IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Не знам защо не можеш да направиш разлика и не си разбрал до сега че това са позитивни хора, искат да направят някакви неща които са полезни и не е неприятно това. То не е само да искат, могат и тези неща са изпробвани и понеже външния им вид не е като за в магазина това не означава че не работят по добре от съществуващите подобни. Ето това нещо с електромобилите не върви, има проблем за батерии. Написах по долу колко малко производство може да се направи дори когато казват че са се ориентирали към електромобили и ще направят големи фабрики. По принцип идеята за електромобилите е стара, но така и неуспява точно заради батериите все. Тези 4680 са силови батерии, достатъчно е малко от тях и многото да са от тези модули с един корпус, с много по малко метал в тях и много активна маса, която всъщност е нещото което поема заряда - електроните. Така че 4680 батерии да имаш въобще не са излишни, макар че могат и модули да се направят по силови - да могат да отдават голям ток, но разликата там с 4680 и тези модули които ще са силови е много по малка за енергийната плътност много няма да помогне..да няма разочарование. Батерии трябват и за автомобилите с ДВГ вече, хибридните коли са доста по добри и разходват много по малко гориво в града 2..3 пъти по малко. Нещата се променят, преди 20 години може да е изглеждало невъзможно авномобил да изминава 100км с 2 литра гориво, обаче сега такива се продават вече и също имат и батерии.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
      И без това няма смисъл да се храни едно и също място, тук съдбата на хората не е такава че да получават някакви неща отвсякъде, обратното е само дават. Като се намери начин да се прави в България, тогава може да стане нещо !
      Да де, но това което се прави трябва да става за нещо. За съжаление много от нещата се правят такива както преди '89 година. Манталитетът на по-голямата част от управлението и т.нар. "бизнес" е изграждан по онова време.
      Да не говорим за 'колегата' ти. Знаеш че от всички деца на номенклатурата нищо не излезе.
      Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

      Коментар


      • И без това няма смисъл да се храни едно и също място, тук съдбата на хората не е такава че да получават някакви неща отвсякъде, обратното е само дават. Като се намери начин да се прави в България, тогава може да стане нещо !
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
          Така и не разбрахте, информацията която имам аз за модула е същата, която имате и вие, в това нещо сме абсолютно равни. Разликата е че разбрах какво представлява и как работи, съответно и какви са му предимствата. Може би защото съм се занимавал с други електрохимични устройства и имам някакви знания, които дори предложих да споделя но ме ядосвахте само и се отказах. Тодор е наясно че мога да направя модул, дори се съгласи за нещата за електродите които добавих че са добри и много подобряват възможностите на батерията с което очакванията да се постига все по висока енергийна плътност се повишиха, защото отначало ви говорехме за 30 %, нещо което е направено в модула на Тойота и те също го казват. Макар че модула на Тойота е много по тежък конструктивно, така че той не отменя това че дизайна на Тодор е по добър и по премислен.
          - Сега точно кога ще се появят модули зависи кой ги прави и какви изисквания има първо за качеството на изпълнение, второ за производителноста и за организацията си на производството. Може да е някой, който да може да си позволи тестови производства които да са количества които въобще да не пусне на пазара и да изпробва в най малки детайли качеството - колко процента е възможно да са с дефект, колко цикъла на заряд и разряд имат, как се отразяват температурните промени на електрохимията и дори да рециклира модули и да изпробва тези произведени с такива материали как се държат и чак тогава да ги пусне на пазара или да ги монтира в своето производство на електромобили да кажем.
          Една година време е много малко, ако се подходи по този начин. И не е вярно че никой няма да вложи много пари в това нещо, обаче ако влага много пари той задължително ще направи нещата които изброих плюс неща които ще добави.
          Напротив, супертрейдър, разбрахме много добре. И то е, че резултата ще е както и досега. Знаеш ли какъв е резултата досега на "колегата" ти? Ще ти кажа - прилича на една голяма буква - петнайстата буква

          Last edited by Имхотеп; 27.02.2022, 04:29.
          Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

          Коментар


          • bota156, за електромобил който харчи 15 киловатчаса, ако го зареждаш от мрежата в гаража и тока е 70ст - 10.5лв за 100км пробег, за автомобил който ти харчи 6.5 литра бензин по 2.5лв за литър - 16.25лв за 100км пробег. Истината е че народа наистина най много го вълнува колко ще му струва горивото или тока, и точно това е фактора който накланя везната при избора. При електромобила имаш разход на ток и разход за батерия, това вече по трудно се пресмята, но имаш и соларен ток който би могъл да си произвеждаш сам.
            Електромобилите на 5% да навлязат при количество от 1.5 милиарда автомобили в момента в Света пак са огромно количество - 150 милиона електромобила са това. При цените им в момента това е пазар за 60 трилиона или 60 трилиона трябва да похарчат потребителите за електромобили, а как мислиш дали ги имат
            Last edited by supertrader; 25.02.2022, 23:04.
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

              Сега с левче ток как ще излязат сметките
              Я виж, германците не са обнадеждени за камиони на ток.
              Германският министър на транспорта Фолкер Висинг заяви, че иска да даде възможност за разработването и продажбата на двигатели с вътрешно горене дори след 2035 г
              Last edited by fbr65; 25.02.2022, 14:36.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                Така и не разбрахте, информацията която имам аз за модула е същата, която имате и вие, в това нещо сме абсолютно равни. Разликата е че разбрах какво представлява и как работи, съответно и какви са му предимствата. Може би защото съм се занимавал с други електрохимични устройства и имам някакви знания, които дори предложих да споделя но ме ядосвахте само и се отказах. Тодор е наясно че мога да направя модул, дори се съгласи за нещата за електродите които добавих че са добри и много подобряват възможностите на батерията с което очакванията да се постига все по висока енергийна плътност се повишиха, защото отначало ви говорехме за 30 %, нещо което е направено в модула на Тойота и те също го казват. Макар че модула на Тойота е много по тежък конструктивно, така че той не отменя това че дизайна на Тодор е по добър и по премислен.
                - Сега точно кога ще се появят модули зависи кой ги прави и какви изисквания има първо за качеството на изпълнение, второ за производителноста и за организацията си на производството. Може да е някой, който да може да си позволи тестови производства които да са количества които въобще да не пусне на пазара и да изпробва в най малки детайли качеството - колко процента е възможно да са с дефект, колко цикъла на заряд и разряд имат, как се отразяват температурните промени на електрохимията и дори да рециклира модули и да изпробва тези произведени с такива материали как се държат и чак тогава да ги пусне на пазара или да ги монтира в своето производство на електромобили да кажем.
                Една година време е много малко, ако се подходи по този начин. И не е вярно че никой няма да вложи много пари в това нещо, обаче ако влага много пари той задължително ще направи нещата които изброих плюс неща които ще добави.
                Всичко им е ясно. Тролство.

                Коментар


                • Така и не разбрахте, информацията която имам аз за модула е същата, която имате и вие, в това нещо сме абсолютно равни. Разликата е че разбрах какво представлява и как работи, съответно и какви са му предимствата. Може би защото съм се занимавал с други електрохимични устройства и имам някакви знания, които дори предложих да споделя но ме ядосвахте само и се отказах. Тодор е наясно че мога да направя модул, дори се съгласи за нещата за електродите които добавих че са добри и много подобряват възможностите на батерията с което очакванията да се постига все по висока енергийна плътност се повишиха, защото отначало ви говорехме за 30 %, нещо което е направено в модула на Тойота и те също го казват. Макар че модула на Тойота е много по тежък конструктивно, така че той не отменя това че дизайна на Тодор е по добър и по премислен.
                  - Сега точно кога ще се появят модули зависи кой ги прави и какви изисквания има първо за качеството на изпълнение, второ за производителноста и за организацията си на производството. Може да е някой, който да може да си позволи тестови производства които да са количества които въобще да не пусне на пазара и да изпробва в най малки детайли качеството - колко процента е възможно да са с дефект, колко цикъла на заряд и разряд имат, как се отразяват температурните промени на електрохимията и дори да рециклира модули и да изпробва тези произведени с такива материали как се държат и чак тогава да ги пусне на пазара или да ги монтира в своето производство на електромобили да кажем.
                  Една година време е много малко, ако се подходи по този начин. И не е вярно че никой няма да вложи много пари в това нещо, обаче ако влага много пари той задължително ще направи нещата които изброих плюс неща които ще добави.
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                    Най вероятно са с произведени в Азия батерии, но това ще бъде докато се появят микромодулни батерии.
                    Вече сте се договорили ли?
                    Апропо, кога смяташ ще се появят микромодулните батерии?

                    Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                    Коментар


                    • bota156, това е съвсем друга категория транспортно средство, и на тях може да им се сложи един малък ДВГ с генератор за ток и много по малка батерия, може и да имат и това нещо със соларните клетки. Може и разхода на енергия да им се намали, има подобни камионетки, пак могат да носят няколко стотин килограма, да развиват 45кмч и са със задвижване като на електровелосипед. При тях батерията е едва 2 киловатчаса, не е чак толкова скъпа такава батерия..250 долара.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Най вероятно са с произведени в Азия батерии, но това ще бъде докато се появят микромодулни батерии.
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • Супертрейдър, а тези камиони с микромодул ли ще бъдат?

                          Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                            bota156, изгодни бяха, много лесна поддръжка и евтини. Със соларни клетки се решава проблема с тока.
                            Защо като им умряха батериите ги направиха на газ?
                            И да е йофтин тока батерията е МЕГАСКЪПА а тя пусто за 8-10г дава фира практически - теоретично има ама не върши работа
                            Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                            Коментар


                            • bota156, изгодни бяха, много лесна поддръжка и евтини. Със соларни клетки се решава проблема с тока.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от fbr65 Разгледай мнение
                                Навремето им казвахме електрокар, и с тях пощата отиваше до гарата за вестниците и колетите, а предприятията си снабдяваха столовете.
                                тока беше по 1ст и пак не бяха изгодни. Сега с левче ток как ще излязат сметките
                                Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                                Коментар

                                Working...
                                X