IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

    Предварителното загряване е супер кеф за купето и батерията, но за външните елементи не съм сигурен, че ще има ефект. Въпросът е че се търсят недостатъци заради кликове и рекламни приходи, а не заради обективното представяне на продукта.

    Факт обаче е че тесла измести всички традиционни производители в луксозния сегмент, яде хляба на ниския сегмент (тойоти, хонди, …) и има най-удовлетворените клиенти (порше държеше първото място преди тесла да ги измести)
    Ами след онази статия предупреждение от германски инженер към CEO-тата на Даймлер, БМВ и VW, видях и това обяснение защо американската голяма троица от Детройт не успява да се справи с Тесла:

    https://www.quora.com/Why-dont-bigge...gubuBsb1Z2dSQo

    Коментар


    • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

      Да, на всеки се е случвало да се бори със замръзнала ключалка. Само дето на Теслата можеш да и пуснеш команда да загрее предварително колата от апп-а.
      Предварителното загряване е супер кеф за купето и батерията, но за външните елементи не съм сигурен, че ще има ефект. Въпросът е че се търсят недостатъци заради кликове и рекламни приходи, а не заради обективното представяне на продукта.

      Факт обаче е че тесла измести всички традиционни производители в луксозния сегмент, яде хляба на ниския сегмент (тойоти, хонди, …) и има най-удовлетворените клиенти (порше държеше първото място преди тесла да ги измести)

      Коментар


      • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

        Зимата е кофти за колите (по принцип) - виж ТУК. Само дето теслата е в полезрението на всички медии и ю-тубъри. Както знаем - bad news sell better.
        Да, на всеки се е случвало да се бори със замръзнала ключалка. Само дето на Теслата можеш да и пуснеш команда да загрее предварително колата от апп-а.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от BONI Разгледай мнение
          Зимата е кофти за колите (по принцип) - виж ТУК. Само дето теслата е в полезрението на всички медии и ю-тубъри. Както знаем - bad news sell better.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение
            Няма връзка с електрическите автомобили. Но има връзка с едно друго безумие наречено био-дизел. Както се сещате на теория е трябвало да помогне на планетата, на практика е довело до екологични катастрофи.

            https://www.nytimes.com/2018/11/20/m...tastrophe.html

            Това го пусни в темата за дървените
            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

            Коментар


            • Няма връзка с електрическите автомобили. Но има връзка с едно друго безумие наречено био-дизел. Както се сещате на теория е трябвало да помогне на планетата, на практика е довело до екологични катастрофи.

              https://www.nytimes.com/2018/11/20/m...tastrophe.html


              Коментар


              • Забавно https://www.dnes.bg/cars/2018/11/25/...men-syn.394598

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Nikoj Разгледай мнение
                  Моля,като става дума за забраните на дизелите да се уточнява,че става дума само за по една две улици в градовете и то само за стари двигатели.Притеснен съм от факта,че в последно време нашите политици и цурналисти с някакво садомазо удоволствие повтарят мантрата - “сега като забраниха дизелите на запад”.
                  По стара традиция навремето москва като пръднеше ние се насирахме, сега от запад като се разнесе миризмата на някоя нова евроатлантска ценност ние да се насерем предварително и да вземем да забраним двг повсеместно.С извинение.
                  +10 ... какво се извиняваш , много си е на място всичко ...даже прекалено културно !

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Nikoj Разгледай мнение
                    Моля,като става дума за забраните на дизелите да се уточнява,че става дума само за по една две улици в градовете и то само за стари двигатели.Притеснен съм от факта,че в последно време нашите политици и цурналисти с някакво садомазо удоволствие повтарят мантрата - “сега като забраниха дизелите на запад”.
                    По стара традиция навремето москва като пръднеше ние се насирахме, сега от запад като се разнесе миризмата на някоя нова евроатлантска ценност ние да се насерем предварително и да вземем да забраним двг повсеместно.С извинение.
                    Леко си в грешка- направиха първата забрана в хамбург за около 1,5 км. Сега тази забрана се разширява непрекъснато, от следващата година мисля че до юни може да влизаш в центъра на бон и колон с евро 4 до края на 2019 с евро 5 и от 2020 само евро 6

                    Коментар


                    • Моля,като става дума за забраните на дизелите да се уточнява,че става дума само за по една две улици в градовете и то само за стари двигатели.Притеснен съм от факта,че в последно време нашите политици и цурналисти с някакво садомазо удоволствие повтарят мантрата - “сега като забраниха дизелите на запад”.
                      По стара традиция навремето москва като пръднеше ние се насирахме, сега от запад като се разнесе миризмата на някоя нова евроатлантска ценност ние да се насерем предварително и да вземем да забраним двг повсеместно.С извинение.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Innocent Разгледай мнение
                        Забраните за движение на прекалено замърсяващи дизелови автомобили, по-специално по автомагистралите, са равносилни на саморазрушение на германския просперитет.
                        Трябва да се забрани и движението на кораби с дизелови двигатели и на самолети с керосин.

                        Икономическата дейност е вредна за планетата и трябва да се забрани. Дайте масово да си теглим куршума и да оставим планетата на шимпанзетата и зелените.

                        Коментар


                        • Fisker Takes On Tesla In Battle To Be Greenest

                          https://www.forbes.com/sites/jackner...n#39172447340a

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от majnata Разгледай мнение

                            "В рядка кал не хвърляй камък ..." - народна мъдрост .
                            +110 ! ! !

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                              Разбира се, че няма да вляза в темата по същество - както вече ти казах.

                              Бъди здрав!
                              "В рядка кал не хвърляй камък ..." - народна мъдрост .

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
                                Ами обърквам се, кво да правя, с моята изи гоин' нейчър... Измамници много,
                                Иначе причината за да пишеш пак тук ме просълзи...

                                От друга страна имам чувството че Мъск няма нужда да му помагаме. Като му гледам развитието, се справя сам чудесно.
                                За батерията какво имаш в предвид че не е негова? Да не е на на някой от пишещите тук баба му? Ами че той си има завод в който си ги произвежда?
                                Много ме кефи, когато истинският Измамник се изнерви.

                                Иначе, безимен, батериите са едни от най-бързо развиващите се атрибути на електромобила. И, на упоритото ти настояване, че имат - правилно ли разбах? - десетилетия, съм позитивно настроен: АКО всичко върви с днешните темпове, десетилетията трудно но, ще бъдат сведени до едно - едно и половина. За цяло второ няма да стигне...времето.
                                Last edited by Pyramid; 16.11.2018, 21:24.

                                Коментар

                                Working...
                                X