Първоначално изпратено от Имхотеп
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
-
Първоначално изпратено от mikimaus Разгледай мнение
Може да получат мощност от БНР мисла от Видин са излъчват 200 kW
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Е - ако фаровете не са светодиодни.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ceco666 Разгледай мнениеВярно ли е, че напълно заредена, при голям студ зимата губи 40% от заряда / пробега? Вече не знам на кого да вярвам. Напълни се мрежата с фейк нюз. Пък все пак в Норвегия много ги карат, а там няма начин да не е студено. Но това ако е вярно е все едно някой да краде гориво всяка нощ и ние нищо да не можем да направим, освен да се молим да запролети!
То същото и при другите батерии като стартерните акумулатори. Когато е много студено, преди опит за запалване включваш фаровете за няколко секунди. Е - ако фаровете не са светодиодни. Иначе включваш нещо друго - вентилатора например.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 1 like
Коментар
-
Не е баш по темата ,но е около
https://findpatent.ru/patent/239/2392178.html
Използва се от военните
http://bastion-karpenko.ru/beryllium-e-gpd/
https://patents.su/patents/h01m-6-34
Ще се използват и от населението
https://ecotechnica.com.ua/technolog...nit-litij.html
Коментар
-
Не е вярно в прекия смисъл, от студа блокира електрохимията и просто батерията е заредена но тока който е зареден в нея не може да се изчерпи напълно. Като се подгрее, да се покачи температурата и заряда може да се използва, различните електрохимии за литиево йонни батерии се държат различно. Например литий желязо фосфат батериите са по чуствителни на спад на температурите, тези които са китайски и се монтират в Теслите произведени там..не знам имат ли подгряване, те са кутии с форма на паралелепипед и май ги редят една до друга. При минус 20 градуса никакъв ток не може да подава такава батерия, колата няма въобще да тръгне ако батерията не се подгрее. Също при 0 - ла градуса не може да се зарежда и опитите за заряд я разбиват. Това нещо с подгряването при ниски температури го има и при колите с двг, при минус 20 също се чака двигателя да се позатопли и не може да се потегли веднага. При литиевойнните батерии електролита е такъв че много по малко пада капацитета от студ, такива са новите батерии на Тесла, и старите на Панасоник също. По принцип подгряването е желателно и при Тесла има такова с течност подобна на антифриз, при някои няма - при старите Нисан Лиив няма, при други е въздушно.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
-
Вярно ли е, че напълно заредена, при голям студ зимата губи 40% от заряда / пробега? Вече не знам на кого да вярвам. Напълни се мрежата с фейк нюз. Пък все пак в Норвегия много ги карат, а там няма начин да не е студено. Но това ако е вярно е все едно някой да краде гориво всяка нощ и ние нищо да не можем да направим, освен да се молим да запролети!
Коментар
-
https://24-m.com/technology/ , много малко информация за батериите със солиден електролит които правят, но все пак за рециклирането е написано нещо което предположих - активното вещество след извличане от употребените батерии се преработва механично само, след което се влага в рециклираните батерии..най лесното и евтино решение. Дизайна на батерията им не е хубав, много е далеч от оптималния при възможностите които предлагат тези материали.D.Y.F-091066
Коментар
-
bota156, по принцип могат да станат на същите цени като автомобилите с ДВГ, има такова нещо но батериите трябва да станат по евтини. Иначе тока колкото и да е поскъпнал пак 100км са поне на същата цена като с бензинова кола, изравняват се и с тази разлика че електромобилите могат да се зареждат с ток произведен от соларни клетки например. Сега там как ще се получат нещата зависи много и къде, на каква географска ширина. Най голямото предимство на електромобилите е че има възможност и ще се усъвършенстват още много и като разход на електроенергия и като тегло на батериите, също и разхода на материали може да се понижи.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнениеА още не са почнали МАСОВО да ги карат - едно 20-30% поне, не като сега 1-2% от автопарка да е електрички.
Още от сега се вижда дабъл демидж - 100к да я купиш и после по скъпо да я караш. Същия уй като соларките ....
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеv-tin, пропанбутана преди години беше много евтин, после като навлезе като гориво за автомобили цената му се покачи. Между другото нямаше и акциз, държавите все от някъде трябва да набират средства да се финансират, ако тока се използва за електромобили няма да е учудващо след време тока от колонките да има и акциз макар че много трудно ще го контролират. Обаче дефакто намалява едно приходно перо в бюджета и все с нещо ще се компенсира, това държавите да субсидират електромобилите се получава малко парадоксално - ще ликвидират приходите с които субсидират. Не се връзва и с времето ще има някакви промени в начина по който се събират приходите.
Коментар
-
Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнениеА още не са почнали МАСОВО да ги карат - едно 20-30% поне, не като сега 1-2% от автопарка да е електрички.
Още от сега се вижда дабъл демидж - 100к да я купиш и после по скъпо да я караш. Същия уй като соларките ....
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеPyramid, Фолксваген купуват рисърча на 24М.
Коментар
Коментар