IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • majnata - много разбираш от ДВГ, дизеловия двигател е доста по натоварен от един бензинов двигател при който едни специфични за самозапалването на горивото при дизелите детонации липсват, стойностите на налягането в цилиндрите на двигателя са по високи при дизеловия двигател, да не говорим за разликата в изгарянето на горивото и кислородния глад на дизеловия двигател който се елеминира чрез турбокомпресор и недостатъка на турбокомпресорите - имат закъснение в отзивчивостта.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • gigow - не искам да споря но причината да се отделя повече топлина не е свързана с нормалните загуби на електрическа енергия в един електрически двигател и е специфична поради употребата на електрическия двигател да задвижва електромобил..т.е. ако задвижважваш нещо друго с този електродвигател тя ще е със съвсем други стойности. А това колко ги разбирам си е само твое предположение и информативно класическите загуби от съпротивление - електрическо, триене - механично и от вихрови токове в магнитопроводите са много малки т.е. машините не са конструирани от неграмотници произведени от полуоброзователната система на бившия соц.лагер.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Не знам как влияят на пазарите, обаче някой хора са доста объркани от промяната
        https://www.youtube.com/watch?v=j52odgkRxDs

        Коментар


        • Първоначално изпратено от П.Ф.Изеров Разгледай мнение
          Отделянето на въглероден двуокис при изгаряне на природните горива не може да спадне, защото това е същността на изгарянето, което дава топлината. Даже се стараят процентът да е максимално голям, което означава най-пълно и най-чисто изгаряне.

          За дизела: май отделя повече сажди и затова му се мръщят.
          Ами ...добре направеният дизел заравя най малко два бензинови таралясника ...целта е да купуваш по-често кола.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

            За информация на скептиците – кои са най-удовлетворените собственици

            Consumer Reports latest consumer satisfaction survey:

            ТОП 10
            1.Tesla Model 3
            2.Porsche 911
            3.Genesis G90
            4.Chevrolet Corvette
            5.Tesla Model S
            6.Toyota Avalon
            7.Kia Stinger
            8.Chevrolet Bolt
            9.Toyota Prius
            10.Dodge Challenger
            Първите две позиции са доста интересни. Ама както се казва първите нямат пари за Порше, а вторите викат на електричките електрокари.

            Коментар


            • [QUOTE=v_tin;n3438986]
              Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

              За информация на скептиците – кои са най-удовлетворените собственици
              /QUOTE]

              Добре де, съгласни сме, само не каза каква електрическа кола караш
              Преди година и половина карах в щатите tesla S (Маями - Орландо). Докато не покараш няма как да разбереш. Не знам къде живееш, но ако е в Западна Европа прави тест драйв и после пак ще говорим.

              Коментар


              • Един българин преди години си караше таратайката с вода от чешмата........не е ли по добре да се изкарат чертежите и да се почва със
                такива коли?

                Коментар


                • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                  v_tin - знам ги и количествата отделян въглероден диоксид как са паднали също ги знам, като ги измерят на практика и стават скандали. Дори има от старите модели по икономични и по чисти, нямат DPF филтър пък не си опушват бронята и номера като ги настъпиш и пушат.Не ми е ясно как го правят това с новите коли, съдят ги, затварят ги в затвори и пак същите измами. Притеснително е че същите ще правят и електромобили и знам ли какво може да на правят и какво чудо да са ел. колите им. Наистина за ел. колите трябва да има таван за произвеждани бройки и който го надвишава такси и данъци и бой, защото ако монополизират производството просто ще ни се стъжни.
                  Добре де, ти определено си фен на,електричките, с какво те обидиха?

                  Коментар


                  • [QUOTE=ED;n3438968]

                    За информация на скептиците – кои са най-удовлетворените собственици
                    /QUOTE]

                    Добре де, съгласни сме, само не каза каква електрическа кола караш

                    Коментар


                    • Да, загубите в топлина са фундаментален закон, неизбежни, ако термодинамиката е верна. Всяко превръщане на енергията от един вид в друг - от електрическа в механична, например - задължително се съпътства с отделяне и на топлинна енергия.

                      Триенето също изглежда неизбежна загуба - лагери, въздух, тава-онава.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                        gigow - не съм писал че произвеждат енергия, топлината която отделят надвишава загубите на ел.енергия които се случват във всеки един електродвигате. И други сме карали Мерцедес, но такъв който да харчи 6 на сто не сме още.
                        Да ти обясня нещо, щото си лаик в електротехниката, понятие си нямаш. Загубите с електродвигателите са ТОПЛИНАТА, която се отделя от тях. Разбра ли драги. Загуби=топлина. Това се отнася за елдвигателите. Загубите са предизвикани от два фактора; активното съпротивление на проводника и вихровите токове в магнитопровода. И двете неща произвеждат ТОПЛИНА, която е нежелана, т.е загуба. Идеалният двигател е този, който не отделя топлина, ама такъв няма.....
                        Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                        Коментар


                        • Отделянето на въглероден двуокис при изгаряне на природните горива не може да спадне, защото това е същността на изгарянето, което дава топлината. Даже се стараят процентът да е максимално голям, което означава най-пълно и най-чисто изгаряне.

                          За дизела: май отделя повече сажди и затова му се мръщят.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                            Аха ти караш електрокар- ами тогава си наясно с проблемите на ел.колите. Да не би да пишеш и в онзи сайт- е-карс.бг и да си онзи от норвегия който си ходи до бг за 4-5 дни- не че е лошо де- опознай света за да го обикнеш
                            За информация на скептиците – кои са най-удовлетворените собственици

                            Consumer Reports latest consumer satisfaction survey:

                            ТОП 10
                            1.Tesla Model 3
                            2.Porsche 911
                            3.Genesis G90
                            4.Chevrolet Corvette
                            5.Tesla Model S
                            6.Toyota Avalon
                            7.Kia Stinger
                            8.Chevrolet Bolt
                            9.Toyota Prius
                            10.Dodge Challenger

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                              v_tin - знам ги и количествата отделян въглероден диоксид как са паднали също ги знам, като ги измерят на практика и стават скандали. Дори има от старите модели по икономични и по чисти, нямат DPF филтър пък не си опушват бронята и номера като ги настъпиш и пушат.Не ми е ясно как го правят това с новите коли, съдят ги, затварят ги в затвори и пак същите измами. Притеснително е че същите ще правят и електромобили и знам ли какво може да на правят и какво чудо да са ел. колите им. Наистина за ел. колите трябва да има таван за произвеждани бройки и който го надвишава такси и данъци и бой, защото ако монополизират производството просто ще ни се стъжни.
                              Това с филтрите според 2 човека- единият е завършил и работил в рафинерия, другия приятел- доскоро работеше в бавария в някакъв автосервиз е някаква недомислица. За сервиза- програма принуждава двигателя да работи на по високи обороти и да изгаря частиците- но това не става в специална камера с филтри, а направо на двора на сервиза- и тогава какъв е смисъла от този филтър. Според другия от рафинерията- каквото отделя дизела, това отделя и бензина, преди 2 дни пуснах линк към статия в блиц където немци съпоставят двете горива- ами дават абсолютно еднакви стойности- да не говорим че има модели при които дизела е с по ниски стойности. Между другото около 411000 човека искат компенсации от ФВ искът е отворен и се присъединяват и други хора- за колко пари е не знам. Но при всички случай ще ги удари- в говедария изплатиха по 5000 долара на човек, предполагам че тук ще бъде същото. Все си мисля че ако се влагат толкова пари в двигателите с вътрешно горене, колкото в електрокарите, ще имаме доста по добри данни

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                                1000те км сигурно ги изминава, но това няма практическа стойност, защото са 10 часа нон стоп шофиране. За такова разстояние спирам мин 2 пъти (обикновено 3), което е ОК за да заредя батерията, да хапна и да се поразтъпча. От 10 до 80% батерията се зарежда за около 30 мин.
                                Теслата ги минава тия 200-250 км при -30 градуса. При нормални зимни температури +-5 градуса рейнджа спада с 20-25% или от 500 на 400км, с климатик за лятото и отопление за зимата при същата скорост която караш и мерца.
                                Проблемът за нас не е в пробега, а в това че все още няма достатъчна инфраструктура за зареждане. Но и това ще се промени за 2-3 години. За това време и цените ще паднат, така че сметката с дизела съвсем няма да се връзва.

                                Апропо VW разправят че това (https://www.youtube.com/watch?v=q2Tqw9LX3QE&t=225s) ще го продават след 1 година на цената на дизеловия голф. Ако е вярно и характеристиките са що-го-де читави си представи какво ще се случи с продажбите в средния и малък клас автомобили с ДВГ.

                                Ще поживеем, ще видим
                                Аха ти караш електрокар- ами тогава си наясно с проблемите на ел.колите. Да не би да пишеш и в онзи сайт- е-карс.бг и да си онзи от норвегия който си ходи до бг за 4-5 дни- не че е лошо де- опознай света за да го обикнеш

                                Коментар

                                Working...
                                X