IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Гледах със специалния кабел от контакт на колко зареждат, на 3.5 киловата, не през допълнително монтирана станция свързана към таблото.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Проточен бойлер 8 киловата ми казаха да не монтирам в сравнително нов апартамент. Гледам в Европа масово зареждат на до 4 киловата. Кабелите нали имат електроника която по спад на напрежение да намери допустимата зарядна мощност, толкова намира. Иначе могат да се направят нови инсталации, но кой ще ги направи и похарчи парите за това. Мерцедес не лъжат, могат да смъкнат разхода на електромобилите и това е далеч по добро решение - по малка батерия за същия пробег. Мисля че докато се стигне до преправяне на инсталации това нещо ще ги изпревари и няма да е наложително.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
        ED, електромобилите в този им вид не стават, как си представяш всички да се забиват с часове да висят по колонки за зареждане ? Зареждането трябва да става от домашни инсталации, но те са до 3.5 киловата за час масово, толкова може да я натовариш инсталацията на една къща.
        Дори на еднофазен ток може до 11 кВ, никой не е казал че трябва в контакт да се включи, закача се на таблото със станция. И масово партидите са поне 15кВ по къщите, дори и в апартаментите са повечето толкова. А при трифазен, какъвто има в много къщи - 22кВ.

        Коментар


        • Дани, дали не грешиш за инсталациите.на дома? Аз живея в строен преди 52 години, и инсталацията е с три фази до апарт.табло,, защитени с по 50 А предпазители всяка. При Ке=0,5, мога да тегля поне 17 kW, т.е. една Тесла с 80 kWh батерия, се зарежда за около 5-6 часа, без проводниците дори да загреят. В по-новите домове на по-състоятелни хора, и по-добре би могло да бъде даже

          Коментар


          • Опира до адекватни батерии, до усъвършенстване на задвижването - с мотор редуктор от най прост вид не става само, защото харчат много електричество и това налага да са с много голяма батерия и също и фанатизма за чисти електрички трябва да се излекува. Трябва модул поне двг с генератор с висока ефективност, който да може да се монтира лесно и с него пробега да се повишава до хиляди километри с едно зареждане. Така ще може да се използват в режим само с електричество според нуждите, ако се ползват в града за неголям пробег на ден, да се зареждат от соларни инсталации сезонно и от домашна мрежа чиято мощност от 3.5 киловата не е малка ако се оправи консумацията на електричество. Също теглото им е прекалено високо и това е благодарение на неадекватните батерии и големия разход на ток. Модулът ДВГ- генератор който да зарежда батерията има възможност да е с висок кпд, защото ДВГ в един режим на постоянно натоварване може да се оптимизира за нисък разход на гориво и кпд 50 -60%.
            Тези неща неизбежно ще се направят, при батериите могат да се случат чудеса по отношение на теглото и рециклирането, също и обслужването - бърза и евтина смяна на модул.
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
              ED, електромобилите в този им вид не стават, как си представяш всички да се забиват с часове да висят по колонки за зареждане ? Зареждането трябва да става от домашни инсталации, но те са до 3.5 киловата за час масово, толкова може да я натовариш инсталацията на една къща.
              Всичко опира до организация на времето и ресурсите. Постижимо е. Вярно, малко трудно но, кой е съвършен? Въпрос на привикване. Уж.

              Коментар


              • ED, електромобилите в този им вид не стават, как си представяш всички да се забиват с часове да висят по колонки за зареждане ? Зареждането трябва да става от домашни инсталации, но те са до 3.5 киловата за час масово, толкова може да я натовариш инсталацията на една къща.
                D.Y.F-091066

                Коментар


                • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                  Имах един такъв- някакво момче беше мюслим и един началник го юркаше да работи- та този ходеше и се оплакваше че началника мразел мюслитата и него защото бил леко черен. Нищо не стана, накрая започна да работи повече защото го предупредиха че ще го махнат
                  И правилно. Пари се дават за свършена работа, не за верска принадлежност.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                    Мамата, лелята, бабата...номера е че, почна и на бащата да налита.нале. А, като му речеш нещо, веднага, се сеща за европравата си и бучи с/у хомофобия.
                    Имах един такъв- някакво момче беше мюслим и един началник го юркаше да работи- та този ходеше и се оплакваше че началника мразел мюслитата и него защото бил леко черен. Нищо не стана, накрая започна да работи повече защото го предупредиха че ще го махнат

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                      Като ги подгони шихтфюрера ще дойде ефективността и останалите неща, само че има друго- в германия има много работа и ако е много тази гонка, много бързо ще остане без работници. Но пък може винаги да вземе от инженерите и дохтурите на меркел. Те там си е е.......... мамата
                      Мамата, лелята, бабата...номера е че, почна и на бащата да налита.нале. А, като му речеш нещо, веднага, се сеща за европравата си и бучи с/у хомофобия.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                        Има, в Тилбург от 10 години - ама не си я чувал щото не вади нищо Точно както и немската, дето 2 години я кара на временни разрешения за строеж и накрая зелените ще я закрият заради безхаберието на Мъскалян. В Германия не работят за китайски заплати, още по-малко ще пуснат сапунерките ей-така да правят пожари по пътищата, щото някой ламти за печалби
                        Аналена дали няма да го удари и него

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                          Червения бълнува, говори глупости които са само в неговата глава

                          Завода в Германия е на седмици от официално пускане след излизане на разрешителни. Друг е въпроса, че ефективността, работната етика и желанието при китайците няма как да я видим в Германия. Както добре си знаем Европа е застаряваща, уяла се икономика, която замира и ще бъде изместена постепенно от "гладните" за развитие Китайци.
                          Като ги подгони шихтфюрера ще дойде ефективността и останалите неща, само че има друго- в германия има много работа и ако е много тази гонка, много бързо ще остане без работници. Но пък може винаги да вземе от инженерите и дохтурите на меркел. Те там си е е.......... мамата

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                            Ама той и в холандия ли има фабрика?? Много нагъсто нещо ми се струват. За конкуренцията не остава нищо, само едно ренде го рекламират за 99 евро на месец
                            Има, в Тилбург от 10 години - ама не си я чувал щото не вади нищо Точно както и немската, дето 2 години я кара на временни разрешения за строеж и накрая зелените ще я закрият заради безхаберието на Мъскалян. В Германия не работят за китайски заплати, още по-малко ще пуснат сапунерките ей-така да правят пожари по пътищата, щото някой ламти за печалби

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                              Ама той и в холандия ли има фабрика?? Много нагъсто нещо ми се струват. За конкуренцията не остава нищо, само едно ренде го рекламират за 99 евро на месец
                              Червения бълнува, говори глупости които са само в неговата глава

                              Завода в Германия е на седмици от официално пускане след излизане на разрешителни. Друг е въпроса, че ефективността, работната етика и желанието при китайците няма как да я видим в Германия. Както добре си знаем Европа е застаряваща, уяла се икономика, която замира и ще бъде изместена постепенно от "гладните" за развитие Китайци.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                                И без тва на Елончо не му се отдава тая работа с фабриките - ни холандската стана, ни немската За първата барем ги излъга да му подарят държавни пари, втората не можа и толкова.
                                Ама той и в холандия ли има фабрика?? Много нагъсто нещо ми се струват. За конкуренцията не остава нищо, само едно ренде го рекламират за 99 евро на месец
                                Last edited by v_tin; 13.01.2022, 12:04.

                                Коментар

                                Working...
                                X