Pyramid, работата с модулите ще тръгне защото нямат избор - материалите са с излитащи цени, инфлацията преоразмерява покупателната способност на населението. Неизбежен е интереса.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Хвърлих му едно око по диагонал, това нещо е за диагонално четене, убеждават че са взели правилно решение. Да се повторя, горивните клетки също ще се прилагат, има неща които все някак трябва да се движат. Сега батериите трябва да се усъвършенстват - скъпи, тежки с ниска енергийна плътност. Това с микромодулите и за горивните клетки трябва.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Пък на теб - от Фурие, да се свети Името Му.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Не ползват по сложни редуктори защото още не са ги измислили, ДВГ в началото е без колянов вал и после го изобретяват. Електродвигателите са най ефективни при постоянен въртящ момент, но няма как да е постоянен когато съпротивлението което автомобила преодолява за да се движи се променя, променя се силата която противодейства на силата на въртящия момент. Електромобилите са далеч от съвършенство, но има в тях много неща които производителите им са направили и ги крият, имат такова нещо което подобрява ефективността някои, но не го споделят с цел да спечелят конкурентно предимство. Друг е въпроса, че не е чак толкова добре направено и ъпдейтват, но в един момемент ще има и ъпгрейд на хардуера също.D.Y.F-091066
Коментар
-
Супертрейдър стига си писал фермани.
Там по-назад има линкове, едни зеленички, те водят към едни изследвания на един институт специално за Фолксваген. Там също пише какво казва един от шефовете на Фолксваген.
Ти в момента смучеш от пръстите, чешеш се по врата и се чудиш какво да напишеш.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Имхотеп, не твърдя обратното а твърдя че това нещо не е точно. Електролизерите за много чист водород са на много ниско работно напрежение за единичната клетка и са с ефективност поне 90%, но дори с много по малка мощност са по скъпи от една такава Тойота. Сега ще кажеш за какво пък им е този много чист водород ? Използва се за еталон при спектрографски анализ, има сайтове на фирми за такова оборудване и може да им погледнеш параметрите и цените. Дори може да се намери как демонстрират електролиза при под 1.44 волта, а това е 100% ефективност по Фарадей и под 1.44 е над 100%. Да твърдиш че ефективността им ще бъде 75% не може, не знаеш дали няма да се повиши, защото в лаболаторен експеримент може. Може да се намери видео в което го демострират и това нещо не е фейк. Има си и научно обяснение, двата електрода са направени с покритие така че имат разлика в електрохимичния потенциал, нещо като електрохимичен източник който добавя напрежение.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
На теб всичката информация е от ЕЖК.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеPyramid, при електромобилите загубата на енергия също е много голяма. Такова полезно действие 70% въобще няма. Не ми се търси, но съм чел твърдения че загубата била само 5% преди години, дори съм спорил с един човек който се тръшкаше да ме убеждава - ама толкова е. Задвижването - електромотора с редуктор е много далеч от съвършенство, в един момент неизбежно ще се направят същественни изменения, ще стане по сложен но много по икономичен. Нали изказах мнение че 15 кв.ч. за 100 км. пробег са много и то в пъти повече от необходимото, появиха се данни за електромобил на Мерцедес, който харчел около 8 киловатчаса.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеPyramid, при електромобилите загубата на енергия също е много голяма. Такова полезно действие 70% въобще няма. Не ми се търси, но съм чел твърдения че загубата била само 5% преди години, дори съм спорил с един човек който се тръшкаше да ме убеждава - ама толкова е. Задвижването - електромотора с редуктор е много далеч от съвършенство, в един момент неизбежно ще се направят същественни изменения, ще стане по сложен но много по икономичен. Нали изказах мнение че 15 кв.ч. за 100 км. пробег са много и то в пъти повече от необходимото, появиха се данни за електромобил на Мерцедес, който харчел около 8 киловатчаса.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Pyramid, при електромобилите загубата на енергия също е много голяма. Такова полезно действие 70% въобще няма. Не ми се търси, но съм чел твърдения че загубата била само 5% преди години, дори съм спорил с един човек който се тръшкаше да ме убеждава - ама толкова е. Задвижването - електромотора с редуктор е много далеч от съвършенство, в един момент неизбежно ще се направят същественни изменения, ще стане по сложен но много по икономичен. Нали изказах мнение че 15 кв.ч. за 100 км. пробег са много и то в пъти повече от необходимото, появиха се данни за електромобил на Мерцедес, който харчел около 8 киловатчаса.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Видяхме ти картинката. Не казва нещо, което да не ни е ясно. Следователно, бъдещето е на микромодулите.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеPyramid, не са верни тези картинки, в действителност параметрите не са константни и не варират толкова малко. Ето вече от опит показват как на бързозарядната станция батерия под 80киловатчаса зарежда 100, само там 20%. Тока ако е от мрежата зависи колко губи тя, а тя може да губи и цели 30% без проблем. За водородните горивни клетки е същото нещо, може от 100-те вата накрая на колелата да са само 20 вата.
Коментар
-
Pyramid, не са верни тези картинки, в действителност параметрите не са константни и не варират толкова малко. Ето вече от опит показват как на бързозарядната станция батерия под 80киловатчаса зарежда 100, само там 20%. Тока ако е от мрежата зависи колко губи тя, а тя може да губи и цели 30% без проблем. За водородните горивни клетки е същото нещо, може от 100-те вата накрая на колелата да са само 20 вата.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеИмхотеп, много транспортни средства е невъзможно да се направят с батерии в бъдеще, ако няма въглеводородни горива с какво ще бъдат ? Как да ти има доверие човек ? Мога да ти дам линкове разбира се, но ще ми отнеме време да ги търся и ще си загубя времето.Last edited by Pyramid; 14.03.2022, 20:51.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
А какво твърдиш всъщност?
Само плямпаш едно към гьотере. За всичките ти приказки по-горе можеш ли да дадеш някакви линкове с изследвания, приложения... Щото ето какво казват Фолксваген:
Volkswagen, meanwhile, made a statement comparing the energy efficiency of the technologies. “The conclusion is clear” said the company. “In the case of the passenger car, everything speaks in favour of the battery and practically nothing speaks in favour of hydrogen...”
Сега, как да ти има доверие човек като всичко което говориш се оказва ...неистина?
Коментар
Коментар