЕДИ 2020 - най-големият производител на автомобилни части в Северна Америка – канадската компания Magna, ще произвежда и сглобява нова генерация електрически коли в Китай...
Според пресата - Хечбекът BAIC EC180 /под № 3 горе/ - наскоро получи „вътрешна конкуренция“, тъй като компанията производител BJEV ще пусне подобен и в пъти по-евтин вариант!?!
Заводът, който Magna и BJEV ще използват, има капацитет да произвежда до 180 хил. коли годишно.
.................................................. .................................................. ......
Извод: можем да побързаме с покупката на Тесла - за към 100 000 !!! Нека "помогнем" на Мъск в благородната надпревара - с пари в брой!))
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Нещо по темата:
Електромобилите не могат да влияят на пазарите, защото са ПОД 1 /един/ % от превозните средства с топлинни двигатели /двигатели с вътрешно горене, газови турбини, парни турбини/.
Електромобилите не могат да влияят на пазарите, защото степента им на обезопасеност не покрива съвременните изисквания за безопасно превозно средство.
Електромобилите не могат да влияят на пазарите, защото настоящата литиево-йонна батерия, освен че НЕ Е безопасна, също и не може да осигури необходимата автономност на електромобила - да не говорим, че не може да бъде използвана за получаването на голяма теглителна сила.
.........................................
/хайде - да предоставим възможност на опонентите да бъдат по темата, но моля да не рекламирате електромобили, които се ползват с протекции и с неизпълними обещания и лъжи към доверчивите акционери/
Аман от компании, които са от десетилетия "В РАСТЕЖ", които все повече задлъжняват!
Този Мъск ви е плюл и на вас в устата...)) ЩЕ, ЩЕ, ЩЕ..., догодина, до две, до три... Важно е обещания да има..., а акцията си паааада...
))
Нетна загуба от $ 408 млн. - и имаме очи да спорим - какво ЩЯЛО да стане някога...
Не знам за всички електромобили, но тези на Тесла са най-сигурните автомобили в света (поне според официално оценяващите агенции). Ако не вярваш можеш да провериш как са тествани от NHTSA и NCAP!
Достъпа до ток е почти навсякъде. Автономност колко искаш. Вярно е че в пустинята няма мрежа, но това да им е проблема.
Хъмфри, понеже вече не останаха аргументи ни занимаваш само с цената на акциите. А както няколко пъти ти казаха хората – цената днес е една, утре друга!
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Купувачите на Тесла си мислят по-скоро за реалните качества на автомобила:
Най-сигурен според NHTSA (US) и NCAP (EU)
Най-бързият седан – 0-100 км/ч 2,4 сек.
Най-практичен автомобил спрямо конкурентните модели
И М3 е най-добре продаваният автомобил спрямо конкурентните модели (в САЩ)
И понеже все се пънеш да обясняваш какви помпозни обещания давал Мъск – ето едно интервю от 2014та година (2 години след пускането на модел S).
(https://twitter.com/flcnhvy/status/1...147578369?s=03)
Преди 5 години дава прогноза за 2020та че ще продава 500 хил за година!!! Дали някой е повярвал тогава
Проблемът на повечето хора е че понеже те самите не могат да постигнат нещо съществено си мислят, че никой друг не може, и трябва да е фантазьор или измамник.
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнениеДа припомним, че в началото на 2019 година - големият манипулатор от Тесла - Мъск обеща на инвеститорите, че компанията ще бъде печеливша през четирите тримесечия на 2019 година.
През последните три месеца Тесла регистрира нетна загуба от $ 408 млн. Това следва от финансовия отчет на автомобилния производител.
!
Нещо по темата:
Електромобилите не могат да влияят на пазарите, защото са ПОД 1 /един/ % от превозните средства с топлинни двигатели /двигатели с вътрешно горене, газови турбини, парни турбини/.
Електромобилите не могат да влияят на пазарите, защото степента им на обезопасеност не покрива съвременните изисквания за безопасно превозно средство.
Електромобилите не могат да влияят на пазарите, защото настоящата литиево-йонна батерия, освен че НЕ Е безопасна, също и не може да осигури необходимата автономност на електромобила - да не говорим, че не може да бъде използвана за получаването на голяма теглителна сила.
.........................................
/хайде - да предоставим възможност на опонентите да бъдат по темата, но моля да не рекламирате електромобили, които се ползват с протекции и с неизпълними обещания и лъжи към доверчивите акционери/
Аман от компании, които са от десетилетия "В РАСТЕЖ", които все повече задлъжняват!
Този Мъск ви е плюл и на вас в устата...)) ЩЕ, ЩЕ, ЩЕ..., догодина, до две, до три... Важно е обещания да има..., а акцията си паааада...
))
Нетна загуба от $ 408 млн. - и имаме очи да спорим - какво ЩЯЛО да стане някога...
Коментар
Коментар