IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Той стандарта им е да копират един от друг, гледат другия какви батерии е сложил и слагат същите. Анархията е пълна и даже се субсидира.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Тодоре , ако се пусне един сайт с примерен дизайн на модул във вариант за много лесно изпълнение, така че всеки да може да изтегли файлове и да си го направи, след което да го изпробва и тества въобще няма да има грам хейтърство по въпроса. Предполагам интереса ще е огромен. И най добрия вариант наистина е да се продават лицензи, а не да се продаде патента на някоя фирма. Това нещо ще бъде класика в жанра много дълго време и при наличие на средства може да се разработва в неподозирани направления. В примерния модул ще ги има само 15% от функционалностите, така че който иска да те заобиколи губи.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
        Много добра конфигурация се очертава за електромобили които да са по евтини и по непретенциозни към инфраструктура ми прави впечатление. Примерно батерии които да са цели модули ще са по компактни и по евтини, също намаляване на теглото и разхода на енергия са много благоприятни за навлизане на повече електромобили. Намаления разход на енергия позволява електромобила да се подсигури и с един двг - генератор много лек и с малка мощност, който в случай на разредена батерия на пътя да може да се включи и да я зареди така че електромобила да се придвижи..тези генератори ги има и интерересното е че се запускат много лесно като генераторчето им завърти за да запали двигателя. Другата екстра е покрив покрит със соларни клетки, той не може да произвежда енергията за движение но все пак генерира ток който е полезен и примерно за цяла година електромобила ще добави пробег от 1000км с тока произведен от това нещо.
        - Слабото място при електромобилите е регенерацията, енергията от нея много бързо трябва да се поеме от батерията и това разбива и батериите. Например при велосипедите ми е правило впечатление че ентусиасти които се занимават с електровелосипеди я отричаха и изключват, защото както се изразяваха им убива само батериите. За батериите с по малък капацитет наистина е направо трагично да им се пусне този голям заряден ток.
        При по малки електромобили с малки батерии модулните елементи които имат предимството да могат да поемат заряд с по голям ток ще са решението на проблема.
        Е, на въпроса за стандартизацията, неизвестно защо, изтрит, отговор няма...

        Коментар


        • Много добра конфигурация се очертава за електромобили които да са по евтини и по непретенциозни към инфраструктура ми прави впечатление. Примерно батерии които да са цели модули ще са по компактни и по евтини, също намаляване на теглото и разхода на енергия са много благоприятни за навлизане на повече електромобили. Намаления разход на енергия позволява електромобила да се подсигури и с един двг - генератор много лек и с малка мощност, който в случай на разредена батерия на пътя да може да се включи и да я зареди така че електромобила да се придвижи..тези генератори ги има и интерересното е че се запускат много лесно като генераторчето им завърти за да запали двигателя. Другата екстра е покрив покрит със соларни клетки, той не може да произвежда енергията за движение но все пак генерира ток който е полезен и примерно за цяла година електромобила ще добави пробег от 1000км с тока произведен от това нещо.
          - Слабото място при електромобилите е регенерацията, енергията от нея много бързо трябва да се поеме от батерията и това разбива и батериите. Например при велосипедите ми е правило впечатление че ентусиасти които се занимават с електровелосипеди я отричаха и изключват, защото както се изразяваха им убива само батериите. За батериите с по малък капацитет наистина е направо трагично да им се пусне този голям заряден ток.
          При по малки електромобили с малки батерии модулните елементи които имат предимството да могат да поемат заряд с по голям ток ще са решението на проблема.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Ха добро утро бе !

            Коментар


            • Моля Piramid и Имхотеп да спрете да говорите за "тръбичката" и да пишете по темата.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                Първо, не съм изобретател че да ходя по такива събития. (Очевидно колегата ти също не е изобретател).
                Второ, тръбичката работи за известно време. Пускаш вода - тече. Пускаш мръсна вода - запушва се поради тотално некадърната конструкция. Стои наполовина пълна поради установените стандарти за височина на тръбата за мръсната вода.
                Трето във връзка с второто - като сте убедени че работи, защо не инвестирате едни пет-шест хиляди лева и да произведете стотина тръбички, да ги разнесете из магазините в страната и да видите какъв ще е резултата?
                Яяяя, какви "разсъждения" и твърдения. От 2016-та до момента, още нито веднъж не се е запушвала, обаче. И работи ефикасно, както в първото си включване, благодарение дълбоко премислената си конструкция. А последното, са си компресирани глупости но, толкова си може авторът им.
                Last edited by Pyramid; 09.12.2021, 17:58.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                  Имхотеп, тръбичката - топлообменника е по формулата която ни даде единия му вариант. Това което е написано на страницата с малки букви е което го прави възможен да работи. Така че имаш дялово участие, обаче и теб те няма на сбирката на изобретателите.
                  Първо, не съм изобретател че да ходя по такива събития. (Очевидно колегата ти също не е изобретател).
                  Второ, тръбичката работи за известно време. Пускаш вода - тече. Пускаш мръсна вода - запушва се поради тотално некадърната конструкция. Стои наполовина пълна поради установените стандарти за височина на тръбата за мръсната вода.
                  Трето във връзка с второто - като сте убедени че работи, защо не инвестирате едни пет-шест хиляди лева и да произведете стотина тръбички, да ги разнесете из магазините в страната и да видите какъв ще е резултата?
                  Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                  Коментар


                  • Имхотеп, тръбичката - топлообменника е по формулата която ни даде единия му вариант. Това което е написано на страницата с малки букви е което го прави възможен да работи. Така че имаш дялово участие, обаче и теб те няма на сбирката на изобретателите.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Pyramid

                      Именно.
                      Я виж тук:
                      ИЗОБРЕТАТЕЛ НА ГОДИНАТА 2021

                      Днес от 14 часа бяха връчени традиционните награди в конкурса "Изобретател на годината".

                      Домакин на събитието е Патентното ведомство. То се проведе в партньорство със Съюза на изобретателите, и Българската търговско-промишлена палата.

                      Може да гледате събитието по-доле.

                      https://www.facebook.com/watch/?v=435148211471748


                      Прави впечатление че не само не си сред наградените, но и дори не присъстваш на събитието?


                      Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                      Коментар


                      • ...И, понеже казваше истината, хората не го харесваха.

                        Коментар


                        • [QUOTE=Pyramid;n3841292]

                          Този, дето си го именувал, последният - оня, мармотът, дето увива шоколади - едно време учеше хората още, как да се включат в режим усвояване на субсидиите сиреч, на точене държавни/народни пари. Сега, обяснява за Windows 11, с надеждата, да се самопромотира като експерт и да си поизмие лицето пред повече народ, като покаже, че познава една ОС. Лошо няма, разбира се, ама НЕ ТОВА е Техническата Революция, чийто "трубадур", се бара нашия дядка. Защо? Ами...все ми се струва че, програмистите на Майкрософт, са с пъти по-големи майстори и разбирачи от наш габровец и, ако и да са допуснали бъг, вероятността, това да а НЕ Е нарочно, е под 10%. По-скоро, момците си имат задачи, дълбоко познаване на материята и стратегическо планиране, което, им казва на какъв етап, да включат поредните ъпдейти. Щото, подобрението, продава.
                          Фактически, нашият "трубадур", е самозван търгаш-фукльо, търсещ слава с чужди усилия пък, ако дойдат и пари... Да, видял "пропуск". ОК. А, дали е истински пропуск? [/QUOTE

                          Еееиии.. Що за човек си ти? Не стига че си измами Матеев с пари, не стига че непрестанно просиш от него пари ами и нон стоп се заяждаш с него. Ебаси човека си. Добре че не те познавам иначе бих те очистил.
                          г-жа Фирдевс.2015г.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                            При електролизерите когато не е направено това с електродите за 1 обемен литър газ производство устройството има 20 клетки с размер на електродите 100 на 100мм, когато електродите са оптимизирани клетките които произвеждат същото количество газ са само 2 броя с диаметър 120мм. Виждал съм ги с очите си и двата варианта какво представляват и разликата наистина е такава. Сега за батерия трябва да се направи и не знам какво ще се получи, ако е нещо подобно джакпота ще е много голям , за повярвалите. Това дето не вярват е само резултат от консервативност, Матеев днес се хванал да прави едно добро, обаче хейтърите яко го атакуваха в една друга тема..той им обяснява аз ви помагам, те му отговарят - ти си лош !
                            Този, дето си го именувал, последният - оня, мармотът, дето увива шоколади - едно време учеше хората още, как да се включат в режим усвояване на субсидиите сиреч, на точене държавни/народни пари. Сега, обяснява за Windows 11, с надеждата, да се самопромотира като експерт и да си поизмие лицето пред повече народ, като покаже, че познава една ОС. Лошо няма, разбира се, ама НЕ ТОВА е Техническата Революция, чийто "трубадур", се бара нашия дядка. Защо? Ами...все ми се струва че, програмистите на Майкрософт, са с пъти по-големи майстори и разбирачи от наш габровец и, ако и да са допуснали бъг, вероятността, това да а НЕ Е нарочно, е под 10%. По-скоро, момците си имат задачи, дълбоко познаване на материята и стратегическо планиране, което, им казва на какъв етап, да включат поредните ъпдейти. Щото, подобрението, продава.
                            Фактически, нашият "трубадур", е самозван търгаш-фукльо, търсещ слава с чужди усилия пък, ако дойдат и пари... Да, видял "пропуск". ОК. А, дали е истински пропуск?

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                              Той не го е виждал на живо и само се форсира, ще потопят електродите в реката с каква цел освен да избият рибата.
                              Много бахур има там за лапане.

                              Коментар


                              • Той не го е виждал на живо и само се форсира, ще потопят електродите в реката с каква цел освен да избият рибата.
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X