Първоначално изпратено от Mateev
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеМоже и да се понижи теглото на батериите, например 0.5 киловатчаса за 1 кг тегло.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеНе се мажат под налягане, там е въпроса че се смазват с разплискаване на масло, с пръскане на масло по тях уж за по добро мазане..машина в която има горене да се смазва с масло което също гори..те затова имат части които се износват по интензивно и части които се смазват под налягане. Батериите и електродвигателите са много по ефективни, но не могат да се използват преимуществата им все още масово, защото течните горива имат много голяма енергийна плътност. Един електромобил ако не носи тежката си батерия ще изразходва под 10 киловатчаса енергия за да измине 100км път.
ПП: ако баба ми беше мъжка, щях да и викам дядо. искаш тролей - ходи в градския се вози
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеНе се мажат под налягане, там е въпроса че се смазват с разплискаване на масло, с пръскане на масло по тях уж за по добро мазане..машина в която има горене да се смазва с масло което също гори..те затова имат части които се износват по интензивно и части които се смазват под налягане. Батериите и електродвигателите са много по ефективни, но не могат да се използват преимуществата им все още масово, защото течните горива имат много голяма енергийна плътност. Един електромобил ако не носи тежката си батерия ще изразходва под 10 киловатчаса енергия за да измине 100км път.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Не се мажат под налягане, там е въпроса че се смазват с разплискаване на масло, с пръскане на масло по тях уж за по добро мазане..машина в която има горене да се смазва с масло което също гори..те затова имат части които се износват по интензивно и части които се смазват под налягане. Батериите и електродвигателите са много по ефективни, но не могат да се използват преимуществата им все още масово, защото течните горива имат много голяма енергийна плътност. Един електромобил ако не носи тежката си батерия ще изразходва под 10 киловатчаса енергия за да измине 100км път.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Баш ти ядеш само колците даже
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Баш ти ядеш само колците даже
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеredcretin, ДВГ при всички положения са с по малък ресурс от електродвигателите, доста по сложни са и имат части които се смазват със затруднения. Зависи как се експлоатира много, както е при всяка техника.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Срещал съм двигатели (при мен, на работа, са хиляди и някои, попадат в работилницата, за ремонт) дето, въпреки продължителната си работа, 24/7, са съхранили идеална изолация. Охлаждаща течност, се долива. А мощността на това малаче, ама изобщо, не страда от годините. Върти, както в началото. Пък кола, аз също карам и пеш ходя също, ама за кеф и за здраве. Затуй, като пишеш, полека. Някои, не ядем доматите с колците.
- 3 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
А тръбичките как ги ядете някои?
...пък тя - от ППР.
ЧЕСТИТО, "ЕКЦПЕРТЕ"!
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Срещал съм двигатели (при мен, на работа, са хиляди и някои, попадат в работилницата, за ремонт) дето, въпреки продължителната си работа, 24/7, са съхранили идеална изолация. Охлаждаща течност, се долива. А мощността на това малаче, ама изобщо, не страда от годините. Върти, както в началото. Пък кола, аз също карам и пеш ходя също, ама за кеф и за здраве. Затуй, като пишеш, полека. Някои, не ядем доматите с колците.
Last edited by Имхотеп; 13.10.2021, 20:01.Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Аз карам СЕГА кола, ти ходи пеш и чакай Ел мотора губи доста неща и той, и изолация, и охлаждане (дето винаги вече е течно), и управляващи вериги - щото не е асансьорен трифазник тук.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Два момента:
1. Нормалното каране, при различните клиенти, е различно. Някои, навъртат същите тези километри 3-5 пъти по-бързо. Ала ел.двифател, не губи компресия: Сменяш два лагера, и е като съвсем нов.
2. Всичко тече, всичко се променя. Батерийките СЕГА са петорно повече. Налице са редица предпоставки да поевтинеят значително до година-две.
- 1 like
Коментар
Коментар