Наистина не разбирам работещите или поне мислещите как се връзвате да отговаряте на човека от кашона. Нито е специалист, нито се занимава с материята, само се бъзика с вас и ви гледа сеира как пишете фермани
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеИмхотеп, мога да го направя без проблем, при последователно свързване на елементите се повишава напрежението и е равно на сбора от напрежението на всички последователно свързани елементи. Например ако са 30 бр. и напрежението по номинал на всеки е 3.7волта ще получим 101 волта, това така ли е? Ако максималния ток който може да отдаде един елемент е 1 ампер, то максималния ток на всички свързани последователно елементи също ще бъде 1 ампер. Токът който ще преминава вътре по връзките между елементите също ще бъде 1 ампер. Правилно максималния ток не е този по който пресмятаме капацитета на модула, но да приемем че тока при който ще го разредим е 1 ампер, тогава имаме модул с капацитет цели 101 ватчаса с много малък ток по връзките между елементите и няма нужда да са дебели проводници. За производството на модули има много варианти, има и гаражно производство на батерии много при това. В модулите може да се избегнат тези полуфабрикати - фолиа с нанесен по повърхността им активен материал, сега колко ще е стабилно качеството при гаражно производство е друг въпрос, но мисълта ми е че може да се произвеждат и по по елементарен начин. Не се налага, продават се патентите и това е достатъчно. Виж могат да се намерят инвеститори които да платят за тях и после да ги направят свободни, има такива които искат да инвестират в ускоряване на развитието. Електромобилите нямат само един проблем за да навлязат, те имат много проблеми и ако сме честни при 10% само електромобили ще дойде пренасищане и големи проблеми с инфраструктура за зареждане и производство на ток.
Така че, СПОКО. И не му се връзвай.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Супертрейдър, вие такова нещо не можете да направите. Дори само това как говориш показва тотално незнание.
Но понеже си вярваш, кажи например какъв ще е размера на това нещо?
Я виж тук нещо ново с двг, кво мислиш?
https://www.motor1.com/news/563664/n...engine-design/
Технологии, размери и т.н., ПРАВЯТ ПРО-ИЗ-ВО-ДИ-ТЕ-ЛИ-ТЕ. Нито те, нито изобретателите, си навлизат един другиму в територията, и всички са щастливи. Възможно, освен теб, Матеев и още неколцина объркани души. Ама ТОВА, Е ВАШ ПРОБЛЕМ.
Коментар
-
Имхотеп, мога да го направя без проблем, при последователно свързване на елементите се повишава напрежението и е равно на сбора от напрежението на всички последователно свързани елементи. Например ако са 30 бр. и напрежението по номинал на всеки е 3.7волта ще получим 101 волта, това така ли е? Ако максималния ток който може да отдаде един елемент е 1 ампер, то максималния ток на всички свързани последователно елементи също ще бъде 1 ампер. Токът който ще преминава вътре по връзките между елементите също ще бъде 1 ампер. Правилно максималния ток не е този по който пресмятаме капацитета на модула, но да приемем че тока при който ще го разредим е 1 ампер, тогава имаме модул с капацитет цели 101 ватчаса с много малък ток по връзките между елементите и няма нужда да са дебели проводници. За производството на модули има много варианти, има и гаражно производство на батерии много при това. В модулите може да се избегнат тези полуфабрикати - фолиа с нанесен по повърхността им активен материал, сега колко ще е стабилно качеството при гаражно производство е друг въпрос, но мисълта ми е че може да се произвеждат и по по елементарен начин. Не се налага, продават се патентите и това е достатъчно. Виж могат да се намерят инвеститори които да платят за тях и после да ги направят свободни, има такива които искат да инвестират в ускоряване на развитието. Електромобилите нямат само един проблем за да навлязат, те имат много проблеми и ако сме честни при 10% само електромобили ще дойде пренасищане и големи проблеми с инфраструктура за зареждане и производство на ток.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеИмхотеп, разбирам го идеално, има един абзац как се получава по порьозна маса на електродите, това е тази промазка която се разлива по фолиото и казват става много по добре, рециклираните батерии дори ще са по добри от оригинала. Не е вярно, заблуда. Въобще не е толкова лесно, а порьозните електроди ще се правят такива изначално още в батерията със свежи материали, има начини. После това което е подложката - металното фолио също ще е много малко като количество и дори ще липсва, няма полза от него при както казах 5 ампера да е тока който преминава между елементите..няма нужда от толкова дебели връзки и може да се опита и сигурно ще стане да не са точно метални. В модула има активно вещество от двата вида и полимери, съвсем различно от една стандартна в момента батерия. Тока при мудула както написах по горе е много по малък, ще кажеш - откъде ще дойде капацитета му тогава, капацитета е произведение на амперите за време по напрежението - на терминалите на модула имаи много по високо напрежение, може да бъде например 100волта и тогава тока само 1 ампер да е , това е капацитет 100 ватчаса или 0.1 киловатчас..или ако е 0.5 киловатчасов модул, съответно тока ще е тези 5 ампера за които казвам че са сравнително малък ток. Има електрохимии за които ще е удачно модула да е 0.5 киловатчаса има дори такива при които модул от 5 киловатчаса също е нормален като параметри - пожароопасност най вече, ако държим модула да е огнеупорен направо. Те са още в детската градина тези момченца с трибуквени имена които са правили този рисърч.
Но понеже си вярваш, кажи например какъв ще е размера на това нещо?
Я виж тук нещо ново с двг, кво мислиш?
https://www.motor1.com/news/563664/n...engine-design/Last edited by Имхотеп; 11.02.2022, 22:07.Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Имхотеп, разбирам го идеално, има един абзац как се получава по порьозна маса на електродите, това е тази промазка която се разлива по фолиото и казват става много по добре, рециклираните батерии дори ще са по добри от оригинала. Не е вярно, заблуда. Въобще не е толкова лесно, а порьозните електроди ще се правят такива изначално още в батерията със свежи материали, има начини. После това което е подложката - металното фолио също ще е много малко като количество и дори ще липсва, няма полза от него при както казах 5 ампера да е тока който преминава между елементите..няма нужда от толкова дебели връзки и може да се опита и сигурно ще стане да не са точно метални. В модула има активно вещество от двата вида и полимери, съвсем различно от една стандартна в момента батерия. Тока при мудула както написах по горе е много по малък, ще кажеш - откъде ще дойде капацитета му тогава, капацитета е произведение на амперите за време по напрежението - на терминалите на модула имаи много по високо напрежение, може да бъде например 100волта и тогава тока само 1 ампер да е , това е капацитет 100 ватчаса или 0.1 киловатчас..или ако е 0.5 киловатчасов модул, съответно тока ще е тези 5 ампера за които казвам че са сравнително малък ток. Има електрохимии за които ще е удачно модула да е 0.5 киловатчаса има дори такива при които модул от 5 киловатчаса също е нормален като параметри - пожароопасност най вече, ако държим модула да е огнеупорен направо. Те са още в детската градина тези момченца с трибуквени имена които са правили този рисърч.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Ти май не си дочел нещо или не си доразбрал за какво става въпрос.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеДа прочетох го, напредват. Това всъщност се и очаква. Основното е че ако се гледа по този начин на рециклирането на батериите не може да се очаква да стане нещо същественно. Много е важно да се рециклират неразсипани до край батерии, материалите в тях трябва да са в прилично състояние. Първо трябва да се вдигне енергийната плътност и след това да се мине в много щадящ режим на експлоатация, това означава напреженията за съответната електрохимия да се отрежат както максималното, така и минималното при ползването им. Батерия е станала за рециклиране като загуби 30% от капацитета си и има поражения по мембраните между катода и анода, но няма прехвърляне на активна маса на електродите..т.е. материалите не трябва да са замърсени, не са 100% годни и не е вярно че от тях ще се произведе батерия със същото качество материалите от разсипани батерии..заблуждават. Това пречистване на материалите за което се говори е много скъпо, в момента това е повече желание отколкото да може да стане по този начин.
Ние сами не можем да разработим технологията, тя не е чак толкова елементарна. Може да се дадат патенти и как да се разработи, какви изследвания трябва да се направят и машини за тях също трябва да се правят - такива няма, не се произвеждат, има неща които въобще не се прилагат специално в батериите и тук трябва да се приложат, има ги в други области.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
А как върви разработката на технологията?
ПП
Чете ли онзи линк по-долу?
Коментар
-
Да прочетох го, напредват. Това всъщност се и очаква. Основното е че ако се гледа по този начин на рециклирането на батериите не може да се очаква да стане нещо същественно. Много е важно да се рециклират неразсипани до край батерии, материалите в тях трябва да са в прилично състояние. Първо трябва да се вдигне енергийната плътност и след това да се мине в много щадящ режим на експлоатация, това означава напреженията за съответната електрохимия да се отрежат както максималното, така и минималното при ползването им. Батерия е станала за рециклиране като загуби 30% от капацитета си и има поражения по мембраните между катода и анода, но няма прехвърляне на активна маса на електродите..т.е. материалите не трябва да са замърсени, не са 100% годни и не е вярно че от тях ще се произведе батерия със същото качество материалите от разсипани батерии..заблуждават. Това пречистване на материалите за което се говори е много скъпо, в момента това е повече желание отколкото да може да стане по този начин.
Ние сами не можем да разработим технологията, тя не е чак толкова елементарна. Може да се дадат патенти и как да се разработи, какви изследвания трябва да се направят и машини за тях също трябва да се правят - такива няма, не се произвеждат, има неща които въобще не се прилагат специално в батериите и тук трябва да се приложат, има ги в други области.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеИмхотеп, не мисля че ни засяга по някакъв начин, няма касетелство с микромодулите защото фабрики се правят при готова разработена технология, оборудване. Тук в случая само можем да си купим каквото се произвежда.
ПП
Чете ли онзи линк по-долу?Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеhttps://www.youtube.com/watch?v=lrZacG1CIWA , яко производство в Китай на батерии със субсидиране от Си , ако това е вярно и за субсидията от 120 долара на киловатчас батерия означава че Си направо му ги плаща..ето това е сделката на века.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
https://www.youtube.com/watch?v=lrZacG1CIWA , яко производство в Китай на батерии със субсидиране от Си , ако това е вярно и за субсидията от 120 долара на киловатчас батерия означава че Си направо му ги плаща..ето това е сделката на века.Last edited by supertrader; 10.02.2022, 23:36.D.Y.F-091066
Коментар
Коментар