IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
    Имхотеп, какво да работим, да произвеждаме батерии, да правим лаболаторни прототипи..какво имаш предвид.
    Имам в предвид че се сдрахте да плямпате кое може и кое не може, а в крайна сметка резултатът е нула. Ама то резултатът винаги е нула.
    Та директно на въпросът да отговоря: работете неща от които разбирате. Сега, някои от нещата които разбирате и можете вече не са подходящи за вас поради възрастта, но има други които с повечко усилие ще можете да се справите.

    Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

    Коментар


    • Имхотеп, какво да работим, да произвеждаме батерии, да правим лаболаторни прототипи..какво имаш предвид.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

        Ако може... ще трябва...
        А най-големият капацитет на батерия към този момент е 250-270 вата...
        Което показва че въобще не работите, щото ако работите, с тези темпове по-далеч от гаража в горна няма да стигнете...
        Продължавай да си бръмчиш. Следи от компетентност - нула.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
          Да, зависи от енергийната плътност която ще се постигне, ако може да се постигне енергийна плътност 2 киловатчаса на килограм тегло съответно размера на модула за да не е съвсем малък, ще трябва и да се увеличи капацитета на единичния модул. Иначе с пинсети ли ще се монтират, говорихме за механична сглобка в батерията, да бъдат с терминали които да са практични , бързо монтиране и бърза подмяна. Може да се постигне и 4 киловатчаса на килограм тегло, горивните клетки са с 4 - 5 киловатчаса вече за килограм тегло на клетката.
          Ако може... ще трябва...
          А най-големият капацитет на батерия към този момент е 250-270 вата...
          Което показва че въобще не работите, щото ако работите, с тези темпове по-далеч от гаража в горна няма да стигнете...
          Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от ceco666 Разгледай мнение
            Е как тогава да дойдат инвестиции? Поставете се на мястото на инвеститорите. Освен ако не са рискови играчи, разбира се.
            И ти що мислиш, че ТУК трябва да дойдат? Постави се на тяхно място: Негативизъм, ниска техническа подготовка, крадци, тролци... Те получават, което трябва, ама не си губят времето с подобни недоразумения, и си развиват нещата у дома. Просто е.

            Коментар


            • Е как тогава да дойдат инвестиции? Поставете се на мястото на инвеститорите. Освен ако не са рискови играчи, разбира се.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от ceco666 Разгледай мнение

                Има ли блупринт?
                Редпринт има.

                Коментар


                • ceco666, не по разбираеми причини няма прототип който да е пълен..
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                    Да, зависи от енергийната плътност която ще се постигне, ако може да се постигне енергийна плътност 2 киловатчаса на килограм тегло съответно размера на модула за да не е съвсем малък, ще трябва и да се увеличи капацитета на единичния модул. Иначе с пинсети ли ще се монтират, говорихме за механична сглобка в батерията, да бъдат с терминали които да са практични , бързо монтиране и бърза подмяна. Може да се постигне и 4 киловатчаса на килограм тегло, горивните клетки са с 4 - 5 киловатчаса вече за килограм тегло на клетката.
                    Има ли блупринт?

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                      Е нали досега микромодула беше "стотици волти" и сто вата? Пак ли се промени концепцията?

                      И кое го отменя?

                      Коментар


                      • Да, зависи от енергийната плътност която ще се постигне, ако може да се постигне енергийна плътност 2 киловатчаса на килограм тегло съответно размера на модула за да не е съвсем малък, ще трябва и да се увеличи капацитета на единичния модул. Иначе с пинсети ли ще се монтират, говорихме за механична сглобка в батерията, да бъдат с терминали които да са практични , бързо монтиране и бърза подмяна. Може да се постигне и 4 киловатчаса на килограм тегло, горивните клетки са с 4 - 5 киловатчаса вече за килограм тегло на клетката.
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                          Pyramid, остава варианта да се правят модулите с много по малко суровини и много по голяма енергийна плътност. Което не е невъзможно. Честно казано от тези с ниската енергийна плътност няма и голям смисъл, те запушват разпространението на електромобилите. Някъде четох едни направили една голяма кола с много голяма батерия и японците казали, че армията им имала бронирана машина която тежи по малко от тяхната кола.
                          Е нали досега микромодула беше "стотици волти" и сто вата? Пак ли се промени концепцията?

                          Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                          Коментар


                          • ceco666, войната няма как да ускори електрификацията на транспорта, тя е индустрия която се повлиява негативно от доставките на суровини и от прекалено високата инфлация. Инфлацията яде от печалбата, купуваш материалите , произвеждаш и продаваш, с парите купуваш нови материали, но те са поскъпнали и за труда да ги произвеждаш получаваш по малко пари, намаляваш заплатите при покачващи се цени, хората не могат да си купуват нещата които произвеждаш и оборота ти пада. Войната влачи бедността подире си и бизнеса който не печели от война и не е свързан с нея намалява.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • Не го знам какъв експерт е, но ме изпълни с оптимизъм.
                              Автомобилната индустрия може да предложи работа на украинските бежанци, посочи изпълнителният директор на "Аутомотив Клъстер България"

                              Коментар


                              • И аз така мисля и по малко проблеми да се наложи масово електромобилът и бизнеса става по успешен.
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X