Първоначално изпратено от nachev
Разгледай мнение
По тая логика още трябва да сме с парни двигателни на въглища? Или с конски впрягове, да имат работа конярите?
Тесла изкараха наскоро и ел. прицеп за тирове, интересът е огромен, има много поръчки години преди да са излезли на пазара, защото обещава смъкване на разходите с 20% и това е с все още ограничен пробег и малък брой достатъчно мощни суперчарджъри, дори тепърва ще правят такива които могат да доставят 1 мегават. Още по-голяма икономия идва от автономните режими, на този етап - един шофьор с водещ камион води още два автономни, с което стигат цената на превоз с железница. Именно индустрията много бързо ще възприеме тези технологии защото дори и малка икономия в началото веднага дава конкурентно предимство.
Добивът и баланса на ел. енергията са проблем на ел. енергийната индустрия. Ти като купуваш дизелов автомобил, интересуваш ли се къде и как се добива петрол и на каква цена? Освен това бързото развитие на батериите подпомага сериозно и енергопроизводството. Евтини батерии в момента са единственото липсващо звено между вече достатъчно евтините възобновяеми източници и потребителя. Те могат дори да снижат сериозно и разходите за поддържане на ел. мрежи.
И накрая - тази езоповска басня нещо не я схванах - кой е този който изяжда главата на двг и как двг ще изяде неговата глава и защо?
Първоначално изпратено от nachev
Разгледай мнение
Коментар