IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение

    Сегаа за по-голяма конкретика една задачка закачка. Към вече притета мощност 11кВт приемет и че един трафопост осигурява 800 кVA. Айде за по просто да приеме че са 800kW.(кВт). И така задачката е колко Елмобила с батериис капацитет 72кВтч могат да се зареждат едновремено от такъв трафопост, като с цел опростяване на задачата приемаме, че другите в квартала няма да имат нужда от ел. енергия по това време.
    След като получите отговора идете и пребройто колко автомобила има около най, близкия до дома ви трафопост и пак премислете перспективите пред ел мобилите.
    Въпрос много реден и уместен, хвалА за което. Някой вметна преди, че е въпрос на свикване и, май е прав. Пък и зарядните, стават все по-умни, проверяват си възможностите и т.н. Ще рече, ако и да е правилен въпросът ти, има време да се реши.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

      Дори на еднофазен ток може до 11 кВ, никой не е казал че трябва в контакт да се включи, закача се на таблото със станция. И масово партидите са поне 15кВ по къщите, дори и в апартаментите са повечето толкова. А при трифазен, какъвто има в много къщи - 22кВ.
      Сегаа за по-голяма конкретика една задачка закачка. Към вече притета мощност 11кВт приемет и че един трафопост осигурява 800 кVA. Айде за по просто да приеме че са 800kW.(кВт). И така задачката е колко Елмобила с батериис капацитет 72кВтч могат да се зареждат едновремено от такъв трафопост, като с цел опростяване на задачата приемаме, че другите в квартала няма да имат нужда от ел. енергия по това време.
      След като получите отговора идете и пребройто колко автомобила има около най, близкия до дома ви трафопост и пак премислете перспективите пред ел мобилите.

      Коментар


      • Гледах със специалния кабел от контакт на колко зареждат, на 3.5 киловата, не през допълнително монтирана станция свързана към таблото.
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Проточен бойлер 8 киловата ми казаха да не монтирам в сравнително нов апартамент. Гледам в Европа масово зареждат на до 4 киловата. Кабелите нали имат електроника която по спад на напрежение да намери допустимата зарядна мощност, толкова намира. Иначе могат да се направят нови инсталации, но кой ще ги направи и похарчи парите за това. Мерцедес не лъжат, могат да смъкнат разхода на електромобилите и това е далеч по добро решение - по малка батерия за същия пробег. Мисля че докато се стигне до преправяне на инсталации това нещо ще ги изпревари и няма да е наложително.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
            ED, електромобилите в този им вид не стават, как си представяш всички да се забиват с часове да висят по колонки за зареждане ? Зареждането трябва да става от домашни инсталации, но те са до 3.5 киловата за час масово, толкова може да я натовариш инсталацията на една къща.
            Дори на еднофазен ток може до 11 кВ, никой не е казал че трябва в контакт да се включи, закача се на таблото със станция. И масово партидите са поне 15кВ по къщите, дори и в апартаментите са повечето толкова. А при трифазен, какъвто има в много къщи - 22кВ.

            Коментар


            • Дани, дали не грешиш за инсталациите.на дома? Аз живея в строен преди 52 години, и инсталацията е с три фази до апарт.табло,, защитени с по 50 А предпазители всяка. При Ке=0,5, мога да тегля поне 17 kW, т.е. една Тесла с 80 kWh батерия, се зарежда за около 5-6 часа, без проводниците дори да загреят. В по-новите домове на по-състоятелни хора, и по-добре би могло да бъде даже

              Коментар


              • Опира до адекватни батерии, до усъвършенстване на задвижването - с мотор редуктор от най прост вид не става само, защото харчат много електричество и това налага да са с много голяма батерия и също и фанатизма за чисти електрички трябва да се излекува. Трябва модул поне двг с генератор с висока ефективност, който да може да се монтира лесно и с него пробега да се повишава до хиляди километри с едно зареждане. Така ще може да се използват в режим само с електричество според нуждите, ако се ползват в града за неголям пробег на ден, да се зареждат от соларни инсталации сезонно и от домашна мрежа чиято мощност от 3.5 киловата не е малка ако се оправи консумацията на електричество. Също теглото им е прекалено високо и това е благодарение на неадекватните батерии и големия разход на ток. Модулът ДВГ- генератор който да зарежда батерията има възможност да е с висок кпд, защото ДВГ в един режим на постоянно натоварване може да се оптимизира за нисък разход на гориво и кпд 50 -60%.
                Тези неща неизбежно ще се направят, при батериите могат да се случат чудеса по отношение на теглото и рециклирането, също и обслужването - бърза и евтина смяна на модул.
                D.Y.F-091066

                Коментар


                • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                  ED, електромобилите в този им вид не стават, как си представяш всички да се забиват с часове да висят по колонки за зареждане ? Зареждането трябва да става от домашни инсталации, но те са до 3.5 киловата за час масово, толкова може да я натовариш инсталацията на една къща.
                  Всичко опира до организация на времето и ресурсите. Постижимо е. Вярно, малко трудно но, кой е съвършен? Въпрос на привикване. Уж.

                  Коментар


                  • ED, електромобилите в този им вид не стават, как си представяш всички да се забиват с часове да висят по колонки за зареждане ? Зареждането трябва да става от домашни инсталации, но те са до 3.5 киловата за час масово, толкова може да я натовариш инсталацията на една къща.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                      Имах един такъв- някакво момче беше мюслим и един началник го юркаше да работи- та този ходеше и се оплакваше че началника мразел мюслитата и него защото бил леко черен. Нищо не стана, накрая започна да работи повече защото го предупредиха че ще го махнат
                      И правилно. Пари се дават за свършена работа, не за верска принадлежност.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                        Мамата, лелята, бабата...номера е че, почна и на бащата да налита.нале. А, като му речеш нещо, веднага, се сеща за европравата си и бучи с/у хомофобия.
                        Имах един такъв- някакво момче беше мюслим и един началник го юркаше да работи- та този ходеше и се оплакваше че началника мразел мюслитата и него защото бил леко черен. Нищо не стана, накрая започна да работи повече защото го предупредиха че ще го махнат

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                          Като ги подгони шихтфюрера ще дойде ефективността и останалите неща, само че има друго- в германия има много работа и ако е много тази гонка, много бързо ще остане без работници. Но пък може винаги да вземе от инженерите и дохтурите на меркел. Те там си е е.......... мамата
                          Мамата, лелята, бабата...номера е че, почна и на бащата да налита.нале. А, като му речеш нещо, веднага, се сеща за европравата си и бучи с/у хомофобия.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                            Има, в Тилбург от 10 години - ама не си я чувал щото не вади нищо Точно както и немската, дето 2 години я кара на временни разрешения за строеж и накрая зелените ще я закрият заради безхаберието на Мъскалян. В Германия не работят за китайски заплати, още по-малко ще пуснат сапунерките ей-така да правят пожари по пътищата, щото някой ламти за печалби
                            Аналена дали няма да го удари и него

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                              Червения бълнува, говори глупости които са само в неговата глава

                              Завода в Германия е на седмици от официално пускане след излизане на разрешителни. Друг е въпроса, че ефективността, работната етика и желанието при китайците няма как да я видим в Германия. Както добре си знаем Европа е застаряваща, уяла се икономика, която замира и ще бъде изместена постепенно от "гладните" за развитие Китайци.
                              Като ги подгони шихтфюрера ще дойде ефективността и останалите неща, само че има друго- в германия има много работа и ако е много тази гонка, много бързо ще остане без работници. Но пък може винаги да вземе от инженерите и дохтурите на меркел. Те там си е е.......... мамата

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                                Ама той и в холандия ли има фабрика?? Много нагъсто нещо ми се струват. За конкуренцията не остава нищо, само едно ренде го рекламират за 99 евро на месец
                                Има, в Тилбург от 10 години - ама не си я чувал щото не вади нищо Точно както и немската, дето 2 години я кара на временни разрешения за строеж и накрая зелените ще я закрият заради безхаберието на Мъскалян. В Германия не работят за китайски заплати, още по-малко ще пуснат сапунерките ей-така да правят пожари по пътищата, щото някой ламти за печалби

                                Коментар

                                Working...
                                X