IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • https://www.auto-data.net/en/toyota-...hev-ecvt-44017 - ето една такава, не е велосипед.
    Всъщност ставаше въпрос за това че електромобилите харчат много ток, защото задвижващия блок нещо не е наред, не е конструиран правилно или е много далеч от съвършенство както се казва.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
      Разхода е 2.5 - 2.7 л бензин на 100км, един литър бензин има енергийна стойност 9.5 киловатчаса, изгаря се в ДВГ който има ефективност не повече от 30% или (2.5 x 9.5) x 0,3 = 7.12 киловатчаса. Ако една Тесла 3 има такъв разход на енергия с едно зареждане на 70 киловатчаса в батерията ще изминава 1000км, сега колко минават - 400..450, не знам. Излиза че тези хибриди са много по енергийно ефективни, не излиза а то си е така.
      Сега за автомобил ли говориш или за велосипед?

      Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

      Коментар


      • Има логика в това да беше станала такава трансформация към 90% хибриди, сега нивата на емисиите от леките автомобили щяха да са поне 3 пъти надолу, а то с 2 % електрички дето се вика почти едно нищо.
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение
          И са с по-нисък въглероден отпечтък. Ама тва май го дъвкахме преди две годии в този форум.
          Та докъде стигнаха електричките. промениха ли пазара на автомобили?
          Май стигнаха до там ЮАР-ския тарикат да стане най богатия човек на планетата?

          Най-богат в акции, на компания дето е все на загуба показва не електричките, а балъците на борсите докъде са.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
            Разхода е 2.5 - 2.7 л бензин на 100км, един литър бензин има енергийна стойност 9.5 киловатчаса, изгаря се в ДВГ който има ефективност не повече от 30% или (2.5 x 9.5) x 0,3 = 7.12 киловатчаса. Ако една Тесла 3 има такъв разход на енергия с едно зареждане на 70 киловатчаса в батерията ще изминава 1000км, сега колко минават - 400..450, не знам. Излиза че тези хибриди са много по енергийно ефективни, не излиза а то си е така.
            И са с по-нисък въглероден отпечтък. Ама тва май го дъвкахме преди две годии в този форум.
            Та докъде стигнаха електричките. промениха ли пазара на автомобили?
            Май стигнаха до там ЮАР-ския тарикат да стане най богатия човек на планетата?

            Коментар


            • Разхода е 2.5 - 2.7 л бензин на 100км, един литър бензин има енергийна стойност 9.5 киловатчаса, изгаря се в ДВГ който има ефективност не повече от 30% или (2.5 x 9.5) x 0,3 = 7.12 киловатчаса. Ако една Тесла 3 има такъв разход на енергия с едно зареждане на 70 киловатчаса в батерията ще изминава 1000км, сега колко минават - 400..450, не знам. Излиза че тези хибриди са много по енергийно ефективни, не излиза а то си е така.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                v_tin, да разхода е на бензин, но като се вземе ефективността на двг, която няма да надхвърли 30% на бензин и разхода който прави се получават 7.7 киловатчаса за 100км път. При електромобилите разхода на енергия в ток е 2 пъти по висок. Това се дължи на този драйв който са изобретили Тойота, той е доста добър. Варианта им е да си го купят и приспособят за електромобили производителите или да вземат нещо друго което ще бъде пак толкова ефективно за електромобили и по евтино за производство отколкото ако приспособят този драйв за ел.коли. А дали има проблем както са конструирани - то се вижда при сравнението което направих.
                Супертрейдър, обяснете моля как ще получат 7.7 кв/ч разход за 100 км?
                Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                Коментар


                • https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...a-4bbde36feeb4
                  Само не мога да разбера как не са с оригиналните гуми тези по на 40 хиляди километра.
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                    Тези специално гледах дават че първите им собственици ги продават на 300 - 400 хиляди километра, батериите им са за смяна. Подменят ги и си ги карат сигурно още толкова, този драйв е скоростна кутия която не се амортизира никак бързо. Точно затова хората купували и електромобили - евтина поддръжка. Преди години италианците бяха маняци на тема поддръжка на колите си, сега сервизните услуги били станали толкова скъпи че не сменят масло на двигателя и така спестяват пари с които могат да си платят половината от следващата нова кола.
                    След вица за италианците - я иди намери по обяви ЕВ с над 70 хил км Истината е жалка.

                    Last edited by RUBLA; 30.11.2021, 09:51. Причина: Не е по темата.

                    Коментар


                    • Да обаче смяна на масло и филтъра в гаранция - 400 евро, те са откачили. Затова един се снимал с една електричка и обяснява - мен природата въобще не ме интересува и познавам много хора с ел.коли и нито на един от тях не му пука за природата или емисиите. Та за тях важното е да не плащат за сервиз. Преди време един приятел си спомням ми каза че за дребен автомобил платили мисля 460 евро за смяна на масло и филтър и аз възкликнах - стига това не е човешко ! Той обаче - да не е човешко, ама толкова струва. Електромобилите са убийственно недъгави, харчат ток на поразия, тока го нямат за нищо..обаче сервизите за ДВГ колите яко проправят пътя за електромобилите. Реално такси, застраховки и пари за сервиз май са разходите, горивото като цена не ги бърка ..то е направо фрии. То е вярно че електромобила като дефектира сметката ще е жестока, смяна на модул извън 8 годишната гаранция някъде гледах 6к и нещо. А някога преди десетилетия на запад е имало и свобода, смяна на масло колкото е цената му която се отчита на колонката, изсмукват го със сонда през отвора на щеката и за това се плащат дребни пари, но отдавна не било така.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                        Тези специално гледах дават че първите им собственици ги продават на 300 - 400 хиляди километра, батериите им са за смяна. Подменят ги и си ги карат сигурно още толкова, този драйв е скоростна кутия която не се амортизира никак бързо. Точно затова хората купували и електромобили - евтина поддръжка. Преди години италианците бяха маняци на тема поддръжка на колите си, сега сервизните услуги били станали толкова скъпи че не сменят масло на двигателя и така спестяват пари с които могат да си платят половината от следващата нова кола.
                        Абе...който "пести" от поддръжка, се ръси за ремонти. Е, или онзи, след него (ако успее да я продаде след 120-150 К км.) А, за смяната на маслата, ако имаш гараж, защо да е проблем? Все някой нейде ще изкупува отработено. Уж.

                        Коментар


                        • Тези специално гледах дават че първите им собственици ги продават на 300 - 400 хиляди километра, батериите им са за смяна. Подменят ги и си ги карат сигурно още толкова, този драйв е скоростна кутия която не се амортизира никак бързо. Точно затова хората купували и електромобили - евтина поддръжка. Преди години италианците бяха маняци на тема поддръжка на колите си, сега сервизните услуги били станали толкова скъпи че не сменят масло на двигателя и така спестяват пари с които могат да си платят половината от следващата нова кола.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                            v_tin, да разхода е на бензин, но като се вземе ефективността на двг, която няма да надхвърли 30% на бензин и разхода който прави се получават 7.7 киловатчаса за 100км път. При електромобилите разхода на енергия в ток е 2 пъти по висок. Това се дължи на този драйв който са изобретили Тойота, той е доста добър. Варианта им е да си го купят и приспособят за електромобили производителите или да вземат нещо друго което ще бъде пак толкова ефективно за електромобили и по евтино за производство отколкото ако приспособят този драйв за ел.коли. А дали има проблем както са конструирани - то се вижда при сравнението което направих.
                            Не знам и не ми пука какво са направили и какво не са- аз съм потребител и като такъв ме интересува евтина/сравнително/ кола, да не се чупи и да кара дълго време, а не да карам 150000км и да се налага да я продавам за 1000 евро

                            Коментар


                            • v_tin, да разхода е на бензин, но като се вземе ефективността на двг, която няма да надхвърли 30% на бензин и разхода който прави се получават 7.7 киловатчаса за 100км път. При електромобилите разхода на енергия в ток е 2 пъти по висок. Това се дължи на този драйв който са изобретили Тойота, той е доста добър. Варианта им е да си го купят и приспособят за електромобили производителите или да вземат нещо друго което ще бъде пак толкова ефективно за електромобили и по евтино за производство отколкото ако приспособят този драйв за ел.коли. А дали има проблем както са конструирани - то се вижда при сравнението което направих.
                              Last edited by supertrader; 29.11.2021, 17:34.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                                Абе остави ги тия двата папагала, на хибрид може да "изкараш" колкото си искаш нисък разход на ток хахахаха, нали имаш 100 коня ДВГ в добавка.
                                Ето кой не внимава но, все друг му крив

                                Коментар

                                Working...
                                X