Първоначално изпратено от supertrader
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнениеА още не са почнали МАСОВО да ги карат - едно 20-30% поне, не като сега 1-2% от автопарка да е електрички.
Още от сега се вижда дабъл демидж - 100к да я купиш и после по скъпо да я караш. Същия уй като соларките ....
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеPyramid, Фолксваген купуват рисърча на 24М.
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Ako питаш галфоня може да пуснеш кабел от терасата на 12 етаж и да си зареждаш електричката. Той така правел
Коментар
-
Първоначално изпратено от ceco666 Разгледай мнениеКойто си има къща у нас, може да зарежда на 7 евро цента за киловат! А аз като живея в блок, не че е по-скъпо, а просто няма къде да заредя. За това преди 4 години си купих хибрид. За това като му изтече лизинга, пак ще си купя хибрид. До като не видя, че общините и държавата не направят нещо (ако ще просто да облекчат изграждането на зарядни), няма да си купя електричка.
Коментар
-
Не е точно така, защото те ще се променят също и разхода им на ток и производството на тока, за да направят 10% много трябва да се променят ако тези 10% са общия автомобилен парк. Иначе си има места където могат да навлязат повече - Калифорния, Япония, Норвегия..в общи линии там където има повече пари от нормалното, също и в Китай който пък се превръща в държава в която 300милиона от населението е с много висок стандарт. Сега зависи дали производството на електромобили няма да се концентрира пак на едно място. После може да се зареждат от соларни станции, такива в които да стоят паркирани в близост до работното място да кажем. Може би ще позволят да се движат без водач на определени пътни отсечки, пращаш я да зарежда на соларната станция и като ти трябва си я извикваш.D.Y.F-091066
Коментар
-
Който си има къща у нас, може да зарежда на 7 евро цента за киловат! А аз като живея в блок, не че е по-скъпо, а просто няма къде да заредя. За това преди 4 години си купих хибрид. За това като му изтече лизинга, пак ще си купя хибрид. До като не видя, че общините и държавата не направят нещо (ако ще просто да облекчат изграждането на зарядни), няма да си купя електричка.
Коментар
-
v-tin, пропанбутана преди години беше много евтин, после като навлезе като гориво за автомобили цената му се покачи. Между другото нямаше и акциз, държавите все от някъде трябва да набират средства да се финансират, ако тока се използва за електромобили няма да е учудващо след време тока от колонките да има и акциз макар че много трудно ще го контролират. Обаче дефакто намалява едно приходно перо в бюджета и все с нещо ще се компенсира, това държавите да субсидират електромобилите се получава малко парадоксално - ще ликвидират приходите с които субсидират. Не се връзва и с времето ще има някакви промени в начина по който се събират приходите.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеНови тарифи за таксуване на електроенергия
Шок за шофьорите на електрически автомобили: Големите градове правят зареждането до 80 процента по-скъпо
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеАко зареждаш бавно от контакт, каква цена ще се получи там ?
Коментар
-
Трябва да се направят по икономични, по ниско тегло и адартивен редуктор на електромотора, този разход 20 киловатчаса е равностоен на автомобил който харчи 20 на сто бензин. Също има едни като микробусчета, при тях може да се поставят соларни клетки на покрива и да позараждат батерията при хубаво време, за градско придвижване при което айродинамиката няма голямо значение и скоростта на движение е ниска, иначе от тези енергийни вампири полза няма. Така както върви разхода им за ток в пари ще стане по висок от този на конвенционалните автомобили.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
Коментар