IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
    Кво става с патента? Ами със сайтчето?

    Законодателят е разписал нещата. Не бързай. Запаси се с търпение.

    Коментар


    • http://ev.battery.free.bg/
      като ги направя частите, ще ги снимам, после ще допълня как ще се получи батерия. Това не е модулна батерия, по две причини , по принцип е опасно да се прави многоволтова батерия от хора които не знам дали имат подготовка ..тока е опасен над определено напрежение и големина...това което ще опиша е безопасно.
      Last edited by supertrader; 15.12.2021, 23:36.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Кво става с патента? Ами със сайтчето?

        Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
          Тя и сега работата с батериите е на ръба, ако не се появи стандартно решение до масови електромобили няма да се стигне. В момента са нестандартни нещата. Хората всъщност трудно възприемат нестандартна техника, тя трудно пробива. Всеки като си харчи парите се интересува как се поддържа, има ли възможност частите да се заменят лесно. Едно е да ти кажат че се подменя част за 100лв и съвсем друго за 5000лв, това влияе много.
          Именно. Но, разни хейтъри, нали е да завлекат почтен човек в калта при себе си, публично, обясняват всякакви врели-некипели.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение
            Форд и Едисон правят съвместно предприятие за ел Мобили и се провалят заради дефицити в батериите. Което и сега си е проблем на елмобилите.
            Ford, Edison and the Cheap EV That Almost Was | WIRED
            ето една кратка история на Ел Мобилите
            A Brief History of the Electric Car, 1830 to Present (caranddriver.com)
            Решенията, често, са под носа ни но, трябва да сме готови, за да ги видим.

            Коментар


            • В момента батерии също няма, ако си купиш батерия за нещо друго и тя е от тези които могат да ги влагат в електромобили е 100% сигурно че това е отпаднала на фабрични тестове батерия. Замерват ги и още нови са с разлики във вътрешното съпротивление, после още в началото на ползването им някои отпадат - дефектират. Другия вариант е да вземеш нещо което се продава защото производителя си е от тези които правят ментета. Преди време някой ме беше питал един негов приятел искал да си вземе батерии, та какви да си купи по интернет ? Казах му каквото мисля и каквото виждам - по добре оловни да вземе с дълбок цикъл на заряд и разряд отколкото литиеви, литиевите ако са хубави няма да се продават в интернет а производителите ги вземат на едро за електромобили.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Тя и сега работата с батериите е на ръба, ако не се появи стандартно решение до масови електромобили няма да се стигне. В момента са нестандартни нещата. Хората всъщност трудно възприемат нестандартна техника, тя трудно пробива. Всеки като си харчи парите се интересува как се поддържа, има ли възможност частите да се заменят лесно. Едно е да ти кажат че се подменя част за 100лв и съвсем друго за 5000лв, това влияе много.
                D.Y.F-091066

                Коментар


                • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                  Мисля че това е реклама, че батерията ще издържи 1000мили с презареждания разбира се. Ако с едно зареждане е минавала 100мили, значи 10 цикъла на заряд и разряд. Може би това рекламират.
                  Форд и Едисон правят съвместно предприятие за ел Мобили и се провалят заради дефицити в батериите. Което и сега си е проблем на елмобилите.
                  Ford, Edison and the Cheap EV That Almost Was | WIRED
                  ето една кратка история на Ел Мобилите
                  A Brief History of the Electric Car, 1830 to Present (caranddriver.com)

                  Коментар


                  • Мисля че това е реклама, че батерията ще издържи 1000мили с презареждания разбира се. Ако с едно зареждане е минавала 100мили, значи 10 цикъла на заряд и разряд. Може би това рекламират.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                      Чукча писател - чукча не читател На табелката не пише, че минава 1000 мили с едно зареждане, това е цялото състезание и е презареждал Годината е 1910, нормална скорост за автомобилите е 20-30 км/ч, доливали са вода в олгаждащите системи защото са били отворен тип и са я изпарявали, разходът на гориво за 5-6 конски сили е бил около 30 литра на 100км и са презареждали често и т.н.

                      https://sweetbeacon.files.wordpress....jan2011wpa.pdf
                      Браво, е тва исках да видя.

                      п.п. всъщност да - целта е била да измине 1000 мили без да се чупи и за време, а не с едно зареждане. Все пак годината е 1910 и колите не са били от най-надеждните.

                      В статията цитират двигател с 2.5 конски сили.
                      Last edited by mathematician; 14.12.2021, 21:17.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                        Или това на табелата не е вярно, или технологията на тези батерии е неизвестна в момента..дори за състезание до 1000 мили с едно зареждане на са стигнали сега.
                        Не знам дали ги е изминала колата изобщо или не. Може да са я подготвяли за състезанието, но да е изминала само 200 мили. Реално е изминавала 100 мили - това е била версията за пазара, което е било прилично за онова време. Все пак тя не се е движела бързо.

                        Ако някой ми се занимава да потърси в нета, може да пише някъде из Уикито.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                          Или това на табелата не е вярно, или технологията на тези батерии е неизвестна в момента..дори за състезание до 1000 мили с едно зареждане на са стигнали сега.
                          Чукча писател - чукча не читател На табелката не пише, че минава 1000 мили с едно зареждане, това е цялото състезание и е презареждал Годината е 1910, нормална скорост за автомобилите е 20-30 км/ч, доливали са вода в олгаждащите системи защото са били отворен тип и са я изпарявали, разходът на гориво за 5-6 конски сили е бил около 30 литра на 100км и са презареждали често и т.н.

                          https://sweetbeacon.files.wordpress....jan2011wpa.pdf
                          Last edited by redcretin; 14.12.2021, 21:06.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение
                            Усмивки от старите ленти.

                            Всъщност колата е изминавала 100 мили с едно зареждане. Това с 1000-та мили е специална версия за участие в едно състезание заедно с други автомобили повечето с ДВГ. Не знам кой е победил.

                            Предполагам разпознавате Томас Едисон, то си и пише, ама да кажа.




                            Може да е просто пропуск. Печатна грешка...

                            Коментар


                            • Или това на табелата не е вярно, или технологията на тези батерии е неизвестна в момента..дори за състезание до 1000 мили с едно зареждане на са стигнали сега.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение
                                Усмивки от старите ленти.

                                Всъщност колата е изминавала 100 мили с едно зареждане. Това с 1000-та мили е специална версия за участие в едно състезание заедно с други автомобили повечето с ДВГ. Не знам кой е победил.

                                Предполагам разпознавате Томас Едисон, то си и пише, ама да кажа.




                                Усмивките от старите ленти са мнооого повече, като се почне от първия рекорд за скорост над 100км/ч.
                                Електромобили има преди да почне ерата на ДВГ, цяло чудо е че не избуяха наново след 70-те, когато престъпниците от картела ОПЕК вдигнаха тройно цените на петрола!

                                Коментар

                                Working...
                                X