IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • fbr65, няма никакви проблеми и с добиването му и със съхранението и транспортирането. Проблем е само цената на водорода, тя е много по висока и от цената на поскъпналия природен газ в момента. Водрод в природата няма откъде да се вземе, той се добива или от природен газ или чрез електролиза, става въпрос за сериозен разход на ток. Т.е. той не е енергия.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Проблемите с водорода не са в неговото преобразуване, а в неговото съхранение и пренос.

      Коментар


      • Първата домашна водородна батерия съхранява три пъти повече енергия от тази на Tesla (hicomm.bg)

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
          Разкажете повече за тази много напреднала технология моля,

          Разказва се на тези, които се стараят да разберат. Твоят случай не покрива критериите.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
            Имхотеп, това го писахме, вътре се подреждат елементи които са безкорпусни шайби като форма или кръгове ги наречи. Примерно както е тази кутия висока 60 мм, един елемент да е 1 мм и примерно ти дава напрежение 3.7 по номинал..3.7 x 60 и номиналното напрежение на терминалите ще бъде 222 волта. Говорим за много по напреднала технология, в която да се използват елементи с малка площ на електродите и голяма работна площ..има такова нещо като метод да се правят много по сполучливи електроди от това да са навити от фолио върху което е нанесен електродния материал. Става въпрос да могат да се използват най поседните неща по отношение на електрохимичните устройства - батериите са електрофимични устройства. Много неща са и с такава конструкция става съвсем друго положението, може да се използват вече. Например сега в една фабрика за батерии поточната линия е доста по дълга, пътя на батерията вътре във фабриката може да стане по къс също. Да не кажеш - направете го, това са неща по които трябва да се работи..а трябва и да се инвестира разбира се. Не си мислете че няма да се получи, няма да стане, тези неща които ще се приложат вече съществуват като отделни части в други съвременни устройства, но в батериите не са навлезли, защото трябва друг дизайн и друга конструкция на батерията - ето тази за която говорим. Естественно е застъпен цилиндричния дизайн, той е по добър..не ми се обяснява защо...
            Разкажете повече за тази много напреднала технология моля,


            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

            Коментар


            • Имхотеп, това го писахме, вътре се подреждат елементи които са безкорпусни шайби като форма или кръгове ги наречи. Примерно както е тази кутия висока 60 мм, един елемент да е 1 мм и примерно ти дава напрежение 3.7 по номинал..3.7 x 60 и номиналното напрежение на терминалите ще бъде 222 волта. Говорим за много по напреднала технология, в която да се използват елементи с малка площ на електродите и голяма работна площ..има такова нещо като метод да се правят много по сполучливи електроди от това да са навити от фолио върху което е нанесен електродния материал. Става въпрос да могат да се използват най поседните неща по отношение на електрохимичните устройства - батериите са електрофимични устройства. Много неща са и с такава конструкция става съвсем друго положението, може да се използват вече. Например сега в една фабрика за батерии поточната линия е доста по дълга, пътя на батерията вътре във фабриката може да стане по къс също. Да не кажеш - направете го, това са неща по които трябва да се работи..а трябва и да се инвестира разбира се. Не си мислете че няма да се получи, няма да стане, тези неща които ще се приложат вече съществуват като отделни части в други съвременни устройства, но в батериите не са навлезли, защото трябва друг дизайн и друга конструкция на батерията - ето тази за която говорим. Естественно е застъпен цилиндричния дизайн, той е по добър..не ми се обяснява защо...
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                Дрън-дрън, как ще докарате "стотици волти" в това нещо?
                Ша сложат 3 х 40 градуса, таман 120

                Коментар


                • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                  И модулна батерия може да се изгради в тази кутия. Тя е хубава че може да се разглобява и да се изпробват материали, но по принцип може да се добави още една пластмасова част и кутията ще стане и за модулна батерия.
                  Дрън-дрън, как ще докарате "стотици волти" в това нещо?
                  Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                  Коментар


                  • Това ще ти изпие ракията и ще ходиш трезвен, много е лошо. Само дрънкате, това всъщност е възможност да се произвеждат в пъти повече батерии, тези материали които се поставят вътре и трябва да се навиват и да са гъвкави са много скъпи и капризни при производство. Те са нещо като да вържеш на един който трябва да бяга на крака едно голямо гюлле с верига, затова няма батерии.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                      Туй микромодула ли?
                      микро-горивна клетка, разгражда рикията на въглероден двуокис и вода

                      Коментар


                      • И модулна батерия може да се изгради в тази кутия. Тя е хубава че може да се разглобява и да се изпробват материали, но по принцип може да се добави още една пластмасова част и кутията ще стане и за модулна батерия.
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • Модула е за професионалисти, има вариант за направи си сам, но още като се сглобява дава опасно напрежение и може да стане беля. Това като се направи ще се добие малко опит, не става само с опит от ползване на батерии и теория.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                            redcretin, виж размерите, в милиметри са, ако някой жаден чака от тоз казан да му изкараш ракия да пие..Кутия - корпус на батерия или кондензатор, която да може да се отвори и да се смени рулото на електродите и да се огледат как са работили след някой и друг цикъл на заряд и разряд.
                            Туй микромодула ли?
                            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                            Коментар


                            • redcretin, виж размерите, в милиметри са, ако някой жаден чака от тоз казан да му изкараш ракия да пие..Кутия - корпус на батерия или кондензатор, която да може да се отвори и да се смени рулото на електродите и да се огледат как са работили след някой и друг цикъл на заряд и разряд.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                                http://ev.battery.free.bg/
                                като ги направя частите, ще ги снимам, после ще допълня как ще се получи батерия. Това не е модулна батерия, по две причини , по принцип е опасно да се прави многоволтова батерия от хора които не знам дали имат подготовка ..тока е опасен над определено напрежение и големина...това което ще опиша е безопасно.
                                Туй ко е, казан за рикия?

                                Коментар

                                Working...
                                X