IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Kosyo Разгледай мнение
    Pyramid - ти се биеш в гърдите, че си професионален разработчик на иновативни технологии в батериите

    ...аз съм любител аматьор във всичко в тоя живот и като такъв, само анализирам и изказвам лично, не ангажиращо мнение.

    Дай някаква графика на разряд на различните видове батерии, ей така за чоплене на семки, да видим до какви луди загуби на енергия ще се стигне на един зареден ел. мото парк на 60-80% на час/ден/година.
    България дали изобщо произвежда толкова ток годишно към настоящият момент
    Някой не е внимавал. Никак. За технологии при батериите, тяхното разработване и особено, на "професионално ниво", И ДУМА НЕ СЪМ ОБЕЛВАЛ. Просто, оформих концепция, базирана на навяни ми в моето детство от съветския учен и инженер Александър Меркулов идеи за сближаване света на техниката и живата природа а, именно, преходът към многоклетъчна структура. Същината се състои в това че, Природата, вече е напипала верния път към оптималните системи и, опитайки се на него, можем да оптимизираме не само електрониката. Кой си играе да сменя отделни транзистори от повреден чип? НИКОЙ. А, колко транзистора се поместват на един чип? - МИЛИАРДИ.
    Е, пътят от интегрален транзистор до микромодулната батерия, е като да си легнеш уморен, и да се събудиш надървен.

    Коментар


    • Kosyo, изтрих го сайта..Тодор беше прав, като вървиш по улицата не се спъваш в иновативни неща и после другите хора ревниво си пазят техните и казват . Мойто..мойто...
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • redcretin, на мен другия бойлер българско производство ми струва 105лв, 80литров. Това масовото дето ме обиждаш умнико в кавички, кой ще ми го продаде на такава цена. Дори да беше се наложило да сложа проточен, пак има българско производство за 150лв беше тогава, ел инсталацията до таблото щях сам да си я преправя. Но успях да сложа евтин стандартен бойлер и дори го подмених веднъж и пак беше на такава цена.
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • supertrader, ти имаше доста добра идея, да правиш сайт! Било то разяснителен, учебен, технически - до къде стигна!?

          Не съм против електричеството и различните му форми на употреба. Даже ми се иска в един по-подходящ ден да седна и да поработя над по-ефективни ел. мотори.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

            Освен правописа, не е ясно как замърсяването е съпоставимо с 'чистия ел мобил'

            Значи елмобили много и хибридите влизат там. "чистия ел мобил" е елмобил единствено и само с акумулатор без ДВГ, турбина или някакво друго хитроумно устройство, което преобразуа гориво в ел енергия.
            В глобален план енергията, която чистия ел мобил консумира при зареждане на батерията и после от батерията, по време на движение, също се произвежда от някаква ел централа. Което в 50% от случауте е ТЕЦ на въглища. С други думи някъде по света замърсяване на въздуха се случва въпреки че в зоната около ел мобила такова замърцяване няам.
            Ето затова глобаално погледнато ел мобилите и хибридните автомобили замърсяват околната среда в съпосвима степент.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
              redcretin, нестандартни решения винаги има, а колко да е стандартен такъв бойлер с рециркулация, най популярните бойлери знаеш кои са. По принцип го реших така - стандартен евтин бойлер да се монтира плътно до други неща които пречат, няма място да се навият винтовете, но с преправени инструменти става, другия вариант - проточен и да се пуснат проводници до таблото на ново също може да се използва.
              Абе глупав, това е масово в индустрията от 30 години

              Коментар


              • Kosyo, батериите няма да изчезнат, не са и вредни ако се рециклират а могат да се рециклират на 100%. Не става така, едните казват да се забранят новите неща, другите казват от утре минаваме само на такива. А за водорода без коментар, не си го виждал какво представлява - може но ще бъде страшно скъпо и неговия ред ще дойде но не по този начин. В общи линии си говорим как да навлязат и да се използват електромобилите, не става въпрос да се забранят..те са възможност и напред става все по трудно с енергията, няма да стане по лесно. Този вариант с хибридни автомобили е да може да се случи преход, въглеводородите са база за много сериозна химия и тя ще направи цените им високи, нещата постоянно се променят.
                D.Y.F-091066

                Коментар


                • Pyramid - ти се биеш в гърдите, че си професионален разработчик на иновативни технологии в батериите

                  ...аз съм любител аматьор във всичко в тоя живот и като такъв, само анализирам и изказвам лично, не ангажиращо мнение.

                  Дай някаква графика на разряд на различните видове батерии, ей така за чоплене на семки, да видим до какви луди загуби на енергия ще се стигне на един зареден ел. мото парк на 60-80% на час/ден/година.
                  България дали изобщо произвежда толкова ток годишно към настоящият момент

                  Коментар


                  • Явлението батерия за съхраняване на енергия в днешният му вид, трябва да е много преходно и в рамките на 5, max 10 години трябва да изчезне. Зверски вредно е!

                    Твърдението, че съществуващата ел. мрежа, че не може да поеме зареждането на 10% заменка на парка с ел. модели е меко казано! Направо мрежата ни ще колапс-ира, не говоря за защити по трафопостовете, а за масови изгаряния на трансформатори и стопяване (гърмежи) на захранващи кабели. Ще хвърчат павета яко! - За тези който не са виждали гърмеж на захранващ кабел, си е като подземен взрив на 1 до 10 гранати едновременно.
                    Англичаните си промениха закона за сградо строителство. В паркингите на всяка сграда да има зарядни куплунги за коли. В БГ също - не зная дали вече е влязло в сила у нас. Но когато домашното зареждане стане средно статистическо у нас, то ще станем свидетели на много чести трипвания и цените на UPS-ите ще скочи в пъти.

                    Автономните двигатели (не управление - то е друга тема) ще се наложат по принуда (лично виждане). А как ще обезпечат автономността си, като хибрид, слънчеви панели с многократна ефективност, водородни клетки, развъртени маховици, е въпрос на политико-икономически-технологични фактори.

                    Коментар


                    • Това вече е друго, той че не е добре вече е до медицината, но и да се лекува и излекува успешно..тази газ която вече са я изгорили няма да им се върне.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                        А те си били изцоцали газта, БД с какво е виновен.
                        БД ги брекзитна, пък и много рошав, бе.

                        Коментар


                        • А те си били изцоцали газта, БД с какво е виновен.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Импотеп..когато тока се произвежда в централи с въглища замърсяването е по ниско от на чист електромобил който зареждаш с такъв ток, защото кпд на такъв двг е над 50%, а централите на въглища уж 36..но старите не ги достигат и тези 36..
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                              Kosyo, не много по переспективно е да се движат на ток в града поне и батериите въобще няма да отпаднат, напротив бъдещето е на батериите. Този агрегат с петролно гориво ще се ползва докато няма зарядна мрежа, ще се ползва за големи пробези защото ще може да се зареди гориво за 1500 - 2500км., ще се използва сезонно когато производството на ток е проблемно. Просто стават по адаптивни, а батериите ще трябва да стават по леки и по здрави с повече цикли на заряд и разряд. Например лятото когато има производство на ток от соларни инсталации, как мислиш не е ли удачно да се използва ? Да пренебрегнем замърсяването, добива на фосилни горива няма да бъде достатъчен. Ето англичаните вече имали проблем с газта, свършила...
                              Ти да видиш, имали проблеми и с Борис Джонсън, нещат го...

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                                Освен правописа, не е ясно как замърсяването е съпоставимо с 'чистия ел мобил'

                                Нито пък, е ясен приносът Импотециев за електромобилите, нале. Ама живот, какво да го правиш...

                                Коментар

                                Working...
                                X