Първоначално изпратено от Имхотеп
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
http://ev.battery.free.bg/
като ги направя частите, ще ги снимам, после ще допълня как ще се получи батерия. Това не е модулна батерия, по две причини , по принцип е опасно да се прави многоволтова батерия от хора които не знам дали имат подготовка ..тока е опасен над определено напрежение и големина...това което ще опиша е безопасно.Last edited by supertrader; 15.12.2021, 23:36.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеТя и сега работата с батериите е на ръба, ако не се появи стандартно решение до масови електромобили няма да се стигне. В момента са нестандартни нещата. Хората всъщност трудно възприемат нестандартна техника, тя трудно пробива. Всеки като си харчи парите се интересува как се поддържа, има ли възможност частите да се заменят лесно. Едно е да ти кажат че се подменя част за 100лв и съвсем друго за 5000лв, това влияе много.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнениеФорд и Едисон правят съвместно предприятие за ел Мобили и се провалят заради дефицити в батериите. Което и сега си е проблем на елмобилите.
Ford, Edison and the Cheap EV That Almost Was | WIRED
ето една кратка история на Ел Мобилите
A Brief History of the Electric Car, 1830 to Present (caranddriver.com)
Коментар
-
В момента батерии също няма, ако си купиш батерия за нещо друго и тя е от тези които могат да ги влагат в електромобили е 100% сигурно че това е отпаднала на фабрични тестове батерия. Замерват ги и още нови са с разлики във вътрешното съпротивление, после още в началото на ползването им някои отпадат - дефектират. Другия вариант е да вземеш нещо което се продава защото производителя си е от тези които правят ментета. Преди време някой ме беше питал един негов приятел искал да си вземе батерии, та какви да си купи по интернет ? Казах му каквото мисля и каквото виждам - по добре оловни да вземе с дълбок цикъл на заряд и разряд отколкото литиеви, литиевите ако са хубави няма да се продават в интернет а производителите ги вземат на едро за електромобили.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
-
Тя и сега работата с батериите е на ръба, ако не се появи стандартно решение до масови електромобили няма да се стигне. В момента са нестандартни нещата. Хората всъщност трудно възприемат нестандартна техника, тя трудно пробива. Всеки като си харчи парите се интересува как се поддържа, има ли възможност частите да се заменят лесно. Едно е да ти кажат че се подменя част за 100лв и съвсем друго за 5000лв, това влияе много.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеМисля че това е реклама, че батерията ще издържи 1000мили с презареждания разбира се. Ако с едно зареждане е минавала 100мили, значи 10 цикъла на заряд и разряд. Може би това рекламират.
Ford, Edison and the Cheap EV That Almost Was | WIRED
ето една кратка история на Ел Мобилите
A Brief History of the Electric Car, 1830 to Present (caranddriver.com)
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Чукча писател - чукча не читател На табелката не пише, че минава 1000 мили с едно зареждане, това е цялото състезание и е презареждал Годината е 1910, нормална скорост за автомобилите е 20-30 км/ч, доливали са вода в олгаждащите системи защото са били отворен тип и са я изпарявали, разходът на гориво за 5-6 конски сили е бил около 30 литра на 100км и са презареждали често и т.н.
https://sweetbeacon.files.wordpress....jan2011wpa.pdf
п.п. всъщност да - целта е била да измине 1000 мили без да се чупи и за време, а не с едно зареждане. Все пак годината е 1910 и колите не са били от най-надеждните.
В статията цитират двигател с 2.5 конски сили.Last edited by mathematician; 14.12.2021, 21:17.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеИли това на табелата не е вярно, или технологията на тези батерии е неизвестна в момента..дори за състезание до 1000 мили с едно зареждане на са стигнали сега.
Ако някой ми се занимава да потърси в нета, може да пише някъде из Уикито.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеИли това на табелата не е вярно, или технологията на тези батерии е неизвестна в момента..дори за състезание до 1000 мили с едно зареждане на са стигнали сега.
https://sweetbeacon.files.wordpress....jan2011wpa.pdfLast edited by redcretin; 14.12.2021, 21:06.
Коментар
-
Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнениеУсмивки от старите ленти.
Всъщност колата е изминавала 100 мили с едно зареждане. Това с 1000-та мили е специална версия за участие в едно състезание заедно с други автомобили повечето с ДВГ. Не знам кой е победил.
Предполагам разпознавате Томас Едисон, то си и пише, ама да кажа.
Коментар
-
Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнениеУсмивки от старите ленти.
Всъщност колата е изминавала 100 мили с едно зареждане. Това с 1000-та мили е специална версия за участие в едно състезание заедно с други автомобили повечето с ДВГ. Не знам кой е победил.
Предполагам разпознавате Томас Едисон, то си и пише, ама да кажа.
Електромобили има преди да почне ерата на ДВГ, цяло чудо е че не избуяха наново след 70-те, когато престъпниците от картела ОПЕК вдигнаха тройно цените на петрола!
Коментар
Коментар