IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

    Споделете моля вашите очевидно големи познания,

    Тук има питания.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
      Думата беше за моточасовете кой прави повече, не се измъквай.
      Споделете моля вашите очевидно големи познания,

      Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

      Коментар


      • Думата беше за моточасовете кой прави повече, не се измъквай.

        Коментар


        • Особенно дизеловите мотори като са с пробет около 150 хиляди километра вече през ауспуха вадят чист планински въздух и едни черни облачета всеки път като го настъпиш да ускориш по бързо - те филтрите за сажди в България ги махат защото спъват колата, а на турбокомпресорите ако го кара българин като се разбие и турбината за въздуха и я изкара на стружки през ауспуха чак тогава той се сеща че нещо май не е наред и ще се наложи да се поправи.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • v_tin - преди години един ми обясняваше как младежите били много разхайтени и не им се работело, неговия шофьор - младеж не харесвал бусчето което той му е дал да кара, да работи във фирмата му а то такова хубаво бусче японско исузу с трицилиндрово моторче бензиново. Та проблема бил че цапа свещи и да съм му помогнел да изберем едни хубави свещи за тоя двигател и всъщност не било чак толкова голям проблем защото му бил дал три комплекта свещи и с тях можело да се кара най спокойно - развиваш слагаш почистените и то върви а другите си ги чистиш като имаш свободно време. Погледнах километража за пробега и онзи ми вика не го гледай до 100 000 км е, ето тука на вратата всеки път като ги превърта драсвам по боята една чертичка и броим чертичките - 17 парчета, сиреч 1милион и 700 хиляди километра. Питам го не гори ли масло ? Горяло но той си му бил дал една туба с масло и само трябвало да се проверява и долива.
            Много зависи кой го кара тоя автомобил с дизеловия двигател и може и голям ресурс да изкара, виж за корабните хлабина от два пръста между буталото и цилиндъра си е тъкмо са се сработили и разработили. Понеже българите масово си накупиха дизели и предполагам сега им се привижда че били много ресурсни машини и аз съм тръгнал да ви обяснявам че колите ви не са хубави което е голяма грешка от моя страна признавам си.
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • ED - виждал съм в България с българска регистрация, тази за която писах не е в България и е собственост на фирмата в щатите. В Европа е за да я поразгледат и тестват.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Коментар


                • Безимен, разкажете моля за разликата между изобарното и изохорното в един двг?
                  Много е интересно.

                  Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                    Ммм, завидях. Къде това? Май още не са започнали доставките в Европа?!?
                    Май ги продават свободно в холандия- там има представителство, норвегия също- питай в екарс.бг откъде си купуват техните

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                      безимeн - между другото преди дни покарах малко М3 правена от компанията на "измамника" Мъск и какво да ти кажа МНОГО ГОЛЯМА ИЗМАМА и при положение че е с големи габарити спрямо петролните коли върви като перце и тези хора са МНОГО напред, ама много. А тук опозицията не сте назад а в страни и в друга посока направо. Да дам и аз малко квалификации.
                      Ммм, завидях. Къде това? Май още не са започнали доставките в Европа?!?

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                        Pyramid - по натоварени са дизеловите двигатели и ресурса им е по малък, ти само по отнешение на маслото погледни как тоят нещата - при дизела почернява и се напълва с нагари значително по бързо а те са абразив който износва частите. Няма минимално грамотен
                        Веднъж ти казах и ще ти го напиша пак- не пиши за двигатели че се излагаш. Бензина иска обороти за да произведе работа- дизела на същите обороти ще произведе сигурно 2 пъти повече работа.

                        В края на обиколката обаче стигаме до най-интересната информационна табела, която дава всички основни характеристики на мотора. В дъното и намирам отговора на въпроса, който се появява в коментарите на почти всички статии за колите, ползващи съвременните малки и мощни бензинови моторо - колко им е животът. Отговорът на производителя е категоричен - 15 години или 240 000 километра. Разбира се, при правилна експлоатация.

                        Ако искаш да ти пусна обява за дизелово такси на около поне 500000 км само кажи- или погледни сам в мобиле де

                        Коментар



                        • Гepмaния щe имa cвoя "гигaфaбpиĸa". И тя щe e в пъти пo-гoлямa oт тaзи нa Теѕlа

                          САТL, или Соntеmроrаrу Аmреrех Тесhnоlоgу Ltd, oчaĸвa oгpoмeн pacтeж нa пaзapa нa eлeĸтpoмoбили в Eвpoпa зapaди нoвитe oгpaничeния нa EC зa зaмъpcявaнeтo нa въздyxa, ĸoитo щe влязaт в cилa oт 2030 г. Cpeднитe eмиcии oт гaмaтa aвтoмoбили нa вceĸи пpoизвoдитeл тpябвa дa ca cъc 37,5 пpoцeнтa пo-ниcĸи пpeз 2030 г. cпpямo нивaтa oт 2021 г. - лимит, ĸoйтo изглeждa нeвъзмoжeн, aĸo ce paзчитa caмo нa ĸoнвeнциoнaлни aвтoмoбили c двигaтeли c вътpeшнo гopeнe. Зaтoвa пpoизвoдитeлитe зaбъpзвaт пycĸaнeтo нa eлeĸтpичecĸи мoдeли и щe имaт нyждa oт бaтepии.

                          https://money.bg/investments/germani...-na-tesla.html

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                            безимeн - между другото преди дни покарах малко М3 правена от компанията на "измамника" Мъск и какво да ти кажа МНОГО ГОЛЯМА ИЗМАМА и при положение че е с големи габарити спрямо петролните коли върви като перце и тези хора са МНОГО напред, ама много. А тук опозицията не сте назад а в страни и в друга посока направо. Да дам и аз малко квалификации.
                            Абе се това чувам като отзив на возилите се в елкола.
                            Тъй като е доста субективно, бихте ли обяснили по-добре какво по-точно означава?

                            А! Сетих се, че и аз съм се возил на електрическа кола и то - много пъти. На тролей
                            Това, което съм усетил като разлика с тролеите с ДВГ​​​​​​, е по-голямото максимално ускорение - даже и в самолет при излитане е по-малко.
                            И шумът на матора е различен.
                            Други разлики не съм усетил.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                              Pyramid - по натоварени са дизеловите двигатели и ресурса им е по малък, ти само по отнешение на маслото погледни как тоят нещата - при дизела почернява и се напълва с нагари значително по бързо а те са абразив който износва частите. Няма минимално грамотен техник който да повярва в тази глупост че дизела е по дълговечен от бензиновия мотор. Разбира се че като работи при по големи налягания ще се скапе по бързо, допреди години не се правеха малки дизели защото нямат никакъв ресурс а само големи двигатели. После се промениха нещата и започнаха да правят дизели при които горивния процес е контролиран така че тези екстремуми в наляганията да се отрежат и така в хронология се развиха нещата. Не говорим въобще за горивната система и колко по сложна е тя и чувствителна на износване, в нея има прецизни сглобки с хлабина от един до 5 микрона в дюзи и помпа и можеш да си представиш колко са дълговечни. Наистина прекалявате с глупотевините си и неграмотност, не инженер а среден техник би трябвало категорично да е наясно.
                              Абе де да знам, досега, измeжду всички, които съм виждал и чувал, все дизелите бяха по-дълговечни но, щом ти казваш...Вероятно, не съм изобщо живял, 'баси. 52++ - на котето под опашката. Моделните компресионни моторчета с етер и без сегменти не ги броя, там всичко е изцедено до минутка като живот. По-големи са наляганията при дизела от сгъстяване на въздуха, факт. Ама напреженията в металите и триещите се повърхности са уравнени. Пък и, да, всичко зависи от заложения проектен ресурс , дори масла, филтри, хлабини и т.н. подкарваш с по-прилично (ясно, и по-скъпо, често) масло и, нормално, може още да вдигнеш ресурса. Особено, ако не се ослушваш в сервиза за 5 лева. Сменяш филтри и масла редовно или на 95% от заявения им срок, ползваш присадки, не си правиш „гонки на драгстери”... Няма да коментирам колко моточасове правят корабните дизели, нали, там наистина не мож' ги стигна. Особено, в безбиелните чудовища. Пък и обсъждахме максималния ресурс, не до първи кап.ремонт, ако се не лъжа. Щото, има и текущи. Заеби това. Преди време, те питаха за хлъзгането...
                              Last edited by Pyramid; 07.02.2019, 04:48.

                              Коментар


                              • Pyramid - по натоварени са дизеловите двигатели и ресурса им е по малък, ти само по отнешение на маслото погледни как тоят нещата - при дизела почернява и се напълва с нагари значително по бързо а те са абразив който износва частите. Няма минимално грамотен техник който да повярва в тази глупост че дизела е по дълговечен от бензиновия мотор. Разбира се че като работи при по големи налягания ще се скапе по бързо, допреди години не се правеха малки дизели защото нямат никакъв ресурс а само големи двигатели. После се промениха нещата и започнаха да правят дизели при които горивния процес е контролиран така че тези екстремуми в наляганията да се отрежат и така в хронология се развиха нещата. Не говорим въобще за горивната система и колко по сложна е тя и чувствителна на износване, в нея има прецизни сглобки с хлабина от един до 5 микрона в дюзи и помпа и можеш да си представиш колко са дълговечни. Наистина прекалявате с глупотевините си и неграмотност, не инженер а среден техник би трябвало категорично да е наясно.
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X