IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

    Тоя пич е специализиран в разкостването на автомобили (reverse engineering). Прави анализ за UBS на М3!
    Изводите са интересни
    Има много хора, които отказват поръчка на Сивик за около 25К и резервират М3 за 50К, въпреки двойната цена и съвсем различният премиум клас. Хайпът е огромен и само се разраства, според мен Тесла ще продават всичко което успеят да произведат поне още няколко години.
    Майтапа е че именно скъпият петрол в момента подпомага този хайп, вероятно той е причината да се появяват клиенти които нормално купуват масов автомобил, двойно по евтин. Просто си правят сметката че лизинга на М3 им излиза на сходна цена колкото лизинга на бензинова кола на половин цена + горивото + поддръжката. При това положение защо да не си направят кефа с един премиум модел, сравним и дори по-добър от БМВ М3.
    Та така.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

      За тези 25% кой ти ги каза или ти се иска да е така
      Тоя пич е специализиран в разкостването на автомобили (reverse engineering). Прави анализ за UBS на М3!
      Изводите са интересни

      Коментар


      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
        безимeн - в България трябва първо да навлезе изкуственния интелект при тоя дефицит на естествен, който в бъдеще ще се задълбочи поради демографската криза сред бялото население.

        Моето /неангажиращо/ мнение е това, че в България вече НЕ може да навлезе никакъв ДРУГ вид интелект, освен "интелекта" на уикипедия /нарочно изписана с малка буква/. Уики е символ-верую на ПОЧТИ всяко съвременно българЧЕ в доказването на всяка негова /манипулативна/ теза.

        "Не си прочел в уикипедия!" - е заклеймяваща констатация, водеща до победа над всеки опонент при полемизирането... /за съжаление!/

        Коментар


        • безимeн - в България трябва първо да навлезе изкуственния интелект при тоя дефицит на естествен, който в бъдеще ще се задълбочи поради демографската криза сред бялото население.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

            .......

            Нека си го бъзикат, Мъск има опашка от 500 000 пред магазина си, останалите се мъчат да стигнат поне една десета от продажбите. Не знам кой се смее реално.

            Кои са "останалите", които се мъчат? Ония - субсидираните, ли - електропроизводители? Може да е така за сега. После цялата еуфория с електромобила ще изчезне - за сметка на двигателите с вътрешно горене.

            Кога е това "после" - ли? Еуфорията си е еуфория, каквито и да са дотациите, рекламата и поддръжката на "еко" и правителства.

            Продажбите на електромобилите не могат да се сравняват с конвенционалният автомобил с двигател с вътрешно горене.

            Освен това - токсичността на производствата при електромобила са много по-високи от тая на ДВГ. Тази истина предстои да излезе наяве, кокото и рекламата и парите на правителствата да вървят против това,

            Зарядните станции ще си работят в рамките на допустимият ентусиазъм.

            Ние и другите аутсайдери - за пореден път ще купуваме от тоя тип превозни средства - с използвани батерии около 5 години... И отново ще се чудим, защо така батерията пак "падна"..., по нашите "пътища"..., а и защото манталитетът ни на каране е доста различен..., а и очакванията - това да не забравим...

            Отново да попитам: защо спорещите за качествата на ел.мобила не са си продали дизелите?... Не разбрах? Все пак - те се харчат ВСЕ ОЩЕ на високите цени, а българинът е пресметлив... Не ни ли се рискува? А сме така убедени! А линкчетата хвърчат наляво и надясно... Няма ли да се престраши някой, освен да се прави тук на велик...

            Оффф, забравих, че СМЕ българЕ!

            Успехи с линковете! /какво повече от това: чакали някои си - дилетанти, а продажбите - нам си кВо..., е да - ако правителствата финансират за сметка на данъкоплатеца - спор няма...., ама пак няма да се получи, защото доста хора вече имат информация..., а останалите просто... чешат езици.../ ))



            Коментар


            • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

              Този е-трон вече стана за смях. От години го обявяват че ей сега ще излезе и все го отлагат.
              Не следя темата много изкъсо. Просто оня ден му гледах ревюто и тейст драйв из някаква пустиня. Така че не знам от кога са го обявили, но ми изглеждаше на завършена кола. Даже и цена си има. И уж казват от следващата година ще може да се купува. Ама като не ме интересува и не знам детайли.

              Лично мен повече ме кефеше от Тесла S. Имаше повече гъзарии вътре. Ама на тоя етап тея коли са напостижими за моите скромни възможности и само ги гледам в Youtube на картинка и рядко се интересувам от детайли.

              Коментар


              • То и за Ягуар реално има достатъчно чакащи, щото продават по 200 коли месечно. Причината? Няма батерии. И скоро няма да има кой да им продава повече.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение

                  Ауди пускат е-трон с обявена цена колкото на премиум Теслата. Мерцедес и те пускат някаква електричка. Сега бяха изложени на автомобилното изложение в Париж. Нета е пълен с техни ревюта. И двете коли изглеждат много впечатляващо като интериор, лъскавина и гъзария.

                  Проблемът е цените 75 000 доларес за базов модел, до къде 90 000 доларес за тоя с екстрите. Става за втора кола в семейството на милионер.

                  А базовата евтина Тесла все още се отлага. Какво стана с онея дето депозираха пари да си получат базовата Тесла. Изпълняват ли им поръчките или още чакат. Или па им върнаха парите.

                  Те го бизикаха Мъск че бил същата работа като СССР-то. Депозираш кинти и чакаш 10 год да си получиш колата.

                  Този е-трон вече стана за смях. От години го обявяват че ей сега ще излезе и все го отлагат. Ама иначе Тесла отлагали постоянно.
                  Няма да стане нищо различно от излизането на Ягуара - добър ел. SUV с 90 квч. батерия, но на сравнима цена с Tesla X, при по-малко пространство, по-малък брой места - 5 срещу 7, по-малък рейндж и по-слаба динамика. Можеш и сам да видиш колко се продава в САЩ в сравнение с теслите.

                  Нека си го бъзикат, Мъск има опашка от 500 000 пред магазина си, останалите се мъчат да стигнат поне една десета от продажбите. Не знам кой се смее реално.

                  Коментар


                  • TESLA Q3 net income - $300 milion

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                      https://www.youtube.com/watch?v=DvW_w5EL9cw

                      За тези 25% кой ти ги каза или ти се иска да е така
                      Споменават се 30% даже! Като се има предвид, че засега се продават само скъпите модели не е изненада. Short селърите започват да хвърлят кърпата вече!

                      Относно цената на М3 е около 50-55К. 2019та започват да предлагат евтината, но и тя няма да е 35К щото народа купува с екстри.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение

                        Ауди пускат е-трон с обявена цена колкото на премиум Теслата. Мерцедес и те пускат някаква електричка. Сега бяха изложени на автомобилното изложение в Париж. Нета е пълен с техни ревюта. И двете коли изглеждат много впечатляващо като интериор, лъскавина и гъзария.

                        Проблемът е цените 75 000 доларес за базов модел, до къде 90 000 доларес за тоя с екстрите. Става за втора кола в семейството на милионер.

                        А базовата евтина Тесла все още се отлага. Какво стана с онея дето депозираха пари да си получат базовата Тесла. Изпълняват ли им поръчките или още чакат. Или па им върнаха парите.

                        Те го бизикаха Мъск че бил същата работа като СССР-то. Депозираш кинти и чакаш 10 год да си получиш колата.

                        На който не му се чака тегли депозита. Търсенето явно надхвърля предлагането, какво да се прави

                        В САЩ чакането от поръчка до доставка за М3 е месец-два мисля. В Европа доооста повече.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение

                          Ауди пускат е-трон с обявена цена колкото на премиум Теслата. Мерцедес и те пускат някаква електричка. Сега бяха изложени на автомобилното изложение в Париж. Нета е пълен с техни ревюта. И двете коли изглеждат много впечатляващо като интериор, лъскавина и гъзария.

                          Проблемът е цените 75 000 доларес за базов модел, до къде 90 000 доларес за тоя с екстрите. Става за втора кола в семейството на милионер.

                          А базовата евтина Тесла все още се отлага. Какво стана с онея дето депозираха пари да си получат базовата Тесла. Изпълняват ли им поръчките или още чакат. Или па им върнаха парите.

                          Те го бизикаха Мъск че бил същата работа като СССР-то. Депозираш кинти и чакаш 10 год да си получиш колата.

                          Е че теслата май и тя се продаава за 90000

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

                            25% профит маржин. Въпреки огромните инвестиции на гола поляна за нови производства на нови модели, е на път да излезе на печалба още това тримесечие. При този профит маржин, другите могат само да подсмърчат и да раздуват велики планове как ЩЕ изкарат тесла килър ама от 2022ра някъде.
                            За тези 25% кой ти ги каза или ти се иска да е така

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

                              25% профит маржин. Въпреки огромните инвестиции на гола поляна за нови производства на нови модели, е на път да излезе на печалба още това тримесечие. При този профит маржин, другите могат само да подсмърчат и да раздуват велики планове как ЩЕ изкарат тесла килър ама от 2022ра някъде.
                              Ауди пускат е-трон с обявена цена колкото на премиум Теслата. Мерцедес и те пускат някаква електричка. Сега бяха изложени на автомобилното изложение в Париж. Нета е пълен с техни ревюта. И двете коли изглеждат много впечатляващо като интериор, лъскавина и гъзария.

                              Проблемът е цените 75 000 доларес за базов модел, до къде 90 000 доларес за тоя с екстрите. Става за втора кола в семейството на милионер.

                              А базовата евтина Тесла все още се отлага. Какво стана с онея дето депозираха пари да си получат базовата Тесла. Изпълняват ли им поръчките или още чакат. Или па им върнаха парите.

                              Те го бизикаха Мъск че бил същата работа като СССР-то. Депозираш кинти и чакаш 10 год да си получиш колата.


                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                                Kildirim_Bei - със соларни панели, Мъск го прави в щатите и маса коли се движат с такъв ток всеки ден. Това е ужасно за бизнеса който на всичко отгоре е и монополизиран, бизнеса с петролните коли.
                                ...едва ли. Докато отливът при търсенето се свие, скокът на цените, откъм страна „предлага”, ще е удушил пазара и изстискал жизнените му сокове. Истината е някъде в баланса, за какъвто, може да започне да се говори, след поне удесеторяване относителния им дял в цялостната транспортна структура на човечеството. Т.е., поне още 10-15 години, шейховете може да се правят на интересни...а, след още 20-25, и така, конвенционалният петрол осезаемо ще залипсва. Виж, шистовият - особено, с навлизане на MDP-технологиите, ще удари едно дълго (-колко да е дълго?) рамо.
                                Last edited by Pyramid; 23.10.2018, 18:16.

                                Коментар

                                Working...
                                X