Разхода е 2.5 - 2.7 л бензин на 100км, един литър бензин има енергийна стойност 9.5 киловатчаса, изгаря се в ДВГ който има ефективност не повече от 30% или (2.5 x 9.5) x 0,3 = 7.12 киловатчаса. Ако една Тесла 3 има такъв разход на енергия с едно зареждане на 70 киловатчаса в батерията ще изминава 1000км, сега колко минават - 400..450, не знам. Излиза че тези хибриди са много по енергийно ефективни, не излиза а то си е така.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеv_tin, да разхода е на бензин, но като се вземе ефективността на двг, която няма да надхвърли 30% на бензин и разхода който прави се получават 7.7 киловатчаса за 100км път. При електромобилите разхода на енергия в ток е 2 пъти по висок. Това се дължи на този драйв който са изобретили Тойота, той е доста добър. Варианта им е да си го купят и приспособят за електромобили производителите или да вземат нещо друго което ще бъде пак толкова ефективно за електромобили и по евтино за производство отколкото ако приспособят този драйв за ел.коли. А дали има проблем както са конструирани - то се вижда при сравнението което направих.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 2 Харесвания
Коментар
-
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...a-4bbde36feeb4
Само не мога да разбера как не са с оригиналните гуми тези по на 40 хиляди километра.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеТези специално гледах дават че първите им собственици ги продават на 300 - 400 хиляди километра, батериите им са за смяна. Подменят ги и си ги карат сигурно още толкова, този драйв е скоростна кутия която не се амортизира никак бързо. Точно затова хората купували и електромобили - евтина поддръжка. Преди години италианците бяха маняци на тема поддръжка на колите си, сега сервизните услуги били станали толкова скъпи че не сменят масло на двигателя и така спестяват пари с които могат да си платят половината от следващата нова кола.
- 2 Харесвания
Коментар
-
Да обаче смяна на масло и филтъра в гаранция - 400 евро, те са откачили. Затова един се снимал с една електричка и обяснява - мен природата въобще не ме интересува и познавам много хора с ел.коли и нито на един от тях не му пука за природата или емисиите. Та за тях важното е да не плащат за сервиз. Преди време един приятел си спомням ми каза че за дребен автомобил платили мисля 460 евро за смяна на масло и филтър и аз възкликнах - стига това не е човешко ! Той обаче - да не е човешко, ама толкова струва. Електромобилите са убийственно недъгави, харчат ток на поразия, тока го нямат за нищо..обаче сервизите за ДВГ колите яко проправят пътя за електромобилите. Реално такси, застраховки и пари за сервиз май са разходите, горивото като цена не ги бърка ..то е направо фрии. То е вярно че електромобила като дефектира сметката ще е жестока, смяна на модул извън 8 годишната гаранция някъде гледах 6к и нещо. А някога преди десетилетия на запад е имало и свобода, смяна на масло колкото е цената му която се отчита на колонката, изсмукват го със сонда през отвора на щеката и за това се плащат дребни пари, но отдавна не било така.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеТези специално гледах дават че първите им собственици ги продават на 300 - 400 хиляди километра, батериите им са за смяна. Подменят ги и си ги карат сигурно още толкова, този драйв е скоростна кутия която не се амортизира никак бързо. Точно затова хората купували и електромобили - евтина поддръжка. Преди години италианците бяха маняци на тема поддръжка на колите си, сега сервизните услуги били станали толкова скъпи че не сменят масло на двигателя и така спестяват пари с които могат да си платят половината от следващата нова кола.
Коментар
-
Тези специално гледах дават че първите им собственици ги продават на 300 - 400 хиляди километра, батериите им са за смяна. Подменят ги и си ги карат сигурно още толкова, този драйв е скоростна кутия която не се амортизира никак бързо. Точно затова хората купували и електромобили - евтина поддръжка. Преди години италианците бяха маняци на тема поддръжка на колите си, сега сервизните услуги били станали толкова скъпи че не сменят масло на двигателя и така спестяват пари с които могат да си платят половината от следващата нова кола.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеv_tin, да разхода е на бензин, но като се вземе ефективността на двг, която няма да надхвърли 30% на бензин и разхода който прави се получават 7.7 киловатчаса за 100км път. При електромобилите разхода на енергия в ток е 2 пъти по висок. Това се дължи на този драйв който са изобретили Тойота, той е доста добър. Варианта им е да си го купят и приспособят за електромобили производителите или да вземат нещо друго което ще бъде пак толкова ефективно за електромобили и по евтино за производство отколкото ако приспособят този драйв за ел.коли. А дали има проблем както са конструирани - то се вижда при сравнението което направих.
Коментар
-
v_tin, да разхода е на бензин, но като се вземе ефективността на двг, която няма да надхвърли 30% на бензин и разхода който прави се получават 7.7 киловатчаса за 100км път. При електромобилите разхода на енергия в ток е 2 пъти по висок. Това се дължи на този драйв който са изобретили Тойота, той е доста добър. Варианта им е да си го купят и приспособят за електромобили производителите или да вземат нещо друго което ще бъде пак толкова ефективно за електромобили и по евтино за производство отколкото ако приспособят този драйв за ел.коли. А дали има проблем както са конструирани - то се вижда при сравнението което направих.Last edited by supertrader; 29.11.2021, 16:34.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Абе остави ги тия двата папагала, на хибрид може да "изкараш" колкото си искаш нисък разход на ток хахахаха, нали имаш 100 коня ДВГ в добавка.
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Може и да има такъв разход ако караш с 10-20км. Отделно батериите са много малки. Като купувах моята тойота и попитах за такава с батерии- казаха ще минеш максимум 2км. Направена е тази батерия да се ползува на паркинг и наистина гледал съм яриси на паркинг- карат само на батерия, но до там
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеСтава въпрос за ефективността на технологията - 7.7 киловатчаса за 100 км, това нещо не е случайно. Съпоставяме с ефективността на една електрическа кола и те харчат 2 пъти повече енергия за 100км. Това нещо е истинско и не е случайно, също така то е нещо което при ел.колите е объркано и затова правят двоен разход. Не е дребно, защото при 2 пъти по нисък енергиен разход със същия капацитет батерия една кола ще има и двоен пробег без да е подобрена батерията и с 1 мм.
- те имат отчитане на пътя който минават на ел.двигател, според това как се кара варира между 60-80%, поразгледах има хора са пуснали видеа и казват че е вярно.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеЗа да се получи биполярна батерия има съвсем друго нещо което трябва да се знае или открие, общия електролит въобще няма никакво, ама никакво значение има друго важно нещо. Ако капацитета на една клетка е 100милиамперчаса - 0.1Аh и напрежението на модула 400 волта - капацитета на модула е 40 ватчаса и не е чак толкова малък сравнено с капацитета на една друга единична батерия. Същото така тези 100милиамперчаса са много условни и зависят от други неща, може да може да са цели примерно 30 амперчаса.
И друго има, тези модули са много по висока технология от сегашните батерии, те не могат да се направят и да им се спретне производство с пляскане с ръце. Много по вероятно е ако някой производител ги пусне на пазара, просто другите да си купуват от него вместо да ги произвеждат, защото като го видят в ръцете си и ще си направят сметка че ще им отнеме години да си нагодят производство.
на площ 3*3 см (един електрод), да се постигнат и 500 мАч хип не е проблем, ако има достатъчно обем за електролита. Малко сгъстител, мажеш желето, и имаш, каквото искаш. И няма да тече, и няма "общ електролит", дето го измисли онзи габровският мармот, а го повтаря Импотецият. (Това са бръмчилници без работа.)
А, Тойота, както видяхме, е и изкарала "биполярни" батерии и продава хибриди с тях. Тъй че, д.г.д.душманите.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Ти пък съвсем хабер нямаш от батерии. Щом ще правиш микромодул със "стотици волти и сто милиампера" то всичко е ясно.
Коментар
-
За да се получи биполярна батерия има съвсем друго нещо което трябва да се знае или открие, общия електролит въобще няма никакво, ама никакво значение има друго важно нещо. Ако капацитета на една клетка е 100милиамперчаса - 0.1Аh и напрежението на модула 400 волта - капацитета на модула е 40 ватчаса и не е чак толкова малък сравнено с капацитета на една друга единична батерия. Същото така тези 100милиамперчаса са много условни и зависят от други неща, може да може да са цели примерно 30 амперчаса.
И друго има, тези модули са много по висока технология от сегашните батерии, те не могат да се направят и да им се спретне производство с пляскане с ръце. Много по вероятно е ако някой производител ги пусне на пазара, просто другите да си купуват от него вместо да ги произвеждат, защото като го видят в ръцете си и ще си направят сметка че ще им отнеме години да си нагодят производство.Last edited by supertrader; 29.11.2021, 01:42.D.Y.F-091066
Коментар
Коментар