IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
    Не е само наименованието, само като погледнеш какви ли не конструкции на модули пробват и в това нещо влагат много средства, време и труд. Ако имаше нещо което да се е наложило и да се знае че батериите се правят точно по този дизаин, нямаше да го има този разнобой. Най важното нещо е да не могат да се палят, защото като се запалят не се гасят. Определено разработката е и въпрос на доста средства и много пари от тези милиарди които компаниите влагат просто ще изгорят по правило. За да се направи много надежден модул от този тип има едно нещо което е за патент, модул може да се направи и без него и то да се пренебрегне, обаче разликата в безопасността е огромна и това нещо може да стане стандартно изискване. Както примерно коланите в автомобите..Това нещо е изпробвано, няма го в никоя друга конструкция..например модула на Тойота не е подсигурен по такъв начин.
    Кое е това нещо което е изпробвано?
    Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

    Коментар


    • Не е само наименованието, само като погледнеш какви ли не конструкции на модули пробват и в това нещо влагат много средства, време и труд. Ако имаше нещо което да се е наложило и да се знае че батериите се правят точно по този дизаин, нямаше да го има този разнобой. Най важното нещо е да не могат да се палят, защото като се запалят не се гасят. Определено разработката е и въпрос на доста средства и много пари от тези милиарди които компаниите влагат просто ще изгорят по правило. За да се направи много надежден модул от този тип има едно нещо което е за патент, модул може да се направи и без него и то да се пренебрегне, обаче разликата в безопасността е огромна и това нещо може да стане стандартно изискване. Както примерно коланите в автомобите..Това нещо е изпробвано, няма го в никоя друга конструкция..например модула на Тойота не е подсигурен по такъв начин.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
        http://www.ev.battery.free.bg/ , за рециклирането от сайта на 24M. Ето това е по нов вариант, онзи при който ще ги разтварят в киселини и после ще изличат активната маса наново и ще я пречистват е стара идея. Така е много по евтино, по лесно. Това нещо може да се приложи и при модули с течен електролит в които електродите не са навити медни и алуминиеви ленти. Никой нищо същественно още не е направил на нивото на което е замислен модула, има много да измислят за да го постигнат. Тодор казва щели да го направят някои други, ще направят някои много добри неща но същото нещо както е замислено най вероятно никога. Ето една много гадна идея, както казах плоски с много висока порьозност електроди ще вдигнат енергийната плътност до небето. Сега си представи както казват тези от 24М, активната маса - графит или силиций и на друтия електрод литиев оксид да не са смесени с никакви лепила , но да са направени и на плочки с висока порьозност. Това нещо е напълно възможно и нито 24М, нито някой друг скоро ще го направи. Ако стане, електродите може да са от напълно чисти вещества и при рециклиране само ще се смилат механично, после от материала пак се правят тънките порьозни плочки електроди и това нещо е перфектно.
        Като гледам вече една година сте замислили само наименованието.

        Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

        Коментар


        • 99ст. а не 1лев за киловатчас..показва че са търговци и хранят надежди да продават т.е. надяват се на риба която да кълве.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • redcretin, спокойно хората са казали всяко чудо трае два дена или две недели. Сега като се завихрят едни опашки на зарядните им станции сами ще смъкнат цените.
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • http://www.ev.battery.free.bg/ , за рециклирането от сайта на 24M. Ето това е по нов вариант, онзи при който ще ги разтварят в киселини и после ще изличат активната маса наново и ще я пречистват е стара идея. Така е много по евтино, по лесно. Това нещо може да се приложи и при модули с течен електролит в които електродите не са навити медни и алуминиеви ленти. Никой нищо същественно още не е направил на нивото на което е замислен модула, има много да измислят за да го постигнат. Тодор казва щели да го направят някои други, ще направят някои много добри неща но същото нещо както е замислено най вероятно никога. Ето една много гадна идея, както казах плоски с много висока порьозност електроди ще вдигнат енергийната плътност до небето. Сега си представи както казват тези от 24М, активната маса - графит или силиций и на друтия електрод литиев оксид да не са смесени с никакви лепила , но да са направени и на плочки с висока порьозност. Това нещо е напълно възможно и нито 24М, нито някой друг скоро ще го направи. Ако стане, електродите може да са от напълно чисти вещества и при рециклиране само ще се смилат механично, после от материала пак се правят тънките порьозни плочки електроди и това нещо е перфектно.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                99ст

                "Дълбоко съм разочарован от решението на EVN да превърнат безплатните си доскоро зарядни станции на територията на Пловдив в платени – при това на космическата цена от 99 стотинки на кВтч.

                Майко мила, аз си мислех че само в германия е така, но вие биете всичките ми илюзии
                Е те да не останат назад хахахаха! БГ стана супер-преебано място.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от fbr65 Разгледай мнение
                  Добро утро.
                  99ст

                  "Дълбоко съм разочарован от решението на EVN да превърнат безплатните си доскоро зарядни станции на територията на Пловдив в платени – при това на космическата цена от 99 стотинки на кВтч.

                  Майко мила, аз си мислех че само в германия е така, но вие биете всичките ми илюзии

                  Коментар


                  • Добро утро.
                    Зарядните станции за електрически автомобили в Пловдив вече са платени и цената за зареждане е много...

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                      Те теслите имат и модули съставени от микромодули, което прави всякакви други 'изобретения' закъснели и никому ненужни.

                      Аха. Ейся, както се носи из един лаф

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
                        Я ти като неуспял бизнесмен кажи каква е връзката с батериите?
                        А и не само това. Кажи из... за кой вълнов диапазон говори?
                        Не е моя работа. Аз съм на КВ, на мен и 2 W ми стигат да "ударя" Мидуей

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                          Литиевойонните батерии са с електролит който по добре понася ниските температури, но литий желязо фосфат - китайската електрохимия въобще не понася студа. Проблем е да се зарежда студена батерия, не поема ток. При минус 20 градуса въобще не може да се пусне нищо пък да се движи...Трябва да имат подгряване и охлаждане, такова няма само при най евтините електрички. Проблема е че тази арматура не е интегрирана в корпуса на батериите и монтажа им да не се затруднява и демонтажа. При модулите е много добре замислено, модула се щраква върху арматурата - монтаж и демонтаж за секунди както се казва.
                          Теслите си имат и отопление и охлаждане, ако нямаха въобще нямаше да има този пазарен успех.
                          Те теслите имат и модули съставени от микромодули, което прави всякакви други 'изобретения' закъснели и никому ненужни.

                          Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                          Коментар


                          • Литиевойонните батерии са с електролит който по добре понася ниските температури, но литий желязо фосфат - китайската електрохимия въобще не понася студа. Проблем е да се зарежда студена батерия, не поема ток. При минус 20 градуса въобще не може да се пусне нищо пък да се движи...Трябва да имат подгряване и охлаждане, такова няма само при най евтините електрички. Проблема е че тази арматура не е интегрирана в корпуса на батериите и монтажа им да не се затруднява и демонтажа. При модулите е много добре замислено, модула се щраква върху арматурата - монтаж и демонтаж за секунди както се казва.
                            Теслите си имат и отопление и охлаждане, ако нямаха въобще нямаше да има този пазарен успех.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                              А ти провери ли, за кой вълнови диапазон ти говорят? 200kW са обикновена мощност за СВ и ДВ, да не кажа скромна
                              Я ти като неуспял бизнесмен кажи каква е връзката с батериите?
                              А и не само това. Кажи из... за кой вълнов диапазон говори?
                              Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                                Бе ти наред ли си с главата?
                                А ти провери ли, за кой вълнови диапазон ти говорят? 200kW са обикновена мощност за СВ и ДВ, да не кажа скромна

                                Коментар

                                Working...
                                X