IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Pyramid - Понасоник продадоха на Мъск технология за батерии и оборудването е тяхно производство във фабриката му, но когато купуваше батерии от тях качеството беше много високо защото са сортирали произведените при тях батерии и само екстра качество са му продавали за Теслите. Другите отиват на пазара за лаптопи и други устройства. Сега всяка произведена батерия трябва да я влага в пакетите на колите и не можа да произведе бройките от модел 3, защото няма качественни батерии за тях. Батериите за електрокарите никак не са лесни защото трябва да се еднакви капацитети, вътешно съпротивление и т.н.т., при разлика всички с познания в областта знаят какво се получава - някои батерии при заряд се зареждат а други остават недозаредени, при разреждане също. Та ще станат колите електрокари но няма да е чак толкова скоро и да се субсидират е голяма глупост, защото това няма да ускори чак толкова развитието на технологията във времето. Трябва да изтече много вода по Дунав да се появят по добри батерии и технология за производството им, а това никой не може да предскаже колко време ще отнеме. Батериите от китайските фабрики са много по лоши от тези на Панасоник, от там още не е излязла произведена и една батерийка която да има живот над 8 години. Това не пречи на китайците да са вдигнали копитото и да си представят как произвеждат батерийки за целия световен ел. транспорт. Понеже Волво е тяхна решиха че трябва да произвежда само електрокари и до няколко години да спре производството на петролни коли. Изхода от новата мода е ясен, ще и мине времето. Електрокарите така както им разрешават да се движат в разни централни зони на градовете след като поразбият улиците дори ще им забранят.

    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
      v_tin - най лекия електрокар, за който имало опашка сега е 1.6 тона. Това при положение че твърдят от 2010 че акумулаторите един път станали два пъти по леки и после сега последно още два пъти по леки станали - т.е. 4 пъти по леки. Още никой не си е заредил Теслата на суперчаджър на 400 волта за 75 минути, защото на кой му стиска да си разреди батерията до край и със сетни сили да стигне до суперчарджър и наистина по за час зареждат масово до 80% защото не било добре за батерията догоре, а гарнцията която се купува масово е 4 години..по толкова ще изкарат батериите на Панасоник. Тойота продължава да копае за водородни коли защото те електрическа не могат да направят, те не разбират от такива коли и са луди.
      Те тАва с лудите японци ме срази. Луди или не, не си продават енергото на Гинки...

      Коментар


      • v_tin - най лекия електрокар, за който имало опашка сега е 1.6 тона. Това при положение че твърдят от 2010 че акумулаторите един път станали два пъти по леки и после сега последно още два пъти по леки станали - т.е. 4 пъти по леки. Още никой не си е заредил Теслата на суперчаджър на 400 волта за 75 минути, защото на кой му стиска да си разреди батерията до край и със сетни сили да стигне до суперчарджър и наистина по за час зареждат масово до 80% защото не било добре за батерията догоре, а гарнцията която се купува масово е 4 години..по толкова ще изкарат батериите на Панасоник. Тойота продължава да копае за водородни коли защото те електрическа не могат да направят, те не разбират от такива коли и са луди.

        D.Y.F-091066

        Коментар


        • добре че от инвестора попреведат някоя друга истинска новина, че само с гадане от свинарника не се получава. в еропа си действат, а в булгарстанско както винаги бездеййстват
          Автомобилните компании и правителството активизират усилията си в сектора, а това се отразява на продажбите

          Коментар


          • Навярно сте чували за един експеримент, който в крайна сметка не премина в голяма серия, но все пак бяха произведени няколко бройки. Става дума за електрическата Таврия, произведена в заводите на ЗАЗ, пише Факти бг. Знаете ли обаче, че това съвсем не е първият опит на Запорожец да произведе електрическа кола. Още през далечната 1973 (!) година на бял свят се появява електрически ЗАЗ-968.

            Прочети повече в Blitz.bg: https://www.blitz.bg/layfstayl/skoro...ews578850.html

            Коментар


            • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
              Не бих. Говорилнята е надолу, по стълбите.
              ...да се не начуди човек. А така сладко хортуваше преди малко.

              Коментар


              • Не бих. Говорилнята е надолу, по стълбите.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от безимeн


                  Тук никой не се интересува от научни титли.

                  Тук се говори по конкретни теми. Това, че си заЩИТИЛ магУстратура - не те прави специалист в конкретната област.

                  Ти ми напомняш за един ник - маранди. Същият, когато свършеше доводите си - почваше да говори точно като теб. Не че изобщо е имал някакви доводи...

                  Ще спестя на околните научни титли, публикации и постижения. Никому тук не са необходими!

                  Ти можеш да продължиш със собствените си титли и с психо-профилите си, но за това е необходимо да си отвориш тема. Тук се говори по същество. Отговорите също са по същество. /нашите са си чисто спамене и губене времето на хората наоколо/.
                  1. Аз по същество отдавна се изказах, ти ме дърпаш за езика и встрани от темата. Много приказки, много претенции, много нещо. Ако те вършеха работа...
                  2. Нямам комплекси за избиване, та да се дуя като пуяк насред двора, като някои тук.
                  3. "Психопрофили" не видях някой някому тук да е правил, после, така и не разбрах вмятането ти за "измислици и неверни данни".

                  Кого и какво имаш предвид, би ли пояснил?

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от безимeн


                    Наистина, може и по-лаконичното: за да коментираш смисъла на написаното от някого тук трябва да имаш съответните знания, умения или опит в съответната сфера. Ти ги нямаш, но можеш да си ги набавиш от търсачките в нета. Така ще си достатъчно "адекватен" в полемиката.

                    Мисля, че разбираш от директна оценка. Очевидно я желаеш.
                    26 години откак завърших магустратура по промишлена електроника, отличник на випуска, поток от 52 души. Имам колеги тук, могат да ти потвърдят, вземах и техни изпити, правех им и курсови работи. Понякога - каква ирония - на "техните" задачи пишеха по-високи оценки от на мен. И после, поработвам, от време навреме, и това-онова и по специалността. Та, само си седя и чета тук, разни експерти като теб, да ми пълнят душата с излияния и тиради. И - ама много - ми приличаш по стил, изказ и надъханост на един приятел, "zarco". Айде, драги, по-полека. Не сме тук, за да си мерим п**ките.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                      За да коментираш смисъла на написаното от някого тук трябва да имаш съответните знания, умения или опит в съответната сфера.

                      Само, ако имаш себе си за психолог - този форум трудно би те удовлетворил, а и едва ли силата ти е в създаването на психо-профил на участниците тук.

                      Последното разбирай така: дали някой "остава загадка" за теб, или пък е "отворена книга" - няма абсолютно никакво значение за смислените мнения или отговори на написани вече мнения, които съм убеден, че трябва да се пишат тук, както и, че не трябва да се заблуждава публиката с измислици и да се разпространяват неверни данни.


                      Изобщо не се замислям какъв и що си, нито пък ме озадачаваш с нещата, с които се занимаваш, още по-малко пък се интересувам от тях. Всеки е свободен да се развива, където и както пожелае.
                      Много теми за вихрене на логорея имало на този свят, 'баси.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                        ................... Продължавам да смятам, че Трейдърко се увлича, а безименния изобщо остава загадка за мен. Живи и здрави да сме. На останалото - майната му.

                        За да коментираш смисъла на написаното от някого тук трябва да имаш съответните знания, умения или опит в съответната сфера.

                        Само, ако имаш себе си за психолог - този форум трудно би те удовлетворил, а и едва ли силата ти е в създаването на психо-профил на участниците тук.

                        Последното разбирай така: дали някой "остава загадка" за теб, или пък е "отворена книга" - няма абсолютно никакво значение за смислените мнения или отговори на написани вече мнения, които съм убеден, че трябва да се пишат тук, както и, че не трябва да се заблуждава публиката с измислици и да се разпространяват неверни данни.


                        Изобщо не се замислям какъв и що си, нито пък ме озадачаваш с нещата, с които се занимаваш, още по-малко пък се интересувам от тях. Всеки е свободен да се развива, където и както пожелае.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                          Пирамид, всеки един производител си има и някакъв развоен отдел. На мой колега зетят работеше в развойния отдел на БМВ- 1200 човека само този отдел. Баджо на времето е работил в НИПКИ/ варна/ като са се опитвали да накарат дизелов двигател да върви с вода- като му показах някой видеа, той ми обясняваше че и при тях са използували същата технология. Но тази технология по някаква причина не може да се наложи на пазара, явно няма пионери/ няма смисъл, финансов стимул или каквото и да е друго
                          Ако цял институт опитва да прави глупости, явно, е дошло времето да бъде закрит. Не числеността прави развойните отдели значими, а онова между ушите на всички, работещи в тях. Види се, и BMW са имали кризи на съзидателността но, дай сега, и за тях да ревем. Продължавам да смятам, че Трейдърко се увлича, а безименния изобщо остава загадка за мен. Живи и здрави да сме. На останалото - майната му.
                          Last edited by Pyramid; 12.02.2018, 18:43.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                            Твоята логика - в тая ѝ част - някак пропукана ми се вижда.

                            Приятно е това - да регистрираме, че "пионерите получават". Нека получават. Само така се живее! Трябва да получаваме, за да живеем! /крилата българска мисъл/...

                            Откога получават? Половин век и повече.

                            За това време конвенциалният автомобил СЕ РЕАЛИЗИРА НА ПАЗАРА /ПРОДАВА/!

                            Нали правиш разлика между това, някой да ПОЛУЧАВА, за да прави, а друг - да прави, за да ПРОДАВА?

                            Колко десетилетия ще им трябват на пионерите, за да ПРОДАВАТ обемите на конвенционалните? Мнооого - и дори няма как да се фиксират! ЩЕ!!! "Пионерите" - до кога ще са пионери? Би трябвало вече да попадат в категорията пенсионери!

                            Значи: такива "пионери" като Мъск са се появявали достатъчно през десетилетията, но ги има и днес... Вземете историята /най-новата!/ на повечето водещи автомобилни производители на конвенционалните. Вкарвали са милиони през десетилетията - и не са преставали да опитват успоредно с конвенционалния! В тоя смисъл - те също са пионери, но... Мъск, видите ли - бил пионер, над пионерите, защото е героят на деня...
                            "младо копеле и кораво" - но имам различно виждане за пионерите. Опссс, забравих, че за да те определят като пионер - трябва да получаваш...

                            Работят конвенционалния и продават, без "да получават "подкрепа""... Как става това? И не са пионери!

                            Иначе - виждаме, че технологиите се развиват, акумулаторите - също..., но основният въпрос е, докато те се развиват, КОЙ ПРОДАВА ПРЕЗ ТИЯ ДЕСЕТИЛЕТИЯ, когато "пионерите получаваЛИ и ЩЕ получаваЛИ"?
                            ...и теб ли те обидиха? Ела Бате да те гушне, и ще ти мине кат'на куче. Фют! - няма гооо!!!

                            А, сериозно ако говорим, никой не ни е виновен за наши решения и избори. Единствено, късметът ни разхвърля по места, години и пазари тъй, щото Мъск е улучил кьоравото и прибира джакпота. Рекламации само на гишето.

                            Коментар


                            • Пирамид, всеки един производител си има и някакъв развоен отдел. На мой колега зетят работеше в развойния отдел на БМВ- 1200 човека само този отдел. Баджо на времето е работил в НИПКИ/ варна/ като са се опитвали да накарат дизелов двигател да върви с вода- като му показах някой видеа, той ми обясняваше че и при тях са използували същата технология. Но тази технология по някаква причина не може да се наложи на пазара, явно няма пионери/ няма смисъл, финансов стимул или каквото и да е друго

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                                .................Мъск е младо копеле и кораво. Няма да се даде. ............... Акумулаторите се развиват, останалите технологии-също и пионерите получават и ще продължат да получават все по-сериозна подкрепа. По-ведро, Дани. По-ведро!

                                Твоята логика - в тая ѝ част - някак пропукана ми се вижда.

                                Приятно е това - да регистрираме, че "пионерите получават". Нека получават. Само така се живее! Трябва да получаваме, за да живеем! /крилата българска мисъл/...

                                Откога получават? Половин век и повече.

                                За това време конвенциалният автомобил СЕ РЕАЛИЗИРА НА ПАЗАРА /ПРОДАВА/!

                                Нали правиш разлика между това, някой да ПОЛУЧАВА, за да прави, а друг - да прави, за да ПРОДАВА?

                                Колко десетилетия ще им трябват на пионерите, за да ПРОДАВАТ обемите на конвенционалните? Мнооого - и дори няма как да се фиксират! ЩЕ!!! "Пионерите" - до кога ще са пионери? Би трябвало вече да попадат в категорията пенсионери!

                                Значи: такива "пионери" като Мъск са се появявали достатъчно през десетилетията, но ги има и днес... Вземете историята /най-новата!/ на повечето водещи автомобилни производители на конвенционалните. Вкарвали са милиони през десетилетията - и не са преставали да опитват успоредно с конвенционалния! В тоя смисъл - те също са пионери, но... Мъск, видите ли - бил пионер, над пионерите, защото е героят на деня...
                                "младо копеле и кораво" - но имам различно виждане за пионерите. Опссс, забравих, че за да те определят като пионер - трябва да получаваш...

                                Работят конвенционалния и продават, без "да получават "подкрепа""... Как става това? И не са пионери!

                                Иначе - виждаме, че технологиите се развиват, акумулаторите - също..., но основният въпрос е, докато те се развиват, КОЙ ПРОДАВА ПРЕЗ ТИЯ ДЕСЕТИЛЕТИЯ, когато "пионерите получаваЛИ и ЩЕ получаваЛИ"?

                                Коментар

                                Working...
                                X