IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Не технически е решен, дори отдавна..финансово не може да се реши защото тези неща са скъпи - тръбопроводите и резервоарите под високо налягане, има автомобили на Тойота които са на водород и се продават в Колифорния и Япония. Горивото е толкова скъпо че никой не ги иска , ако трябва да го плаща.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Имаш ли неограничена соларна енергия (в пустинята), получаваш водород чрез електролиза. До тук различия нямаме. След това този водород трябва да бъде съхраняван, транспортиран до места, където има нужда от него с газопроводи, газовози. Е този проблем не е решен още.

      Коментар


      • fbr65, няма никакви проблеми и с добиването му и със съхранението и транспортирането. Проблем е само цената на водорода, тя е много по висока и от цената на поскъпналия природен газ в момента. Водрод в природата няма откъде да се вземе, той се добива или от природен газ или чрез електролиза, става въпрос за сериозен разход на ток. Т.е. той не е енергия.
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Проблемите с водорода не са в неговото преобразуване, а в неговото съхранение и пренос.

          Коментар


          • Първата домашна водородна батерия съхранява три пъти повече енергия от тази на Tesla (hicomm.bg)

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
              Разкажете повече за тази много напреднала технология моля,

              Разказва се на тези, които се стараят да разберат. Твоят случай не покрива критериите.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                Имхотеп, това го писахме, вътре се подреждат елементи които са безкорпусни шайби като форма или кръгове ги наречи. Примерно както е тази кутия висока 60 мм, един елемент да е 1 мм и примерно ти дава напрежение 3.7 по номинал..3.7 x 60 и номиналното напрежение на терминалите ще бъде 222 волта. Говорим за много по напреднала технология, в която да се използват елементи с малка площ на електродите и голяма работна площ..има такова нещо като метод да се правят много по сполучливи електроди от това да са навити от фолио върху което е нанесен електродния материал. Става въпрос да могат да се използват най поседните неща по отношение на електрохимичните устройства - батериите са електрофимични устройства. Много неща са и с такава конструкция става съвсем друго положението, може да се използват вече. Например сега в една фабрика за батерии поточната линия е доста по дълга, пътя на батерията вътре във фабриката може да стане по къс също. Да не кажеш - направете го, това са неща по които трябва да се работи..а трябва и да се инвестира разбира се. Не си мислете че няма да се получи, няма да стане, тези неща които ще се приложат вече съществуват като отделни части в други съвременни устройства, но в батериите не са навлезли, защото трябва друг дизайн и друга конструкция на батерията - ето тази за която говорим. Естественно е застъпен цилиндричния дизайн, той е по добър..не ми се обяснява защо...
                Разкажете повече за тази много напреднала технология моля,


                Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                Коментар


                • Имхотеп, това го писахме, вътре се подреждат елементи които са безкорпусни шайби като форма или кръгове ги наречи. Примерно както е тази кутия висока 60 мм, един елемент да е 1 мм и примерно ти дава напрежение 3.7 по номинал..3.7 x 60 и номиналното напрежение на терминалите ще бъде 222 волта. Говорим за много по напреднала технология, в която да се използват елементи с малка площ на електродите и голяма работна площ..има такова нещо като метод да се правят много по сполучливи електроди от това да са навити от фолио върху което е нанесен електродния материал. Става въпрос да могат да се използват най поседните неща по отношение на електрохимичните устройства - батериите са електрофимични устройства. Много неща са и с такава конструкция става съвсем друго положението, може да се използват вече. Например сега в една фабрика за батерии поточната линия е доста по дълга, пътя на батерията вътре във фабриката може да стане по къс също. Да не кажеш - направете го, това са неща по които трябва да се работи..а трябва и да се инвестира разбира се. Не си мислете че няма да се получи, няма да стане, тези неща които ще се приложат вече съществуват като отделни части в други съвременни устройства, но в батериите не са навлезли, защото трябва друг дизайн и друга конструкция на батерията - ето тази за която говорим. Естественно е застъпен цилиндричния дизайн, той е по добър..не ми се обяснява защо...
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                    Дрън-дрън, как ще докарате "стотици волти" в това нещо?
                    Ша сложат 3 х 40 градуса, таман 120

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                      И модулна батерия може да се изгради в тази кутия. Тя е хубава че може да се разглобява и да се изпробват материали, но по принцип може да се добави още една пластмасова част и кутията ще стане и за модулна батерия.
                      Дрън-дрън, как ще докарате "стотици волти" в това нещо?
                      Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                      Коментар


                      • Това ще ти изпие ракията и ще ходиш трезвен, много е лошо. Само дрънкате, това всъщност е възможност да се произвеждат в пъти повече батерии, тези материали които се поставят вътре и трябва да се навиват и да са гъвкави са много скъпи и капризни при производство. Те са нещо като да вържеш на един който трябва да бяга на крака едно голямо гюлле с верига, затова няма батерии.
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                          Туй микромодула ли?
                          микро-горивна клетка, разгражда рикията на въглероден двуокис и вода

                          Коментар


                          • И модулна батерия може да се изгради в тази кутия. Тя е хубава че може да се разглобява и да се изпробват материали, но по принцип може да се добави още една пластмасова част и кутията ще стане и за модулна батерия.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • Модула е за професионалисти, има вариант за направи си сам, но още като се сглобява дава опасно напрежение и може да стане беля. Това като се направи ще се добие малко опит, не става само с опит от ползване на батерии и теория.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                                redcretin, виж размерите, в милиметри са, ако някой жаден чака от тоз казан да му изкараш ракия да пие..Кутия - корпус на батерия или кондензатор, която да може да се отвори и да се смени рулото на електродите и да се огледат как са работили след някой и друг цикъл на заряд и разряд.
                                Туй микромодула ли?
                                Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                                Коментар

                                Working...
                                X