IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

    Ако го караш с 20км/ч може и да докараш до 450км

    Защо не се гръмнете и двамата- ето ти рено канго https://www.renault.bg/avtomobili/el...angoo-ze.html- външна т 20 градуса, 50км скорост- ще мина 253км. с шофьор 100кг/няма друга опция, ако карам с 110 - 120км. За лятото добре- да видим зимата- 0 градуса. 200км ако карам с 50км в час, ако мина извън града и вдигна 110- 108 км.

    hajde ot men da mine от един форум за тесла става дума

    Обратния път беше Пловдив-София-Белград, Загреб-Любляна-Венеция-Басано дел грапа-Австрия-Германия-Дания-Швеция-Норвегия. Средният разход на колата се движеше в диапазона 18-19 kW/100км, като по баиррите скачаше, но на спусканията компенсираше. Потвърди ми се предишната информация за Швеция, магистралата и в двете посоки е баир на горе. Не знам как го правят, но разхода там дори надхвърли с малко 19 kW/100 км. Снимки скоро.

    Хайде още

    При едно от пътуванията София-Пловдив-София на пристигане е имало съвсем малко в Батерията. Говорим за бързо каране.

    Но при наистина бързо каране с макс. скорост с 210 км/ч Model S дава около 155 км пробег...

    При 170-180 км/ч разходът е около 27 кВтч, което значи, че пробегът е до около 300 км

    Ето един пример от форума на Tesla:
    I have figured out pretty quickly, on what distances I can go fast. For example, I often drive Zurich to Munich (about 320km, 1/3 of it in Switzerland (=120kmh), 2/3 German Autobahn (180 kmh or faster), and I usually arrive in Munich with 40-60 km left.

    If I drive from Zurich to Frankfurt (410km), I have to limit myself to about 110 kmh to make it without recharging, which still is awfully slow in Europe (WE NEED SUPERCHARGERS FAST).

    I can truly say, that the Model S is a real Long-Distance-Runner even at higher speeds and I feels very comfortable even at speeds beyond 180 kmh.
    Значи от това и от нашите отзиви вече се добива добра представа - при 180 км/ч до 300 км пробег, но може и по-малко да е в зависимост от терена и ако повече време се кара с такава скорост

    Да ви кажа за модел Х ако карам със 180-190 км/ч по магистралата немога да мина повече от 160-170 км с едно зареждане с 90кв батерия.

    Е, при скорост около 150-160 км/ч разхода си скочи на около 27квт/100км.

    Това не са прогнозни данни, а на хора които имат и карат теслите. Е как ще го караме високия сегмент с 20км/ч или с 200км/ч
    Да, точно така, Теслите са неизползваеми. Докато не ги направят по 1000 км обхват, на цена 10 000 лв. макс и в същото време да правят 0-100 за 2 секунди и да дигат 250 за 10 секунди, да не ми се мяркат през очите.
    А, да - и бонус две шведки в магазина когато БЛАГОВОЛЯ да дойда да си взема колата.

    Коментар


    • "Renault-Nissan-Mitsubishi с поредна статегическа инвестиция

      Фондът за рисков капитал на Renault-Nissan-Mitsubishi- Alliance Ventures, обяви, че компанията е най-новия инвеститор в американската фирма Enevate, която се занимава с технологии за разработка на литиево йонни батерии.

      Технологиите върху които работят в базираната в Калифорния компания Enevate са свързани основно с възможности за ексремно бързо презареждане, повишаване на енергийна плътност и повишаването на безопасността при литиево-йонните батерии със силициев анод.

      От Renault-Nissan-Mitsubishi коментират, че технологията HD-Energy® Technology на Enevate дава възможност за петминутно бързо зареждане при употреба на батерии с висока енергийна плътност, както и дълъг пробег. Тази технология позволява ипотреба при ниски температури, не е скъпа и идва с предимства по отношение на безопасността. Технологията няма аналог на пазара на литиево-йонните зарядни инсталации и батерии.

      "Тази стратегическа инвестиция ни позволява да подпомогнем разработката на модерната технология на Enevate. Продължението на работата в тази изключително важна област ще ни помогне да ускорим електрификацията на нашите автомобили", коментира Франсоа Доса, глобален вицепрезидент на подразделението VOI (Ventures and Open Innovation) на алианса Renault-Nissan-Mitsubishi."

      Домакините са леко ревниви по отношение на материали с този източник и по тази причина не публикувам линка. Не виждам причина да ме изтрият, тъй че може да прочетете.

      Коментар


      • Ясно съзнавам, че не точно в анонимен форум човек трябва да се "впряга" с конкретни доводи по дадена тема.
        Достатъчно е да изровиш "велика" мисъл в нета - и вече тържествуваш като победител във ВСЕКИ спор.

        За да приключа тук - ще кажа едно изречение за хората, които могат да го разберат. Това изречение е по темата!

        И така: Хора, не сравнявайте НИКОГА настоящият електромобил с автомобил /конвенциален/. Външното сходство ви подвежда! Рекламата ви подвежда ОЩЕ повече. Ще се опарите!

        Който може - нека разбере казаното. Който не може да разбере - желая му да бъде доволен от избора си.


        п.п. Под "конвенционален" горе разбирам този автомобил, който е снабден с топлинен двигател, т.е. - за да не навлизам отново в подробности - конвенционален е НЕелектромобилът.

        Мисля, че казах всичко достатъчно ясно, без да ползвам цитати, които нямат общо с темата. Доказателствата за казаното от мен - са в постовете ми надолу, които няма да трия поне за сега.

        Успехи!

        Коментар


        • В други ден излиза последния модел перпетум мобиле, а след три години антигравитатора. Видяха младите един айфон и много повярваха. Ако е добра технологията на ел колите, защо правителството им гарантира 1000 облекчения. Единствената им реклама е, че ускоряват бързо, което на практика не интересува никого. Има бъдеще някакво електичката. Ще се намести някъде, някакси. Засега гледайте какви SUV-та правят всички производители.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
            Всъщност новия Лийф, който почва да се продава от януари 2019 е вече с 400 км обхват.
            Ако го караш с 20км/ч може и да докараш до 450км

            Защо не се гръмнете и двамата- ето ти рено канго https://www.renault.bg/avtomobili/el...angoo-ze.html- външна т 20 градуса, 50км скорост- ще мина 253км. с шофьор 100кг/няма друга опция, ако карам с 110 - 120км. За лятото добре- да видим зимата- 0 градуса. 200км ако карам с 50км в час, ако мина извън града и вдигна 110- 108 км.

            hajde ot men da mine от един форум за тесла става дума

            Обратния път беше Пловдив-София-Белград, Загреб-Любляна-Венеция-Басано дел грапа-Австрия-Германия-Дания-Швеция-Норвегия. Средният разход на колата се движеше в диапазона 18-19 kW/100км, като по баиррите скачаше, но на спусканията компенсираше. Потвърди ми се предишната информация за Швеция, магистралата и в двете посоки е баир на горе. Не знам как го правят, но разхода там дори надхвърли с малко 19 kW/100 км. Снимки скоро.

            Хайде още

            При едно от пътуванията София-Пловдив-София на пристигане е имало съвсем малко в Батерията. Говорим за бързо каране.

            Но при наистина бързо каране с макс. скорост с 210 км/ч Model S дава около 155 км пробег...

            При 170-180 км/ч разходът е около 27 кВтч, което значи, че пробегът е до около 300 км

            Ето един пример от форума на Tesla:
            I have figured out pretty quickly, on what distances I can go fast. For example, I often drive Zurich to Munich (about 320km, 1/3 of it in Switzerland (=120kmh), 2/3 German Autobahn (180 kmh or faster), and I usually arrive in Munich with 40-60 km left.

            If I drive from Zurich to Frankfurt (410km), I have to limit myself to about 110 kmh to make it without recharging, which still is awfully slow in Europe (WE NEED SUPERCHARGERS FAST).

            I can truly say, that the Model S is a real Long-Distance-Runner even at higher speeds and I feels very comfortable even at speeds beyond 180 kmh.
            Значи от това и от нашите отзиви вече се добива добра представа - при 180 км/ч до 300 км пробег, но може и по-малко да е в зависимост от терена и ако повече време се кара с такава скорост

            Да ви кажа за модел Х ако карам със 180-190 км/ч по магистралата немога да мина повече от 160-170 км с едно зареждане с 90кв батерия.

            Е, при скорост около 150-160 км/ч разхода си скочи на около 27квт/100км.

            Това не са прогнозни данни, а на хора които имат и карат теслите. Е как ще го караме високия сегмент с 20км/ч или с 200км/ч

            Коментар


            • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
              Решили французите да експериментират с нещо евтинко и резултата е някакво подобие на бръмбар, в който нормален човек няма да седне
              Масовото навлизане ще стане, когато започнат да се произвеждат сравними EV спрямо ДВГ – цена, дизайн, практичност, поддръжка и пр. Към днешна дата такива прави само тесла, но във високия сегмент при това с ограничен производствен ресурс. Традиционните производители няма как да предлагат конкурентни към момента EV по много причини – канибализация на ДВГ, скъпи батерии и ограничено производсвто, нежелание от дилърите да ги предлагат, липса на опит, нужда от сериозни инвестиции, липса на инфраструктура за зареждане при дълги пътувания. Ще чакаме 3-5 години, докато се пренастроят и наваксат изоставането. За съжаление тесла няма да влиза в Low cost сегмента – там избора ще е рено, нисан, киа, хюндай, … с рейндж около 200 – 250 км.
              Ама разбира се че така ще е теслата е новият РР. Само тя е астумбил и нищо по долу от него не трябва да си купуваш.

              Братчед, прекалено много реклами гледаш. Има бг сайтове с ел коли- там си пише колко е пробега на прехвалената ти тесла. Колкото и икономично да караш, до бургас не може да стигнеш- оооооо извинявай, ако хванеш 5-6 мангала да бутат, може и да стигнеш

              Коментар


              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                безимeн - автомобилите са втора скъпа стока която хора в наше време почти зъдължително купуват. Това е и причината мнозина да се натискат да ги произвеждат и с икономическия бум в Азия там се нароиха автопроизводители, а напоследък в Индия започнаха да троизвеждат автомобили които може да се каже че се вписват в стандарта. Производителите от старата генерация, известните брандове с голяма пазарна ниша решиха че е по добре за тях да произвеждат автомобили с ограничен ресурс на пробега до 100 хиляди километра и 5 години. Повярвай с развитието на компютрите и проектирането чрез тях във все по дребни детайли се изпипват нещата около ограничения ресурс на сега произвежданите автомобили. Производството на еднодневки естественно няма как да е екологично защото се произвеждат планини от скраб - отпадни суровини в които е вложена и много енергия.
                В момента лагерите са два - групите относно това как виждат бъдещето и какво трябва да се направи. Едните искат електрификация на автомобилите и индустрията да произведе наново целия този автомобилен парк, а това е много работа и пари и печалби. Електромобилите са сложни, в съвременния им вариант те стават все по сложни и да забравим че ще са по евтини от предшественниците им с ДВГ, по скъпи ще бъдат но това е относително понятие ако икономиката работи и осигурява доходи.
                Другия лагер се базира на това че се откриха нови методи за извличане на петрол и залежите от него изведнъж рязко нарастнаха както и добива му. Те биха искали автомобилите с ДВГ да останат и ако може да харчат повечко петрол няма да е зле за тях, така че разни еко резачки с по емнайсет клапана на цилиндър, турбокомпресори с които да се изкарат 800 конски сили от два литра мотор са добре дошли .Както вече стана ясно те са еко само софтуерно и това нещо се нарече измама.
                Според мен това което ще се случи е петролни електрички които да изразходват три пъти по малко гориво в най добрия случай, добър за петролопроизводителите. Неизбежно е повечето данъци и почти всички да бъдат премахнати поради което правителствата ще натоварят с данъци петролните деривати и то жестоки данъци спрямо сегашните им нива. 99.999% от производителите на тези продукти ще бъдат фалирани и производството ще се свие до необходимите за новата икономика количества. Това ще стане и чрез една нова технология чрез която много въглеводороди които сега са складирани в сметища ще влязат в пълноценна употреба, а появата на азиатската Тесла тепърва предстои. Там ще се появи компания която е по революционна и от тази на Мъск и тя ще промени играта.

                Супер...:

                1. Виждам, че си адресирал пост до мен. Не съм любопитен, за да вникна в разсъжденията, които следват обръщението ти.

                2. В поста под твоя /можеш да го прочетеш внимателно/ констатирам, че нямам необходимият потенциал, за да участвам в темата. Моля да се съобразиш с това в бъдеще.

                3. Ако имаш някакви въпроси - задай ги към компетентните хора. Все някой ще те консултира, ще ти обясни, или ще даде мнение.

                Коментар


                • безимeн - автомобилите са втора скъпа стока която хора в наше време почти зъдължително купуват. Това е и причината мнозина да се натискат да ги произвеждат и с икономическия бум в Азия там се нароиха автопроизводители, а напоследък в Индия започнаха да троизвеждат автомобили които може да се каже че се вписват в стандарта. Производителите от старата генерация, известните брандове с голяма пазарна ниша решиха че е по добре за тях да произвеждат автомобили с ограничен ресурс на пробега до 100 хиляди километра и 5 години. Повярвай с развитието на компютрите и проектирането чрез тях във все по дребни детайли се изпипват нещата около ограничения ресурс на сега произвежданите автомобили. Производството на еднодневки естественно няма как да е екологично защото се произвеждат планини от скраб - отпадни суровини в които е вложена и много енергия.
                  В момента лагерите са два - групите относно това как виждат бъдещето и какво трябва да се направи. Едните искат електрификация на автомобилите и индустрията да произведе наново целия този автомобилен парк, а това е много работа и пари и печалби. Електромобилите са сложни, в съвременния им вариант те стават все по сложни и да забравим че ще са по евтини от предшественниците им с ДВГ, по скъпи ще бъдат но това е относително понятие ако икономиката работи и осигурява доходи.
                  Другия лагер се базира на това че се откриха нови методи за извличане на петрол и залежите от него изведнъж рязко нарастнаха както и добива му. Те биха искали автомобилите с ДВГ да останат и ако може да харчат повечко петрол няма да е зле за тях, така че разни еко резачки с по емнайсет клапана на цилиндър, турбокомпресори с които да се изкарат 800 конски сили от два литра мотор са добре дошли .Както вече стана ясно те са еко само софтуерно и това нещо се нарече измама.
                  Според мен това което ще се случи е петролни електрички които да изразходват три пъти по малко гориво в най добрия случай, добър за петролопроизводителите. Неизбежно е повечето данъци и почти всички да бъдат премахнати поради което правителствата ще натоварят с данъци петролните деривати и то жестоки данъци спрямо сегашните им нива. 99.999% от производителите на тези продукти ще бъдат фалирани и производството ще се свие до необходимите за новата икономика количества. Това ще стане и чрез една нова технология чрез която много въглеводороди които сега са складирани в сметища ще влязат в пълноценна употреба, а появата на азиатската Тесла тепърва предстои. Там ще се появи компания която е по революционна и от тази на Мъск и тя ще промени играта.

                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от пасъм Разгледай мнение

                    Тези ДВГ, коите се слагат в сега новите коли е наистина много спорно колко повече от 5 години ще изкарат...

                    Така е, спорни са много неща. Истината се раждаЛА в спора. Много си прав!

                    Сигурно не казваш, че изводът ти е валиден за всички марки автомобили.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                      Но, да не забравяме все пак, че след 3-4 години капацитетът на батерията ще ни накара да си купим нова Тесла, докато - след 3-4 години един съвременен автомобил с ДВГ ще бъде разработен, за да РАБОТИ безотказно и ефективно!

                      Ако отречете горното - еее, нЕмам думи: не ми се спори с такива "спецове"! ))
                      Тези ДВГ, коите се слагат в сега новите коли е наистина много спорно колко повече от 5 години ще изкарат...

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

                        Какви доводи? Хвърляш във въздуха едно твърдение че след 3-4 години батерията на една Тесла е вече за смяна? А известно ли ти е че имат 8 години или 200 000 км гаранция? И че на 320 000 км губят средно само 10% от капацитета си, а на 800 000 все още са с 80% от първоначалния?
                        Ето и линк: https://electrek.co/2016/11/01/tesla...y-degradation/
                        Ти за твоите "доводи" имаш ли какво да покажеш освен половин екран безсмислени чаршафи в соц стил - вижте ме колко съм начетен? Ще ти разкрия една тайна - говоренето на сложни и безсмислени приказки не показва начетеност, точно обратното.


                        Забрави само да ни кажеш цената на рекламираната от теб батерия...,

                        но пък - за сметка на това НЕ забрави да политизираш и тази тема...


                        Да ти напомня - темата политика се намира не точно тук, ако още не си разбрал. ))

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                          Определено - не ви харесват доводите на опонентите, затова вкарвате в дебата невъзможни цифри. Това правят хората, които нямат познания в определена област, но черпят "знания" от съмнителни източници и от реклама. Парите са си ваши.

                          Бъди здрав и се ползвай от "безплатният" обяд! Всеки има глава на раменете си.
                          Какви доводи? Хвърляш във въздуха едно твърдение че след 3-4 години батерията на една Тесла е вече за смяна? А известно ли ти е че имат 8 години или 200 000 км гаранция? И че на 320 000 км губят средно само 10% от капацитета си, а на 800 000 все още са с 80% от първоначалния?
                          Ето и линк: https://electrek.co/2016/11/01/tesla...y-degradation/
                          Ти за твоите "доводи" имаш ли какво да покажеш освен половин екран безсмислени чаршафи в соц стил - вижте ме колко съм начетен? Ще ти разкрия една тайна - говоренето на сложни и безсмислени приказки не показва начетеност, точно обратното.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

                            Така ли стана - караш 3-4 години Тесла, минаваш 1 милион километра и трябва вече да я сменяш батерията?
                            Е, аз карам около 20 000 км на година.

                            Определено - не ви харесват доводите на опонентите, затова вкарвате в дебата невъзможни цифри. Това правят хората, които нямат познания в определена област, но черпят "знания" от съмнителни източници и от реклама. Парите са си ваши.

                            Бъди здрав и се ползвай от "безплатният" обяд! Всеки има глава на раменете си.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                              Но, да не забравяме все пак, че след 3-4 години капацитетът на батерията ще ни накара да си купим нова Тесла, докато - след 3-4 години един съвременен автомобил с ДВГ ще бъде разработен, за да РАБОТИ безотказно и ефективно!

                              Ако отречете горното - еее, нЕмам думи: не ми се спори с такива "спецове"! ))
                              Така ли стана - караш 3-4 години Тесла, минаваш 1 милион километра и трябва вече да я сменяш батерията?
                              Е, аз карам около 20 000 км на година.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

                                Това казвам - след 5-6 години би трябвало да се изравнят по цена с ДВГ според прогнозите на Мъск. Т.е. Лийф модел 2024та на цена колкото Нисан Пулсар да речем. Гледам го че почва от 31К лв, значи средно 40К лв. що годе оборудван модел. Масов модел.
                                При премиум моделите още сега Тесла е на сравнима цена в своя клас с такива като БМВ, Мерцедес и Ауди, затова и ги бие като маче у дирек в САЩ.

                                Но, да не забравяме все пак, че след 3-4 години капацитетът на батерията ще ни накара да си купим нова Тесла, докато - след 3-4 години един съвременен автомобил с ДВГ ще бъде разработен, за да РАБОТИ безотказно и ефективно!

                                Ако отречете горното - еее, нЕмам думи: не ми се спори с такива "спецове"! ))

                                Коментар

                                Working...
                                X