If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Спомням си, такива като теб, откога "прогнозирате" и "фалирате" Русия, примерно. Пък нА, все се разминавате с фактите. Затуй, дерзай. Да видим, кога все пак, ще улучиш.
Колкото и да се реализират супертрейдър, прогнозата ми е че вие няма да реализирате нищо.
Спомням си, такива като теб, откога "прогнозирате" и "фалирате" Русия, примерно. Пък нА, все се разминавате с фактите. Затуй, дерзай. Да видим, кога все пак, ще улучиш.
Имхотеп, няма да стане, това което може да стане е никога да не види бял свят както се казва. Ние сме българи, няма кой да ни помогне, възможностите в страната са много малки, така че ще ни бъде простено.
Никъде по света никой не помага на никого. Всеки сам достига до някъде, и ако има интерес към това което е достигнал, едва тогава се намират инвеститори.
Но ето да те питам - понеже каза че си се занимавал с електрохимия,
Какво е напрежението на анода в една клетка на оловен акумулатор?
А какво е напрежението на катода в същата клетка?
Ако не знаеш, кажи, не е срамно да не знаеш, друго е срамно.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Имхотеп, няма да стане, това което може да стане е никога да не види бял свят както се казва. Ние сме българи, няма кой да ни помогне, възможностите в страната са много малки, така че ще ни бъде простено.
https://www.investor.bg/novini/444/a...teriia-347724/ , една статия от инвестора, за който не я е забелязал. Постигнали са по добра енергийна плътност, какво представлява вътре модула, какво е напрежението на терминалите му не намерих информация. Но мисля че това е някакъв вариант на микромодул. Енергийната плътност не е някакво чудо, защото с по добри електроди би излетяла, така че няма ги точно параметрите на модула за който си говорим тук. Интересното е че на едно място говорят за малки електромобили да се направят по този начин, фактически времето за заряд отпада и заряда не се налага да е бърз с някакъв много голям ток.
Ами помотвайте се вие, накрая ше стане 'Сетила се мара да се побара".
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
https://www.investor.bg/novini/444/a...teriia-347724/ , една статия от инвестора, за който не я е забелязал. Постигнали са по добра енергийна плътност, какво представлява вътре модула, какво е напрежението на терминалите му не намерих информация. Но мисля че това е някакъв вариант на микромодул. Енергийната плътност не е някакво чудо, защото с по добри електроди би излетяла, така че няма ги точно параметрите на модула за който си говорим тук. Интересното е че на едно място говорят за малки електромобили да се направят по този начин, фактически времето за заряд отпада и заряда не се налага да е бърз с някакъв много голям ток.
На някакви милиарди ще се изчисли, пазара е трилиони, батерията да е 30% от тези пари които ще се похарчат.. 15% да е за батериите защото трябва да им паднат цените за да навлязат..пак са милиарди.
Ей това думам и аз, ама ми се чини малко по-скромничко. Не говорим за икономическия потенциал, а за пазарната цена, колко да им искам там на едни приятели.
На някакви милиарди ще се изчисли, пазара е трилиони, батерията да е 30% от тези пари които ще се похарчат.. 15% да е за батериите защото трябва да им паднат цените за да навлязат..пак са милиарди.
Зависи от това до колко ще се реализира, ако наистина направи пробив и електрическите превозни средства започнат да навлизат сериозно..това ще са много бройки произвеждани батерии, за много превозни средства. В момента пазара е огромен, може да се каже че много малка част от него вече е електрифицирана..пренебрежимо малка. Може да се приеме че в момента електрически превозни средства няма и тази ниша е свободна в Световен мащаб. Та ако производителите плащат дори 0.5% за патента, сумата пак ще бъде огромна.
Зависи от това до колко ще се реализира, ако наистина направи пробив и електрическите превозни средства започнат да навлизат сериозно..това ще са много бройки произвеждани батерии, за много превозни средства. В момента пазара е огромен, може да се каже че много малка част от него вече е електрифицирана..пренебрежимо малка. Може да се приеме че в момента електрически превозни средства няма и тази ниша е свободна в Световен мащаб. Та ако производителите плащат дори 0.5% за патента, сумата пак ще бъде огромна.
Коментар