IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • В момента най евтиното гориво е пропанбутана в България - 1.6 лв. В Корея всички леки автомобили са на пропанбутан - LPG, би трябвало ръстът на цените на горивата да не им се е отразил много. За градовете това гориво също е добро по отношение на въздуха, изгаря по чисто от бензин и нафта - дизел. Има нещо което обаче никой не е направил а то е лесно - двигатели които да са за такова гориво само, понеже октановото му число без никакви добавки за повишаване е 110, ДВГ могат да са със степен на сгъстяване 14 - 15, а ефективността на двигателите зависи от степента на сгъстяване и съответно разхода би се доближил до този на дизеловите двигатели. Но по принцип производителите ги произвеждат за бензин. Не знаех че тези които са за метан имат малък бензинов резервоар, фабрично произведени за метан, но щом могат да работят с бензин пак не са с повишена степен на сгъстяване, пак са двугоривни.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Как човек може да е независим в ситуацията по-долу е идеята.
      "В САЩ цената за галон бензин се покачва от 38,5 цента през май 1973 до 55,1 цента през юни 1974. Правителствата на отделни щати като Орегон приемат рестрикции в консумацията на електричество. Президентът Никсън призовава бензиностанциите да не продават гориво в почивните дни."

      Коментар


      • Дизеловите двигатели могат да работят с растително масло, но в него има смолисти вещества и горивната система трябва да се преработи, да стартира работата на двигателя на дизелово гориво, след това подаването му се прекъсва и подава подгрято масло с цел да му падне вискозитета да не повреди помпата, също като се спира трябва да се спре растителното масло и да се подаде дизелово гориво , да се промие помпата от растително масло. Ако се случи да престои с растително масло в помпата, то гранясва и става като лепило и съответно помпата става за смяна или за ремонт направо ако може без да се пуска за да не се счупят механично частите и.
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Когато слънцето го натисне мръзел ,хеби андерсони
          https://www.practical-tips.com/cars-...that-possible/
          IT-тата работят.
          https://www.youtube.com/watch?v=eetGB-xV25E

          Коментар


          • Мерцедес, Бентли, вече няма значение, всичко минава на ток
            https://www.investor.bg/novini/444/a...dadeni-351810/

            Коментар


            • Друго си е Бентлито ти да е електрическо
              https://digital.bg/%D0%BA%D0%BE%D0%B...D0%B0-bentley/
              Не изпускам сделка

              Коментар


              • https://www.youtube.com/watch?v=7vnOypq4R68 НАШЛИ ПЛОХОЙ ДИЗЕЛЬ: Лукойл, Газпром, Роснефть, Татнефть, Shell. Экспертиза дизельного топлива

                Този какво говори, гледайте на 15,40- до около 16,30

                Коментар


                • Има батерии които не се палят, този автобус явно не е с такива.
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • https://www.youtube.com/watch?v=5r-yN8SugWM
                    An Electric Bus Caught Fire After Battery Explosion in Paris

                    сиииии ибало мамата

                    Коментар


                    • Като има дърва и брашно няма страшно.Така думаше баба.
                      https://carphrases.com/obd2-vs-can/

                      Коментар


                      • https://www.investor.bg/analizi/447/...riiata-352616/ скъпо и трудоемко, няма стандарти и стандартни батерии. С тези батерии от елементи в един корпус сектора ще боксува, сега работна ръка не им стига.
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • https://www.litmotors.com/, ето нещо интересно. 73 % от хората се движели сами с колите си. Вариант за компактно превозно средство. Между другото някъде гледах, че ги е имало такива и с двг като експериментални, с електродвигател е много по лесно.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Вярно, забравих и не съобразих.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                              Не знам защо си го представя като Трабант, а не като модела на Мерцедес, който консумира само 8 киловатчаса на 100. Колкото за това е прав, толкова и за модулните батерии.
                              Да де, ама ти да искаш официално признал се за измамник, да признае И това...Не си ли прекален оптимист?

                              Коментар


                              • Не знам защо си го представя като Трабант, а не като модела на Мерцедес, който консумира само 8 киловатчаса на 100. Колкото за това е прав, толкова и за модулните батерии.
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X