Първоначално изпратено от Pyramid
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнениеБе я и за да пусна една картинка:
[IMG]http://www.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнениеБе я и за да пусна една картинка:
А, да: Очаквам - май го писах вече - Як бизнес с изкупуването и подмяната на батериите. Оттам, цената на нова (последваща), да спадне два, че и три пъти.
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнениеЦитирам ти поста, без да съм любопитен да го чета.
Не чакам от теб отговор, а от тоя, който не говори по същество!
Бъди здрав!
п.п. Нямам намерение да губя време по твоите проблеми - каквито са образованието ти и това, какво си ял например вчера. Тук говоря по темата и за възможностите някой да ме облъчва с изкривена информация.
Хубав ден!
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Каузата ти определено може да спечели повече (ако приемен, че целиш проповядване на фактите), АКО не се държиш обидно-високонерно-снизходител о. Щото казваш верни неща, да.
...
Освен, ако не целиш да надтъпиш, показвайки (мнимо) „превъзходство” и да астроиш срещу себе си (ѝ) останалата част на форума.
5 (ПЕТ) пари не давам, какво работиш икакъв си в ежедневния си живот (ако ще, и професор да си) но,
1.От останалите тук, не вярвам, висшисти да сме под 80%.
2.Ѝ тези, дето не са, СА наясно че (въпреки разум ите доводи, които привеждаш), поведениетона хората на пазара, не е точ о рационално, влияят се от реклами и т.н. а, ефин повлиял се, води поне още трима...
Накратко,
Ако целиш да убедиш - и не самода те чуят, ами и фа те послушат - НЕ обиждай с поведението си.
Ако ли пък целиш да настроиш срещу себе си
възможноповече форумци, признавам успеха ти.
Ще видим след малко, какво точ о и дали изобщо си разбрал, „професоре”. Лично аз, за себе си, съм се убедил в твоята „техническа компетентност” убедили единствено, целя да направя темата по-леказа чете.е и разбиране.
По-здрав!
Цитирам ти поста, без да съм любопитен да го чета.
Не чакам от теб отговор, а от тоя, който не говори по същество!
Бъди здрав!
п.п. Нямам намерение да губя време по твоите проблеми - каквито са образованието ти и това, какво си ял например вчера. Тук говоря по темата и за възможностите някой да ме облъчва с изкривена информация.Last edited by безимeн; 02.12.2018, 23:35.
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Виж сега, друже...
Тия графики, ако не ги правиш ти - няма никакъв смисъл да ги пускаш тук.
Друг е въпросът - ако ти сам ги правиш. В последният случай ще последват сериозни въпроси, на които ще трябва да отговаряш.
Разбира се, смисълът на казаното от мен идва да покаже, че ти целенасочено зарибяваш хората тук.
Ако последното ми изречение е вярно, тогава ти предлагам следното: правиш за себе си /пред бюрото си/ една графика, на която поставяш превозните средства, които се задвижват с топлинен двигател, а до тях разполагаш тия - задвижвани с електродвигател, т.е. - на електромобилите.
Изкушавам се да ТИ обясня какво ще се получи... Ако приемеш графиката на топлинните двигатели с мащаб около 1 метър /1000 милиметра/, то тази - на електромобила няма да виждаш, дори ако застанеш на сантиметри от листа на графиката.
Искам да ти кажа, че никакви темпове на производство, никакви "опашки" на чакащи пред офисите, с които се изхвърляш тук - няма да помогнат да бъде изместен топлинният двигател от електромобила със сегашната батерия!
Когато, все пак навлязат НОВИ батерии - пазарът отново ще дреме, защото този електромобил няма да е масово превозно и транспортно средство.
Дано си схванал вече смисълът на казаното от мен. От твоите графики хората тук остават с погрешното впечатление, че електромобилът "шества" по планетата, а не е така.
п.п. Престани с тия графики, защото ще почна да ти задавам въпроси, на които ще вдигаш рамене в недоумение... И отново да повторя: в бъдещето на технологиите ВЯРВАМ, на новите, различни материали - също ВЯРВАМ, но най-много вярвам на високата цена на редките метали, които ще бъдат използвани НЯКОГА - в бъдещето.
Теслата /за "престиж"/, която видях - нито става за паркиране в града - поради големи габарити, нито пък става за дълъг път, поради - както казваш ти "единственият" ѝ недостатък - батерията! Че - то - какъв по-голям недостатък от това??? Я помисли малко какво говориш тук! Престиж - вижте ме - карам електромобил! Ега ти снобските мотиви!
За капацитета на батерията се говори СЕГА, а не в бъдещеТО!!! /да вярваме в бъдещето ни учеха в един друг строй..., т.е. - вкарай си сега паричките, а ще почакаш за едни други неща... ТИ САМО ГЛЕДАЙ КАКВИ ХУБАВИ ГРАФИКИ СМЕ ТИ НАЧЕРТАЛИ - цветни... и вярвай в бъдещето!/ Аман от проповедници!
Мисля, че си сгрешил адреса!!! Това не е форум на хора, които нямат понятие, нито пък е форум на деца от деЦката /ТИ/ градина!
...
Освен, ако не целиш да настъпиш, показвайки (мнимо) „превъзходство” и да настроиш срещу себе си (ѝ) останалата част на форума.
5 (ПЕТ) пари не давам, какво работиш и какъв си в ежедневния си живот (ако ще, и професор да си) но,
1.От останалите тук, не вярвам, висшисти да сме под 80%.
2.Ѝ тези, дето не са, СА наясно че (въпреки разумните доводи, които привеждаш), поведението на хората на пазара, не е точно рационално, влияят се от реклами и т.н. а,
един повлиял се, води поне още трима...
Накратко,
Ако целиш да убедиш - и не само да те чуят, че и да те послушат - НЕ обиждай с поведението си.
Ако ли пък целиш да настроиш срещу себе си
възможноповече форумци, признавам успеха ти.
Ще видим след малко, какво точно и дали изобщо си разбрал, „професоре”. Лично аз, за себе си, съм се убедил в твоята „техническа компетентност” и, единствено, целя да направя темата по-лека за чете.е и разбиране.
По-здрав!Last edited by Pyramid; 02.12.2018, 23:33.
Коментар
-
Dude, не се вживявай в бос на форума. Ако нещо те дразни отваряй аптечката и успокой нервите.
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Виж сега, друже...
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнениеАктуалните модели - рейндж и цени за US пазара. Цените обаче са с приспаднати инсентиви, така че продажната е реално по-висока. "Бюджетна" се явява КОНА-та, ама и тя е скъпичка засега.
Друг е въпроса, че разликата в цената се избива в гориво, поддръжка и кеф от карането
[ATTACH=CONFIG]n3412991[/ATTACH]
Виж сега, друже...
Тия графики, ако не ги правиш ти - няма никакъв смисъл да ги пускаш тук.
Друг е въпросът - ако ти сам ги правиш. В последният случай ще последват сериозни въпроси, на които ще трябва да отговаряш.
Разбира се, смисълът на казаното от мен идва да покаже, че ти целенасочено зарибяваш хората тук.
Ако последното ми изречение е вярно, тогава ти предлагам следното: правиш за себе си /пред бюрото си/ една графика, на която поставяш превозните средства, които се задвижват с топлинен двигател, а до тях разполагаш тия - задвижвани с електродвигател, т.е. - на електромобилите.
Изкушавам се да ТИ обясня какво ще се получи... Ако приемеш графиката на топлинните двигатели с мащаб около 1 метър /1000 милиметра/, то тази - на електромобила няма да виждаш, дори ако застанеш на сантиметри от листа на графиката.
Искам да ти кажа, че никакви темпове на производство, никакви "опашки" на чакащи пред офисите, с които се изхвърляш тук - няма да помогнат да бъде изместен топлинният двигател от електромобила със сегашната батерия!
Когато, все пак навлязат НОВИ батерии - пазарът отново ще дреме, защото този електромобил няма да е масово превозно и транспортно средство.
Дано си схванал вече смисълът на казаното от мен. От твоите графики хората тук остават с погрешното впечатление, че електромобилът "шества" по планетата, а не е така.
п.п. Престани с тия графики, защото ще почна да ти задавам въпроси, на които ще вдигаш рамене в недоумение... И отново да повторя: в бъдещето на технологиите ВЯРВАМ, на новите, различни материали - също ВЯРВАМ, но най-много вярвам на високата цена на редките метали, които ще бъдат използвани НЯКОГА - в бъдещето.
Теслата /за "престиж"/, която видях - нито става за паркиране в града - поради големи габарити, нито пък става за дълъг път, поради - както казваш ти "единственият" ѝ недостатък - батерията! Че - то - какъв по-голям недостатък от това??? Я помисли малко какво говориш тук! Престиж - вижте ме - карам електромобил! Ега ти снобските мотиви!
За капацитета на батерията се говори СЕГА, а не в бъдещеТО!!! /да вярваме в бъдещето ни учеха в един друг строй..., т.е. - вкарай си сега паричките, а ще почакаш за едни други неща... ТИ САМО ГЛЕДАЙ КАКВИ ХУБАВИ ГРАФИКИ СМЕ ТИ НАЧЕРТАЛИ - цветни... и вярвай в бъдещето!/ Аман от проповедници!
Мисля, че си сгрешил адреса!!! Това не е форум на хора, които нямат понятие, нито пък е форум на деца от деЦката /ТИ/ градина!
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
От някъде може ли да се намери каква е разликата и кога се изравняват бензинка и ев, според мен на око- около 150000км
+ паркиране /синя и зелена зона/
+ липса на год поддръжка за масла и филтри
+ данъчни преференции
+ намалени разходи за смяна на дискове и спирачки заради регенерацията
+ няма смяна на ремъци, вериги, съединители и т.н
+ Кефа от самото каране е бонус
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнениеАктуалните модели - рейндж и цени за US пазара. Цените обаче са с приспаднати инсентиви, така че продажната е реално по-висока. "Бюджетна" се явява КОНА-та, ама и тя е скъпичка засега.
Друг е въпроса, че разликата в цената се избива в гориво, поддръжка и кеф от карането
[ATTACH=CONFIG]n3412991[/ATTACH]
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнениеАктуалните модели - рейндж и цени за US пазара. Цените обаче са с приспаднати инсентиви, така че продажната е реално по-висока. "Бюджетна" се явява КОНА-та, ама и тя е скъпичка засега.
Друг е въпроса, че разликата в цената се избива в гориво, поддръжка и кеф от карането
[ATTACH=CONFIG]n3412991[/ATTACH]Last edited by lalka 75; 02.12.2018, 21:51.
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
AAAAAAAAAAAAAAAAA ne bila точно 20000 а малко по различна цифра. Сега не ми се смята, но най вероятно ще трябват поне 150000км или около 100000 мили за да дойде цената на електричката и бензинката наравно
...Ами зèми сметни де, свърши някаква работа,
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Ми пише че е около $40К. Има обаче 7500 инсентив, та около $35К средно горе-долу
https://www.plugincars.com/hyundai-kona-electric
Коментар
Коментар