IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

    Да, ама ще трябва да почакаш поне още 1000 години, докато някой не изобрети ZPM (виж Старгейт Атлантис).
    Недей де, много тъжно звучиш.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
      Може и да се понижи теглото на батериите, например 0.5 киловатчаса за 1 кг тегло.
      Да, ама ще трябва да почакаш поне още 1000 години, докато някой не изобрети ZPM (виж Старгейт Атлантис).

      Коментар


      • Може и да се понижи теглото на батериите, например 0.5 киловатчаса за 1 кг тегло.
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
          Не се мажат под налягане, там е въпроса че се смазват с разплискаване на масло, с пръскане на масло по тях уж за по добро мазане..машина в която има горене да се смазва с масло което също гори..те затова имат части които се износват по интензивно и части които се смазват под налягане. Батериите и електродвигателите са много по ефективни, но не могат да се използват преимуществата им все още масово, защото течните горива имат много голяма енергийна плътност. Един електромобил ако не носи тежката си батерия ще изразходва под 10 киловатчаса енергия за да измине 100км път.
          Само некви си 3 бара му е налягането на маслото по коляновия вал и прави маслен клин... има и такива с търкалящи лагери както масовите ел мотори, ама не са прокопсали особено. Е, има и ел мотори с магнитни лагери, ама пак не са силовите Освен по едни маховици, далеч от тая материя...

          ПП: ако баба ми беше мъжка, щях да и викам дядо. искаш тролей - ходи в градския се вози

          Коментар


          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
            Не се мажат под налягане, там е въпроса че се смазват с разплискаване на масло, с пръскане на масло по тях уж за по добро мазане..машина в която има горене да се смазва с масло което също гори..те затова имат части които се износват по интензивно и части които се смазват под налягане. Батериите и електродвигателите са много по ефективни, но не могат да се използват преимуществата им все още масово, защото течните горива имат много голяма енергийна плътност. Един електромобил ако не носи тежката си батерия ще изразходва под 10 киловатчаса енергия за да измине 100км път.
            Ми не може ли като тролеите или трамваите?

            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

            Коментар


            • Не се мажат под налягане, там е въпроса че се смазват с разплискаване на масло, с пръскане на масло по тях уж за по добро мазане..машина в която има горене да се смазва с масло което също гори..те затова имат части които се износват по интензивно и части които се смазват под налягане. Батериите и електродвигателите са много по ефективни, но не могат да се използват преимуществата им все още масово, защото течните горива имат много голяма енергийна плътност. Един електромобил ако не носи тежката си батерия ще изразходва под 10 киловатчаса енергия за да измине 100км път.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                Баш ти ядеш само колците даже
                И аз го казвам.
                Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                  Баш ти ядеш само колците даже
                  Аха. Щото ти си казал

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                    redcretin, ДВГ при всички положения са с по малък ресурс от електродвигателите, доста по сложни са и имат части които се смазват със затруднения. Зависи как се експлоатира много, както е при всяка техника.
                    Със затруднения, туй щото се мажат под налягане или как?

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                      Срещал съм двигатели (при мен, на работа, са хиляди и някои, попадат в работилницата, за ремонт) дето, въпреки продължителната си работа, 24/7, са съхранили идеална изолация. Охлаждаща течност, се долива. А мощността на това малаче, ама изобщо, не страда от годините. Върти, както в началото. Пък кола, аз също карам и пеш ходя също, ама за кеф и за здраве. Затуй, като пишеш, полека. Някои, не ядем доматите с колците.
                      Баш ти ядеш само колците даже

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                        А тръбичките как ги ядете някои?
                        Тръбички ядете вие. Ей на, как си захапал една и дъвчеш ли, дъвчеш...
                        ...пък тя - от ППР.
                        ЧЕСТИТО, "ЕКЦПЕРТЕ"!

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                          Срещал съм двигатели (при мен, на работа, са хиляди и някои, попадат в работилницата, за ремонт) дето, въпреки продължителната си работа, 24/7, са съхранили идеална изолация. Охлаждаща течност, се долива. А мощността на това малаче, ама изобщо, не страда от годините. Върти, както в началото. Пък кола, аз също карам и пеш ходя също, ама за кеф и за здраве. Затуй, като пишеш, полека. Някои, не ядем доматите с колците.
                          А тръбичките как ги ядете някои?
                          Last edited by Имхотеп; 13.10.2021, 20:01.
                          Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                          Коментар


                          • redcretin, ДВГ при всички положения са с по малък ресурс от електродвигателите, доста по сложни са и имат части които се смазват със затруднения. Зависи как се експлоатира много, както е при всяка техника.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                              Аз карам СЕГА кола, ти ходи пеш и чакай Ел мотора губи доста неща и той, и изолация, и охлаждане (дето винаги вече е течно), и управляващи вериги - щото не е асансьорен трифазник тук.
                              Срещал съм двигатели (при мен, на работа, са хиляди и някои, попадат в работилницата, за ремонт) дето, въпреки продължителната си работа, 24/7, са съхранили идеална изолация. Охлаждаща течност, се долива. А мощността на това малаче, ама изобщо, не страда от годините. Върти, както в началото. Пък кола, аз също карам и пеш ходя също, ама за кеф и за здраве. Затуй, като пишеш, полека. Някои, не ядем доматите с колците.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                                Два момента:
                                1. Нормалното каране, при различните клиенти, е различно. Някои, навъртат същите тези километри 3-5 пъти по-бързо. Ала ел.двифател, не губи компресия: Сменяш два лагера, и е като съвсем нов.
                                2. Всичко тече, всичко се променя. Батерийките СЕГА са петорно повече. Налице са редица предпоставки да поевтинеят значително до година-две.
                                Аз карам СЕГА кола, ти ходи пеш и чакай Ел мотора губи доста неща и той, и изолация, и охлаждане (дето винаги вече е течно), и управляващи вериги - щото не е асансьорен трифазник тук.

                                Коментар

                                Working...
                                X