IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Това ще ти изпие ракията и ще ходиш трезвен, много е лошо. Само дрънкате, това всъщност е възможност да се произвеждат в пъти повече батерии, тези материали които се поставят вътре и трябва да се навиват и да са гъвкави са много скъпи и капризни при производство. Те са нещо като да вържеш на един който трябва да бяга на крака едно голямо гюлле с верига, затова няма батерии.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

      Туй микромодула ли?
      микро-горивна клетка, разгражда рикията на въглероден двуокис и вода

      Коментар


      • И модулна батерия може да се изгради в тази кутия. Тя е хубава че може да се разглобява и да се изпробват материали, но по принцип може да се добави още една пластмасова част и кутията ще стане и за модулна батерия.
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Модула е за професионалисти, има вариант за направи си сам, но още като се сглобява дава опасно напрежение и може да стане беля. Това като се направи ще се добие малко опит, не става само с опит от ползване на батерии и теория.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
            redcretin, виж размерите, в милиметри са, ако някой жаден чака от тоз казан да му изкараш ракия да пие..Кутия - корпус на батерия или кондензатор, която да може да се отвори и да се смени рулото на електродите и да се огледат как са работили след някой и друг цикъл на заряд и разряд.
            Туй микромодула ли?
            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

            Коментар


            • redcretin, виж размерите, в милиметри са, ако някой жаден чака от тоз казан да му изкараш ракия да пие..Кутия - корпус на батерия или кондензатор, която да може да се отвори и да се смени рулото на електродите и да се огледат как са работили след някой и друг цикъл на заряд и разряд.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                http://ev.battery.free.bg/
                като ги направя частите, ще ги снимам, после ще допълня как ще се получи батерия. Това не е модулна батерия, по две причини , по принцип е опасно да се прави многоволтова батерия от хора които не знам дали имат подготовка ..тока е опасен над определено напрежение и големина...това което ще опиша е безопасно.
                Туй ко е, казан за рикия?

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
                  Кво става с патента? Ами със сайтчето?

                  Законодателят е разписал нещата. Не бързай. Запаси се с търпение.

                  Коментар


                  • http://ev.battery.free.bg/
                    като ги направя частите, ще ги снимам, после ще допълня как ще се получи батерия. Това не е модулна батерия, по две причини , по принцип е опасно да се прави многоволтова батерия от хора които не знам дали имат подготовка ..тока е опасен над определено напрежение и големина...това което ще опиша е безопасно.
                    Last edited by supertrader; 15.12.2021, 22:36.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Кво става с патента? Ами със сайтчето?

                      Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                        Тя и сега работата с батериите е на ръба, ако не се появи стандартно решение до масови електромобили няма да се стигне. В момента са нестандартни нещата. Хората всъщност трудно възприемат нестандартна техника, тя трудно пробива. Всеки като си харчи парите се интересува как се поддържа, има ли възможност частите да се заменят лесно. Едно е да ти кажат че се подменя част за 100лв и съвсем друго за 5000лв, това влияе много.
                        Именно. Но, разни хейтъри, нали е да завлекат почтен човек в калта при себе си, публично, обясняват всякакви врели-некипели.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение
                          Форд и Едисон правят съвместно предприятие за ел Мобили и се провалят заради дефицити в батериите. Което и сега си е проблем на елмобилите.
                          Ford, Edison and the Cheap EV That Almost Was | WIRED
                          ето една кратка история на Ел Мобилите
                          A Brief History of the Electric Car, 1830 to Present (caranddriver.com)
                          Решенията, често, са под носа ни но, трябва да сме готови, за да ги видим.

                          Коментар


                          • В момента батерии също няма, ако си купиш батерия за нещо друго и тя е от тези които могат да ги влагат в електромобили е 100% сигурно че това е отпаднала на фабрични тестове батерия. Замерват ги и още нови са с разлики във вътрешното съпротивление, после още в началото на ползването им някои отпадат - дефектират. Другия вариант е да вземеш нещо което се продава защото производителя си е от тези които правят ментета. Преди време някой ме беше питал един негов приятел искал да си вземе батерии, та какви да си купи по интернет ? Казах му каквото мисля и каквото виждам - по добре оловни да вземе с дълбок цикъл на заряд и разряд отколкото литиеви, литиевите ако са хубави няма да се продават в интернет а производителите ги вземат на едро за електромобили.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • Тя и сега работата с батериите е на ръба, ако не се появи стандартно решение до масови електромобили няма да се стигне. В момента са нестандартни нещата. Хората всъщност трудно възприемат нестандартна техника, тя трудно пробива. Всеки като си харчи парите се интересува как се поддържа, има ли възможност частите да се заменят лесно. Едно е да ти кажат че се подменя част за 100лв и съвсем друго за 5000лв, това влияе много.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                                Мисля че това е реклама, че батерията ще издържи 1000мили с презареждания разбира се. Ако с едно зареждане е минавала 100мили, значи 10 цикъла на заряд и разряд. Може би това рекламират.
                                Форд и Едисон правят съвместно предприятие за ел Мобили и се провалят заради дефицити в батериите. Което и сега си е проблем на елмобилите.
                                Ford, Edison and the Cheap EV That Almost Was | WIRED
                                ето една кратка история на Ел Мобилите
                                A Brief History of the Electric Car, 1830 to Present (caranddriver.com)

                                Коментар

                                Working...
                                X