IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

    Неграмотен си ти. Грамотен човек, досега да е разбрал.
    Все тая, прочее, толкова можеш.
    Вие затова ли се въргаляте в калта, щото сте много грамотни?

    Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

    Коментар


    • Разбира се че, Матеев не го броим. Той умира от яд (ако можеше, би ме убил) и, съответно, като на слаб човек, не му стиска да признае творението на някой, когото мрази.
      Изобщо, "дискусии" с такива като вас, са безсмислени но, нали ми прави кеф - дразня ви.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

        Къде са тези малки модули бе суперфрик, никъде досега не съм видял подобно нещо? Освен неграмотните ви бръщолевения друго не съм чул?

        Неграмотен си ти. Грамотен човек, досега да е разбрал.
        Все тая, прочее, толкова можеш.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
          Импотеп, променили са се разбира се като остаряват, обаче като сложиш един нов той разбира се е обречен да не се дозарежда и да отиде бързо като параметри до тези на старите и живота му ще е долу горе колкото техния остатъчен живот. Това че е с малък капацитет и е евтин "нашия" е плюсът в тази ситуация. Иначе се сменят модули и то не само на батерии които са на изживяване, сиреч прекалено стари и то от големите модули подменят. Има разни видеа на такива сервизи, положението с тези плоските батерии които са навити и после сплескани когато тръгнат да ги поправят е много по трагично отколкото с цилиндричните, там какви батерии се хвърлят за да направят долу горе равна батерия. Малките модули да ги нарека са с огромно предимство, но всичко зависи и от това кой ще ги прави и доколко ще се изпипат и какво ИМЕ ще им излезе накрая на пазара.
          Къде са тези малки модули бе суперфрик, никъде досега не съм видял подобно нещо? Освен неграмотните ви бръщолевения друго не съм чул?

          Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

          Коментар


          • Импотеп, променили са се разбира се като остаряват, обаче като сложиш един нов той разбира се е обречен да не се дозарежда и да отиде бързо като параметри до тези на старите и живота му ще е долу горе колкото техния остатъчен живот. Това че е с малък капацитет и е евтин "нашия" е плюсът в тази ситуация. Иначе се сменят модули и то не само на батерии които са на изживяване, сиреч прекалено стари и то от големите модули подменят. Има разни видеа на такива сервизи, положението с тези плоските батерии които са навити и после сплескани когато тръгнат да ги поправят е много по трагично отколкото с цилиндричните, там какви батерии се хвърлят за да направят долу горе равна батерия. Малките модули да ги нарека са с огромно предимство, но всичко зависи и от това кой ще ги прави и доколко ще се изпипат и какво ИМЕ ще им излезе накрая на пазара.
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

              Ти май въобще не четеш какво пишеш. Супертрейдър писател, не читател.

              Я обясни като трябва да се замени един от 'вашите модули' на останалите не са ли се променили параметрите?

              Ще опитам вместо него: Да, твърде вероятно. Стареят всички акумулатори. ОБАЧЕ, едно е замяна за $20 и да си покараш още 3-4 мес.до следващата, или дори всеки месец да сменяш по един-два, отколкото да дадеш $1500за да ти вложат пак за $20, и така, дори "само" по веднъж годишно

              Коментар


              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                Да проблема е за който си мисли че не е добра идеята за модулите, просто губи. Например ако имаше вече електромобили с модули и трябва да избираш между старата генерация с отделни елементи свързани в един голям и скъп модул и новия вариант на модул от безкорпусни елементи с едно общо външно тяло, е много ясно кое трябва да се избере. Старите модули в 99% от случаите не ги ремонтират, а са скъпи. По принцип стари с нови елементи да се смесят в един пакет батерия е много трудна работа, защото старите вече са с други променени параметри и при зареждане на "смес" нови и стари се получават големи проблеми..затова заминава на боклука цял огромен модул или в добрия случай да го рециклират напълно с всички елементи да са нови.
                Ти май въобще не четеш какво пишеш. Супертрейдър писател, не читател.

                Я обясни като трябва да се замени един от 'вашите модули' на останалите не са ли се променили параметрите?


                Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                  Това нещо е много сериозна спирачка за навлизане на електромобилите, поне 5% чисти електрички вече да бяха станали, все пак има хора за чиито нужди са много удачни. Според мен се конструират от хора които просто гледат да заработят едни пари.
                  С обикновените батерии, целият електризиран автопарк, става пределно уязвим от планираното остаряване а то, ще се случи. Задължително. "Изведнъж", ще започнат провали на батерии ден след края на гаранцията, фалове с моторите и т.н. Само трябва, дотогава, двг да бъдат изместени над 50%. Да, собственици и шофьори ще бръмчат, ще протестират и т.н. но, никой няма да ги пита. Филмът е гледан, гледан, гледан... Причината - банална: Продажбите на качествени стоки в миналото, (пак) ще подпрат тези на "по-добрите" нови.

                  Коментар


                  • Това нещо е много сериозна спирачка за навлизане на електромобилите, поне 5% чисти електрички вече да бяха станали, все пак има хора за чиито нужди са много удачни. Според мен се конструират от хора които просто гледат да заработят едни пари.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                      С времето ще отпаднат тези варианти, проблема е при мениджърите вземащи решенията. Те трябва да имат приоритети за изисквания на които трябва да отговаря батерията - първото е лесно да се рециклира и то от автомати, втория е при дефект да не запалва автомобила и трето да се подменя много бързо. Няма причина да е така конструирана че подмяната да е сложна процедура, става въпрос за смяна на батерия а не на атомен реактор.
                      Разбира се. Т е., ние, като клиенти, го разбираме. "Мениджър",обаче, не произлиза от "вземащ решенията", а от "началник". Т.е., от "задник". Ти, да си чувал случайно, за умен задник?
                      - Аз също не съм

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                        С времето ще отпаднат тези варианти, проблема е при мениджърите вземащи решенията. Те трябва да имат приоритети за изисквания на които трябва да отговаря батерията - първото е лесно да се рециклира и то от автомати, втория е при дефект да не запалва автомобила и трето да се подменя много бързо. Няма причина да е така конструирана че подмяната да е сложна процедура, става въпрос за смяна на батерия а не на атомен реактор.
                        "The more unique your battery is, the less EV you're sell"
                        Last edited by Pyramid; 26.11.2021, 15:00.

                        Коментар


                        • С времето ще отпаднат тези варианти, проблема е при мениджърите вземащи решенията. Те трябва да имат приоритети за изисквания на които трябва да отговаря батерията - първото е лесно да се рециклира и то от автомати, втория е при дефект да не запалва автомобила и трето да се подменя много бързо. Няма причина да е така конструирана че подмяната да е сложна процедура, става въпрос за смяна на батерия а не на атомен реактор.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                            Не е ли по добре да кажат на производителите да си поправят производството и въобще да не ги субсидират ? Най новата батерия трепач, която са пуснали и всички и се възхищават е батерия - острие. Напредъка при нея е че са вкарали една навита и сплескана батерия в много дълга и тънка но здрава кутия от дуралуминий. Сега това нещо как ще се рециклира някога очевидно не се мисли.
                            Е, ние сме измислили но, не можем да отменим глупавите решения на другите.

                            Коментар


                            • Не е ли по добре да кажат на производителите да си поправят производството и въобще да не ги субсидират ? Най новата батерия трепач, която са пуснали и всички и се възхищават е батерия - острие. Напредъка при нея е че са вкарали една навита и сплескана батерия в много дълга и тънка но здрава кутия от дуралуминий. Сега това нещо как ще се рециклира някога очевидно не се мисли.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение
                                Доколкото разбрах във великия план за зелен преход имало заложено да се субсидира покупка на електричка до не знам си колко процента от цената и, но не повече от 6350 Евро или нещо такова. Условието обаче е да върнете стар автомобил.

                                Този стар автомобил трябва да е ниските нива на Евро 1, 2 или преди тях. Не съм сигурен колко време трябва да сте собственик, но това отваря една вратичка да дадете 500 лв и да си купите стар таралясник и с него да си спестите 6000 Евро от покупката на нова електричка. Което не е малко пари. За съжаление, ще се възползват само богатите, които имат пари да си купят нова електричка.

                                Горе долу така работят субсидиите на електрички по целия Свят - бедните субсидират богатите.
                                ...вместо, да е обратно. Абе, тъпа работа. Ала е все някакъв шанс.

                                Коментар

                                Working...
                                X