IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Забраните за движение на прекалено замърсяващи дизелови автомобили, по-специално по автомагистралите, са равносилни на саморазрушение на германския просперитет. Това заявява германският министър на транспорта Андреас Шойер днес в публикация във в. "Билд", цитирана от "Франс прес". Предупреждението му е отправено ден след като беше издадена съдебна забрана за движение на такива коли по част от автомагистрала А-40, която е една от главните в западната част на страната."Подобно решение застрашава мобилността на стотици хиляди граждани, никой не разбира този саморазрушителен дебат", изтъкна германският министър консерватор на страниците на "Билд". Негов говорител уточни, че подобни съдебни решения ще лишат страната от просперитет. "Мобилността е в основата на нашия просперитет, на нашия растеж, тази мярка е саморазрушителна", допълни той.
    Според съдебното решение от юли част от автомагистрала А-40 ще бъде забранена за стари дизелови коли (Евро 4, а след това и Евро 5). Този участък прекосява град Есен и всеки ден по него преминават близо 100 хил. автомобила според данни на медиите. Под натиска на природозащитни организации, които сезираха местни съдилища, редица германски градове са принудени да ограничат присъствието на стари дизелови автомобили на своята територия. Такъв е случаят с Берлин, Майнц, Щутгарт, Хамбург, Кьолн и Бон. Почти всички германски политици се борят срещу тези антидизелови забрани, от които са обезпокоени както автомобилостроителите, така и автомобилистите. Правителството иска да задължи автомобилостроителите да поемат на своя сметка обновяването на замърсяващите коли, за да бъдат приведени към нормите. Автомобилният сектор е един от двигателите на германската икономика и дава работа на около 800 хил. души. /БТА

    https://www.dnevnik.bg/evropa/2018/1...pKXpktohanR6nc

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
      Ами обърквам се, кво да правя, с моята изи гоин' нейчър... Измамници много,
      Иначе причината за да пишеш пак тук ме просълзи...

      От друга страна имам чувството че Мъск няма нужда да му помагаме. Като му гледам развитието, се справя сам чудесно.
      За батерията какво имаш в предвид че не е негова? Да не е на на някой от пишещите тук баба му? Ами че той си има завод в който си ги произвежда?

      Разбира се, че няма да вляза в темата по същество - както вече ти казах.

      Бъди здрав!

      Коментар


      • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение



        Изобщо не се интересувам от това, кои са причините, за да се объркваш така леко... Има такива хора. Това ми е достатъчно.

        Обяснавам ти като на първокласник: решението ми - да не пиша в темата - е взето.

        Това, че пиша - е в отговор на обръщението ти към мен. Това се нарича елементарна любезност към човека, търсещ помощ по някакъв въпрос, който не е в неговите компетенции.

        Очевидно - така ще бъде: все ще се извинявам за спама тук и все ще пълним темата с празни приказки, от които пък ти - умникът - да си правиш изводите, че не стоя зад думите си... Дано всичко, което говоря . ме опровергава и така да издигнем Мъск в очите на хората... Наложително е! Изчерпан е с тая своя батерия, която пък НЕ Е НЕГОВА, но това е друг въпрос...
        Ами обърквам се, кво да правя, с моята изи гоин' нейчър... Измамници много,
        Иначе причината за да пишеш пак тук ме просълзи...

        От друга страна имам чувството че Мъск няма нужда да му помагаме. Като му гледам развитието, се справя сам чудесно.
        За батерията какво имаш в предвид че не е негова? Да не е на на някой от пишещите тук баба му? Ами че той си има завод в който си ги произвежда?
        Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

          Никой не е казал че не стоиш зад думата си.

          Но пак съм объркан след последното ти изречение.
          Ще пишеш или няма да пишеш?

          Мен ако питаш. по-добре пиши, ( по-кратко де, с логореята беше известен Измамнника, но след публичните му провали във всичко, вече пище само неадекватни работи...)



          Изобщо не се интересувам от това, кои са причините, за да се объркваш така леко... Има такива хора. Това ми е достатъчно.

          Обяснавам ти като на първокласник: решението ми - да не пиша в темата - е взето.

          Това, че пиша - е в отговор на обръщението ти към мен. Това се нарича елементарна любезност към човека, търсещ помощ по някакъв въпрос, който не е в неговите компетенции.

          Очевидно - така ще бъде: все ще се извинявам за спама тук и все ще пълним темата с празни приказки, от които пък ти - умникът - да си правиш изводите, че не стоя зад думите си... Дано всичко, което говоря . ме опровергава и така да издигнем Мъск в очите на хората... Наложително е! Изчерпан е с тая своя батерия, която пък НЕ Е НЕГОВА, но това е друг въпрос...

          Коментар


          • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
            За да избегна излишното словоблудство, ще повторя още веднъж, че стоя зад всяка дума, написана в постовете ми в темата.

            Това означава, че мога да дообясня на неразбралите нещо, както и да опонирам на несъгласните с нещо, казано от мен по същество.


            ИМА ЛИ ТАКИВА? /моля - за цитат от мой пост, с текста на който не сте съгласни!/


            За неразбралите и за любителите на инсинуации, бих казал ОЩЕ:

            1. Има изтрити постове, които обясняват моите думи. Няма да обяснявам отново - случилото се, преди изтриване на постовете от модераторите, нито пък ще се опитвам да ги възстановявам.

            2. ПО-ВАЖНОТО, което обяснявам в постовете си: електромобилът С ТОЗИ ВИД НА БАТЕРИЯТА МУ /СКЪПА, ТЕЖКА и ОБЕМИСТА/ - няма да замени конвенционалният автомобил с ДВГ или друг вид топлинен двигател.

            3. Горните ми изводи нямат връзка с класацията на Мъск между производителите на електромобили, които В ТОЯ ВИД НА БАТЕРИЯТА ИМ НЯМАТ никакъв шанс да изместят топлинните двигатели в транспортните средства.

            Със сигурност не съм по темата, за което се извинявам на хората, които искат да четат по нея. Все пак очаквам в следващите ДЕСЕТИЛЕТИЯ някой да ме опровергае конкретно - по смисъла на написаното от мен.


            Да обобщавам ли пак? Между производителите на електромобили Мъск е № 1, но между производителите на автомобили с ДВГ /и друг топлинен двигател/ - НИКОГА няма да бъде № 1, именно, защото това е невъзможно.

            Да повтарям ли защо това е невъзможно? Невъзможно е, защото е достатъчно скъпо с технологията, материалите и постиженията които НЕ СА НА Мъск, но които самият той използва.

            Съгласен съм с твърденията на други участници, че други технологии и материали могат да имат успех на пазара. Това е основен проблем и на останалите топлинни двигатели с достигнатите от тях параметри /с които Мъск НЯМА ШАНС да се състезава, защото ЦЕНИТЕ!!!/, т.е. - когато /И - АКО!/ - проблемите се решат - ще имаме и различните от настоящите топлинни двигатели, а тогава дискусията ще бъде съвсем различна.


            Няма да се изморя да напомням тия неща, но /да припомня/ - вече взех решението си да не пиша тук /ако някои от вас "пропускат" това/... Майтап да става!

            Никой не е казал че не стоиш зад думата си.

            Но пак съм объркан след последното ти изречение.
            Ще пишеш или няма да пишеш?

            Мен ако питаш. по-добре пиши, ( по-кратко де, с логореята беше известен Измамнника, но след публичните му провали във всичко, вече пище само неадекватни работи...)


            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
              ...




              Чувствам се много, ама много объркан.
              Сега, на кое да вярвам, от "дисертациите" които пишете тук си личи (или не си личи) че имате много против електрическите коли,
              с дивна ярост твърдите че двг нямал алтернатива щото батериите на ел. колите били скъпи. Удивително.
              Така е. Скъпи са.
              Би било интересно обаче да сравните двг и ел. двигателите по цена и надеждност?
              Също за икономичността на всеки от тях да кажете мнението си.
              Засега обаче си някъде тук:
              ...или онзи в огедалото, ако се върнем седмици/месеци назад...

              Коментар


              • За да избегна излишното словоблудство, ще повторя още веднъж, че стоя зад всяка дума, написана в постовете ми в темата.

                Това означава, че мога да дообясня на неразбралите нещо, както и да опонирам на несъгласните с нещо, казано от мен по същество.


                ИМА ЛИ ТАКИВА? /моля - за цитат от мой пост, с текста на който не сте съгласни!/


                За неразбралите и за любителите на инсинуации, бих казал ОЩЕ:

                1. Има изтрити постове, които обясняват моите думи. Няма да обяснявам отново - случилото се, преди изтриване на постовете от модераторите, нито пък ще се опитвам да ги възстановявам.

                2. ПО-ВАЖНОТО, което обяснявам в постовете си: електромобилът С ТОЗИ ВИД НА БАТЕРИЯТА МУ /СКЪПА, ТЕЖКА и ОБЕМИСТА/ - няма да замени конвенционалният автомобил с ДВГ или друг вид топлинен двигател.

                3. Горните ми изводи нямат връзка с класацията на Мъск между производителите на електромобили, които В ТОЯ ВИД НА БАТЕРИЯТА ИМ НЯМАТ никакъв шанс да изместят топлинните двигатели в транспортните средства.

                Със сигурност не съм по темата, за което се извинявам на хората, които искат да четат по нея. Все пак очаквам в следващите ДЕСЕТИЛЕТИЯ някой да ме опровергае конкретно - по смисъла на написаното от мен.


                Да обобщавам ли пак? Между производителите на електромобили Мъск е № 1, но между производителите на автомобили с ДВГ /и друг топлинен двигател/ - НИКОГА няма да бъде № 1, именно, защото това е невъзможно.

                Да повтарям ли защо това е невъзможно? Невъзможно е, защото е достатъчно скъпо с технологията, материалите и постиженията които НЕ СА НА Мъск, но които самият той използва.

                Съгласен съм с твърденията на други участници, че други технологии и материали могат да имат успех на пазара. Това е основен проблем и на останалите топлинни двигатели с достигнатите от тях параметри /с които Мъск НЯМА ШАНС да се състезава, защото ЦЕНИТЕ!!!/, т.е. - когато /И - АКО!/ - проблемите се решат - ще имаме и различните от настоящите топлинни двигатели, а тогава дискусията ще бъде съвсем различна.


                Няма да се изморя да напомням тия неща, но /да припомня/ - вече взех решението си да не пиша тук /ако някои от вас "пропускат" това/... Майтап да става!

                Коментар


                • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                  Супер...:

                  1. Виждам, че си адресирал пост до мен. Не съм любопитен, за да вникна в разсъжденията, които следват обръщението ти.

                  2. В поста под твоя /можеш да го прочетеш внимателно/ констатирам, че нямам необходимият потенциал, за да участвам в темата. Моля да се съобразиш с това в бъдеще.

                  3. Ако имаш някакви въпроси - задай ги към компетентните хора. Все някой ще те консултира, ще ти обясни, или ще даде мнение.
                  ...

                  Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                  ...
                  Пояснявам за хората, които не са разбрали онова, което и ти не си разбрал: "нямам потенциала" е казано от мен иронично. Означава, че говоря тук по същество и не заливам околните с измислици от фейса и с непълна информация, дадена в уикипедия. Оказва, че голяма част от участващите в дискусиите нямат почти никакви познания по дадена тема и доводите им най-често копират рекламата в нета. Именно тези участници "имат потенциала" да участват тук. От мен имат "зелена улица".


                  ...

                  Чувствам се много, ама много объркан.
                  Сега, на кое да вярвам, от "дисертациите" които пишете тук си личи (или не си личи) че имате много против електрическите коли,
                  с дивна ярост твърдите че двг нямал алтернатива щото батериите на ел. колите били скъпи. Удивително.
                  Така е. Скъпи са.
                  Би било интересно обаче да сравните двг и ел. двигателите по цена и надеждност?
                  Също за икономичността на всеки от тях да кажете мнението си.
                  Засега обаче си някъде тук:

                  Първоначално изпратено от fairfax Разгледай мнение

                  Историята е пълна с примери за хора, които са се смяли на нови технологии или изобретения.

                  Сещам се за оня банкер, който посъветвал клиента си да не инвестира в Ford Motor, защото „Автомобила е временна мода, а коня е тук завинаги“.
                  Или един френски маршал, който през 1911г. казва "Самолетите са интересни играчки, но нямат никакава военна стойност".
                  Или Наполеон, който казал на Робърт Фултъм, че няма време да слуша глупости за параходи. И пр.

                  Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                  Коментар


                  • Skoro и в бг- модерна играчка

                    Коментар


                    • Meanwhile in Norway, China and Germany – M3 show-off for 1st time:


                      Click image for larger version

Name:	china.jpg
Views:	1
Size:	54.1 КБ
ID:	3406123
                      Click image for larger version

Name:	germany.jpg
Views:	1
Size:	88.1 КБ
ID:	3406124
                      Click image for larger version

Name:	oslo.jpg
Views:	1
Size:	33.2 КБ
ID:	3406125



                      Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

                      Това казвам - след 5-6 години би трябвало да се изравнят по цена с ДВГ според прогнозите на Мъск. Т.е. Лийф модел 2024та на цена колкото Нисан Пулсар да речем. Гледам го че почва от 31К лв, значи средно 40К лв. що годе оборудван модел. Масов модел.
                      При премиум моделите още сега Тесла е на сравнима цена в своя клас с такива като БМВ, Мерцедес и Ауди, затова и ги бие като маче у дирек в САЩ.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                        безимeн - аз съм компетентен не се притеснявай. Какъв ти е проблема, колко петролни кладенеца имаш че си се притеснил ?

                        Откъде личи, че съм притеснен за твоите компетенции? Това са твои фантазии.


                        Вероятно разбираш смисъла на едно изречение, което съм изрекъл долу? Това изречение е, че нямам потенциала да участвам в тая тема.


                        Пояснявам за хората, които не са разбрали онова, което и ти не си разбрал: "нямам потенциала" е казано от мен иронично. Означава, че говоря тук по същество и не заливам околните с измислици от фейса и с непълна информация, дадена в уикипедия. Оказва, че голяма част от участващите в дискусиите нямат почти никакви познания по дадена тема и доводите им най-често копират рекламата в нета. Именно тези участници "имат потенциала" да участват тук. От мен имат "зелена улица".


                        Накрая ще те попитам: ако разбираш казаното от твоите опоненти, защо не уважаваш тяхното мнение? Взел съм решението си да не участвам тук и те помолих да не се обръщаш към мен в постовете си. Освен това, много притеснен ли ти изглеждам? Лъжеш се. Имам достатъчно ангажименти, където мога да се притеснявам на воля... ))

                        Коментар


                        • ED - автомобите са втората скъпа стока която хората масово купуват, първата са имотите и е нормално този който иска да има силна икономика и хората му да живеят добре да иска да произвежда и продава автомобили.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • безимeн - аз съм компетентен не се притеснявай. Какъв ти е проблема, колко петролни кладенеца имаш че си се притеснил ?
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • Китайците са взели на сериозно темата - https://www.bloomberg.com/news/artic...cars-quicktake

                              Коментар


                              • Не знам защо си останал с впечатление, че споря за изминато разстояние. При М3 - 500км макс пробег се изминават спокойно 350-400 км с комфортна скорост на магистрала. Това е повече от достатъчно докато направиш почивка за 30тина мин да заредиш, разтъпчеш, ядеш и т.к. За 90% от хората това е нормалния начин за придвижване на дълги разстояния. Към днешна дата мрежата от бързи зарядни е проблем все още, но е въпрос на време да се развие (при нас не знам кога). От колите които виждам разработени до момента теслата е най-удачния избор за цената на която се предлага. В САЩ много хвалят и шеви болт, но той си върви с недостатъците. Дали е Тесла или друга „па вкус и цвет тавариш нет“ така че кой каквото го влече.

                                Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                                Е, при скорост около 150-160 км/ч разхода си скочи на около 27квт/100км.

                                Това не са прогнозни данни, а на хора които имат и карат теслите. Е как ще го караме високия сегмент с 20км/ч или с 200км/ч

                                Коментар

                                Working...
                                X