IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Понеже единицата за енергия Джаул (J) в ежедневието се използва сравнително рядко, тя се бърка с единицата за мощност Ват (W).
    И двамата са англичани, но вторият се получава, ако делиш първия на секунда.
    Мощност = Енергия/време
    или
    W = J/s

    или, обратно, ако умножиш мощния чичо Ват на време, получаваш енергичния батко Джаул
    J = W*s
    Last edited by И.Зверов; 12.01.2019, 19:02.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
      v_tin - да отменят ги постепенно старите физични закони, преди за осветление ако ползваше 100 вата за час то сега става с 12 вата, преди един телевизор харчеше е 120 вата за час, сега 30. Това ще се случи и с автомобилите, най драстичен ще бъде срива по отношение на енергията за отопление, сега са някакви сгради в които лятото е топло а зимата студено и това може да се промени. Така че електроенергия добивана от някакви смешни 10 квадратни метра стъклени плочки ще е напълно достатъчна за бедни хора, няма да им стига на тези които искат да ходят на екскурзии до Марс.
      „Ват за час” [W/h] НЕ Е енергия, а скорост на изменение на мощността, Дани. Първа производна по времвето. Колко бързо ТЯ (МОЩНОСТТА !) СЕ ПРОМЕНЯ.
      „Ватчас” („киловатчас”, [kWh] ) е нещо коренно различно. Енергията е ПРОИЗВЕДЕНИЕТО мощност ПО време, а не мощност върху.
      ДОРИ И ПРИ НУЛА „вата на час”, може да имаме АСТРОНОМИЧЕСЛКИ КОЛИЧЕСТВА ЕНЕРГИЯ, ГИГА-ТЕРА-ПЕТАЕАТЧАСОВЕ И Т.Н.
      Оттам насетне, какво да говорим. ?
      Last edited by Pyramid; 12.01.2019, 19:03.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
        v_tin - да отменят ги постепенно старите физични закони, преди за осветление ако ползваше 100 вата за час то сега става с 12 вата, преди един телевизор харчеше е 120 вата за час, сега 30. Това ще се случи и с автомобилите, най драстичен ще бъде срива по отношение на енергията за отопление, сега са някакви сгради в които лятото е топло а зимата студено и това може да се промени. Така че електроенергия добивана от някакви смешни 10 квадратни метра стъклени плочки ще е напълно достатъчна за бедни хора, няма да им стига на тези които искат да ходят на екскурзии до Марс.
        Ееее супертрейдър, това малко в повече идва,
        Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

        Коментар


        • v_tin - да отменят ги постепенно старите физични закони, преди за осветление ако ползваше 100 вата за час то сега става с 12 вата, преди един телевизор харчеше е 120 вата за час, сега 30. Това ще се случи и с автомобилите, най драстичен ще бъде срива по отношение на енергията за отопление, сега са някакви сгради в които лятото е топло а зимата студено и това може да се промени. Така че електроенергия добивана от някакви смешни 10 квадратни метра стъклени плочки ще е напълно достатъчна за бедни хора, няма да им стига на тези които искат да ходят на екскурзии до Марс.

          D.Y.F-091066

          Коментар


          • [QUOTE=mathematician;n3428430]
            Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

            Че даже и от МИД сегмента яде здраво. Тука не се виждат БМВ-та, мерцедеси и Аудита.

            Бъркаш сегментите Тесла М3 не е премиум. Тя си е в Мид сегмента. Няма как да я сравняваш с BMW3. А в Мид сегмента не виждаш тея - щото те са в премиум сегмента.

            Поне аз така ги разбирам нещата.
            Tesla's Model 3 was the best-selling luxury car of 2018
            Last edited by ED; 10.01.2019, 19:49.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
              ED - енергопотреблението много ще се свие в един момент на база по нови технологии, по конкретно за автомобилите могат да се направят такива автономни които са с много ниско собственно тегло и изразходват примерно 3киловата за час електричество за 100 км пробег и няма да са много по бавни от днешните автомобили а ще се придвижват доста по бързо. Това е много добре известно и затова са тези разработки за автономни автомобили, няма значение как ще се получи електричеството но предимството на стъкълцата - соларните клетки е че се поставят че изискват малки грижи и разходи след като се поставят, за другите има снабдяване, мъкнене и планиране и е доста по трудоемко.
              енергопотреблението много ще се свие в един момент на база по нови технологии,- Бе да не би да са отменили някой физичен закон, пък аз да не съм разбрал. За да предвижиш 1кг на един метър разстояние по новите директиви колко енергия е необходима? А за отоплението на 80 квадрата до преди малко трябваха 9 киловата, сега колко трябват? Ей, мислете малко преди да пишете глупости

              Днес ми излезе във сураттефтера някаква статия от 2016г за мурай-тойота била с водороден двигател някой чувал ли е нещо за такава кола

              Коментар


              • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                Мче и3 е такъв ташак, думи нямам! Трабанта на БМВ, няма лукс, няма премиум, даже електро-драйва му е скапан та дрънка, с рейнжд екстендъра харчи по 10 литра на 100!
                i3 е в историята. Естествените конкуренти са 3ки на БМВ, C на мерцедес и а4 на ауди па макар и с ДВГ.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
                  Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение

                  Няма начин за 50-60 хилки в доларес да си в МИД сегмента. Към момента теслите които се продават са по-скъпи от БМВта мерцове и аудита.
                  Мче и3 е такъв ташак, думи нямам! Трабанта на БМВ, няма лукс, няма премиум, даже електро-драйва му е скапан та дрънка, с рейнжд екстендъра харчи по 10 литра на 100!

                  Коментар


                  • [QUOTE=mathematician;n3428430]
                    Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                    Че даже и от МИД сегмента яде здраво. Тука не се виждат БМВ-та, мерцедеси и Аудита.

                    Бъркаш сегментите Тесла М3 не е премиум. Тя си е в Мид сегмента. Няма как да я сравняваш с BMW3. А в Мид сегмента не виждаш тея - щото те са в премиум сегмента.

                    Поне аз така ги разбирам нещата.
                    Няма начин за 50-60 хилки в доларес да си в МИД сегмента. Към момента теслите които се продават са по-скъпи от БМВта мерцове и аудита.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                      Смятай докато се урбанизира Индия, Китай, С. Корея (след режима)?!? След това Африка …
                      Потреблението на енергия в Западния свят ще е пренебрежимо в сравнение с растящото население в Азия и Африка. Примера ти е Китай където за 5-7 години е използвана повече стомана от САЩ за 100?
                      Въпросът не е в това да НЕ се произвежда енергия, а КАК при това устойчиво – fussion, solar, wind, …
                      Енергия не се произвежда, брат. Физика.

                      Коментар


                      • [QUOTE=ED;n3428132]

                        Че даже и от МИД сегмента яде здраво. Тука не се виждат БМВ-та, мерцедеси и Аудита.

                        Бъркаш сегментите Тесла М3 не е премиум. Тя си е в Мид сегмента. Няма как да я сравняваш с BMW3. А в Мид сегмента не виждаш тея - щото те са в премиум сегмента.

                        Поне аз така ги разбирам нещата.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                          ED - това с повишаващото се енергопотребление е недопустимо и няма как да се случи, всяко нещо има своя капацитет и не е неограничено а прекаленото се наказва от природата и по други начини пътища и способи.
                          Смятай докато се урбанизира Индия, Китай, С. Корея (след режима)?!? След това Африка …
                          Потреблението на енергия в Западния свят ще е пренебрежимо в сравнение с растящото население в Азия и Африка. Примера ти е Китай където за 5-7 години е използвана повече стомана от САЩ за 100?
                          Въпросът не е в това да НЕ се произвежда енергия, а КАК при това устойчиво – fussion, solar, wind, …

                          Коментар


                          • Pyramid - нищо не съм забравил, 3 киловата за час енергопотребление са напълно достатъчни да придвижват някой с маса от 300кг в градска среда и дори в извънградска също. Ако нещо не се движи в тунел в който въздуха е изсмукан и вакумиран повечето от енергията за призвижване при скорост над 70км.в час се изразходва за преодоляване - изместване на въздуха, няма основателна причина да се изразходват аномални количества енергия за тази работа.Не може да се добива неограничено количество енергия и в момента нормалното е многократно надхвърлено а и кому наистина е нужно. САЩ много скоро вече няма да са първата държава, водещата държава в Света и модата на големите неща и на многото и ненужни никому такива просто ще отмине. Това не е нищо повече от модно увлечение при това напълно излишно и когато то премине едва ли ще се повтори, може без тези огромни автомобили които често превозват само водача и те са напълно излишни и признак на разточителство.

                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • ED - това с повишаващото се енергопотребление е недопустимо и няма как да се случи, всяко нещо има своя капацитет и не е неограничено а прекаленото се наказва от природата и по други начини пътища и способи.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

                                Очевидно вече е конкуренция, Тесла разбива премиум пазара в момента в САЩ. Та какво точно имаш предвид с "НЕ МОЖЕ ДА БЪДЕ КОНКУРЕНЦИЯ". Големите букви не са аргумент, чаршафите ти и графиките ти нямат никакъв смисъл.
                                Да седиш пред клетката на жирафа и да повтаряш че такова животно нема, не помага особено.
                                Говори наизуст! Засега EVта са 2% от общите продажби на автомобили за 2018 и си мисли че така и ще останат

                                2018:
                                БМВ - 2 млн автомобила
                                ТЕСЛА - 250хил

                                2023-24
                                БМВ +- 2 млн
                                ТЕСЛА > 3 млн (по 1 млн за модел Y и Пикапа).

                                Коментар

                                Working...
                                X