Първоначално изпратено от безимeн
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
-
Безимен, гледам че бързо се учиш, похвално!
все още правиш грешки, но това е нормално. С течение на времето ще се ошлайфаш.
Има видеа в ютуб, сравняват цената на експлоатацията. За 10000 мили някакъв е платил $206 за ток, като включва и част от цената на суперчарджера. Сравнено с другата му кола , е спестил $1200 от гориво. Това на пръв поглед. При теслата обаче няма смяна на масла, на свещи, ремъци, и други подобни консумативи. Те не са смятани.
Такива работи. Това разбира се не означава че трябва да си кажеш ой въх, въй, лели мали, е са ше си купа тесла.
Всяко нещо с времето си.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеPyramid не са скъпи вече електричките, ако купуваш нов автомобил и на лизинг е по изгодно и евтино. Много по лесно и по прецизно се управлява, при тези цени на застраховките може и да навлязат и тук по масово мисля. Голяма разлика има и със сигурност ще помага за по малко малуси. Един бензинов SUV лапа в града над 15 литра дори със старт стоп да е, 100 хиляди км. градско са 30 хиляди лева а за един таксиметров автомобил пък са нищо пробег. Само липсата на места за зареждане е проблем. На Запад нищо чудно да избухне скандал по някое време, този новия петрол като го добиват при сондирането се използват радиоктивни каши и при добива има малко такива елементи в петрола, при рафиниране в най леките фракции има най малко май но в нафтата би следвало да са повече. Може и това да е негласната причина за намаляване на дизеловите, защото в рафинериите вече могат да вадят много дизел от по тежката част на петрола. Имам доста съмнения, а за ГО системата помените си е сигурен начин да бутат народа към ел. и той ще се усети че с ел; малусите ще са по малко;
Няма да споря със специалист в областта на радиоактивните продукти. Козирувам и продължавам напред.
Малко ме спира единствено фактът, че по незнайно /за мен/ какви причини - тежките дестилати на нефта са по-радиоактивни "май" - температурите ли влияят, наляганията, може би... Няма да се губя в догадки!
В интерес на истината - вчера видях Тесла в София! Може да не е само една, де! Къде гледам и аз! Станах ѝ фен от пръв поглед /на живо/!!! Беше спряна на кръстовището - на "Гоце Делчев" и бул. "България"... Това го казвам, именно заради внушителния вид /размери/ на електромобила. Значи - имаше къде да спре /до контейнерите/... Това не е важно! Все пак съм ѝ вече фен! То - за градски условия - нам дали..., ама - нали ми хареса... Разбира се - създава впечатление за доста обемист багажник, ама - надали... Това не е важно: вече знаем, че тази кола не е предназначена за багаж! Тя респектира!
Значи - фен съм на Тесла /вече/. Това означава, че съм фен и на нейните защитници! Когато /и ако!/ правя допълнения към постовете тук - нека се има предвид новата ми позиция...
п.п. На Пирамид няма да отговарям. Вероятно забележките му са провокирани от времената, когато се противопоставях на опитите му да ни омайва с разни негови фантазии... На Имхотеп - също няма да кажа нищо, защото очаквах реакцията му на неразбиране...
Все пак - прави впечатление, че напоследък Пирамид и Имхотеп имат много общи виждания по отношение "громенето на врага"... Като дупе и гащи са! )) Не зная каква е причината за това... Но ми идва на ум - ни в клин, ни в ръкав - една народна мъдрост: "Младите - като се харесват - ми, нека пък да се вземат! Нема да им пречимЕ!" ))
Коментар
-
Безимен, брат, не умееш да говориш простичко. И ти се смеят, дори истини да казваш. Не се дуй, пор фавор. Чак толкива пр0сти, че да се ловим на „важен” тон, не сме.
Просто, кратко, ясно. Че то, и Жужъл Транслейт ти губи мисълта.Last edited by Pyramid; 02.12.2018, 14:18.
Коментар
-
Pyramid не са скъпи вече електричките, ако купуваш нов автомобил и на лизинг е по изгодно и евтино. Много по лесно и по прецизно се управлява, при тези цени на застраховките може и да навлязат и тук по масово мисля. Голяма разлика има и със сигурност ще помага за по малко малуси. Един бензинов SUV лапа в града над 15 литра дори със старт стоп да е, 100 хиляди км. градско са 30 хиляди лева а за един таксиметров автомобил пък са нищо пробег. Само липсата на места за зареждане е проблем. На Запад нищо чудно да избухне скандал по някое време, този новия петрол като го добиват при сондирането се използват радиоктивни каши и при добива има малко такива елементи в петрола, при рафиниране в най леките фракции има най малко май но в нафтата би следвало да са повече. Може и това да е негласната причина за намаляване на дизеловите, защото в рафинериите вече могат да вадят много дизел от по тежката част на петрола. Имам доста съмнения, а за ГО системата помените си е сигурен начин да бутат народа към ел. и той ще се усети че с ел; малусите ще са по малко;
Last edited by supertrader; 02.12.2018, 03:58.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Нямам това в предвид. Единственият проблем на ел колите е с батерията засега. Обаче много компании и научни институти работят по въпроса. По-назад попитах спициалиста дали е чувал за солид стейт батерии. Не отговори, но не защото нищо не знае, а най-вероятно не е прочел въпроса или е забравил.
Тези батерии имат по спомен с около 30% по-голям капацитет от ли-йон батериите за единица тегло.
Има даже едни китайци които вече правят завод да ги произвеждат.
Да видим и как вървят изследванията с графена. Ако го докарат до 1 Кв на килограм, то това вече ще е сериозно постижение, което ще увеличи капацитета три пъти. Т.е. една кола тип тесла ще може да изминава три пъти по-голямо разстояние.
Иначе това със стимулите е пълен булшит.
Щом вече си научил, че използването на главни букви означава крещене в диалозите в нета - ти си върхът!
Една препоръка: за да има масов характер едно производство, винаги обръщай внимание и на разходите за него.
Зная, че ще ми опонираш с това, че масовото производство намалява себестойнстта на продукта. Това е много хлъзгава материя за хората, които скандират "еко!" и "ще подменим!" /дано разбираш какво казвам!!!
Графенът - да! Други ОТДАВНА вече писаха за него - и в ТАЯ тема. Хубаво е, че темата съществува, за да научи и Имхотеп нещо от нея... ))
Не отричам възможностите за навлизане на КОНКУРЕНТНИ технологии. Това е разположено в бъдещето, за което ти говориш неопределено: "да видим...", "ако го докарат...", "ще бъде..."., "ще увеличи капацитета..."
С колко ще се увеличи себестойността? Това не е интересен въпрос, защото не обслужва твоята теза, нали?
Тъй като разглеждаме въпроса от всички страни - то ще поставя ударението върху това, че търсим масовост, за да можем да изместим топлинния двигател! Нали разсъждавам правилно? Значи - ако нещо - което се появява /на далечният хоризонт/ - трябва да бъде рентабилно, то със сигурност трябва да бъде конкурентно и в ценовия диапазон, ако и това да е някога - но принципно - съгласих се - ЩЕ!
/за динамика - мощност - цени - до тук печели топлинният двигател!!!/
Значи, тезата ми - с настоящата батерия - и далечното необозримо бъдеще, когато ЩЕ... е налице...
Сегаааа....
Отчитайки, че Имхотеп вече е прочел за графена - спорът отива в нова посока... ))
Какво казвам тук, ли? Започнах отговора си в първите редове /горе/... Отговорът ми е много категоричен - моля да се отбележи: когато - в бъдеще... графенът /или друга технология, материал.../ - все пак почнат да се използват някога..., то тогава ще... /до тогава предлагам да си караме ТИЯ автомобили, които НЕ СА електромобилите!..., но всеки има глава на раменете си!/
Може би, де, но все пак - ще! Твърдо! Какво ще? Електромобилът - някога ще може да се движи НЕ С НАСТОЯЩАТА БАТЕРИЯ и ЩЕ стане една скъпа и ДОСТА ОЩЕ ГОДИНИ - една още ПО-СКЪПА играчка..., която - за съжаление - не че няма да се използва, но...
Разбира се - че ще се използва, но кога..., разбира се, когато ЩЕ... /графенът и т.н.../ - заменят ДОСЕГАШНАТА СКЪПА и ТЕЖКА батерия - и масовото /може би/ производство - ще снижи цената /може би/ - до /примерно/ - цената на батерията да стане 3 пъти по-висока от сега високата цена на скъпата и тежка батерия - и това - подчертавам - ако търсим начин да надскочим параметрите на ТОПЛИННИТЕ ДВИГАТЕЛИ - и НЕ НА ВСИЧКИ! /нали някои говореха за подмяна.../ И това ЩЕ..., някога! /това е сериозно казано/
Аз лично съм оптимист! Това ще стане! Повтарям: ЩЕ СТАНЕ!... Крещя си го на самият мен, защото аз вярвам в бъдещето! Да - това е бъдещето - необозримо, когато - малко по-натам във времето /след бъдещето/ - ще имаме една скъпа играчка, която ще удовлетворява изискванията /както и ДО сега!/ - на един от най-горните сегменти по финансови възможности - хора... Лошо в това няма! Ще има компании, които и тогава ще бъдат ориентирани към тоя сегмент - на хората - не с пари, а с огромни пари!
п.п. Имхотеп, зная, че няма да прочетеш поста ми, нито пък ще се концентрираш върху същността му.
Отговор на твоите постове, насочени към мен ще получиш, когато погледнеш реално на тезата: ще заменяме ли топлинните двигатели и двигателя в вътрешно горене с електродвигател и в частност - с електромобил и в какво бъдеще очакваш това да се случи, както и - дали новото конкурентно превозно средство ще бъде масово използвано /имам предвид - платежоспособност на населението и различни видове транспорт на планетата Земя/.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнениеМи него яко го гони логореята, требва нещо да каже, квото и да е.
Че и ти беше същия, да не си забравил?
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеПо-скоро, аз ще умра, отколкото ти да забравиш да изгавриш някого. Разбира се.
Че и ти беше същия, да не си забравил?
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнениеБе стана ми любопитно покрай безименния та прочетох за графена какво разправят.
Ся, 33 пъти по-бързо зареждане означава че вместо нужните 9.5 часа за зареждане, на една тесла ще и трябват 17 минути,
Според мен ще го постигнат скоро, залога е доста голям.
А когато стане, няма да забравя да питам безименния как влияят електромобилите на пазарите.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
1kWh , прехвърлен за 1 мин, това са 60 kW. Вземи батерия 60 kWh, раздели го на кпд-то, дай да се зареди за 10 мин, виж какво охлаждане трябва и ще стоплиш къде е белята. Иначе, да, прав си. Захванали са се, ще решат проблема. Аз съм оптимист.
...Thanks to its graphene construction the battery is capable of charging and discharging approximately 33 times faster than a regular lithium-ion battery.
Според мен ще го постигнат скоро, залога е доста голям.
А когато стане, няма да забравя да питам безименния как влияят електромобилите на пазарите.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Не се хабим, дърляме се като няма кво да правим.
Аз лично нито имам електричка, нито планове да купувам в близко бъдеще.
Не познавам Мъск, не съм му някакъв голям фен, но подкрепям това което прави. Желая му успех в начинанията, досега се доказа като иноватор който докарва нещата до край.
Но като излезе някой и почне да реве "НЯМА АЛТЕРНАТИВА НА ДВГ ЗАПОМНЕТЕ"
И ми става досадно малко
А и както е ясно че батериите в момента са спирачката за по-бързо навлизане на ел. Колите.
Обаче като чета, хора, занимаващи се с батерии казват че ще трябват само няколко минути да се зареди батерия с която ще може да се изминат 500 мили или 800 километра.
Как това би се отразило на пазара, ще може да каже безименния.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнениеА и както е ясно че батериите в момента са спирачката за по-бързо навлизане на ел. Колите.
Обаче като чета, хора, занимаващи се с батерии казват че ще трябват само няколко минути да се зареди батерия с която ще може да се изминат 500 мили или 800 километра.
Last edited by v_tin; 01.12.2018, 19:01.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнениеПичове не знам защо се хабите толкова. Технологично EV са мноооого по-добри от ДВГ. За момента единствено батериите държат цените на колите високи. Въпросът не е дали, а кога EV ще се произвеждат по-евтино. Това е към 2016год. и показва как спадат цените с 20-30% на година.
Аз лично нито имам електричка, нито планове да купувам в близко бъдеще.
Не познавам Мъск, не съм му някакъв голям фен, но подкрепям това което прави. Желая му успех в начинанията, досега се доказа като иноватор който докарва нещата до край.
Но като излезе някой и почне да реве "НЯМА АЛТЕРНАТИВА НА ДВГ ЗАПОМНЕТЕ"
И ми става досадно малко
А и както е ясно че батериите в момента са спирачката за по-бързо навлизане на ел. Колите.
Обаче като чета, хора, занимаващи се с батерии казват че ще трябват само няколко минути да се зареди батерия с която ще може да се изминат 500 мили или 800 километра.
Как това би се отразило на пазара, ще може да каже безименния.
Last edited by Имхотеп; 01.12.2018, 15:51.Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнениеА това е актуален анализ на UBS за цената в момента на различните производители. Прогнозите за 2020та вече са факт в 2018та (поне за тесла). Солид стейт може и да е следващата генерация (цена, рейндж, издръжливост и пр.), но тя ще се произвежда след години. Въпросът е че до 1-2 години EV вече ще е на цената на ДВГ дори и в долните сегменти. За луксозните вече е факт.
[ATTACH=CONFIG]n3412336[/ATTACH]
Коментар
Коментар