Първоначално изпратено от Бързоходко
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Kosyo Разгледай мнение
Разбирам симпатията ти към батериите, но за да е ел. задвижване, не е зор ел. енергията да се съхранява в подобни буфери, като акумулаторни батерии. Може да се добива на място от различни източници и необходимостта от буфериране, да намали драстично буферните количества.
Да се ограничим до буферни кондензатори, маховици.
Не отричам батерията напълно и продължаване на използване на батерии около1KW за старт на процесите е нормално.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
"Течен, газообразен или механичен", може да е акумулаторът. Интересен е източникът. Т.е., откъде ще заредим този акумулатор.
Да се ограничим до буферни кондензатори, маховици.
Не отричам батерията напълно и продължаване на използване на батерии около1KW за старт на процесите е нормално.
Коментар
-
Импотеп, може и с дизел да бъде този двг с генератор на ток който да зарежда батерията. ДВГ в постоянен режим на работа, при постояннен товар няма нищо общо като характеристики с двг който трябва да си мени въртящия момент, мощността, оборотите. Съвсем други характеристики има, например азотните окиси при такъв дизелов двигател ще паднат до нула, просто се изважда от режим на високотемпературно горене което прави азотни окиси и двг гори и азот и няма проблем.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Обяснете моля,
Доголяма степент се решаваи проблена с дългото чакане за зареждане.
При хибрида мощноста на ДВГ може да е едатрета от мощноста на ел мобила, т.е е лек. Батерията не е нужно да гарантира цекия пробег. т.е и тя става по лека. Вав всички случаи хибрида не увеличава теглото си прпорционално на дистанцията която може да измине.
ДВГ е условно казано, може да е и турбина, което опростява механиката и увеличава кпд-то
Недостатъка е ч макар и силно намалени вредните емисии в зоната в която се движи автомобила ще се създават.
глобалния ефект от замърсяването на атмосферата ще е споставим с чистия ел мобил
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Тоест, ще си останеме на бензин ли?
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
тоя проблем има стандартно решение в бойлерите - с рециркулация.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Kosyo Разгледай мнениеВойната ще е автономен - външен енергиен източник, а не течен, газообразен, електрически или механичен.
Коментар
-
redcretin, нестандартни решения винаги има, а колко да е стандартен такъв бойлер с рециркулация, най популярните бойлери знаеш кои са. По принцип го реших така - стандартен евтин бойлер да се монтира плътно до други неща които пречат, няма място да се навият винтовете, но с преправени инструменти става, другия вариант - проточен и да се пуснат проводници до таблото на ново също може да се използва.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеЗа бойлера в момента е много по фатално, защото примерно няма място да се постави голям в самия санитарен възел. Ако имаш по голяма дължина тръби, когато водата стане студена зимата се получава така че чакаш да дойде топлата вода всеки път и това е голямо неудобство. С проточен бойлер проблема се решава, но инсталацията не може да понесе 8 киловата. Затова казвах че топлообменниците имат смисъл заради тези проточни бойлери, на практика няма как да решиш проблема нямаш ли място за голям бойлер в самото помещение. Не е до икономията въобще !Last edited by Pyramid; 14.01.2022, 17:10.
Коментар
-
Има хибриди които са карани само на ток понеже са на места където зареждат лесно, има откъде. Тогава се явявал проблем с горивото в резервоара че е остаряло и двигателя не може да се пусне да го изгори, гледал съм в интернет си даваха съвети как веднъж на 6 месеца го изгарят и презареждат дори да няма нужда. В същото време не искат да се откажат да има и друг вариант за енергия, зареждане защото пък с чистите електрички са с вечни притеснения понякога къде ще заредят, ще има ли много коли на колонките.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеЗа бойлера в момента е много по фатално, защото примерно няма място да се постави голям в самия санитарен възел. Ако имаш по голяма дължина тръби, когато водата стане студена зимата се получава така че чакаш да дойде топлата вода всеки път и това е голямо неудобство. С проточен бойлер проблема се решава, но инсталацията не може да понесе 8 киловата. Затова казвах че топлообменниците имат смисъл заради тези проточни бойлери, на практика няма как да решиш проблема нямаш ли място за голям бойлер в самото помещение. Не е до икономията въобще !
Коментар
-
Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнениеНа хибриди по-точно
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Тоест, ще си останеме на бензин ли?
Коментар
Коментар