IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

    Затова в статистиката се ползва сравнителна метрика „брой инциденти на 100хил автомобила“!
    Колко са едните и другите като аргумент не вАжи

    [ATTACH=CONFIG]n3859243[/ATTACH]
    Не внимаваш: на 100000 ПРОДАЖБИ. Т.е., сега броят "продажбите", а другите автомобили с ДВГ, само "повишават" броя фактически запалвания. Ел.мобили, се придават отскоро но, вече има близо 500 запалвания.
    После, supertader правилно отбеляза: Продажби сега, остаряване следва, резултатите се отчитат...кога?

    Коментар


    • Трябва да се отчита възрастта, такава статистика която не я отчита няма да отразява точно. При старите автомобили вероятността поради остарели материали да се случи нещо е по голяма, при електромобилите със стари батерии същото нещо. Хибридите са по сложни, но всичко зависи и как е направено, не знам гледам как много ги хвалят че има разни пластмасови капаци над двг и къде ли не и казват леле колко хубаво направено, но тези неща горят а и пластмасите както стареят защото им слагат добавки да се разрушават..та този капак ако се разруши и падне върху горещи части ето ти програмирано за инциденти.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
        Помните ли преди време няколко хейтърчета се зъбеха колко запалими били Теслите.
        Та гледам вече и застрахователите излизат със статистика по темата (нали това им е работа)
        Аз лично съм шокиран от статистиката. Очаквах да е нещо като 10:1 (смисъл 10 запалени ДВГ на 1 електричка), но в действителност ДВГ са мноооооого пожаро податливи

        [ATTACH=CONFIG]n3859156[/ATTACH]
        Помня, че преди време обяснявах че ДВГ горят и могат да бъдат гасени. Ел Мобилите негорят(енергията която се отделя не е резултат от процес на окисляване) и поради тази причина немога да се гасят.
        Това е принципната разлика в този вид инциденти между двата вида МПС.
        Дори и да приемем че ДВГ се запалват по-често, следва да се отчете какъв е размера на щетата в крайна сметка.
        Например ако в 9 от 10 пожара при ДВГ гасенето е успешно и МПС-то може да се възстанови а при Ел Мобилите при 10 от 10 щетата е тотална и от МПС-то нищо повече нестава, то следва ли да се приема че Ел Мобила е по-надежден просто защото при него инцидентите са случват десет пъти по рядкко?.

        Коментар


        • ED, чукай на дърво да не се случват запалени батерии. Може да погледнеш как гори една само батерия, има в ю туб видеа, дават я на късо и я запалват и цялата става червена ако е прясно заредена и има заряд ток...Получава се и ефекта на бавно отдаване на топлината когато са запалени много елементи, доста време не изстиват. Чувал ли си как с кораб който е като кофа за горещ метал, от доменни пещи го пълнят с течната стомана и по вода той отива до фабриката пък в която от тази стомана правят вече полуфабрикати, изтеглят прътове, валцоват листи..смятай как държи топлината този метал. Нещо такова става при тези елементи, защото са много и докато отдадат топлината.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Gerasim_Burgaski Разгледай мнение

            нормално
            всеки ден се карат 1.3 млрд МПС задвижвани с фосилни горива
            на ток са ПЪТИ по малко-нищожна бройка
            Затова в статистиката се ползва сравнителна метрика „брой инциденти на 100хил автомобила“!
            Колко са едните и другите като аргумент не вАжи

            Click image for larger version

Name:	IMG_20220121_111457.jpg
Views:	1
Size:	46.9 КБ
ID:	3859243
            Last edited by ED; 21.01.2022, 11:16.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Gerasim_Burgaski Разгледай мнение

              нормално
              всеки ден се карат 1.3 млрд МПС задвижвани с фосилни горива
              на ток са ПЪТИ по малко-нищожна бройка
              При ДВГ, основен източник на запалване, са гориво върху горещи части + някъде КС. Само че, тук става и друга шашма: Продажбите са годишни, а с ДВГ, пътуват и коли на по над 50 години. Сиреч, и те не са толкова запалими, а статистиката, си е стъкмистика също. Няма как тогава, да приемем че, проблемът е решен, както твърдеше Матеев.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
                Помните ли преди време няколко хейтърчета се зъбеха колко запалими били Теслите.
                Та гледам вече и застрахователите излизат със статистика по темата (нали това им е работа)
                Аз лично съм шокиран от статистиката. Очаквах да е нещо като 10:1 (смисъл 10 запалени ДВГ на 1 електричка), но в действителност ДВГ са мноооооого пожаро податливи

                [ATTACH=CONFIG]n3859156[/ATTACH]
                Тук не е до хейтърство. Проблемът съществува. Обикновен удар по заредена батерия и, локално смачкване, водят до късо между електродите. Тогава, колкото по-мощен индивидуално засегнатият елемент, толкова повече енергия се устремява към точката на късото. Неограничавано от каквито и да са, защити (защитите, по правило, са извън елементите) И пожарът си става просто задължителен.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
                  Помните ли преди време няколко хейтърчета се зъбеха колко запалими били Теслите.
                  Та гледам вече и застрахователите излизат със статистика по темата (нали това им е работа)
                  Аз лично съм шокиран от статистиката. Очаквах да е нещо като 10:1 (смисъл 10 запалени ДВГ на 1 електричка), но в действителност ДВГ са мноооооого пожаро податливи

                  [ATTACH=CONFIG]n3859156[/ATTACH]
                  нормално
                  всеки ден се карат 1.3 млрд МПС задвижвани с фосилни горива
                  на ток са ПЪТИ по малко-нищожна бройка

                  Коментар


                  • Помните ли преди време няколко хейтърчета се зъбеха колко запалими били Теслите.
                    Та гледам вече и застрахователите излизат със статистика по темата (нали това им е работа)
                    Аз лично съм шокиран от статистиката. Очаквах да е нещо като 10:1 (смисъл 10 запалени ДВГ на 1 електричка), но в действителност ДВГ са мноооооого пожаро податливи

                    Click image for larger version

Name:	IMG_20220119_231724.jpg
Views:	1
Size:	32.8 КБ
ID:	3859156

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Kosyo Разгледай мнение
                      Да изтрием темата, тъй като всички са извън нея
                      аз бях до тук с нея
                      Споко де. Периодично, стават просветления.

                      Коментар


                      • Да изтрием темата, тъй като всички са извън нея
                        аз бях до тук с нея

                        Коментар


                        • https://www.youtube.com/watch?v=MYMhYu-CzCA , ето нещо по темата, 180 км пробег на ток само.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Имхотеп

                            Супертрейдър, всички се подкрепят. Дори и в България.
                            Но ето пример, подкрепяш някой, а той за благодарност ти сере в устата.
                            Кажи, такъв заслужава ли подкрепа?

                            Тъй тъй, я кажи, кого си подкрепял.

                            Коментар


                            • Kosyo, от сайта се отказах защото наистина мога да напиша и някакъв алгоритъм как да си направиш сам микромодул на 100% и ще стане да се направи по инструкциите. Обаче тук ни занимават - хейтят с цел отвличане на вниманието и забавление. Микромодул всеки може да направи с не кой знае какви знания и умения, тук обаче има съмнителни хора, с повече от една леви ръце които ще тръгнат да се пробват и дори ще ги удари ток и после кой ще е виновен ?
                              Въобще не става въпрос дали може да се направи модул със стотици волти както някои се изразиха в един корпус, МОЖЕ !
                              Ставаше въпрос за конструтивни особенностти които като се приложат модула придобива други качества, става изключително стабилна и безопасна батерия, може да отдава по голям ток и да се зарежда с такъв, съответно по бързо. Не че някога скоро ще започне масово бързо зареждане на батерии, както стана ясно по долу, но по принцип в електромобилите системата за рекуперация връща бърз заряд в акумулаторната батерия и това е неизбежно, ако някой не иска да губи тази рекуперирана енергия. Съответно модул изпълнен с тези допълнителни функционалности ще бъде много по стабилен, по малко капризен от сегашните батерии и модули. Та с подобен сайт само се разсейваме и си отвличаме вниманието да доказваме елементарни неща.
                              Last edited by supertrader; 15.01.2022, 13:47.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Kosyo Разгледай мнение
                                supertrader, идеята за сайта е рядко добра!
                                А до каква степен инфото ще бъде редуциране е друга тема.
                                Мисля, че до 80% от инфото може да бъде публикувано, без притеснения за кражба
                                Само голем смех може да предизвика. Но за това няма притеснения.

                                Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                                Коментар

                                Working...
                                X