IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

    Във видеото е интериорно огледало за обратно виждане, това в ebay - странично външно. Правиш ли разлика?
    Именно с поддръжката е другият голям коз на ел. колите. Няма масла, течности, простотии. Няма повреди по двигателя, при ДВГ колите те са 90% от ремонтите.
    https://www.ebay.com/itm/2017-2018-T...291R:rk:6:pf:0

    Не те знам кое огледало си гледал, но е трябвало да слезеш 4-5 позиции надолу и щеше да видиш горният линк- 300 долара за гледало ми се струват доста, ооооо ама то било и употребявано, сега го видях- та как ти се струват

    Коментар


    • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

      Има много хора, които отказват поръчка на Сивик за около 25К и резервират М3 за 50К.......
      Та така.



      Има "много" хора, но ти не си между тях...

      Та - така... ))



      В заключение: електромобилът няма да надмине по продажби конвенционалният автомобил с ДВГ. Много повече хора ще продължават да купуват конвенционалните автомобили в сравнение с електромобила /както е и в момента/.

      Причината? Практически много хора вече са се уверили, кое превозно средство им върши по-добра работа за цената и за целта , за която се използва.

      Електромобилът - конкурент на градския транспорт? Прекалено е сложно да се твърди. Разхищение на средства и природни ресурси - при електромобила: по-скоро - това е визитната му картичка.



      Казаното горе няма да спре разни дилетанти да яхват периодично идеята. Защо пък да не го правят? Щом като има наивници с пари, редно е те периодично да плащат данък - наивност...

      Коментар


      • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

        Тоя пич е специализиран в разкостването на автомобили (reverse engineering). Прави анализ за UBS на М3!
        Изводите са интересни
        UBS имат скорошен анализ на тази тема. И те стигат до извода, че Тесла ще си остане нишов производител, като признават ролята и на основен катализатор, традиционните автомобилни компании да размърдат задниците си

        Един бърз поглед върху анализа открива break even цена за М3 равна на $43к. Дори и при допускания, че не са включени бъдещи ползи от мащаба или прословутата такса за ъпдейт до автономност, ако това е за базовия модел - много лошо.
        Нямам засега интерес към търговия с акциите на Тесла, нито към покупка на автомобил.
        Който се интересува -моля:
        https://www.dropbox.com/s/3wfof8kfw0...n%206.pdf?dl=0
        Last edited by Tkilata; 01.11.2018, 22:25.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

          Da обяснява че имали 30% профит, но само погледни около 3,42 колко струва огледалото и погледни тук https://www.ebay.com/sch/i.html?_fro...mirror+model+3

          Как ти се струва?? Една кола не е само да я купиш, трябва и подръжка- заради скъпа подръжка разкарах 3 коли, сегашната е чисто нова едната, другата чакам да стане на 150000 и я шиткам на каквато и да е цена и пак купувам нова

          А да и обяснява че батериите не са това което трябва да бъдат
          Във видеото е интериорно огледало за обратно виждане, това в ebay - странично външно. Правиш ли разлика?
          Именно с поддръжката е другият голям коз на ел. колите. Няма масла, течности, простотии. Няма повреди по двигателя, при ДВГ колите те са 90% от ремонтите.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

            Тоя пич е специализиран в разкостването на автомобили (reverse engineering). Прави анализ за UBS на М3!
            Изводите са интересни
            Da обяснява че имали 30% профит, но само погледни около 3,42 колко струва огледалото и погледни тук https://www.ebay.com/sch/i.html?_fro...mirror+model+3

            Как ти се струва?? Една кола не е само да я купиш, трябва и подръжка- заради скъпа подръжка разкарах 3 коли, сегашната е чисто нова едната, другата чакам да стане на 150000 и я шиткам на каквато и да е цена и пак купувам нова

            А да и обяснява че батериите не са това което трябва да бъдат

            Коментар


            • BobyB - една по висока цена над 200 долара и ако може и 500 дори да стигне петрола ще ускори неща, а сега с тоя евтин петрол ще се изтровим. Прекалено много петрол добиват, тези се оляха.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                Тоя пич е специализиран в разкостването на автомобили (reverse engineering). Прави анализ за UBS на М3!
                Изводите са интересни
                Има много хора, които отказват поръчка на Сивик за около 25К и резервират М3 за 50К, въпреки двойната цена и съвсем различният премиум клас. Хайпът е огромен и само се разраства, според мен Тесла ще продават всичко което успеят да произведат поне още няколко години.
                Майтапа е че именно скъпият петрол в момента подпомага този хайп, вероятно той е причината да се появяват клиенти които нормално купуват масов автомобил, двойно по евтин. Просто си правят сметката че лизинга на М3 им излиза на сходна цена колкото лизинга на бензинова кола на половин цена + горивото + поддръжката. При това положение защо да не си направят кефа с един премиум модел, сравним и дори по-добър от БМВ М3.
                Та така.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                  За тези 25% кой ти ги каза или ти се иска да е така
                  Тоя пич е специализиран в разкостването на автомобили (reverse engineering). Прави анализ за UBS на М3!
                  Изводите са интересни

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                    безимeн - в България трябва първо да навлезе изкуственния интелект при тоя дефицит на естествен, който в бъдеще ще се задълбочи поради демографската криза сред бялото население.

                    Моето /неангажиращо/ мнение е това, че в България вече НЕ може да навлезе никакъв ДРУГ вид интелект, освен "интелекта" на уикипедия /нарочно изписана с малка буква/. Уики е символ-верую на ПОЧТИ всяко съвременно българЧЕ в доказването на всяка негова /манипулативна/ теза.

                    "Не си прочел в уикипедия!" - е заклеймяваща констатация, водеща до победа над всеки опонент при полемизирането... /за съжаление!/

                    Коментар


                    • безимeн - в България трябва първо да навлезе изкуственния интелект при тоя дефицит на естествен, който в бъдеще ще се задълбочи поради демографската криза сред бялото население.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

                        .......

                        Нека си го бъзикат, Мъск има опашка от 500 000 пред магазина си, останалите се мъчат да стигнат поне една десета от продажбите. Не знам кой се смее реално.

                        Кои са "останалите", които се мъчат? Ония - субсидираните, ли - електропроизводители? Може да е така за сега. После цялата еуфория с електромобила ще изчезне - за сметка на двигателите с вътрешно горене.

                        Кога е това "после" - ли? Еуфорията си е еуфория, каквито и да са дотациите, рекламата и поддръжката на "еко" и правителства.

                        Продажбите на електромобилите не могат да се сравняват с конвенционалният автомобил с двигател с вътрешно горене.

                        Освен това - токсичността на производствата при електромобила са много по-високи от тая на ДВГ. Тази истина предстои да излезе наяве, кокото и рекламата и парите на правителствата да вървят против това,

                        Зарядните станции ще си работят в рамките на допустимият ентусиазъм.

                        Ние и другите аутсайдери - за пореден път ще купуваме от тоя тип превозни средства - с използвани батерии около 5 години... И отново ще се чудим, защо така батерията пак "падна"..., по нашите "пътища"..., а и защото манталитетът ни на каране е доста различен..., а и очакванията - това да не забравим...

                        Отново да попитам: защо спорещите за качествата на ел.мобила не са си продали дизелите?... Не разбрах? Все пак - те се харчат ВСЕ ОЩЕ на високите цени, а българинът е пресметлив... Не ни ли се рискува? А сме така убедени! А линкчетата хвърчат наляво и надясно... Няма ли да се престраши някой, освен да се прави тук на велик...

                        Оффф, забравих, че СМЕ българЕ!

                        Успехи с линковете! /какво повече от това: чакали някои си - дилетанти, а продажбите - нам си кВо..., е да - ако правителствата финансират за сметка на данъкоплатеца - спор няма...., ама пак няма да се получи, защото доста хора вече имат информация..., а останалите просто... чешат езици.../ ))



                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

                          Този е-трон вече стана за смях. От години го обявяват че ей сега ще излезе и все го отлагат.
                          Не следя темата много изкъсо. Просто оня ден му гледах ревюто и тейст драйв из някаква пустиня. Така че не знам от кога са го обявили, но ми изглеждаше на завършена кола. Даже и цена си има. И уж казват от следващата година ще може да се купува. Ама като не ме интересува и не знам детайли.

                          Лично мен повече ме кефеше от Тесла S. Имаше повече гъзарии вътре. Ама на тоя етап тея коли са напостижими за моите скромни възможности и само ги гледам в Youtube на картинка и рядко се интересувам от детайли.

                          Коментар


                          • То и за Ягуар реално има достатъчно чакащи, щото продават по 200 коли месечно. Причината? Няма батерии. И скоро няма да има кой да им продава повече.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение

                              Ауди пускат е-трон с обявена цена колкото на премиум Теслата. Мерцедес и те пускат някаква електричка. Сега бяха изложени на автомобилното изложение в Париж. Нета е пълен с техни ревюта. И двете коли изглеждат много впечатляващо като интериор, лъскавина и гъзария.

                              Проблемът е цените 75 000 доларес за базов модел, до къде 90 000 доларес за тоя с екстрите. Става за втора кола в семейството на милионер.

                              А базовата евтина Тесла все още се отлага. Какво стана с онея дето депозираха пари да си получат базовата Тесла. Изпълняват ли им поръчките или още чакат. Или па им върнаха парите.

                              Те го бизикаха Мъск че бил същата работа като СССР-то. Депозираш кинти и чакаш 10 год да си получиш колата.

                              Този е-трон вече стана за смях. От години го обявяват че ей сега ще излезе и все го отлагат. Ама иначе Тесла отлагали постоянно.
                              Няма да стане нищо различно от излизането на Ягуара - добър ел. SUV с 90 квч. батерия, но на сравнима цена с Tesla X, при по-малко пространство, по-малък брой места - 5 срещу 7, по-малък рейндж и по-слаба динамика. Можеш и сам да видиш колко се продава в САЩ в сравнение с теслите.

                              Нека си го бъзикат, Мъск има опашка от 500 000 пред магазина си, останалите се мъчат да стигнат поне една десета от продажбите. Не знам кой се смее реално.

                              Коментар


                              • TESLA Q3 net income - $300 milion

                                Коментар

                                Working...
                                X