А иначе оставям на вас да го разгадаете - каква е тази технология и защото смъква драстично разхода на енергия. Като гледам колко силни техници сте се събрали няма да ви е проблем въобще.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Давам ви информация, споделям нещо което не ви е направило впечатление и то е доста напреднало като технология защото разхода на енергия е 7.7 киловатчаса за изминаване на 100км и не ми се смята но ще дойде около 9 за големите SUV. Не е случайно че Тойота точно правят биполярната батерия която изкараха, просто са много по напреднали технологично очевидно. Между другото тези батерии са с 20 000 цикъла на заряд - разряд, май няма никой друг който да може да направи такава батерия още.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение15 милиона такива имало продадени, Toyota hibrid sinergy drive , изключително енергийно ефективни.
Само във Варна и Горна,
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Никой освен теб не знае за такива коли.
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеТемата нали е за електрически коли ?
Вече имало електрически коли които въбще не трябва да се зареждат с ток, не знаех че Тойота са направили такива - 80% от пътя се изминава на ток и въобще няма нужда от зареждане с кабел на зарядна станция.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 2 Харесвания
Коментар
-
Темата нали е за електрически коли ?
Вече имало електрически коли които въбще не трябва да се зареждат с ток, не знаех че Тойота са направили такива - 80% от пътя се изминава на ток и въобще няма нужда от зареждане с кабел на зарядна станция.Last edited by supertrader; 28.11.2021, 13:05.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
И един мармот завива шоколада в станиол ...
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
И един мармот завива шоколада в станиол ...
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеИ така, да повторим за кой ли път (ако ще, редът на споменаване, да е различен):
1. Стандартизация по работни напрежения и габарити.
2. Лесна, бърза и евтина замяна на излезли от строя елементи.
3. Логистични улеснения за производители, дистрибутори и клиенти.
4. Улеснения за дизайна, а също, и за гаранционното и следгаранционно обслужване.
5. Улеснено регулиране температурата на отделните елементи и батерията като цяло, с цел поддържане оптимални условия за работа.
6. Снижаване предпоставките за нееднаквост при производството на елементите.
7. Технологичност при производството, експлоатацията, извеждането от употреба и при рециклиране.
8. Горното и още редица "несъществени дреболии", на фона на гигантски пробив в електрохимията и науките за материалите, НЕдовели до наистина МАСОВО присъствие на електричките, е решено от един "невеж и необразован" "измамник", докато един побелял и "превъзхождащ го във всичко на светлинни години", бивш аспирант (едва ли не, ДТН), дето ни пее оди за техническата революция, НЕ СЕ Е СПРАВИЛ ДОРИ С ПОЛОВИНАТА от тези предизвикателства.
Е, "браво" на Р.С.М. от Я, Гб.
- 3 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеДа но знам че работят, при това много добре..не отлично работят. И сам избери - или лъжа, или казвам истината.
ПП Ако трябва да избера, то избирам лъжа.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеА другите неща как работят, не приличат на измама никак !
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 2 Харесвания
Коментар
-
И така, да повторим за кой ли път (ако ще, редът на споменаване, да е различен):
1. Стандартизация по работни напрежения и габарити.
2. Лесна, бърза и евтина замяна на излезли от строя елементи.
3. Логистични улеснения за производители, дистрибутори и клиенти.
4. Улеснения за дизайна, а също, и за гаранционното и следгаранционно обслужване.
5. Улеснено регулиране температурата на отделните елементи и батерията като цяло, с цел поддържане оптимални условия за работа.
6. Снижаване предпоставките за нееднаквост при производството на елементите.
7. Технологичност при производството, експлоатацията, извеждането от употреба и при рециклиране.
8. Горното и още редица "несъществени дреболии", на фона на гигантски пробив в електрохимията и науките за материалите, НЕдовели до наистина МАСОВО присъствие на електричките, е решено от един "невеж и необразован" "измамник", докато един побелял и "превъзхождащ го във всичко на светлинни години", бивш аспирант (едва ли не, ДТН), дето ни пее оди за техническата революция, НЕ СЕ Е СПРАВИЛ ДОРИ С ПОЛОВИНАТА от тези предизвикателства.
Е, "браво" на Р.С.М. от Я, Гб.
Коментар
Коментар