redcretin, ДВГ при всички положения са с по малък ресурс от електродвигателите, доста по сложни са и имат части които се смазват със затруднения. Зависи как се експлоатира много, както е при всяка техника.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Аз карам СЕГА кола, ти ходи пеш и чакайЕл мотора губи доста неща и той, и изолация, и охлаждане (дето винаги вече е течно), и управляващи вериги - щото не е асансьорен трифазник тук.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Два момента:
1. Нормалното каране, при различните клиенти, е различно. Някои, навъртат същите тези километри 3-5 пъти по-бързо. Ала ел.двифател, не губи компресия: Сменяш два лагера, и е като съвсем нов.
2. Всичко тече, всичко се променя. Батерийките СЕГА са петорно повече. Налице са редица предпоставки да поевтинеят значително до година-две.Ел мотора губи доста неща и той, и изолация, и охлаждане (дето винаги вече е течно), и управляващи вериги - щото не е асансьорен трифазник тук.
- 1 like
Коментар
-
То си е нормално зареждането да го направят смарт, и решението е батерия която да се зарежда когато мрежата е разтоварена , а после електромобила от нея. Или както Мъск казва в едно интервю, да зареждат със соларен ток който да се натрупва в батерии към соларната инсталация и чарджърите да го прехвърлят в батериите на електромобилите.
Само това за газовите бойлери на метан не го разбирам, на метан могат да работя мощни проточни бойлери и съответно няма съхранение на топла вода, изтиване и загуба на енергия..т.е. те са много ефективни.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнениеМамин той, ДВГ става на 250 хил при нормално каране за 20-25 години и нов струва 3-4 хил, батерийките са петорно и шесторно повече и утрайват половината време
1. Нормалното каране, при различните клиенти, е различно. Някои, навъртат същите тези километри 3-5 пъти по-бързо. Ала ел.двифател, не губи компресия: Сменяш два лагера, и е като съвсем нов.
2. Всичко тече, всичко се променя. Батерийките СЕГА са петорно повече. Налице са редица предпоставки да поевтинеят значително до година-две.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеКолите с двигатели с вътрешно горене също след 12 години обикновенно са с изчерпан ресурс на двигателя, 250 хиляди километра средно дават производителите за двг на колите произведени преди 12 години. Цените на тези автомобили съответно стават много ниски на пазара за втора употреба. Електромобилите пък имат батерия и за сега толкова дават 12 -13 години за най хубавите и сполучливи батерии. Разлика същественна няма и както се ремонтират двигателите, по същия начин ще се присаждат нови неоригинални батерии. Потърсете за Нисан Лиив в интернет има информация как им правят батерии, дори при тях могат да им повишат пробега с по нова генерация батерии и от 260 км да стане на 400.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от hazard Разгледай мнение..... Това е трудна доза реалност, с която много собственици на електромобили в Обединеното кралство биха могли да се сблъскат през следващата година, тъй като е предложен нов закон за изключване на домашните зарядни устройства за електромобили в пиковите часове.
Законът се стреми да предотврати прекомерното натоварване на електрическата мрежа, според нова статия от Inside EVS.
Транспортният секретар Грант Шапс обяви предложения закон, който предвижда, че зарядните за електромобили не могат да функционират "до девет часа на ден", за да се предотврати претоварването на мрежата.
От 30 май 2022 г. всички инсталирани зарядни устройства трябва да бъдат „интелигентни“ зарядни устройства, свързани към интернет, което позволява техните функции да бъдат ограничени между 8:00 и 11:00 и 16:00 до 22:00 часа.
ТОВА плавно преминаване към зелената енергия ще отнеме десетилетия, представям си ако се удвоят или утроят собствениците на ел.коли там, пикапите, вановете, автобусите и елек.тировете не ги смятам във увеличението.
А, забравих, утре правителството ще ви казва и кога да ползвате тоалетната, да пестят наистина ценната питейна вода.
Отделно е планирано спирането на инсталацията на нови газови бойлери там от 2024, да се прекъснела зависимостта от газта.
Тоест, ще се засили повече ползването на ел.печки, климатици и ел.помпи.
Тия верно не си правят сметката.
Коментар
-
..... Това е трудна доза реалност, с която много собственици на електромобили в Обединеното кралство биха могли да се сблъскат през следващата година, тъй като е предложен нов закон за изключване на домашните зарядни устройства за електромобили в пиковите часове.
Законът се стреми да предотврати прекомерното натоварване на електрическата мрежа, според нова статия от Inside EVS.
Транспортният секретар Грант Шапс обяви предложения закон, който предвижда, че зарядните за електромобили не могат да функционират "до девет часа на ден", за да се предотврати претоварването на мрежата.
От 30 май 2022 г. всички инсталирани зарядни устройства трябва да бъдат „интелигентни“ зарядни устройства, свързани към интернет, което позволява техните функции да бъдат ограничени между 8:00 и 11:00 и 16:00 до 22:00 часа.
ТОВА плавно преминаване към зелената енергия ще отнеме десетилетия, представям си ако се удвоят или утроят собствениците на ел.коли там, пикапите, вановете, автобусите и елек.тировете не ги смятам във увеличението.
А, забравих, утре правителството ще ви казва и кога да ползвате тоалетната, да пестят наистина ценната питейна вода.
Отделно е планирано спирането на инсталацията на нови газови бойлери там от 2024, да се прекъснела зависимостта от газта.
Тоест, ще се засили повече ползването на ел.печки, климатици и ел.помпи.
Тия верно не си правят сметката.
- 1 like
Коментар
-
dedormazzz, много е рано още при електромобилите да го приложат, все още има незначително количество електромобили и пазара въобще не е наситен. Например в САЩ електромобите са само 2 процента ако не се лъжа, това са първите електромобили и първите устройства винаги се правят честно и може да се види при даденото технологично ниво какъв е възможния живот на устройствата. При мобилните телефони, първите ако ги знаете бяха едни с антена която се ратягаше и тежаха по 0.5 кг., би трябвало и в момента още да работят.
- Сега просто нормално след 3-4 години ще започнат да се появяват електромобили без батерии на пазара за втора употреба. Вече дори ги има, но понеже не били Тесла..не се броят ..Last edited by supertrader; 12.10.2021, 19:25.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Ами в щатите, вече се продават втора ръка. И батериите - ама колкото и да ни се ще да са практически вечни, няма да станат. Защо? Причините са цял куп но, една, ще преобладава поне, докато сме в капитализъм: Планираното остаряване. Разбираш ли? ДОРИ ВСИЧКО ОСТАНАЛО ДА ЦЪФНЕ И ДА ВЪРЖЕ, производителите, ще искат да произвеждат и продават нови, и нови, и нови бройки дори на наситен пазар. Което, става с излизането на старите от строя. Затова, на мен, и 10 години, ми се виждат проблем за бранша. И ще гледат, и тях дори, да намалят.
Малко преди да изтече гаранцията на телевизора (43" Филипс), екранът започна да потъмнява, а много преди това колонките се раздрънкаха. Замениха целия панел и сложиха нови колонки и - хоп! - след няма и година проявява абсолютно същите проблеми. За телефоните няма нужда да споменавам - там всички знаем как стоят нещата... При настолните компютри е една идея по-добре, ако си купуваш нов, тъй като гаранцията за повечето компоненти е между 5 и 10 години, но при лаптопите нещата стоят инак... Та въпрос на време е този тренд да обхване и електромобилите.
Коментар
-
Колите с двигатели с вътрешно горене също след 12 години обикновенно са с изчерпан ресурс на двигателя, 250 хиляди километра средно дават производителите за двг на колите произведени преди 12 години. Цените на тези автомобили съответно стават много ниски на пазара за втора употреба. Електромобилите пък имат батерия и за сега толкова дават 12 -13 години за най хубавите и сполучливи батерии. Разлика същественна няма и както се ремонтират двигателите, по същия начин ще се присаждат нови неоригинални батерии. Потърсете за Нисан Лиив в интернет има информация как им правят батерии, дори при тях могат да им повишат пробега с по нова генерация батерии и от 260 км да стане на 400.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
Нищо вярно не си написал. Къде са тези евтини Тесла на старо, които да подкрепят тезите ти?
В действителност съвременните батерии не само ще надживеят колата но и ще имат поне още 10-15г живот като домашни или grid батерии.Толкоз е верна и глупостта ти за БМВ 7 серия и обезценка за 1 година с 50%. Инак най-красиво се вижда тесла колко струва след 9тата година, а след 12тата хептен.. опа, те нямат толкова история на производството въобще
Ама имат сметка от мин. $20 000 за нова батерия, че да може да мръднат и метър после, тотален отпадък.
Коментар
-
Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
Тесла 3 също, въобще всички Тесли и другите ел. коли държат цена много по-дълго от ДВГ. Това е положението в момента и не се вижда да се промени скоро.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеНе става въпрос за скъпите коли, това че Теслите ги бият като ускорение е съвсем друга работа, гледай Тесла 3 , но те пък са с още напълно в ред с батериите. Такива с батерии за смяна има Нисан Лийв и цените им са много ниски, като пример просто ти го давам. А това ка на много скъпи коли им падат главоломно цените за една година е вестникарска работа, обикновенно такива коли са собственост на хора на които им пушат главите и въобще не забелязват че стоят зад волана на такъв автомобил..защото проблемите им са на друго ниво, например с големи бизнеси които при една промяна с икономиката и вземат че тръгнат на загуба вместо на печалба. Може някой някъде да е продал такава кола на половин цена, пък може и да не е.
Коментар
-
Не става въпрос за скъпите коли, това че Теслите ги бият като ускорение е съвсем друга работа, гледай Тесла 3 , но те пък са с още напълно в ред с батериите. Такива с батерии за смяна има Нисан Лийв и цените им са много ниски, като пример просто ти го давам. А това ка на много скъпи коли им падат главоломно цените за една година е вестникарска работа, обикновенно такива коли са собственост на хора на които им пушат главите и въобще не забелязват че стоят зад волана на такъв автомобил..защото проблемите им са на друго ниво, например с големи бизнеси които при една промяна с икономиката и вземат че тръгнат на загуба вместо на печалба. Може някой някъде да е продал такава кола на половин цена, пък може и да не е.D.Y.F-091066
Коментар
Коментар