IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Krum Sokolov Разгледай мнение
    Ти се излагаш, защото кръгозорът ти е стеснен и гледа някъде в миналото към доста стари технологии. Електомобилите са още пеленачета и приличат на първите фордове. Соларните технологии за добив на ел. енергия е малко по-напред но и там сме в самото начало. Електомобилите работят с друга бира (устроиства в които е акумулирана енергия) Скоро ще измислят свръхмощни кондензатори (вече има някакви резултати и батериите ще отпаднат. Бутилката с духът е вече отворена и нищо няма да спре силната конкуренция и откриване на начини електромобилите да заместят ДВГ. Още повече че Планетата загива от изгаряните количества горива. Първият ми телефон със сензорен екран беше хит на пазара и малко хора го притежаваха. Сега такива телефони имат и новородените а технологията и функциите им нямат нищо общо с онзи сони ериксон м600 с писалка. Да не говорим за революцията с таблети и всякакви други устройства за по малко от 10 години.
    Добре. Убедѝ ме. Печелиш.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
      Добре де, а ти не прочете ли какво писах, преди мибова да го изтрие? Акумулирането е друга бира и се акумулира тогава и само тогава, когато има ИЗЛИШЪК. Чудя ае и се мая къде толкоз производство, че и излишък на лунна светлина.
      ...Отделно, дето от слаб източник и добивът е слаб...АКО ИЗОБЩО, ГО ИМА.
      Накратко, дай да не се излагаш, а?
      Ти се излагаш, защото кръгозорът ти е стеснен и гледа някъде в миналото към доста стари технологии. Електомобилите са още пеленачета и приличат на първите фордове. Соларните технологии за добив на ел. енергия е малко по-напред но и там сме в самото начало. Електомобилите работят с друга бира (устроиства в които е акумулирана енергия) Скоро ще измислят свръхмощни кондензатори (вече има някакви резултати и батериите ще отпаднат. Бутилката с духът е вече отворена и нищо няма да спре силната конкуренция и откриване на начини електромобилите да заместят ДВГ. Още повече че Планетата загива от изгаряните количества горива. Първият ми телефон със сензорен екран беше хит на пазара и малко хора го притежаваха. Сега такива телефони имат и новородените а технологията и функциите им нямат нищо общо с онзи сони ериксон м600 с писалка. Да не говорим за революцията с таблети и всякакви други устройства за по малко от 10 години.
      Last edited by Krum Sokolov; 24.09.2018, 22:14.

      Коментар


      • ...и сега вече се случва технологичният скок. Така е.

        Коментар


        • Грубо сметнато една електрическа кола харчи заряд 12 киловата за час за 100 км, при положение че тежи 2 тона и отгоре. Ако масата е под 1 тон би трябвало половината от тази енергия да я устройва. И още по..защо трябва един автомобил който транспортира 1 или двама души с тегло 100 или двеста килограма условно да тежи един тон, има свръхлеки и здрави материали които могат да смъкнат теглото и енергийния разход а в килограм въглеводороди има акумулиран заряд равностоен на 12 киловата за час. Има накъде да вървят нещата и картинката драстично да се промени откъм разход на енергия. Дори от соларни панели може да се добива енергия която да устройва персоналния транспорт на хора, ако не става въпрос за изминаване на големи растояния а примерно 50 километра на ден.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
            Pyramid - пълно щастие няма, бях смятал бакалски колко е реалния кпд на бензинов автомобил и е убийственно нисък - в пъти по нисък от обявявания от 30 процента уж че и повече..няма 15 процента. Зареждаш въглеводороди и се издухват през ауспуха. Ти искаш соларните панели да бъдат..колкото толкова и си произвеждат ток от светлина, ако харчиш много и го разхищаваш е малко но ако харчиш ефективно както е с ел. колите не е малко. За цените не мисля че ще падат особенно като се ореже оборота на глобалната търговия продажбите на по свит пазар ще вдигнат цените..така че каквото беше е било до тук с китайската евтения.
            Съвършено вярно. Единствено, дори и така да е, да придвижиш кола на едни 50 км колко енергия се иска и какви панели и време, за да се добие...особено, в неподходящо време и място/част на деня.
            Last edited by Pyramid; 24.09.2018, 21:47.

            Коментар


            • Pyramid - пълно щастие няма, бях смятал бакалски колко е реалния кпд на бензинов автомобил и е убийственно нисък - в пъти по нисък от обявявания от 30 процента уж че и повече..няма 15 процента. Зареждаш въглеводороди и се издухват през ауспуха. Ти искаш соларните панели да бъдат..колкото толкова и си произвеждат ток от светлина, ако харчиш много и го разхищаваш е малко но ако харчиш ефективно както е с ел. колите не е малко. За цените не мисля че ще падат особенно като се ореже оборота на глобалната търговия продажбите на по свит пазар ще вдигнат цените..така че каквото беше е било до тук с китайската евтения.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Добре де, а ти не прочете ли какво писах, преди мибова да го изтрие? Акумулирането е друга бира и се акумулира тогава и само тогава, когато има ИЗЛИШЪК. Чудя ае и се мая къде толкоз производство, че и излишък на лунна светлина.
                ...Отделно, дето от слаб източник и добивът е слаб...АКО ИЗОБЩО, ГО ИМА.
                Накратко, дай да не се излагаш, а?
                Last edited by Pyramid; 24.09.2018, 10:08.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                  Чудесно.
                  Работи ли в сняг ? - Не.
                  Работи ли в дъжд ? - с 1% от инсталирания капацитет.
                  Работи ли нощем? - Не...
                  т.е., използваемият капацитет е много нисък, сравнен с инсталирания. И ти твърдиш, че това някога ще се промени?
                  - БлажЕни вярващите.
                  ​​​​​​
                  А случайно да си чувал за системи за акумулиране на на ел. енергия, а да си чувал за системи за добив на ел енергия и от най слабия източник на лъчение вкл. и от отразена светлина?

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Krum Sokolov Разгледай мнение
                    Вече има проекти в пустините да се изградят огромни фотоволтаични централи, а не като в България да ги разполагат върху плодородни земи.
                    Чудесно.
                    Работи ли в сняг ? - Не.
                    Работи ли в дъжд ? - с 1% от инсталирания капацитет.
                    Работи ли нощем? - Не...
                    т.е., използваемият капацитет е много нисък, сравнен с инсталирания. И ти твърдиш, че това някога ще се промени?
                    - БлажЕни вярващите.
                    ​​​​​​

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                      Бе що не питаш измамника, имате еднакво логическо мислене, и неминуемо ще се разберете.


                      "Логиката" ти е разтегливо понятие, за разлика от техниката.

                      В твоята "логика", например - има такова виждане, което /за мен/ е абсолютно неправилно, при което ти твърдиш, че автомобили от еднакъв клас, които са боядисани различно /зелен, син, червен..../ - имат различни скоростни и теглителни характеристики... Отново да попитам: ако два /нови/ автомобила са от една и съща марка, модел и са с еднаква мощност, но са боядисани по различен начин, то - има ли разлика между техните динамични и скоростни характеристики? Нека го кажем по-елементарно: различни ли са възможностите им за преодоляване на препятствия?


                      Ако отговорът ти на горния въпрос е положителен - мястото ти не е в тая тема. Темата ти е малко по-надолу, в коридора, а темата ти е "политика".


                      Разбира се, че това не е мнение по съществото на темата, а си е чист спам. Имам какво да пиша по темата, но политизирането ѝ от хора като теб правят усилията ми в тая посока безсмислени.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от redcretin

                        Pedale grande, колички на изцяло соларни панели съществуват вече от бая време - все още само за състезания и не практични, но и на това му идва времето
                        За разлика от теб имам доста опит в тая сфера, не като да се завирам в мръсния канал
                        Вече има проекти в пустините да се изградят огромни фотоволтаични централи, а не като в България да ги разполагат върху плодородни земи.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                          Приятелю /казвам това условно, защото тук всички сме опоненти/, а имаш ли идея /обсъждаШ условията на пустинята/ - как работи климатикът на електромобила? Помага ли, или /много!/ пречи на пробега му /на електромобила/? Ако ще вкарваме въглероден диоксид - това пък как влияе на екологията, че нещо не мога да си отговоря?
                          Бе що не питаш измамника, имате еднакво логическо мислене, и неминуемо ще се разберете.

                          Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                          Коментар


                          • Тези техники са много ...много скъпи и ще поскъпват вече само, това с падащите цени е история.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Krum Sokolov Разгледай мнение
                              Всеки плямпа без да мисли. Отдавна има бои които произвеждат ток от слънчева светлина. Като се има предвид интензитета на слънчевото греене в пустинята и загубите на електричество в студените региони, Скоро електричките ще се движат в пустинята самозареждайки се а проблема ще е с отоплението и презареждането в студените страни. Да не говоря , че там където се налага да се движат коли в пустинята няма никакъв дерт да се изградят зарядни станции изцяло на слънчева енергия. Монтират 20 панела които по цял ден произвеждат ток, спираш за час и си презареден.
                              Нищо не си разбрал, щото доста „детайли” ти бягат технически. Това, киловатчасовете, за нищо ги нямате. Оставяме го настрана. Утрото е по мъдро от вечерта и, току виж, решил си с връткане на педали...
                              Last edited by Pyramid; 24.09.2018, 00:01.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                                Абе то ясно, ама ако знаеш колко ток ти трябва от т. А до т. В., и това, с панела колко дава, тутакси, ше ти се дос.ере. На теб, дето ,„си се сетил”.
                                Всеки плямпа без да мисли. Отдавна има бои които произвеждат ток от слънчева светлина. Като се има предвид интензитета на слънчевото греене в пустинята и загубите на електричество в студените региони, Скоро електричките ще се движат в пустинята самозареждайки се а проблема ще е с отоплението и презареждането в студените страни. Да не говоря , че там където се налага да се движат коли в пустинята няма никакъв дерт да се изградят зарядни станции изцяло на слънчева енергия. Монтират 20 панела които по цял ден произвеждат ток, спираш за час и си презареден.
                                Last edited by Krum Sokolov; 23.09.2018, 23:39.

                                Коментар

                                Working...
                                X