За енергията за отопление имах предвид за къщите наистина и то когато е студено и вятъра се чува как свири, върви си тогава енергията за отопление много щедро се разходва. Иначе при електромобилите има неразвити функционалности, могат да помогнат за решаване на доста проблеми от изброените. Сега откровенно, за да се развият трябват инвестиции а те се правят съобразно възвръщаемостта им.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Има някаква аналогия, между компютър на чипове и такъв - на електронни лампи. И двата, са мощни. Единият - да гори ток, а вторият - да върши работа. Този, дето гори много ток, е още, много скъп, сложен, ненадежден. На другия, ако нещо се обърка, сменяш модул за $20, и пак тръгва. Стандартно, предвидимо...Ама имал милиарди транзистори, ама малки били...И КАКВО ОТ ТОВА?
Тук, ти се дъни един елемент. Могъщ. Има 5000 такива в себе си, един да спре, губиш модул с 10 kWh. ПРАС ! пробегът назад, със 100 км. Да, ама батерията -$22000. . И - гориш като факел. Чудо е, ако успееш да избягаш. "Там", има, 1000 модула. Толкова са малки че, дори да даде късо елемент, не се пали, щото е слаб. И продължава да работи, без да забележиш ти повредата. Връщаш се, вземаш от където и да е, своя "чип", за $10, и имаш нова батерия. Вярно, някакъв крадец и измамник твърди, че било "недомислица" но, те за много неща така са казвали, пък онИ, заляха целия свят...
Коментар
-
Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
ти хангар 1000кв без прозорци ли топлиш?
Или реката кат един габройски .....
електричките не решават проблема със задръстването, паркирането, абе изобщо НИКАКЪВ проблем не решават
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеlockdown, на електромобилите последния им проблем е дали ще има ток за тях. Само ако сравниш енергията за отопление или за задвижване на индустрията, те електромобилите почти без енергия се движат. Примерно отопление което изисква 10 киловатчаса, всеки час това са 75 км пробег на електромобил и не спира месеци на ред, индустрията пък е в някои отрасли много..много енергия.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеlockdown, на електромобилите последния им проблем е дали ще има ток за тях. Само ако сравниш енергията за отопление или за задвижване на индустрията, те електромобилите почти без енергия се движат. Примерно отопление което изисква 10 киловатчаса, всеки час това са 75 км пробег на електромобил и не спира месеци на ред, индустрията пък е в някои отрасли много..много енергия.
Или реката кат един габройски .....
електричките не решават проблема със задръстването, паркирането, абе изобщо НИКАКЪВ проблем не решаватНямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
lockdown, на електромобилите последния им проблем е дали ще има ток за тях. Само ако сравниш енергията за отопление или за задвижване на индустрията, те електромобилите почти без енергия се движат. Примерно отопление което изисква 10 киловатчаса, всеки час това са 75 км пробег на електромобил и не спира месеци на ред, индустрията пък е в някои отрасли много..много енергия.D.Y.F-091066
Коментар
-
Да обясним на публиката един момент, който, я тревожи. За да се успокои: Едно време, като видиш електронно изделие на пазара, навсякъде, пишеха колко лампи и транзистори има. В ТОВА, имаше смисъл. Беше помислено за евентуалния ремонт и поддръжка, да знаеш, какво има за смяна. Откак навлязоха масово интегралните (микро)схеми - така ги и пишеха, много дълго време - вече спряха да им ги броят. Причината е че, когато ремонтираш нещо с чипове, сменяш целия чип (микросхема), а не единствения му дефектирал транзистор. И при микромодулнатта концепция, сменяш целия микромодул...а те, на брой, са по-малко, отколкото дискретните елементи в днешните, остаряващи като концепция, батерии. Наблюдаваме естествено развитие на техниката, следваща природата и, колкото и да роптаят някои недоволни от това, че аз акцентирам върху факта, ТЕ, НИЩО НЕ МОГАТ ДА СТОРЯТ, ЗА ДА СПРАТ СВЕТА. Той така се развива.
(Предполагам, това, ги нерви.)
Общото и в двата случая, природа и техника е че, нещата (живи и неживи), се усъвършенстват, чрез РАЗВИТИЕ НА ФУНКЦИОНАЛНОСТ. Това се и случва. А, че един крадец, бил викал "- Дръжте крадеца!", НЕ Е новост.
Те винаги така правят.
Коментар
-
Първоначално изпратено от lockdown Разгледай мнениеА дали ще има достатъчно ток за толова електромобили?
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Ми че той не те е измамил за да ти връща парите.
Ама работи, признавам.
Коментар
-
Матеев рече:
Че си глупак, глупак си, но не вярвам да го осъзнаваш това. Именно глупостта ти и невежеството ти те кара да си толкова самоуверен, че си открил топлата вода. Трябва човек яко да го работи Дънинг-Крюгер, за да си мисли, че с невежеството си твори "открития". Голям си нещастник и те съжалявам, но понеже продължаваш да намесваш името ми в твоите простотии, не мога да ти мълча. Опитах се, но не става, и причината е в голямата ти оста, която не спира да сипе словесни диарии по мой адрес.
Затова отново се връщам на активна служба, за да разобличавам ежедневните ти смешки, плод на невежеството ти и избиването на комплекси.
ПП: И да повторя, че си крадец и измамник, и до ден днешен не си ми върнал парите, които ми дължиш. Знаеш си насрания гъз, но в същото време си един безкраен наглец. Достоен си някой прихиатър да направи дисертация, описвайки твоето паталогично психическо заболяване.
Коментар
Коментар