Първоначално изпратено от Pyramid
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Къде са тези малки модули бе суперфрик, никъде досега не съм видял подобно нещо? Освен неграмотните ви бръщолевения друго не съм чул?
Все тая, прочее, толкова можеш.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеИмпотеп, променили са се разбира се като остаряват, обаче като сложиш един нов той разбира се е обречен да не се дозарежда и да отиде бързо като параметри до тези на старите и живота му ще е долу горе колкото техния остатъчен живот. Това че е с малък капацитет и е евтин "нашия" е плюсът в тази ситуация. Иначе се сменят модули и то не само на батерии които са на изживяване, сиреч прекалено стари и то от големите модули подменят. Има разни видеа на такива сервизи, положението с тези плоските батерии които са навити и после сплескани когато тръгнат да ги поправят е много по трагично отколкото с цилиндричните, там какви батерии се хвърлят за да направят долу горе равна батерия. Малките модули да ги нарека са с огромно предимство, но всичко зависи и от това кой ще ги прави и доколко ще се изпипат и какво ИМЕ ще им излезе накрая на пазара.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 1 like
Коментар
-
Импотеп, променили са се разбира се като остаряват, обаче като сложиш един нов той разбира се е обречен да не се дозарежда и да отиде бързо като параметри до тези на старите и живота му ще е долу горе колкото техния остатъчен живот. Това че е с малък капацитет и е евтин "нашия" е плюсът в тази ситуация. Иначе се сменят модули и то не само на батерии които са на изживяване, сиреч прекалено стари и то от големите модули подменят. Има разни видеа на такива сервизи, положението с тези плоските батерии които са навити и после сплескани когато тръгнат да ги поправят е много по трагично отколкото с цилиндричните, там какви батерии се хвърлят за да направят долу горе равна батерия. Малките модули да ги нарека са с огромно предимство, но всичко зависи и от това кой ще ги прави и доколко ще се изпипат и какво ИМЕ ще им излезе накрая на пазара.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Ти май въобще не четеш какво пишеш. Супертрейдър писател, не читател.
Я обясни като трябва да се замени един от 'вашите модули' на останалите не са ли се променили параметрите?
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеДа проблема е за който си мисли че не е добра идеята за модулите, просто губи. Например ако имаше вече електромобили с модули и трябва да избираш между старата генерация с отделни елементи свързани в един голям и скъп модул и новия вариант на модул от безкорпусни елементи с едно общо външно тяло, е много ясно кое трябва да се избере. Старите модули в 99% от случаите не ги ремонтират, а са скъпи. По принцип стари с нови елементи да се смесят в един пакет батерия е много трудна работа, защото старите вече са с други променени параметри и при зареждане на "смес" нови и стари се получават големи проблеми..затова заминава на боклука цял огромен модул или в добрия случай да го рециклират напълно с всички елементи да са нови.
Я обясни като трябва да се замени един от 'вашите модули' на останалите не са ли се променили параметрите?
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеТова нещо е много сериозна спирачка за навлизане на електромобилите, поне 5% чисти електрички вече да бяха станали, все пак има хора за чиито нужди са много удачни. Според мен се конструират от хора които просто гледат да заработят едни пари.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеС времето ще отпаднат тези варианти, проблема е при мениджърите вземащи решенията. Те трябва да имат приоритети за изисквания на които трябва да отговаря батерията - първото е лесно да се рециклира и то от автомати, втория е при дефект да не запалва автомобила и трето да се подменя много бързо. Няма причина да е така конструирана че подмяната да е сложна процедура, става въпрос за смяна на батерия а не на атомен реактор.
- Аз също не съм
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеС времето ще отпаднат тези варианти, проблема е при мениджърите вземащи решенията. Те трябва да имат приоритети за изисквания на които трябва да отговаря батерията - първото е лесно да се рециклира и то от автомати, втория е при дефект да не запалва автомобила и трето да се подменя много бързо. Няма причина да е така конструирана че подмяната да е сложна процедура, става въпрос за смяна на батерия а не на атомен реактор.Last edited by Pyramid; 26.11.2021, 15:00.
Коментар
-
С времето ще отпаднат тези варианти, проблема е при мениджърите вземащи решенията. Те трябва да имат приоритети за изисквания на които трябва да отговаря батерията - първото е лесно да се рециклира и то от автомати, втория е при дефект да не запалва автомобила и трето да се подменя много бързо. Няма причина да е така конструирана че подмяната да е сложна процедура, става въпрос за смяна на батерия а не на атомен реактор.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеНе е ли по добре да кажат на производителите да си поправят производството и въобще да не ги субсидират ? Най новата батерия трепач, която са пуснали и всички и се възхищават е батерия - острие. Напредъка при нея е че са вкарали една навита и сплескана батерия в много дълга и тънка но здрава кутия от дуралуминий. Сега това нещо как ще се рециклира някога очевидно не се мисли.
Коментар
-
Не е ли по добре да кажат на производителите да си поправят производството и въобще да не ги субсидират ? Най новата батерия трепач, която са пуснали и всички и се възхищават е батерия - острие. Напредъка при нея е че са вкарали една навита и сплескана батерия в много дълга и тънка но здрава кутия от дуралуминий. Сега това нещо как ще се рециклира някога очевидно не се мисли.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнениеДоколкото разбрах във великия план за зелен преход имало заложено да се субсидира покупка на електричка до не знам си колко процента от цената и, но не повече от 6350 Евро или нещо такова. Условието обаче е да върнете стар автомобил.
Този стар автомобил трябва да е ниските нива на Евро 1, 2 или преди тях. Не съм сигурен колко време трябва да сте собственик, но това отваря една вратичка да дадете 500 лв и да си купите стар таралясник и с него да си спестите 6000 Евро от покупката на нова електричка. Което не е малко пари. За съжаление, ще се възползват само богатите, които имат пари да си купят нова електричка.
Горе долу така работят субсидиите на електрички по целия Свят - бедните субсидират богатите.
Коментар
Коментар