А това е актуален анализ на UBS за цената в момента на различните производители. Прогнозите за 2020та вече са факт в 2018та (поне за тесла). Солид стейт може и да е следващата генерация (цена, рейндж, издръжливост и пр.), но тя ще се произвежда след години. Въпросът е че до 1-2 години EV вече ще е на цената на ДВГ дори и в долните сегменти. За луксозните вече е факт.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Не става ясно с какво постът ти обогатява темата, ако ни дава информация, взета от нета, както и предположения, с които по никакъв начин не променяш позициите на двигателите с вътрешно горене /с малки букви/ - нито пък на така несъщественият - малък дял на електродвигатели, монтирани в така нареченият ЕЛЕКТРОМОБИЛ /с главни букви!/...
... и дано причината за това, че в следващите 10 години ЕЛЕКТРОМОБИЛЪТ няма да влияе на пазарите - да е именно в главните букви, с които до сега не сме го изписвали!... ))
п.п. Нещо несъществено: колко големи са "големите" букви? В сантиметри ли ги мериш, или по друг начин? Може би имаш предвид главните букви в нашата писменост? Все пак - не е необходимо да се концентрираш върху послеписа ми. Той е използван така - на майтап.
Също не става ясно пък ти с какво допринасяш по темата? Постовете ти в случая са еднообразен спам.
Както вече казах, всеки идиот знае, че електромобилът не може много да влияе на пазарите особено в близките години. Така че спри да го повтаряш като счупен грамофон.
По-скоро темата е как започва да влияе. Не колко влияе.
И нещо несъществено - размерът на буквите го меря на височина. Използването на главни букви освен когато е необходимо се смята за крещене, а никой не обича кресльовците.
Това последното - на майтап.
Last edited by Имхотеп; 01.12.2018, 06:11.Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от vikhunter Разгледай мнение
И какво сега? Свободно паркиране, бус ленти, безплатно зареждане, специални места. Стани, мирно аристократа минава. Айде моля те. Как ли са стимулирали ДВГ-тата 1903-1916, че да надделеят над каруците.
Тези батерии имат по спомен с около 30% по-голям капацитет от ли-йон батериите за единица тегло.
Има даже едни китайци които вече правят завод да ги произвеждат.
Да видим и как вървят изследванията с графена. Ако го докарат до 1 Кв на килограм, то това вече ще е сериозно постижение, което ще увеличи капацитета три пъти. Т.е. една кола тип тесла ще може да изминава три пъти по-голямо разстояние.
Иначе това със стимулите е пълен булшит.Last edited by Имхотеп; 01.12.2018, 03:59.Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Ти имаш нещо което ми напомня за другия включил се преди малко. Двамата сте като дупе и гащи.
Както и да е.
Първият автомобил Форд излиза на 16 юни, 1903 година.
По това време е имало вече и други автомобили, но основната част от превозните средства са били каруци.
десет години след това, основните превозни средства са били ... пак каруци.
Според някои източници в развитите държави колите са надвишили талигите някъде накъм 1916, само три години по-късно.
Но съм сигурен, че ако е имало интернет форуми по онова време, и ти си бил там, то пак щеше да пишеш как талигите са бъдещето на транспорта, а колите с двг не са ефективни.
С Големи букви разбира се.
Не става ясно с какво постът ти обогатява темата, ако ни дава информация, взета от нета, както и предположения, с които по никакъв начин не променяш позициите на двигателите с вътрешно горене /с малки букви/ - нито пък на така несъщественият - малък дял на електродвигатели, монтирани в така нареченият ЕЛЕКТРОМОБИЛ /с главни букви!/...
... и дано причината за това, че в следващите 10 години ЕЛЕКТРОМОБИЛЪТ няма да влияе на пазарите - да е именно в главните букви, с които до сега не сме го изписвали!... ))
п.п. Нещо несъществено: колко големи са "големите" букви? В сантиметри ли ги мериш, или по друг начин? Може би имаш предвид главните букви в нашата писменост? Все пак - не е необходимо да се концентрираш върху послеписа ми. Той е използван така - на майтап.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Ти имаш нещо което ми напомня за другия включил се преди малко. Двамата сте като дупе и гащи.
Както и да е.
Първият автомобил Форд излиза на 16 юни, 1903 година.
По това време е имало вече и други автомобили, но основната част от превозните средства са били каруци.
десет години след това, основните превозни средства са били ... пак каруци.
Според някои източници в развитите държави колите са надвишили талигите някъде накъм 1916, само три години по-късно.
Но съм сигурен, че ако е имало интернет форуми по онова време, и ти си бил там, то пак щеше да пишеш как талигите са бъдещето на транспорта, а колите с двг не са ефективни.
С Големи букви разбира се.
Коментар
-
Една от първите пазарни прояви на електромобилите е нагорещяването на безполезните форумни страсти: Нито безименният колега измисли нов ДВГ, нито Им0тецият си купи „Тесла”.
...Как да не се радва, след това, на Прогреса.
Last edited by Pyramid; 01.12.2018, 01:29.
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Нищо съществено не казваШ "по точките ми"... Въздържал съм се да повтарям написани вече от мен съществени факти, които вече си квалифицирал тук неведнъж като "писане на дисертации".
Е, установи ли се вече? Да пиша ли, или да не пиша мненията си, на които ти така и не отговаряш по същество?
Както вие отправяте забележката си към мен, че не съм по темата - същото важи и за вас, Имхо. Какво имам предвид, ли? Това, че правите тук реклама на електромобил, който /отново повтарям/ - има ПРЕНЕБРЕЖИМО МАЛКО участие на пазара! Разбира се, че това не е по темата. Не са по темата и произволните съпоставяния.
Само тези ФАКТИ /но не само те!/ - отново потвърждават увереността ми, че електромобилите С ТОЯ ВИД НА БАТЕРИЯТА ИМ - и в следващото десетилетие няма да имат влиянието си на пазара, което РЕАЛНО ПРИТЕЖАВАТ ТОПЛИННИТЕ ДВИГАТЕЛИ, използвани като движители в съвременните превозни средства.
Разбира се, че - когато слезЕШ от автомобила си с ДВГ и се качиш на своя електромобил - едва тогава ЩЕ СПРЕШ да си толкова сигурен в рекламата, която правиш тук. Това - да замениш настоящият си СОБСТВЕН автомобил с ДВГ - с електромобил - няма да стане на практика.
Както и да е.
Първият автомобил Форд излиза на 16 юни, 1903 година.
По това време е имало вече и други автомобили, но основната част от превозните средства са били каруци.
десет години след това, основните превозни средства са били ... пак каруци.
Според някои източници в развитите държави колите са надвишили талигите някъде накъм 1916, само три години по-късно.
Но съм сигурен, че ако е имало интернет форуми по онова време, и ти си бил там, то пак щеше да пишеш как талигите са бъдещето на транспорта, а колите с двг не са ефективни.
С Големи букви разбира се.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Добре, ето по точките ви:
1. Ако искате да си говориме за Жирафа, то отворете си една тема за "него", ои там ще обсъждаме светлото му бъдеше.
Нова тема е нужна, зашото ако сте прочели внимателно Заглавието на тази тема, може би ще ви направи впечатление че е за нещо друго.
2. Настоящите електромобили са както прозорливо забелязвате са незначително малко като брой за да влияят сега, в момента, на пазара.
Но това го знае всеки малоумник! Нищо ново не казвате.
a kak започнаХА да влияят - ето малко: за трето тримесечие тесла произведе 80000 (осемдесет хиляди коли). Това са 80000 коли по-малко продадени от другите производители за едно тримесечие.. Вярно е че те произвеждат много повече.
Обаче етопоглед под друг ъгъл: ГМ продава за същият период около 350-360 хиляди явтомобила. А тези произведени от тесла са над 30% от това количество.
Зa 2017 в света са продадени около 79 млн нови автомобила. Съотнесено с тесла, то тесла има дял от накъм 0,5% от световното производство.
Специално за тесла, сравнете същите показатели от преди година-две, когато са произвеждали по 8000 за година. Може би ще установите че скокът е доста голям, около 40 пъти.
Към цената има смисъл да се връщат само търговци на които стоката им залежава. Не виждам обаче такъв проблем при теслите - за тесла трябва да платиш и да чакаш, също както едно време в мототехника.
И акъл не давай кой от кво да слезне и на кво да се качи.
Аиде, отвори тема за Жирафа, и там ще дръгнем топлинните двигатели.
Нищо съществено не казваШ "по точките ми"... Въздържал съм се да повтарям написани вече от мен съществени факти, които вече си квалифицирал тук неведнъж като "писане на дисертации".
Е, установи ли се вече? Да пиша ли, или да не пиша мненията си, на които ти така и не отговаряш по същество?
Както вие отправяте забележката си към мен, че не съм по темата - същото важи и за вас, Имхо. Какво имам предвид, ли? Това, че правите тук реклама на електромобил, който /отново повтарям/ - има ПРЕНЕБРЕЖИМО МАЛКО участие на пазара! Разбира се, че това не е по темата. Не са по темата и произволните съпоставяния.
Само тези ФАКТИ /но не само те!/ - отново потвърждават увереността ми, че електромобилите С ТОЯ ВИД НА БАТЕРИЯТА ИМ - и в следващото десетилетие няма да имат влиянието си на пазара, което РЕАЛНО ПРИТЕЖАВАТ ТОПЛИННИТЕ ДВИГАТЕЛИ, използвани като движители в съвременните превозни средства.
Разбира се, че - когато слезЕШ от автомобила си с ДВГ и се качиш на своя електромобил - едва тогава ЩЕ СПРЕШ да си толкова сигурен в рекламата, която правиш тук. Това - да замениш настоящият си СОБСТВЕН автомобил с ДВГ - с електромобил - няма да стане на практика.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Че вие пък какво образование имате?
Имайки в предвид миналото ви, всяка степен ви е била подаряване заради баща ви, който не е могъл да работи друго освен голям началник?
Резултатите ви на Из... обретател го показват в цялата му светлина.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеКолко сте забавни и двамата, само се вижте!
Мрете си - сън ви не хваща -
Единият - да се надуе ( важниченето на комплексаря, за когото висшето образование е Крайна Степен Съвършенство, особено, оваляно в напудрени, поучителни фрази ) а другият, да оплюе, осмее и омаловажи, сякаш, ТОВА го издига. И смях, и грях.
Имайки в предвид миналото ви, всяка степен ви е била подаряване заради баща ви, който не е могъл да работи друго освен голям началник?
Резултатите ви на Из... обретател го показват в цялата му светлина.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 1 like
Коментар
-
Колко сте забавни и двамата, само се вижте!
Мрете си - сън ви не хваща -
Единият - да се надуе ( важниченето на комплексаря, за когото висшето образование е Крайна Степен Съвършенство, особено, оваляно в напудрени, поучителни фрази ) а другият, да оплюе, осмее и омаловажи, сякаш, ТОВА го издига. И смях, и грях.
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Вие все не сте разбрали. Хайде, не е така трудно, напрегнете съвсем малко мозъчните си клетки и се концентрирайте върху написаното долу. Това е МОЯТА ТЕЗА. Аз не искам да говоря /по вашата формулировка/ за нея, аз ДЕЙСТВИТЕЛНО ГОВОРЯ и я поддържам във всеки свой пост!
Аз защитавам вашата теза - на хора, които карате автомобили с топлинен двигател - ДВГ! Нищо повече!
Дори твърдя, че когато /И АКО!/ изобщо някога станете собственици на електромобили СЪС СЕГАШНАТА ИМ БАТЕРИЯ - това ще е свързано с много повече разходи за вас, а в същото време ще получите много по неудовлетворителни параметри в динамиката на електромобила си.
Сега се върни отново към цената, защото - ако параметрите ти са съизмерими с тия на ДВГ, то ти ще се бръкнеш с пъти повече - ако не ползваш електромобила си САМО в градски условия.
Тия неща сме дъъъъвкали... Аз само опонирам с факти тук. Най-важният ФАКТ - ДВГ и другите топлинни двигатели ЩЕ ПРОДЪЛЖАТ да имат много по-големият пазарен дял в сравнение с електродвигателя, монтиран на съвременният електромобил. В тоя смисъл - влиянието на ДВГ върху пазарите ЩЕ БЪДЕ и занапред много по-съществено, отколкото това - на електромобила /което е и въпросът, около който е формулирана настоящата тема/...
А сега, Имхо, за какво искамЕ да говоримЕ, лИ?
1. Ние, Имхо, искаме да говоримЕ за жирафа, който всеки от защитниците има в гаражиТЕ СИ - т.е. - за перспективният ТОПЛИНЕН ДВИГАТЕЛ, който вие ежедневно възсядате и изминавате стотици километри с него...
В момента, в който слезете от автомобила си с ДВГ - вие почвате да защитавате тезата на шопа, че - те такова жУотно - нЕма!
2. МожемЕ да говоримЕ и по темата, а именно - КАК започнаХА настоящите електромобили да влияят на пазарите - в последните 8, или в последните 100 години. Да - те съществуват - и имат пазарен дял. Пазарният дял на електромобила е ПРЕНЕБРЕЖИМО МАЛЪК в сравнение с пазарния дял на жирафа, който всеки ден възсядате, а по някое време наминавате в тая тема, за да НИ кажете, че - "те такова жУотно - с ДВГ - немаЛО"...
3. Хайде, все пак да се фиксираме върху онова, което караТЕ, а не върху онова, което НИКОГА няма да си купите, защото няма да желаете да ви последва съдбата на Мъск - да станете милиардери... И защо, бе? Що така? Хайде, доверете му се, станете милиардери!
Да де, но за това е необходимо дупе! Слезте от жирафите си и си купете електромобили - със сегашният вид на батерията им!
После ПАК ще си говоримЕ!
1. Ако искате да си говориме за Жирафа, то отворете си една тема за "него", ои там ще обсъждаме светлото му бъдеше.
Нова тема е нужна, зашото ако сте прочели внимателно Заглавието на тази тема, може би ще ви направи впечатление че е за нещо друго.
2. Настоящите електромобили са както прозорливо забелязвате са незначително малко като брой за да влияят сега, в момента, на пазара.
Но това го знае всеки малоумник! Нищо ново не казвате.
a kak започнаХА да влияят - ето малко: за трето тримесечие тесла произведе 80000 (осемдесет хиляди коли). Това са 80000 коли по-малко продадени от другите производители за едно тримесечие.. Вярно е че те произвеждат много повече.
Обаче етопоглед под друг ъгъл: ГМ продава за същият период около 350-360 хиляди явтомобила. А тези произведени от тесла са над 30% от това количество.
Зa 2017 в света са продадени около 79 млн нови автомобила. Съотнесено с тесла, то тесла има дял от накъм 0,5% от световното производство.
Специално за тесла, сравнете същите показатели от преди година-две, когато са произвеждали по 8000 за година. Може би ще установите че скокът е доста голям, около 40 пъти.
Към цената има смисъл да се връщат само търговци на които стоката им залежава. Не виждам обаче такъв проблем при теслите - за тесла трябва да платиш и да чакаш, също както едно време в мототехника.
И акъл не давай кой от кво да слезне и на кво да се качи.
Аиде, отвори тема за Жирафа, и там ще дръгнем топлинните двигатели.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнениеБезимен, а какви технически познания вие си мислите че имате?
За какво искате да говорите по-точно щото не е ясно?
Най-големият проблем за сега са батериите, но желаете ли да дискутирате въпроса?
Ако да - кажете та да видим докъде ще я докараме.
Вие все не сте разбрали. Хайде, не е така трудно, напрегнете съвсем малко мозъчните си клетки и се концентрирайте върху написаното долу. Това е МОЯТА ТЕЗА. Аз не искам да говоря /по вашата формулировка/ за нея, аз ДЕЙСТВИТЕЛНО ГОВОРЯ и я поддържам във всеки свой пост!
Аз защитавам вашата теза - на хора, които карате автомобили с топлинен двигател - ДВГ! Нищо повече!
Дори твърдя, че когато /И АКО!/ изобщо някога станете собственици на електромобили СЪС СЕГАШНАТА ИМ БАТЕРИЯ - това ще е свързано с много повече разходи за вас, а в същото време ще получите много по неудовлетворителни параметри в динамиката на електромобила си.
Сега се върни отново към цената, защото - ако параметрите ти са съизмерими с тия на ДВГ, то ти ще се бръкнеш с пъти повече - ако не ползваш електромобила си САМО в градски условия.
Тия неща сме дъъъъвкали... Аз само опонирам с факти тук. Най-важният ФАКТ - ДВГ и другите топлинни двигатели ЩЕ ПРОДЪЛЖАТ да имат много по-големият пазарен дял в сравнение с електродвигателя, монтиран на съвременният електромобил. В тоя смисъл - влиянието на ДВГ върху пазарите ЩЕ БЪДЕ и занапред много по-съществено, отколкото това - на електромобила /което е и въпросът, около който е формулирана настоящата тема/...
А сега, Имхо, за какво искамЕ да говоримЕ, лИ?
1. Ние, Имхо, искаме да говоримЕ за жирафа, който всеки от защитниците има в гаражиТЕ СИ - т.е. - за перспективният ТОПЛИНЕН ДВИГАТЕЛ, който вие ежедневно възсядате и изминавате стотици километри с него...
В момента, в който слезете от автомобила си с ДВГ - вие почвате да защитавате тезата на шопа, че - те такова жУотно - нЕма!
2. МожемЕ да говоримЕ и по темата, а именно - КАК започнаХА настоящите електромобили да влияят на пазарите - в последните 8, или в последните 100 години. Да - те съществуват - и имат пазарен дял. Пазарният дял на електромобила е ПРЕНЕБРЕЖИМО МАЛЪК в сравнение с пазарния дял на жирафа, който всеки ден възсядате, а по някое време наминавате в тая тема, за да НИ кажете, че - "те такова жУотно - с ДВГ - немаЛО"...
3. Хайде, все пак да се фиксираме върху онова, което караТЕ, а не върху онова, което НИКОГА няма да си купите, защото няма да желаете да ви последва съдбата на Мъск - да станете милиардери... И защо, бе? Що така? Хайде, доверете му се, станете милиардери!
Да де, но за това е необходимо дупе! Слезте от жирафите си и си купете електромобили - със сегашният вид на батерията им!
После ПАК ще си говоримЕ!
Коментар
Коментар