IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
    Мисля че това е реклама, че батерията ще издържи 1000мили с презареждания разбира се. Ако с едно зареждане е минавала 100мили, значи 10 цикъла на заряд и разряд. Може би това рекламират.
    Форд и Едисон правят съвместно предприятие за ел Мобили и се провалят заради дефицити в батериите. Което и сега си е проблем на елмобилите.
    Ford, Edison and the Cheap EV That Almost Was | WIRED
    ето една кратка история на Ел Мобилите
    A Brief History of the Electric Car, 1830 to Present (caranddriver.com)

    Коментар


    • Мисля че това е реклама, че батерията ще издържи 1000мили с презареждания разбира се. Ако с едно зареждане е минавала 100мили, значи 10 цикъла на заряд и разряд. Може би това рекламират.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

        Чукча писател - чукча не читател На табелката не пише, че минава 1000 мили с едно зареждане, това е цялото състезание и е презареждал Годината е 1910, нормална скорост за автомобилите е 20-30 км/ч, доливали са вода в олгаждащите системи защото са били отворен тип и са я изпарявали, разходът на гориво за 5-6 конски сили е бил около 30 литра на 100км и са презареждали често и т.н.

        https://sweetbeacon.files.wordpress....jan2011wpa.pdf
        Браво, е тва исках да видя.

        п.п. всъщност да - целта е била да измине 1000 мили без да се чупи и за време, а не с едно зареждане. Все пак годината е 1910 и колите не са били от най-надеждните.

        В статията цитират двигател с 2.5 конски сили.
        Last edited by mathematician; 14.12.2021, 20:17.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
          Или това на табелата не е вярно, или технологията на тези батерии е неизвестна в момента..дори за състезание до 1000 мили с едно зареждане на са стигнали сега.
          Не знам дали ги е изминала колата изобщо или не. Може да са я подготвяли за състезанието, но да е изминала само 200 мили. Реално е изминавала 100 мили - това е била версията за пазара, което е било прилично за онова време. Все пак тя не се е движела бързо.

          Ако някой ми се занимава да потърси в нета, може да пише някъде из Уикито.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
            Или това на табелата не е вярно, или технологията на тези батерии е неизвестна в момента..дори за състезание до 1000 мили с едно зареждане на са стигнали сега.
            Чукча писател - чукча не читател На табелката не пише, че минава 1000 мили с едно зареждане, това е цялото състезание и е презареждал Годината е 1910, нормална скорост за автомобилите е 20-30 км/ч, доливали са вода в олгаждащите системи защото са били отворен тип и са я изпарявали, разходът на гориво за 5-6 конски сили е бил около 30 литра на 100км и са презареждали често и т.н.

            https://sweetbeacon.files.wordpress....jan2011wpa.pdf
            Last edited by redcretin; 14.12.2021, 20:06.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение
              Усмивки от старите ленти.

              Всъщност колата е изминавала 100 мили с едно зареждане. Това с 1000-та мили е специална версия за участие в едно състезание заедно с други автомобили повечето с ДВГ. Не знам кой е победил.

              Предполагам разпознавате Томас Едисон, то си и пише, ама да кажа.




              Може да е просто пропуск. Печатна грешка...

              Коментар


              • Или това на табелата не е вярно, или технологията на тези батерии е неизвестна в момента..дори за състезание до 1000 мили с едно зареждане на са стигнали сега.
                D.Y.F-091066

                Коментар


                • Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение
                  Усмивки от старите ленти.

                  Всъщност колата е изминавала 100 мили с едно зареждане. Това с 1000-та мили е специална версия за участие в едно състезание заедно с други автомобили повечето с ДВГ. Не знам кой е победил.

                  Предполагам разпознавате Томас Едисон, то си и пише, ама да кажа.




                  Усмивките от старите ленти са мнооого повече, като се почне от първия рекорд за скорост над 100км/ч.
                  Електромобили има преди да почне ерата на ДВГ, цяло чудо е че не избуяха наново след 70-те, когато престъпниците от картела ОПЕК вдигнаха тройно цените на петрола!

                  Коментар


                  • Усмивки от старите ленти.

                    Всъщност колата е изминавала 100 мили с едно зареждане. Това с 1000-та мили е специална версия за участие в едно състезание заедно с други автомобили повечето с ДВГ. Не знам кой е победил.

                    Предполагам разпознавате Томас Едисон, то си и пише, ама да кажа.





                    Коментар


                    • v_tin, добре но нали знаеш в България е само търговия и услуги предимно , този внос от Китай нали трябва и той да се покрива с някакви пари от нещо друго в тази държава. За България е уместно да се произвежда тук и евентуално да се изнася, много добре би било да се изнасят. Те китайците продават предостатъчно, защото имат производство.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                        Ей такава лолита трябва да си джиткаш до работа и обратно

                        https://auto.blitz.bg/novini/ukraina...&cache=nocache

                        хайде стига клатихте форума с празни приказки, ами намерете някое китайче да ви даде да сглабяте поне колите. Това сигурно го можете
                        браво на китайците, че са се досетили да внасят на части, така се избягват доста мита

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                          Ей такава лолита трябва да си джиткаш до работа и обратно

                          https://auto.blitz.bg/novini/ukraina...&cache=nocache

                          хайде стига клатихте форума с празни приказки, ами намерете някое китайче да ви даде да сглабяте поне колите. Това сигурно го можете
                          Валентий, приказките не са празни. СПОКО.

                          Коментар


                          • Другото нещо е че в момента цялата батерия е много тежка конструктивно за асемблиране, с модулите това може да се облекчи драстично и да се направи така че смяната на един модул да бъде много лесна, някои електромобили в момента са много трудни за ремонт на батерията...някои - всички в общи линии.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • Ей такава лолита трябва да си джиткаш до работа и обратно

                              https://auto.blitz.bg/novini/ukraina...&cache=nocache

                              хайде стига клатихте форума с празни приказки, ами намерете някое китайче да ви даде да сглабяте поне колите. Това сигурно го можете

                              Коментар


                              • Може би не са алуминиеви а само терминала да е, може да са литиевойонни с някакъв електролит който не е активен към алуминия..просто гадая и аз. На Тесла батерии не и достигат и на пазара няма да се появи сигурно нито една бройка, освен от стари дефектирали модули а този е така запечатан гледах по снимки че въобще не е предвиден ремонт..просто се хвърля . Т.е. и те смятат че ремонт на ниво по ниско от смяна на цял модул е безсмислен и никой не би се ангажирал някъде.
                                Нямам разумно обяснение на Тесла да не и трябват цели модулни батерии, те не насмогват с батериите засега пък и за в бъдеще ще е пак същото положението, защото ако вдигнат производството на коли то ще изпреварва батериите.
                                Според мен това което им трябва на производителите на ел.коли е по големички модулни батерии, примерно с 60 модула да се събира сегашната им батерия и това нещо може да стане с някои електрохимии. Иначе имам предчуствие че може да стане и с всяка електрохимия, това което ни пробутваше един човек да не го активирам да се меси, да не го споменавам поименно - не е вярно, елемента се пали ако няма накъде да отдаде топлината, в случая в тези модули има огромна площ за топлоотдаване към останалите елементи..ще се запали само ако го вкараш целия в пожар и то пак много трудно.
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X