Първоначално изпратено от v_tin
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеСтава въпрос за ефективността на технологията - 7.7 киловатчаса за 100 км, това нещо не е случайно. Съпоставяме с ефективността на една електрическа кола и те харчат 2 пъти повече енергия за 100км. Това нещо е истинско и не е случайно, също така то е нещо което при ел.колите е объркано и затова правят двоен разход. Не е дребно, защото при 2 пъти по нисък енергиен разход със същия капацитет батерия една кола ще има и двоен пробег без да е подобрена батерията и с 1 мм.
- те имат отчитане на пътя който минават на ел.двигател, според това как се кара варира между 60-80%, поразгледах има хора са пуснали видеа и казват че е вярно.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеЗа да се получи биполярна батерия има съвсем друго нещо което трябва да се знае или открие, общия електролит въобще няма никакво, ама никакво значение има друго важно нещо. Ако капацитета на една клетка е 100милиамперчаса - 0.1Аh и напрежението на модула 400 волта - капацитета на модула е 40 ватчаса и не е чак толкова малък сравнено с капацитета на една друга единична батерия. Същото така тези 100милиамперчаса са много условни и зависят от други неща, може да може да са цели примерно 30 амперчаса.
И друго има, тези модули са много по висока технология от сегашните батерии, те не могат да се направят и да им се спретне производство с пляскане с ръце. Много по вероятно е ако някой производител ги пусне на пазара, просто другите да си купуват от него вместо да ги произвеждат, защото като го видят в ръцете си и ще си направят сметка че ще им отнеме години да си нагодят производство.
на площ 3*3 см (един електрод), да се постигнат и 500 мАч хип не е проблем, ако има достатъчно обем за електролита. Малко сгъстител, мажеш желето, и имаш, каквото искаш. И няма да тече, и няма "общ електролит", дето го измисли онзи габровският мармот, а го повтаря Импотецият. (Това са бръмчилници без работа.)
А, Тойота, както видяхме, е и изкарала "биполярни" батерии и продава хибриди с тях. Тъй че, д.г.д.душманите.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Ти пък съвсем хабер нямаш от батерии. Щом ще правиш микромодул със "стотици волти и сто милиампера" то всичко е ясно.
Коментар
-
За да се получи биполярна батерия има съвсем друго нещо което трябва да се знае или открие, общия електролит въобще няма никакво, ама никакво значение има друго важно нещо. Ако капацитета на една клетка е 100милиамперчаса - 0.1Аh и напрежението на модула 400 волта - капацитета на модула е 40 ватчаса и не е чак толкова малък сравнено с капацитета на една друга единична батерия. Същото така тези 100милиамперчаса са много условни и зависят от други неща, може да може да са цели примерно 30 амперчаса.
И друго има, тези модули са много по висока технология от сегашните батерии, те не могат да се направят и да им се спретне производство с пляскане с ръце. Много по вероятно е ако някой производител ги пусне на пазара, просто другите да си купуват от него вместо да ги произвеждат, защото като го видят в ръцете си и ще си направят сметка че ще им отнеме години да си нагодят производство.Last edited by supertrader; 29.11.2021, 02:42.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Тоя и униполярни батерии ще сложи, гения
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Ти пък съвсем хабер нямаш от батерии. Щом ще правиш микромодул със "стотици волти и сто милиампера" то всичко е ясно.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
А ти хубаво си чел, ама все неразбрал. Както и да е. От това не следва, обаче, че знаеш, как " се измерва една батерия".
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Става въпрос за ефективността на технологията - 7.7 киловатчаса за 100 км, това нещо не е случайно. Съпоставяме с ефективността на една електрическа кола и те харчат 2 пъти повече енергия за 100км. Това нещо е истинско и не е случайно, също така то е нещо което при ел.колите е объркано и затова правят двоен разход. Не е дребно, защото при 2 пъти по нисък енергиен разход със същия капацитет батерия една кола ще има и двоен пробег без да е подобрена батерията и с 1 мм.
- те имат отчитане на пътя който минават на ел.двигател, според това как се кара варира между 60-80%, поразгледах има хора са пуснали видеа и казват че е вярно.Last edited by supertrader; 29.11.2021, 01:52.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Тая технология я ползват от '97. 2003 или 2007 има ъпгрейд. Колите са Приус предимно. Казват и хибрид. Продадена на нисан преди време. Сега имат доста модели. Например новата Венза. Имат и Хайландер хибрид, рав4, и разбира се Приус. Сваля доста разхода на гориво защото работи заедно с двг.
80% на ток не минава, защото батериите са много малки. Новата венза може да мине десетина мили само. Обаче със до 30 км/ч. Ако натиснеш повече газта, веенага включва бензина.
Пак си чел-недочел.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеА вече обясняващите се ще сте вие.
Микромодул ще правите, а не знаете как се измерват параметрите на една батерия.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеА иначе оставям на вас да го разгадаете - каква е тази технология и защото смъква драстично разхода на енергия. Като гледам колко силни техници сте се събрали няма да ви е проблем въобще.
80% на ток не минава, защото батериите са много малки. Новата венза може да мине десетина мили само. Обаче със до 30 км/ч. Ако натиснеш повече газта, веенага включва бензина.
Пак си чел-недочел.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Тебе те чакаме да обясниш и за униполярна батерия сега, гений роден ненагледен
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеА иначе оставям на вас да го разгадаете - каква е тази технология и защото смъква драстично разхода на енергия. Като гледам колко силни техници сте се събрали няма да ви е проблем въобще.
- 1 like
Коментар
Коментар