IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
    gigow - не съм писал че произвеждат енергия, топлината която отделят надвишава загубите на ел.енергия които се случват във всеки един електродвигате. И други сме карали Мерцедес, но такъв който да харчи 6 на сто не сме още.
    Какво не сте още че не разбрах, - не сте карали или не сте виждали- защото този със 6 на сто сигурно е стар или това е разход в града. Нормално един мерцедес гори дизел около 5- 5,5. Говоря за тукашните мерцедеси и тукашна нафта, в бг не знам, може и 10 на сто да докара

    Коментар


    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
      gigow - не съм писал че произвеждат енергия, топлината която отделят надвишава загубите на ел.енергия които се случват във всеки един електродвигате. И други сме карали Мерцедес, но такъв който да харчи 6 на сто не сме още.
      Неговия мерцедес е произведен в москалска фабрика.
      Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

      Коментар


      • gigow - не съм писал че произвеждат енергия, топлината която отделят надвишава загубите на ел.енергия които се случват във всеки един електродвигате. И други сме карали Мерцедес, но такъв който да харчи 6 на сто не сме още.
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

          Не знам за теб, но аз карам автомобил, не резервоар:
          Tesla 3 – 1 611kg
          Mercedes C – 1 575kg

          40-50кг. разлика е нищо.

          За разстоянията си прав, особено ако се състезаваш. Само че аз минавам такива разстояния 1-2 пъти в годината и спирам на 2-3 часа шофиране да обядвам или вечерям за 30-40 мин. Батерията е пълна догоре, ако сме в белите държави щото при нас засега няма достатъчно инфраструктура и зарядни станции
          Ама Мерцедеса ми гори 6л/100 км ако го карам със 100-120 км/ч, резервоарът му е над 60 литра и с едно зареждане минавам 1000 км. И имам отопление зиме и климатик лете.
          А пък с Теслата зиме ще минеш 200-250 км и пак няма да имаш отопление, ще станеш на шушулка. Лете няма да имаш климатик.

          Освен ако Трейдъра не им монтира ония вълшебни двигатели, дето произвеждат 5 пъти повече енергия, отколкото потребяват. Ама първо трябва да си вземе Нобела за откритието и за отменяне на Закона за запазване на енергията. За таквоз откритие даже два Нобела ще са му малко....
          Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

          Коментар


          • Pyramid с упростяване и изпростачване до никъде няма да стигнеш и да знаеш че наистина това което постигаш е огледален образ на това което можеш.Това как един румънец от Търно магуреле може да навие един електромотор и като му вържеш една батерия и ще стане електромобил го знаем вече.
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • gigow така си мислиш, сега залагат едни електродвигатели които понякога генерират топлина 5 пъти повече от загубената енергия в тях и имат охлаждане и топлообменници ..могат да топлят с висок коефициент на преобразуване на електрическия ток в топлина. В електромобилите има система за защита към батерията, която от техническа гледна точка е по сложна от подобни системи в електрическата система на самолетите и тези неща са по голям проблем от проблемите публично известни. Спъват производителите на автомобили от най големите брандове да могат да започнат производство на качественни електрички, има решения чрез специализиран хардуер и софтуер които са проблем за тях. Съвсем други са техническите проблеми а това със студа го има при всяка техника, включително и тази която се използва за военни цели и са намерени конкретни решения.

              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                При теб опасност няма, нали? И кой/какво да „напъва” - също. Виж, кой да пречи, дал Господ. Както и да е, по същество:
                - А Ти? Купи ли си теслА?
                само дръжката ...

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение


                  Ето по-доле разговор между номчета.
                  Интелекта напъва да излезе, но некачествената храна казва последната дума...

                  При теб опасност няма, нали? И кой/какво да „напъва” - също. Виж, кой да пречи, дал Господ. Както и да е, по същество:
                  - А Ти? Купи ли си теслА?

                  Коментар




                  • Ето по-доле разговор между номчета.
                    Интелекта напъва да излезе, но некачествената храна казва последната дума...

                    Last edited by Имхотеп; 04.02.2019, 20:00.
                    Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от majnata Разгледай мнение

                      Никакъв министър не е бил , ами е бил евнух в харема на фараона .
                      ...а аз се чудя, що току приплюва...

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от majnata Разгледай мнение

                        Никакъв министър не е бил , ами е бил евнух в харема на фараона .
                        Имхотеп произхожда от работническо-селско семейство на емигранти, избягали при потъването на Атлантида, което станало, прочее, поради безотговорните експерименти на Тесла.
                        Заради уменията, придобити в Атлантида, в частност - левитационни, се издига високо в древноегипецката йерархия.



                        Това е снимката от имиграционната му виза






                        Ето го на прием при фараона.







                        Тук е на строеж на пирамида - полага левитационно каменен блок в конструкцията.
                        Главата си бръснел със силата на мисълта.
                        Last edited by П.Ф.Изеров; 04.02.2019, 19:04.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение

                          Как да не е проблем студа бе? Що за глупости?
                          Нали когато е студено трябва да подгряваш задното стъкло, да обдухваш с ТОПЪЛ въздух предното стъкло, да отопляваш купето, да работят чистачките при снеговалеж, да светят фаровете поради тъмнината и намалената видимост .Ако е много студено е добре да отоплиш и седалката за 3-4 минути. Всичко това е РАЗХОД на енергия, а на всичкото отгоре от студа пада капацитета на батерията. Ако подгряваш и батерията, това е пак разход на енергия.
                          Ами ако пътуваш някъде на 150-200 км и попаднеш на непочистен от сняг участък и чакаш няколко часа да го почистят? Нали просто ще умреш от студ?

                          Студът е ГОЛЯМ проблем за електромобила. ГОЛЯМ!
                          Знаеш го Дани, ентусиазмът му идва в повече и дрънка, та се не трае.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                            „Велик фараон” - друг път. Онзи, на когото този приятел се е кръстил, НЕ Е БИЛ фараон, а нещо като приближено лице, архитект, строител, министър или както там но, „фараон” - не. Виж, прозрението ти за една планета - един проблем, мисля, правилно е и май като такъв би трябвало да го разглеждаме. Да, ама някои все фобии ги гонят, и току трябва да ги водим на психиатър...
                            Никакъв министър не е бил , ами е бил евнух в харема на фараона .

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от panther Разгледай мнение
                              Тези неща сигурно са обсъждани, но пак ще ги припомня.
                              Има един такъв прост момент - физически закони и текущо ниво на технологиите.
                              В момента най-добрата батерия на Тесла С е с капацитет 100 kWh, за да се зареди на 100% с най-добрия за момента super-charger трябват 75 мин и тежи около 600кг.
                              1 ЛИТЪР дизел има капацитет 10 kWh, резервоар дизел (на средна кола) има капацитет 500 kWh, зарежда се до 100% за 1-2 мин, зареден тежи 60-70кг и може да си седи зареден месеци...
                              Един резервоар (като конструкция) струва 200-300лв и е практически ВЕЧЕН.
                              По-долу питаха на кой му трябва 1000км обхват - на мен ми трябва. И в много страни това не e голямо разстояние.
                              Дори и в Бг на много хора им трябва. София-Варна-София е 900 км, на някои хора им се налага да го минават и ако закъсаш зимата не е приятно, а в момента малко електрички могат да го вземат.
                              Само за размисъл ги пиша тези неща - кой както иска да си ги тълкува.
                              Не знам за теб, но аз карам автомобил, не резервоар:
                              Tesla 3 – 1 611kg
                              Mercedes C – 1 575kg

                              40-50кг. разлика е нищо.

                              За разстоянията си прав, особено ако се състезаваш. Само че аз минавам такива разстояния 1-2 пъти в годината и спирам на 2-3 часа шофиране да обядвам или вечерям за 30-40 мин. Батерията е пълна догоре, ако сме в белите държави щото при нас засега няма достатъчно инфраструктура и зарядни станции

                              Коментар


                              • Тези неща сигурно са обсъждани, но пак ще ги припомня.
                                Има един такъв прост момент - физически закони и текущо ниво на технологиите.
                                В момента най-добрата батерия на Тесла С е с капацитет 100 kWh, за да се зареди на 100% с най-добрия за момента super-charger трябват 75 мин и тежи около 600кг.
                                1 ЛИТЪР дизел има капацитет 10 kWh, резервоар дизел (на средна кола) има капацитет 500 kWh, зарежда се до 100% за 1-2 мин, зареден тежи 60-70кг и може да си седи зареден месеци...
                                Един резервоар (като конструкция) струва 200-300лв и е практически ВЕЧЕН.
                                По-долу питаха на кой му трябва 1000км обхват - на мен ми трябва. И в много страни това не e голямо разстояние.
                                Дори и в Бг на много хора им трябва. София-Варна-София е 900 км, на някои хора им се налага да го минават и ако закъсаш зимата не е приятно, а в момента малко електрички могат да го вземат.
                                Само за размисъл ги пиша тези неща - кой както иска да си ги тълкува.

                                Коментар

                                Working...
                                X