IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
    Не знам какво представлява 4680 на живо и то производство на Тесла, но инфото за поне горния терминал че е алуминиев е сигурно и не можел да се заварява като на старите а само с лазер. Тесла има голям недостиг на батерии, тя купува батерии от други компании и не мисля че ще се появят на пазара 4680 производство на Тесла. Тези които проправят електрички се оплакват от 4680, не можели да ги вадят от стари модули и да ги продават на пазара, а от това изкарвали много хубави пари от старите модули, такова видео гледах и терминала бил алуминиев и не можел да се заварява точково а само с лазер. Обаче си прав - на литиевойонните електролита е алкален - основа и с алуминия би трябвало да реагира.
    Изключително мощни са тези батерии, което, ги прави, пропорционално на индивидуалната мощност, съответно, опасни. Виж, за +терминала, Е възможно, да е алуминиев, както и анодът, понеже, са ел.химически съвместими и някак, биха могли да бъдат отделени на от електролита. Как- само предположения имам, не съм отварял такава.

    Коментар


    • Не знам какво представлява 4680 на живо и то производство на Тесла, но инфото за поне горния терминал че е алуминиев е сигурно и не можел да се заварява като на старите а само с лазер. Тесла има голям недостиг на батерии, тя купува батерии от други компании и не мисля че ще се появят на пазара 4680 производство на Тесла. Тези които проправят електрички се оплакват от 4680, не можели да ги вадят от стари модули и да ги продават на пазара, а от това изкарвали много хубави пари от старите модули, такова видео гледах и терминала бил алуминиев и не можел да се заварява точково а само с лазер. Обаче си прав - на литиевойонните електролита е алкален - основа и с алуминия би трябвало да реагира.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

        Ама вие не сте ли изпробвали досега?
        Истинският Майстор, излишни движения не прави.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

          И перпетуум мобиле да не забравите
          Ей добре че не пипате нищо инак, като гледам писаниците - ще ви избие тока.
          Не пипате вие, май. С тока, си работим всеки ден и, виждаш, живи сме, и здрави.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
            Те по принцип са хубави, мисля че металния цилиндър е от алуминий, не съм сигурен. Да за ел.веломобили ще са просто перфектни, но едва ли се намират за продажба защото мисля че за Теслите не им стигат. В Китай например ги правели с литий желязо фосфат батерии на CATL, Тесла купува батерии явно и е далеч от идеята да продава. Освен Тесла да почне да прави ел.веломобили, но на Мъск не му е лесна работата и едва ли ще се хване и с това.
            На алкален електролит - алуминий? Кажи ми, че не се шегуваш.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
              Те по принцип са хубави, мисля че металния цилиндър е от алуминий, не съм сигурен. Да за ел.веломобили ще са просто перфектни, но едва ли се намират за продажба защото мисля че за Теслите не им стигат. В Китай например ги правели с литий желязо фосфат батерии на CATL, Тесла купува батерии явно и е далеч от идеята да продава. Освен Тесла да почне да прави ел.веломобили, но на Мъск не му е лесна работата и едва ли ще се хване и с това.
              Че той с колите да се оправи, първо.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
                А с патента кво става, още ли е под крушата?
                Ти, за колко време, от заявяването мислиш, се издава?
                Last edited by Pyramid; 13.12.2021, 21:14.

                Коментар


                • А с патента кво става, още ли е под крушата?
                  Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                  Коментар


                  • Определено стават за електромобили, ако има цели модули да се вкарат в батерията заедно с тях да обират тока от рекуперацията да пазят тези елементи в батерията става също перфектно. Обаче за ел.веломобили няма да е лошо и с целите модулчета, въобще няма да е зле стига да ги има. Тойота за хибридите съм сигурен че са отишли на варианта с такъв модул, защото са видяли че малкия капацитет устройва хибрида, но рекуперацията го разбива с голям заряден ток.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Те по принцип са хубави, мисля че металния цилиндър е от алуминий, не съм сигурен. Да за ел.веломобили ще са просто перфектни, но едва ли се намират за продажба защото мисля че за Теслите не им стигат. В Китай например ги правели с литий желязо фосфат батерии на CATL, Тесла купува батерии явно и е далеч от идеята да продава. Освен Тесла да почне да прави ел.веломобили, но на Мъск не му е лесна работата и едва ли ще се хване и с това.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                        Pyramid, това за ел.веломобилите нещо се фиксирах тия дни, гледах такива неща и не съм само аз - интереса към такова нещо е огромен. Но са някакви фирми които не могат да си стъпят на краката и да направят производство първо, а слагат едни цени като за скъпи автомобили според мен. Интересно защо в Азия не са се нахвърлили върху това, навремето там бяха много велосипедистите и разходите за такъв транспорт са нищожни и наистина скромно унищожаване на суровини. Съвсем случайно тези дни говорих с един приятел и той просто спомена - в голям град в Европа е навъртял 600 км и понеже колата е последно поколение и му показва средната скорост и тя била 23 кмч. Те тези ел. веломобили са като влака стрела за такова движение. Съдейки по интереса с който ги гледат разни видеа, това нещо ще се продава като топъл хляб.
                        За ел.веломобили, струва ми се, чудовищата 4680 на Мъск, са просто идеални. Изобщо не се шегувам. Единственото, за което, не е точно да стават, са...електромобилите.
                        - Ама това, е въпрос отделен.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                          Утре ще сложа някои неща, как да се изработи разглобяем корпус и после в него може да се изпробва различно съдържание - слоеве за електроди. Чертежи, STL файлове за принтиране на корпуса, вариант за закопчаване на електродите към изводите. Идеята ми е такава, да може да се изпробват някои неща.
                          Ама вие не сте ли изпробвали досега?
                          Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Kosyo Разгледай мнение
                            supert - За пръв път да видя във форума конструктивно виждане! Поздравления!!!
                            Готов съм да помогна с графики, диаграми и малко скрипт.
                            Отдавна ме вълнуват разновидностите на: брауновите батерии, супер кондензатори, фото-волтаици, ел.-магнитни полета, супер маховици, жироскопи и резонансните им честоти.
                            И перпетуум мобиле да не забравите
                            Ей добре че не пипате нищо инак, като гледам писаниците - ще ви избие тока.

                            Коментар


                            • Pyramid, това за ел.веломобилите нещо се фиксирах тия дни, гледах такива неща и не съм само аз - интереса към такова нещо е огромен. Но са някакви фирми които не могат да си стъпят на краката и да направят производство първо, а слагат едни цени като за скъпи автомобили според мен. Интересно защо в Азия не са се нахвърлили върху това, навремето там бяха много велосипедистите и разходите за такъв транспорт са нищожни и наистина скромно унищожаване на суровини. Съвсем случайно тези дни говорих с един приятел и той просто спомена - в голям град в Европа е навъртял 600 км и понеже колата е последно поколение и му показва средната скорост и тя била 23 кмч. Те тези ел. веломобили са като влака стрела за такова движение. Съдейки по интереса с който ги гледат разни видеа, това нещо ще се продава като топъл хляб.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Утре ще сложа някои неща, как да се изработи разглобяем корпус и после в него може да се изпробва различно съдържание - слоеве за електроди. Чертежи, STL файлове за принтиране на корпуса, вариант за закопчаване на електродите към изводите. Идеята ми е такава, да може да се изпробват някои неща.
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X