IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Интересно изследване
    Шофьорите на кои марки коли е най-вероятно да са психопати!? | DizzyRiders.bg | Движението е в кръвта ни
    Особено този резултат:
    "При типа задвижване водачите с електромобили категорично дават най-висок резултат в теста и е най-вероятно да са склонни към психопатия."

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

      Е тогава нямам какво повече да кажа.

      Щото не разбираш, какво ти казва Трейдърко. А то е че, тук, затворени системи няма и разсейването на енергията, е най-естественото нещо, което, се случва, ЗЗЕ и Първият Закон на Кирхоф си приличат твърде много, не мислиш ли?

      Коментар


      • ПИЧ, всичко е заменимо като свърши се намира начин да се подмени с нещо друго. Какво ще кажеш за LPG и CNG, изгарят много чисто, обаче никой не ги обяви за добри и чисти горива. Съвременните дизели също са доста добре, май само бензина е много миризлив..поне така се усеща в града като мине бензинова кола която на която двигателя не е загрял. Дизела обаче има много голямо значение дали е изправен.
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Не ги умувайте тез коли, има още вода да изтече докато дойдат на дневен ред. А дотогава дизелът червен, няма кой да го замени.

          Коментар


          • Да енергията е нещо като подарък от главния конструктор, примерно при една атомна реакция как се запазва и какво и се пази. Виж ако се каже закон за сътворимостта на енергията вече става съвсем нормално да се приеме че е работещ.
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • Един велосипедист колкото и да се напъва може да произведе не повече от 100 вата мощност, а велосипеда лети примерно при спортистите скоростта достига 70- 80 км в час. Как става - драйва е по адаптивен, при един електровелосипед 250 вата вобще няма пропорционално нарастване на функционалността при придвижване. Така че лошия, неадаптивен драйв си е такъв. Сега китайците би трябвало да са хора гледащи по пестеливо и си мислех ще направят електромобили които да се отличават с такива качества, то пък точно обратното - те вървят в посока по голямо от Хамър и с много дисплеи.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                Няма закон за запазване на енергията мисля, има оправдание което се нарича закон. Да енергията се трансформира, но чак да се запазва. Нещо като оправдание е .
                Е тогава нямам какво повече да кажа.

                Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                Коментар


                • Няма закон за запазване на енергията мисля, има оправдание което се нарича закон. Да енергията се трансформира, но чак да се запазва. Нещо като оправдание е .
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                    Да тогава вече излиза че Приуса харчи двойно на една Тесла.. Някой може да знае как да го порави това нещо с разхода на електричките.
                    Те по принцип ще са -
                    Голяма като Мерцедес ес класа - 10 -12квч
                    Като БМВ 3 - 8-10квч
                    По малките - до 5 на сто, най малките и вече като дойдат такива с по добра айродинамика двуместни , те ще са с по 3 на 100 само.
                    А и със скоростта има нещо, старите бензинови бяха за около 200, сега тези трябва да са поне за 300, вече радарите ги направили за 350 обаче.
                    Ми как да го направи, има Закон за запазване на енергията, тоест в случая за да преместиш едно тяло на някакво разстояние, е нужна точно определена енергия. В случая например при еднакво тегло е без значение какво гориво ще използваш. Това в идеалният случай разбира се.
                    Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                    Коментар


                    • Да тогава вече излиза че Приуса харчи двойно на една Тесла.. Някой може да знае как да го порави това нещо с разхода на електричките.
                      Те по принцип ще са -
                      Голяма като Мерцедес ес класа - 10 -12квч
                      Като БМВ 3 - 8-10квч
                      По малките - до 5 на сто, най малките и вече като дойдат такива с по добра айродинамика двуместни , те ще са с по 3 на 100 само.
                      А и със скоростта има нещо, старите бензинови бяха за около 200, сега тези трябва да са поне за 300, вече радарите ги направили за 350 обаче.
                      Last edited by supertrader; 30.11.2021, 18:22.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                        Има видеа в нета, не лъжат, става въпрос и за това как се шофира. При всички положения е много по малък разход на енергия отколкото при електромобил който гълта 20 киловатчаса ток на 100км. Причината е в простата трансмисия на електромобилите, един електромотор и редуктор от най елементарен вид. Сега този синерджи драйв който е скоростна кутия може да се направи подобен за електромобилите, и няма как да не се направи такъв някога. При електромобил хардуера който ще се добави е много малко и това нещо да влезе като режим на работа, който да се води нормален - нормално движение а не икономичен. Сега това което имат е режим на злоупотреба с енергия и издухване на батерията за малко километри. Не знам защо пробутват че електромотора понеже имал един и същ въртящ момент и може направо да се свърже, това нещо не е вярно защото консумацията на ток варира жестоко и влиза в режими в които харчи много и движи много малко. Все някоя от компаниите произвеждащи електромобили ще го направи, предполагам има много конструктори които са се досетили и имат съмнения че нещо не е наред. Може да са в ситуацията да не хващат нищо ако го направят и затова не им пука. Хардуера дори може да се добави към вече произведени електромобили, не е скъп или нестандартен.
                        Бе как шофира... Ако изобщо не шофира ич нема да арчи.

                        Та приус харчи 4.75 л/100 км средно. Тоест, ако го сравняваш с електричка, това са 42.3 кв/ч.
                        Една Тесла харчи 21.25 кв/ч
                        Разликата е двойна в полза на теслата.


                        Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                        Коментар


                        • Има видеа в нета, не лъжат, става въпрос и за това как се шофира. При всички положения е много по малък разход на енергия отколкото при електромобил който гълта 20 киловатчаса ток на 100км. Причината е в простата трансмисия на електромобилите, един електромотор и редуктор от най елементарен вид. Сега този синерджи драйв който е скоростна кутия може да се направи подобен за електромобилите, и няма как да не се направи такъв някога. При електромобил хардуера който ще се добави е много малко и това нещо да влезе като режим на работа, който да се води нормален - нормално движение а не икономичен. Сега това което имат е режим на злоупотреба с енергия и издухване на батерията за малко километри. Не знам защо пробутват че електромотора понеже имал един и същ въртящ момент и може направо да се свърже, това нещо не е вярно защото консумацията на ток варира жестоко и влиза в режими в които харчи много и движи много малко. Все някоя от компаниите произвеждащи електромобили ще го направи, предполагам има много конструктори които са се досетили и имат съмнения че нещо не е наред. Може да са в ситуацията да не хващат нищо ако го направят и затова не им пука. Хардуера дори може да се добави към вече произведени електромобили, не е скъп или нестандартен.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                            https://www.auto-data.net/en/toyota-...hev-ecvt-44017 - ето една такава, не е велосипед.
                            Всъщност ставаше въпрос за това че електромобилите харчат много ток, защото задвижващия блок нещо не е наред, не е конструиран правилно или е много далеч от съвършенство както се казва.
                            Tова е приус.
                            Нещо лъжат обаче за тия 2.7 за 100км.

                            https://www.moderntoyota.com/invento...amfu0n3161011/

                            ето данни: 50 мили за галон, тоест 80 километра за 3.785 литра.

                            Е тук ги хванаха фв че манипулират данните преди време, а и не само тях.
                            Така че сега всички показват как е в действителност.

                            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                              https://www.auto-data.net/en/toyota-...hev-ecvt-44017 - ето една такава, не е велосипед.
                              Всъщност ставаше въпрос за това че електромобилите харчат много ток, защото задвижващия блок нещо не е наред, не е конструиран правилно или е много далеч от съвършенство както се казва.
                              Tова е приус.
                              Нещо лъжат обаче за тия 2.7 за 100км.

                              https://www.moderntoyota.com/invento...amfu0n3161011/

                              ето данни: 50 мили за галон, тоест 80 километра за 3.785 литра.

                              Е тук ги хванаха фв че манипулират данните преди време, а и не само тях.
                              Така че сега всички показват как е в действителност.

                              Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                                https://www.auto-data.net/en/toyota-...hev-ecvt-44017 - ето една такава, не е велосипед.
                                Всъщност ставаше въпрос за това че електромобилите харчат много ток, защото задвижващия блок нещо не е наред, не е конструиран правилно или е много далеч от съвършенство както се казва.
                                Глупости на търкалета. Електроавтомобилите харчат много повече ток от колелетата именно защото са електромобили и осигуряват комфорт на пътниците в купето. Откъде мислиш се взема енергията за парно отопление или за климатика? Ами за фаровете, радиото, компютрите, мигачите и прочее електроника или електрика в колата, които знаеш ли, че работят по-добре когато има ток?

                                И най-важното - средният разход на енергия на 100 km зависи от масата (теглото) на колата. Едно е да движиш 2 тона автомобил и съвсем друго е да движиш някаква таратайка, която едвам събира 500 килограма с все пътници. Тоест няма как да сравняваш таратайки с истинска луксозна и комфортна лека кола.

                                Абсолютно същото важи и за автомобилите с ДВГ - няма как да сравняваш по разход на енергия (гориво) Трабант и Audi S8 или Q7.
                                Last edited by Mateev; 30.11.2021, 16:03.

                                Коментар

                                Working...
                                X