If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Напомням само, че времето ще покаже, кой прав, кой крив. Само като си спомня, какви ги беше изтрескал за загубите в ЕЕС, и се чудя на акъла на спорещите с теб. Безсмислено е. Едно си баба знае...
Относно обидното държание: Продължаваш да поучаваш, показвайки, колко „по-високо” стоиш. Обидно е за онези, които -може би - са се старали да те научат на „техниките”. Щото, ми прилича да послъгваш. Провалили са се, милите, в конкретния случай. Язък.
За пореден път ти казвам, че когато видя твой пост с мой цитат - прескачам мнението ти. Бих бил благодарен, ако не коментираш постовете ми.
Ще ти отговоря така: постът ти очевидно има за цел да обиди адресата. Тъй като с моя пост нямам намерение да сипя обиди, би трябвало да отговоря с реципрочни твърдения на твоите. Значи:
1. Ти, за разлика от мен си НАДЕЖДЕН случай.
2. Форумът бил място, в което хората с мнение - го споделяли. Какво според теб е мнение? Извадка от нета, която има за цел да прави реклама /зарибяване/, или - под мнение се разбира нещо много по-различно? В тоя смисъл - много си предубеден, ако смяташ, че противното на твоето мнение и посочването на грешките ти, както - и точно навързване на фактически данни, които ти сам не знаеш /но, с което аз не се подигравам/ - не било мнение. Защо мислиш, че обоснованото ми мнение, което други наричат тук "писане на дисертации" - е по-скоро за хвърляне на прах в очите на съфорумците? А, не е ли всичката тая информация - именно ДОБРОНАМЕРЕНОТО ми мнение, което ти няма да намериш никъде в тоя синтезиран вид в нета, в който аз го давам тук?
Какво е според теб "добронамерено мнение"? Това, ли имаш предвид: "трябвало по-рано да си извадиш главата от зад..ка "
Бравос, много си добронамерен!
3. Ти, като НАДЕЖДЕН случай, очевидно вече си извадил главата си от зад..ка! Радвам се за теб! Виж колко съм добронамерен, нали!
4. Другото ще оставим за по-натам...
Напомням само, че времето ще покаже, кой прав, кой крив. Само като си спомня, какви ги беше изтрескал за загубите в ЕЕС, и се чудя на акъла на спорещите с теб. Безсмислено е. Едно си баба знае...
Относно обидното държание: Продължаваш да поучаваш, показвайки, колко „по-високо” стоиш. Обидно е за онези, които -може би - са се старали да те научат на „техниките”. Щото, ми прилича да послъгваш. Провалили са се, милите, в конкретния случай. Язък.
Хмм, безнадежден случай.
Само за информация, че явно нямаш нито културата, нито интелекта да реагираш адекватно. Форумът е място, в което хора с мнение по дадена тема го споделят с останалите участници (за предпочитане добронамерено).
А сега по коментара – къде го чукаш, къде се пука. Говорим за продукт, в случая автомобили (и технологиите с тях), а не за акции на компании! Информацията във вид на графики е точно такава – ИНФОРМАЦИЯ. Дали се харесва от всеки няма никакво значение. Въпрос на интерпретация! Дали е вярна – може да се обърнеш към източниците на информация – UBS, Bloomberg и пр. и да им обясниш какви балъци са, че не ги разбират тия работи!!!
А за удоволствието от карането на EV (тесла и не само) няма какво да спорим. Като покараш сам ще разбереш че е трябвало по-рано да си извадиш главата от зад..ка
Хайде със здраве
Ще ти отговоря така: постът ти очевидно има за цел да обиди адресата. Тъй като с моя пост нямам намерение да сипя обиди, би трябвало да отговоря с реципрочни твърдения на твоите. Значи:
1. Ти, за разлика от мен си НАДЕЖДЕН случай.
2. Форумът бил място, в което хората с мнение - го споделяли. Какво според теб е мнение? Извадка от нета, която има за цел да прави реклама /зарибяване/, или - под мнение се разбира нещо много по-различно? В тоя смисъл - много си предубеден, ако смяташ, че противното на твоето мнение и посочването на грешките ти, както - и точно навързване на фактически данни, които ти сам не знаеш /но, с което аз не се подигравам/ - не било мнение. Защо мислиш, че обоснованото ми мнение, което други наричат тук "писане на дисертации" - е по-скоро за хвърляне на прах в очите на съфорумците? А, не е ли всичката тая информация - именно ДОБРОНАМЕРЕНОТО ми мнение, което ти няма да намериш никъде в тоя синтезиран вид в нета, в който аз го давам тук?
Какво е според теб "добронамерено мнение"? Това, ли имаш предвид: "трябвало по-рано да си извадиш главата от зад..ка "
Бравос, много си добронамерен!
3. Ти, като НАДЕЖДЕН случай, очевидно вече си извадил главата си от зад..ка! Радвам се за теб! Виж колко съм добронамерен, нали!
Хмм, безнадежден случай.
Само за информация, че явно нямаш нито културата, нито интелекта да реагираш адекватно. Форумът е място, в което хора с мнение по дадена тема го споделят с останалите участници (за предпочитане добронамерено).
А сега по коментара – къде го чукаш, къде се пука. Говорим за продукт, в случая автомобили (и технологиите с тях), а не за акции на компании! Информацията във вид на графики е точно такава – ИНФОРМАЦИЯ. Дали се харесва от всеки няма никакво значение. Въпрос на интерпретация! Дали е вярна – може да се обърнеш към източниците на информация – UBS, Bloomberg и пр. и да им обясниш какви балъци са, че не ги разбират тия работи!!!
А за удоволствието от карането на EV (тесла и не само) няма какво да спорим. Като покараш сам ще разбереш че е трябвало по-рано да си извадиш главата от зад..ка
Ще ти дам един пример, за да разбереш несъстоятелността на тезата ти.
Сравнението ти е аналогично с реакциите на някои "инвеститори" в тоя форум. Те купуват 2-3 акции и почват да зарибяват интересуващите се от инвестиции, които сега започват. Схващаш ли смехотворността на ситуацията, ако една компания е емитирала стотици хиляди акции и някой желае да "спечели" от 2-3 акции, защото щял да "вдигне" цената, ако друг си купи, например 10 акции?
Така и тук.
Не ми се влиза отново в подробности, но виждам вече прекалено несъстоятелни тези на онзи - с графиките. Крещящо несъстоятелни! Не зная кой ги фабрикува, но очевидно нетът е пълен с такива, а рибоците чакат с отворени уста... Дано съм лош пророк, но ще изпържат най-"смелите", докато нещата започнат да се разплитат... Ще видим тогава, що е то регенерация и има ли почва тя у нас, ще видим и що е поддръжка, която липсвала и само кефът ти бил водещ, докато караш и си свиркаш... Да, рибоците си мислят, че ел.двигателите не изисквали поддръжка... За батерията - много се изписа, както и рибоците са сигурни, че тя търкаля колелата, но в студа и в горещината - има доста да се зори, защото топлинните двигатели - хайде да не говоря, за да не разубедя някой зяпнял рибок...
Много неща има още да видим в тия 10-15 години, в които електродвигателят щЯЛ да замени топлинните двигатели..., включително и тия, които имат височината на 4-5 етажна сграда и в цилиндрите им може спокойно да влезе човек..., а мощностите са стотици хиляди коне... Вярвам, това да стане и по-рано... ))
Здраве и усмивки! И - внимание! Не пускайте от по-заоблените графики, защото хората с ръбести никове не ги долюбват... ))
Аз затова питах дали в синя зона електричките могат да стоят цял ден, ама май никой не знае. Интересува ме защото, ако увеличат синята зона във Варна мисля да вземем ел. возило на жената.
Към какво си с ориентирал, доколкото знам се плаща наем на батерията, така чееееееееее ..........не е баш така лесно
Е как никой да не ги отрича, я виж безименния,
На него му е простено обаче, той е в петролния бизнес.
Ще ти дам един пример, за да разбереш несъстоятелността на тезата ти.
Сравнението ти е аналогично с реакциите на някои "инвеститори" в тоя форум. Те купуват 2-3 акции и почват да зарибяват интересуващите се от инвестиции, които сега започват. Схващаш ли смехотворността на ситуацията, ако една компания е емитирала стотици хиляди акции и някой желае да "спечели" от 2-3 акции, защото щял да "вдигне" цената, ако друг си купи, например 10 акции?
Така и тук.
Не ми се влиза отново в подробности, но виждам вече прекалено несъстоятелни тези на онзи - с графиките. Крещящо несъстоятелни! Не зная кой ги фабрикува, но очевидно нетът е пълен с такива, а рибоците чакат с отворени уста... Дано съм лош пророк, но ще изпържат най-"смелите", докато нещата започнат да се разплитат... Ще видим тогава, що е то регенерация и има ли почва тя у нас, ще видим и що е поддръжка, която липсвала и само кефът ти бил водещ, докато караш и си свиркаш... Да, рибоците си мислят, че ел.двигателите не изисквали поддръжка... За батерията - много се изписа, както и рибоците са сигурни, че тя търкаля колелата, но в студа и в горещината - има доста да се зори, защото топлинните двигатели - хайде да не говоря, за да не разубедя някой зяпнял рибок...
Много неща има още да видим в тия 10-15 години, в които електродвигателят щЯЛ да замени топлинните двигатели..., включително и тия, които имат височината на 4-5 етажна сграда и в цилиндрите им може спокойно да влезе човек..., а мощностите са стотици хиляди коне... Вярвам, това да стане и по-рано... ))
Здраве и усмивки! И - внимание! Не пускайте от по-заоблените графики, защото хората с ръбести никове не ги долюбват... ))
НАРЕДБА за организация на движението на територията на община Варна
IV.2.5. РЕЖИМ НА БЕЗПЛАТНО ПАРКИРАНЕ НА ППС
чл. 33. /1/На територията на Община Варна електромобилите и двуколесните ППС паркират безплатно, като за двуколесните ППС се определя 1 /едно/ паркомясто на сто от общия брой на местата за паркиране в зоните за почасово платено паркиране.
/2/Редът и условията за издаване на разрешително за електромобил са както следва:
1. Лицата, желаещи да ползват услугата по ал. 1, подават заявление по образец до Общинско предприятие "Общински паркинги и синя зона”, като към него прилагат документ, удостоверяващ платена застраховка "Гражданска отговорност" на електромобила.
2. При подаване на заявлението лицата представят за справка лична карта и регистрационния талон на електромобила.
3. Разрешителното се издава в срок до 15 работни дни, след подаване на необходимите документи.
/3/ На улици, булеварди и площади - общинска собственост и монтирани зарядни станции за електромобили, собственост на община Варна, електромобилите зареждат с електроенергия безплатно.
Е то това е, когато си търговец, ползваш служебен абонамент или си живущ. Въпроса ми е. Отиваш на работа в 9 часа, паркираш. Има ли ограничение престоя до три часа, както е за тези, които си плащат. Дадох си зор да прочета наредбата, но май не е описана такава ситуация. Както и да е де. Засега не ме интересува.
Аз затова питах дали в синя зона електричките могат да стоят цял ден, ама май никой не знае. Интересува ме защото, ако увеличат синята зона във Варна мисля да вземем ел. возило на жената.
НАРЕДБА за организация на движението на територията на община Варна
IV.2.5. РЕЖИМ НА БЕЗПЛАТНО ПАРКИРАНЕ НА ППС
чл. 33. /1/На територията на Община Варна електромобилите и двуколесните ППС паркират безплатно, като за двуколесните ППС се определя 1 /едно/ паркомясто на сто от общия брой на местата за паркиране в зоните за почасово платено паркиране.
/2/Редът и условията за издаване на разрешително за електромобил са както следва:
1. Лицата, желаещи да ползват услугата по ал. 1, подават заявление по образец до Общинско предприятие "Общински паркинги и синя зона”, като към него прилагат документ, удостоверяващ платена застраховка "Гражданска отговорност" на електромобила.
2. При подаване на заявлението лицата представят за справка лична карта и регистрационния талон на електромобила.
3. Разрешителното се издава в срок до 15 работни дни, след подаване на необходимите документи.
/3/ На улици, булеварди и площади - общинска собственост и монтирани зарядни станции за електромобили, собственост на община Варна, електромобилите зареждат с електроенергия безплатно.
Никой не отрича ел колите и никой няма нищо против тях- напротив да отиде жената до работа- на 20км- отиване и връщане-40. От нова година отиване и връщане 60км, да напазарува, евентуално да вземе децата от градина или от училище- проблем няма. Проблемът е когато се тръгне на дълъг път- например варна -софия мисля че са около 450-500км. В зависимост от колата ще ти трябват между 1-3 зареждания- ако предположим 45 минути/оптимизъм ме е обзел/ това означава че ще стигнеш до софия за поне 7 часа. От друга страна, няма да ходиш всеки ден до софия я, така че може да се помолиш на шефа си да те пусне в отпуска за седмица за едно отиване до там
Аз затова питах дали в синя зона електричките могат да стоят цял ден, ама май никой не знае. Интересува ме защото, ако увеличат синята зона във Варна мисля да вземем ел. возило на жената.
Никой не отрича ел колите и никой няма нищо против тях- напротив да отиде жената до работа- на 20км- отиване и връщане-40. От нова година отиване и връщане 60км, да напазарува, евентуално да вземе децата от градина или от училище- проблем няма. Проблемът е когато се тръгне на дълъг път- например варна -софия мисля че са около 450-500км. В зависимост от колата ще ти трябват между 1-3 зареждания- ако предположим 45 минути/оптимизъм ме е обзел/ това означава че ще стигнеш до софия за поне 7 часа. От друга страна, няма да ходиш всеки ден до софия я, така че може да се помолиш на шефа си да те пусне в отпуска за седмица за едно отиване до там
Е как никой да не ги отрича, я виж безименния,
На него му е простено обаче, той е в петролния бизнес.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Което идва да покаже, че - вярват или не, някои - повеят на електромобилите, до 10 години, ще стане бурен вятър а, до 20 години, може да са половината от новите коли. Отделно, ще настъпят и на,вторичния пазар.
А, да: Очаквам - май го писах вече - Як бизнес с изкупуването и подмяната на батериите. Оттам, цената на нова (последваща), да спадне два, че и три пъти.
Да направим оод искаш ли- ти ще дадеш мангизите- аз ще ги инвестирам
Никой не отрича ел колите и никой няма нищо против тях- напротив да отиде жената до работа- на 20км- отиване и връщане-40. От нова година отиване и връщане 60км, да напазарува, евентуално да вземе децата от градина или от училище- проблем няма. Проблемът е когато се тръгне на дълъг път- например варна -софия мисля че са около 450-500км. В зависимост от колата ще ти трябват между 1-3 зареждания- ако предположим 45 минути/оптимизъм ме е обзел/ това означава че ще стигнеш до софия за поне 7 часа. От друга страна, няма да ходиш всеки ден до софия я, така че може да се помолиш на шефа си да те пусне в отпуска за седмица за едно отиване до там
Коментар