Между другото Мъск е тръгнал сключвайки голяма сделка за продажба на интелектуален продукт, не материален. В момента на Тесла не и е много леко положението.
В смисъл голяма конкуренция се задава, много SUV модели на други производители и някакви завишени гарниции, не знам дали са толкова здраво направени тези коли но предлагат доживотна гаранция някой, други 12 години мернах някъде. Май най свободен остана сегмента за летящи автомобили, от тях няма много още.
На мястото на мениджърите на Тесла, той Мъск едва ли я управлява толкова пряко колкото се говори, според мен е медийна пушилка че едва ли не той конструира Теслите..та на тяхно място бих се замислил за повече патенти и патентни защити в сравнение с тези на другите компании. В един момент ще започнат война чрез патенти за пазара, прекалено много производители са, а говорят за някакви милиони бройки на година..произвеждали 5 милиона коли някакви и мислели до няколко години да ги увеличат на 8 милиона.
Мъск дали ги знае тези неща или му ги спестяват управляващите Теслата реално мениджъри ?
В смисъл голяма конкуренция се задава, много SUV модели на други производители и някакви завишени гарниции, не знам дали са толкова здраво направени тези коли но предлагат доживотна гаранция някой, други 12 години мернах някъде. Май най свободен остана сегмента за летящи автомобили, от тях няма много още.
На мястото на мениджърите на Тесла, той Мъск едва ли я управлява толкова пряко колкото се говори, според мен е медийна пушилка че едва ли не той конструира Теслите..та на тяхно място бих се замислил за повече патенти и патентни защити в сравнение с тези на другите компании. В един момент ще започнат война чрез патенти за пазара, прекалено много производители са, а говорят за някакви милиони бройки на година..произвеждали 5 милиона коли някакви и мислели до няколко години да ги увеличат на 8 милиона.
Мъск дали ги знае тези неща или му ги спестяват управляващите Теслата реално мениджъри ?
Коментар