Първоначално изпратено от Mateev
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеРазбира се че, Матеев не го броим. Той умира от яд (ако можеше, би ме убил) и, съответно, като на слаб човек, не му стиска да признае творението на някой, когото мрази.
Изобщо, "дискусии" с такива като вас, са безсмислени но, нали ми прави кеф - дразня ви.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеbota156, чудиш се защото вече понятията акумулатор и батерия нещо се объркаха. Такава енергийна плътност има батерия която не е акумулаторна и е алуминий въздух, може да чукнеш в търсачка и сам да видиш. Но има една дребна подробност, че енергията всъщност е цели 9 киловатчаса в един килограм алуминий, но не могат да я извлекат. Някой може да знае как..
П.П. Главния конструктор като е давал възможности хората да се справят във всяка една ситуация, не си е играл. На българите обаче е дал един много бавно загряващ реотан, докато стоплят..
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Не спираш с изцепките.
Абе колко време ви трябва за да разберете че при вас мълчанието е злато?
Да си чувал случайно че всички произведени електрички се продават в момента в който се появят при дилърите?
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеbota156, чудиш се защото вече понятията акумулатор и батерия нещо се объркаха. Такава енергийна плътност има батерия която не е акумулаторна и е алуминий въздух, може да чукнеш в търсачка и сам да видиш. Но има една дребна подробност, че енергията всъщност е цели 9 киловатчаса в един килограм алуминий, но не могат да я извлекат. Някой може да знае как..
П.П. Главния конструктор като е давал възможности хората да се справят във всяка една ситуация, не си е играл. На българите обаче е дал един много бавно загряващ реотан, докато стоплят..
Аз си мислех за една друга "батерия" - гориво, че и халуминия (оказа се цинк) пак се "гори".
По добре да е някво Фе че е по йофтино
AUTO BILD България / Първият електрически Москвич – направен в БългарияНямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
bota156, чудиш се защото вече понятията акумулатор и батерия нещо се объркаха. Такава енергийна плътност има батерия която не е акумулаторна и е алуминий въздух, може да чукнеш в търсачка и сам да видиш. Но има една дребна подробност, че енергията всъщност е цели 9 киловатчаса в един килограм алуминий, но не могат да я извлекат. Някой може да знае как..
П.П. Главния конструктор като е давал възможности хората да се справят във всяка една ситуация, не си е играл. На българите обаче е дал един много бавно загряващ реотан, докато стоплят..Last edited by supertrader; 27.11.2021, 10:07.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеОсновната причина електромобилите да не навлизат е батериите им, много притесняват хората. Първо са доста скъп елемент - част от колата, второто е ремонта им, също е много скъп. Третото е че нямат вариант за аварийно захранване, случва се спре на пътя с разредена батерия примерно изненадващо колонката за зареждане на която разчита да зареди е повредена и не може. Затова ги отбягват и да минеш на електромобил си е приключение, т.е. авантюра. Тези неща могат да се поправят, например за аварийно зареждане може да има лека батерия която не е акумулатор и при нужда вместо да вика SOS и никой да не дойде, просто задейства заряда от такава батерия която е много лека като тегло защото енергийната и плътност е 1.3 киловатчаса на килограм тегло - 20 кг са 26 киловатчаса.Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеОсновната причина електромобилите да не навлизат е батериите им, много притесняват хората. Първо са доста скъп елемент - част от колата, второто е ремонта им, също е много скъп. Третото е че нямат вариант за аварийно захранване, случва се спре на пътя с разредена батерия примерно изненадващо колонката за зареждане на която разчита да зареди е повредена и не може. Затова ги отбягват и да минеш на електромобил си е приключение, т.е. авантюра. Тези неща могат да се поправят, например за аварийно зареждане може да има лека батерия която не е акумулатор и при нужда вместо да вика SOS и никой да не дойде, просто задейства заряда от такава батерия която е много лека като тегло защото енергийната и плътност е 1.3 киловатчаса на килограм тегло - 20 кг са 26 киловатчаса.
Абе колко време ви трябва за да разберете че при вас мълчанието е злато?
Да си чувал случайно че всички произведени електрички се продават в момента в който се появят при дилърите?
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 2 Харесвания
Коментар
-
Основната причина електромобилите да не навлизат е батериите им, много притесняват хората. Първо са доста скъп елемент - част от колата, второто е ремонта им, също е много скъп. Третото е че нямат вариант за аварийно захранване, случва се спре на пътя с разредена батерия примерно изненадващо колонката за зареждане на която разчита да зареди е повредена и не може. Затова ги отбягват и да минеш на електромобил си е приключение, т.е. авантюра. Тези неща могат да се поправят, например за аварийно зареждане може да има лека батерия която не е акумулатор и при нужда вместо да вика SOS и никой да не дойде, просто задейства заряда от такава батерия която е много лека като тегло защото енергийната и плътност е 1.3 киловатчаса на килограм тегло - 20 кг са 26 киловатчаса.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеИмхотеп, къде искаш да бъдат, да се направи една батерия да става за тестване струва 100 хиляди долара, правят се в лаболатории..а такъв модул да се изработи да става за тестване ще струва няколко пъти по толкова. Затова Тодор отиде на варианта да го продаде като идея, като възможност да се защити с патент.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеИмхотеп, къде искаш да бъдат, да се направи една батерия да става за тестване струва 100 хиляди долара, правят се в лаболатории..а такъв модул да се изработи да става за тестване ще струва няколко пъти по толкова. Затова Тодор отиде на варианта да го продаде като идея, като възможност да се защити с патент.
Коментар
-
Имхотеп, къде искаш да бъдат, да се направи една батерия да става за тестване струва 100 хиляди долара, правят се в лаболатории..а такъв модул да се изработи да става за тестване ще струва няколко пъти по толкова. Затова Тодор отиде на варианта да го продаде като идея, като възможност да се защити с патент.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Вие затова ли се въргаляте в калта, щото сте много грамотни?
...
Ама щом ТОВА ти носи радост...
Коментар
Коментар