IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Безимен, а какви технически познания вие си мислите че имате?
    За какво искате да говорите по-точно щото не е ясно?
    Най-големият проблем за сега са батериите, но желаете ли да дискутирате въпроса?
    Ако да - кажете та да видим докъде ще я докараме.
    Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

    Коментар




    • 1. Форумните защитници на електромобила /моите почитания към тях!/ - НЯМАТ: необходимите ТЕХНИЧЕСКИ познания, за да говорят по същество, сравнявайки МАЛКИЯТ СЕГМЕНТ, който заемат електромобилите и ОГРОМНИЯТ - заеман от традиционният ДВГ на МЕЖДУНАРОДНИЯТ ПАЗАР!

      2. В това, че НЯМАТ необходимите ТЕХНИЧЕСКИ познания - форумните защитници на електромобила тук - приличат на дилетанта Мъск, но тези тук нямат необходимият хъс, за да мотивират другите да им дадат парите си, т.е. - не могат да бъдат предприемачи от ранга на Мъск. Тия тук - дори не са убедени в правотата на своите тези, ако все още защитават тезата за доминиращ електромобил, но не разчитат на такъв.

      3. Форумните защитници на електромобила /моите почитания към тях!/ - не могат да излязат от магията на рекламата, а опитите за сравняване на достижения на МАЛКИЯТ пазар на електромобили в отделно взети страни съвсем не означава, че там автомобилите с ДВГ нямат значителен превес над електромобилите.

      4. Препоръка 1 - към форумните защитници на електромобила /моите почитания към тях!/: моля, крайно време е да започнете за се ограмотявате в областта на техниката, имам предвид - в техническата термодинамика и топлопренасянето, ел.техниката, механиката и ДРУГИ науки, които разчитате да научите в нета - абсолютно погрешно ваше становище.

      5. Препоръка 2: каквито и тези в защита на Мъск да защитавате тук - НЕ ОПИТВАЙТЕ да влизате в неговата схема, защото - както вече казах по какви причини - е ГУБЕЩА в дългосрочен план - СРАВНЕНО със ДВГ, който в момента сте избрали и сте доволни от неговата експлоатация.

      Не мога да го кажа по-ясно и разбираемо!

      Поздрави и почитания към критично настроените, каквито и да са защитаваните от тях тези!


      /изпитващите ме - могат да направят своята инвестиция..., която ще им излезе ПРЕсолена!/ ... А може би ще спечелят още днес! ))

      Коментар


      • Very nice – joining the club. In production in 2 years.

        Nice style, но с по-слаби спецификации от 4-5 годишна тесла. За рейнджа и мрежата от зарядни няма какво да говорим – години назад от тесла.

        Колкото по-бързо дойде конкуренцията толкова по-добре.


        Коментар


        • Първоначално изпратено от R1a1 Разгледай мнение
          Започва да се забелязва някакъв напредък в развитието на термоядрените реактори, най-вече тип "Токамак", и е възможно в някакво близко бъдеще от там да идва основната част на световния енергодобив.

          Много години тези изследвания бяха замръзнали в Щатите, Зап. Европа и СССР/Русия (защо ли? ), но сега Китай, не петролна страна, с развитието на икономиката си и научния потенциал, тръгва в тази посока.

          Та, ако се стигне до реално приложение, елколите ще са много по-изгодни от ДВГ-колите, щото тази енергия е по-евтина даже и от ядрената енергия на разпад на урана.
          Нищо подобно. Точно в Щатите в момента има десетки стартъпи които работят здраво в тази посока и все някога ще дойде пробивът. А във Франция се строи ИТЕР в момента.

          Коментар


          • Започва да се забелязва някакъв напредък в развитието на термоядрените реактори, най-вече тип "Токамак", и е възможно в някакво близко бъдеще от там да идва основната част на световния енергодобив.

            Много години тези изследвания бяха замръзнали в Щатите, Зап. Европа и СССР/Русия (защо ли? ), но сега Китай, не петролна страна, с развитието на икономиката си и научния потенциал, тръгва в тази посока.

            Та, ако се стигне до реално приложение, елколите ще са много по-изгодни от ДВГ-колите, щото тази енергия е по-евтина даже и от ядрената енергия на разпад на урана.

            Коментар


            • Audi’s gorgeous e-tron Grand Turismo makes huge splash at the LA Auto show

              https://electrek.co/2018/11/28/audis...iVB2YiAqIEv5VA

              Коментар


              • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

                Ами след онази статия предупреждение от германски инженер към CEO-тата на Даймлер, БМВ и VW, видях и това обяснение защо американската голяма троица от Детройт не успява да се справи с Тесла:

                https://www.quora.com/Why-dont-bigge...gubuBsb1Z2dSQo
                Ммм ДА. В много еб…на ситуация е авто индустрията. Въпросът е че ако тесла все пак оцелее в следващата рецесия ще са абсолютен лидер в автоиндустрията, поне в западния свят. Китайците ще наваксат и за съжаление оцелелите европейски и американски производители ще са бледа сянка на това което са били.

                Коментар


                • Не съм много сигурен, че е толкова лесно да се „изобрети“, калибрира и наложи толкова революционна технология, която лесно да измести съществуващата (за кратък период). Ако беше така за последните 100 години щеше да е направено. Каквито и предположения да правим за „големите“ играчи в авто бизнеса най-големи шансове за доминация имат мотивираните. Към днешна дата са Тесла и Китайците. Всички останали се надяват модата да отмине


                  Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                  BobyB - производството на батериите е много рисково, във всеки момент след като е построена огромната фабрика и са направени инвестиции за милиарди те могат да се изпарят - изчезнат. Достатъчно е да бъде открита друга технология за по добра батерия, например два пъти по добра която да не може да се произвежда в "старата - нова" фабрика и загубите ще бъдат убийственни. В момента върви атака и срещу Мъск и всички които правят ел. коли, причината не е че някой вярва че няма да се случи промяната а просто има хора с власт и пари които искат те да го вземат този бизнес. Но не се знае какво ще докопат накрая - може и стара технология която преди да е проходила и вече се подменя с по нова.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                    Остана висящ най-важният въпрос, формулиран в заглавието на темата.

                    Бих го допълнил: ЗАЩО електромобилите не започнаха да влияят на пазарите?

                    Този въпрос беше зададен преди повече от ОСЕМ години тук.

                    На този въпрос - повече от столетие съвременната техническа мисъл отговаря ежедневно, а именно:

                    Електромобилът В ТОЗИ МУ ВИД НЕ МОЖЕ да влияе на пазарите!

                    Горният извод е валиден, независимо в кой джоб ще преместим нещото, което сме поставили там. Това нещо си остава там и НИЩО повече не може да бъде добавено към това НЕЩО. Това е така цяло столетие и няма да продължава дълго. Защо? Нима сме забравили доказателствата надолу в темата?



                    Точно така, не може да влияе, затова продажбите на БМВ, Мерцедес и Ауди паднаха с 50% в САЩ. Абе ти да не си шоп? Седи пред жирафа и отсича - е, такова животно нема!

                    Коментар


                    • [QUOTE=безимeн;n3411330]


                      Лобиране и протекции - не са достатъчни фактори, за да се тръгне срещу пазара.

                      Третият фактор липсва. Това са прекалено многото /достатъчно/ излишни пари.

                      Когато бъде налице и третият фактор, той ще бъде провокиран от инвестиции в технологии, различни от тези, свързани с електромобила в сегашният му вид.

                      В Германия има огромни излишни пари. Ако не бъркам излишъка им е над 400 милиарда. Трябва да ги въртят тези пари, иначе закъсват. Затова е и тази антиикономика. Лошото е, че нас ни навървят с тях. В Германия, като си сложиш слънчеви панели на покрива започват да ти плащат произведения ток на по-висока цена от този, който ти доставят. Да не споменавам вносните консуматори.

                      Коментар


                      • Безимен, знаете ли нещо за солид стейт батерии?
                        Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение

                          И още как може, ако бъде наложен законово. На други места тоя номер сигурно не може да мине, но в ЕС...Не търси рационалност, или какъвто и да е здрав смисъл - решението е политическо.

                          Лобиране и протекции - не са достатъчни фактори, за да се тръгне срещу пазара.

                          Третият фактор липсва. Това са прекалено многото /достатъчно/ излишни пари.

                          Когато бъде налице и третият фактор, той ще бъде провокиран от инвестиции в технологии, различни от тези, свързани с електромобила в сегашният му вид.

                          Имайки предвид факта, че капиталът е страхлив - и с основания, /визирайки всеки сульо-печалбар, наречен Мъск, с неговите непремерени думи/ - темата няма как да бъде актуална за електромобили със сегашния вид на тяхната батерия.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                            Електромобилът В ТОЗИ МУ ВИД НЕ МОЖЕ да влияе на пазарите!
                            И още как може, ако бъде наложен законово. На други места тоя номер сигурно не може да мине, но в ЕС...Не търси рационалност, или какъвто и да е здрав смисъл - решението е политическо.

                            Коментар


                            • Остана висящ най-важният въпрос, формулиран в заглавието на темата.

                              Бих го допълнил: ЗАЩО електромобилите не започнаха да влияят на пазарите?

                              Този въпрос беше зададен преди повече от ОСЕМ години тук.

                              На този въпрос - повече от столетие съвременната техническа мисъл отговаря ежедневно, а именно:

                              Електромобилът В ТОЗИ МУ ВИД НЕ МОЖЕ да влияе на пазарите!

                              Горният извод е валиден, независимо в кой джоб ще преместим нещото, което сме поставили там. Това нещо си остава там и НИЩО повече не може да бъде добавено към това НЕЩО. Това е така цяло столетие и няма да продължава дълго. Защо? Нима сме забравили доказателствата надолу в темата?




                              Коментар


                              • BobyB - производството на батериите е много рисково, във всеки момент след като е построена огромната фабрика и са направени инвестиции за милиарди те могат да се изпарят - изчезнат. Достатъчно е да бъде открита друга технология за по добра батерия, например два пъти по добра която да не може да се произвежда в "старата - нова" фабрика и загубите ще бъдат убийственни. В момента върви атака и срещу Мъск и всички които правят ел. коли, причината не е че някой вярва че няма да се случи промяната а просто има хора с власт и пари които искат те да го вземат този бизнес. Но не се знае какво ще докопат накрая - може и стара технология която преди да е проходила и вече се подменя с по нова.

                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X