Първоначално изпратено от supertrader
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
Очевидно вече е конкуренция, Тесла разбива премиум пазара в момента в САЩ. Та какво точно имаш предвид с "НЕ МОЖЕ ДА БЪДЕ КОНКУРЕНЦИЯ". Големите букви не са аргумент, чаршафите ти и графиките ти нямат никакъв смисъл.
Да седиш пред клетката на жирафа и да повтаряш че такова животно нема, не помага особено.
премиум пазара не е разбит, както те се иска на теб..., а - това с жирафа - не ти ли омръзва да повтаряш вече ДЕВЕТА година?))
Още колко години ще го разбиВА този пазар, че той не е колкото пазара в Красно село?))
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Нима давам вид на неспокоен? Нямам интереси в областите, които дискутираме, но дори и да имаХ - не преча на хората да изразяват своите мнения.
Жалко е, че повечето мнения копират рекламни материали ИЛИ ЧАСТИЧНА ИНФОРМАЦИЯ, която води по-скоро до заблуждение, отколкото до пълен анализ. Всеки може да пише тук както пожелае: спокойно, или - не... Хората могат да приемат и по-големи заблуди: свикнали СМЕ!
Сигурен съм, че инвеститорите тук могат да направят своите анализи, ако имат достатъчно информация. Това ми е абсолютно достатъчно и в това се изразява участието ми тук!
Споделям свои знания. Аз също допълвам неща, които не зная, но са ме заинтересували. Не ме интересуват никакви "тестове". КЪМ СЕГАШНИЯТ МОМЕНТ - електромобилът НЕ МОЖЕ ДА БЪДЕ КОНКУРЕНЦИЯ на автомобила с ДВГ - като почнем от цената и т.н. /да не повтарям написаното долу/
Никого не принуждавам да действа по един или по друг начин.
Станах ли по-ясен? Едва ли! Не е необходимо - за да ми повярва някой - да пускам тук нови чаршафи и графики... /който разбрал - разбрал.../
Широооооока и спокойна усмивка!))
Отпивам от питието си - за здравето на твоите приятелки и приятели, роднини и познати! ЧНГ - здрава, мирна, плодородна! Амин!
Да седиш пред клетката на жирафа и да повтаряш че такова животно нема, не помага особено.
Коментар
-
ED - енергопотреблението много ще се свие в един момент на база по нови технологии, по конкретно за автомобилите могат да се направят такива автономни които са с много ниско собственно тегло и изразходват примерно 3киловата за час електричество за 100 км пробег и няма да са много по бавни от днешните автомобили а ще се придвижват доста по бързо. Това е много добре известно и затова са тези разработки за автономни автомобили, няма значение как ще се получи електричеството но предимството на стъкълцата - соларните клетки е че се поставят че изискват малки грижи и разходи след като се поставят, за другите има снабдяване, мъкнене и планиране и е доста по трудоемко.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от MILOM Разгледай мнениеБезименен,не знам защо толкова се палиш.
Не съм продавач на Тесла,успокой се.
Няма заради теб да качи 4 човека и да кара
за да те задоволи теста
Споделих лични впечатления
cool down
Нима давам вид на неспокоен? Нямам интереси в областите, които дискутираме, но дори и да имаХ - не преча на хората да изразяват своите мнения.
Жалко е, че повечето мнения копират рекламни материали ИЛИ ЧАСТИЧНА ИНФОРМАЦИЯ, която води по-скоро до заблуждение, отколкото до пълен анализ. Всеки може да пише тук както пожелае: спокойно, или - не... Хората могат да приемат и по-големи заблуди: свикнали СМЕ!
Сигурен съм, че инвеститорите тук могат да направят своите анализи, ако имат достатъчно информация. Това ми е абсолютно достатъчно и в това се изразява участието ми тук!
Споделям свои знания. Аз също допълвам неща, които не зная, но са ме заинтересували. Не ме интересуват никакви "тестове". КЪМ СЕГАШНИЯТ МОМЕНТ - електромобилът НЕ МОЖЕ ДА БЪДЕ КОНКУРЕНЦИЯ на автомобила с ДВГ - като почнем от цената и т.н. /да не повтарям написаното долу/
Никого не принуждавам да действа по един или по друг начин.
Станах ли по-ясен? Едва ли! Не е необходимо - за да ми повярва някой - да пускам тук нови чаршафи и графики... /който разбрал - разбрал.../
Широооооока и спокойна усмивка!))
Отпивам от питието си - за здравето на твоите приятелки и приятели, роднини и познати! ЧНГ - здрава, мирна, плодородна! Амин!
Коментар
-
Защо отново вземам думата? Бягам от многото инфо на едно място.
Ще напомня неща, които вече съм писал тук. Много от нас ги знаят.
Построяването на товарни, регулировъчни и скоростни характеристики, определяне на специфичен разход на гориво /знаете защо е "специфичен"!/, мощност при различни скоростни режими /много хора знаят това...
... се извършва при 320 кг. маса на товара, еквивалентен на масата на 4-ма пътници в купето - при изпитания на ДВГ!
Днес правим съпоставката по метода: "ЕДИН КОЛЕГА - в Широк Лондон, ужасен трафик - МИ КАЗА..."!
Това ми е достатъчно, за да се навия..., май!))
А температурата, която искам долу - е ОЩЕ ПО-ВАЖЕН ФАКТОР!
Защо? Защото 400-те километра "ужасен трафик" - автоматично ПАДАТ на ПОД 200!
/топлото - при ДВГ - знаем откъде идва: от НЕИЗПОЛЗВАНАТА за получавенето на полезна работа - топлина в цикъла/...
Защо повтарям известни отдавна неща?
Защото Мъск НЕ ЗНАЕ ТИЯ ПОДРОБНОСТИ! Оправдано ли е и ние да не знаем тия и ОЩЕ МНОГО ДРУГИ ПОДРОБНОСТИ?
Оправдано е! Кога? В един случай е оправдано! Например, ако печелим по хилядарка на час.../няма значение каква е валутата: € или $.../
))
Коментар
-
Първоначално изпратено от MILOM Разгледай мнение[/SIZE]
Колегата сподели,че е среден пробег
Който е бил Англия-широк Лондон
знае,какъв е трафика-ужасен
така,че може да кажем
и магистрали и градско
Цената на бензина е 1,1п/л ,а дизела 1.3п/л
Излиза ,че с 13л дизел -изминаваш 400км
не е лошо
Колега, нали разбираш, че първоначалната инвестиция е много важна! Още повече, че предлагаш преориентиране, когато продаваш на загуба /или забравяш/ нещо, което би работило още ПОНЕ 10-на години, преди морално да остарее /с тоя си ДВГ/.
Сигурно разбираш, че не напразно питам каква е и цената на новата батерия.
Колкото да съм оптимист, колега, колкото и да вярвам на рекламните графики - парите са си пари. "Алтернативните", които са и много ПЪТИ по-разпространени - ДВГ - са действащи и достатъчно усъвършенствани по отношение на намалените емисии /ако и някои да ги манипулираха в последно време/ - но доста съм говорил и за катализаторите, както и за рециркулацията на отработилите газове и други методи, които помагат на природата и озоновия слой... /да не се повтаряме отново с чаршафите..., не че и графики няма - все такива - неразбираеми за обикновения човек/...
Накрая, колега - мога да ти кажа доста неща, но хайде да се концентрираме върху това: КОЛКО ЧОВЕКА са пътували в електромобила, т.е. - участвали в изпитанието "Широк Лондон", както и - какви са били температурните разлики - в началото и в края на изпитанието?
Защо е важно това, ли? МНОГО е важно! Всичко това ТОВАРИ батерията! Вече СМЕ го дискутирали.
Ако накрая, колега - посочиш и цената на електромобила, както и на батерията в гарантирано ново състояние - можем да говорим за някаква база за сравнение. /Другото, което правиш ти - 13 л. дизел... - си е чиста реклама, ако разбираш какво казвам, колега!/
Бъди здрав, колега!
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Откакто цените на ТеЗлата паднаха /не говоря за акцията/ - за мен темата е актуална.
Като българин, горната информация не ми е достатъчна. Търся още инфо за:
1. Колко е последната цена на новата Тезла?
2. Колко е цената на една нова батерия на споменатата Тезла?
3. При какви условия са изминати горните 400 км.:
- на прав участък от пътя?
- на магистрала?
- с колко пътници: 1, 2, 3 или 4 ?
- има ли включено отопление или климатик?
Разбира се, че - за да се вземе едно решение за преориентиране в обстановката - на горните въпроси не може да се отговори с рекламни графики, а само и единствено - с точни цифри.
Извинявам се, ако съм попречил на нечия рекламна кампания, но Тезлата не се купува всеки ден!
Колегата сподели,че е среден пробег
Който е бил Англия-широк Лондон
знае,какъв е трафика-ужасен
така,че може да кажем
и магистрали и градско
Цената на бензина е 1,1п/л ,а дизела 1.3п/л
Излиза ,че с 13л дизел -изминаваш 400км
не е лошо
http://milom.blog.bg/
Коментар
-
The Good, the Bad and the Ugly about TESLA.
Участниците в дискусията са всичко друго но не и ТЕСЛА фенове. Обективен поглед на най големия EV производител.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеED - не става само с по изгодно, трябва разликата да е драстична в цената на ел.енергията добивана от клетки спрямо другата чрез пушек. Може да бъде ако цените на клетките са с по малка печалба и има повече производители, но за съжаление се е концентрирало производството в няколко големи компани и да кажем десетина с по малките големи в цялия свят. Това е проблем и то много голям проблем. Иначе атмосферното изгаряне на въглеводороди с молекулна маса по голяма от тази на метана трябва да се забрани и задължително изолирано от атмосферата те да се реформират до метан и той да се изгаря атмосферно. Все някой ден ще се случи това, неизбежно е. Страшното и направо зловещо е че привържениците на пушека са стнали дори агресивни в желанието си да опушват въздуха понеже и в природата имало пушилка това означавало че тя е хубава и липсата на пушилка означавало липса на икономика ???
Коментар
-
ЕХ, ЕМ, ЕН. ED.... /и останалите!/ - аз също като вас не съм привърженик на пушилката!
Не съм привърженик и на пушилката при производството на съвременните ел.батерии, която пушилка някои наричат токсично производство!
Да - не харесваМЕ пушилките! Все пак - и аз като вас - няма да стана отшелник и да се оттегля в пещерата, но не защото изведнъж ще свършат пещерите в природата, а защото съм свикнал с някои - иначе дребни предимства на градския живот!
За сега планирам да се отдам на чертането на графики! Мисля, че по тоя начин ще изчезнат токсичните компоненти и пушилките в съвременните производства. Дали съм на прав път? Не? Не съм, ли?
Добре де - но пещерите ще оставя на хората, които са супер - хипер - някакви си! Не за друго, а защото мисленето повече ВИ се отдава!
Когато видя навсякъде зелената природа, осеяна с пещери, откъдето любопитно надничат едни хипер - супер - чертаещи графики хора - и тогава няма да се замисля, но ще ви свалям шапка и ще ви се покланям до земята. Все пак - тогава няма да карате никакви автомобили, ще хапвате намереното сред природата, а може би дори огънят ще отречете, поне докато не свикнем да трием двете клечки, за да го предизвикаме...
Поздрави /очевидно трябва да можем да отговаряме и на "еколозите", които - по незнайно какви причини НЕ карат електромобили за 200 000 евро, но причината вече я знаем: еколозите знаят, че съвременните ел.батерии, освен че са скъпи - наз 50 000 евро, още замърсяват природата с токсични вещества и продукти от извличането на токсични елементи.... !
Сложно е да погледнем безпристрастно в една дискусия. Въпреки това пещерата не ми е хоби, нито пък някаква далечна цел.
Коментар
-
ED - не става само с по изгодно, трябва разликата да е драстична в цената на ел.енергията добивана от клетки спрямо другата чрез пушек. Може да бъде ако цените на клетките са с по малка печалба и има повече производители, но за съжаление се е концентрирало производството в няколко големи компани и да кажем десетина с по малките големи в цялия свят. Това е проблем и то много голям проблем. Иначе атмосферното изгаряне на въглеводороди с молекулна маса по голяма от тази на метана трябва да се забрани и задължително изолирано от атмосферата те да се реформират до метан и той да се изгаря атмосферно. Все някой ден ще се случи това, неизбежно е. Страшното и направо зловещо е че привържениците на пушека са стнали дори агресивни в желанието си да опушват въздуха понеже и в природата имало пушилка това означавало че тя е хубава и липсата на пушилка означавало липса на икономика ???D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от MILOM Разгледай мнение17 паунда да заредиш тесла С в UK-за 400км достатъчни
Откакто цените на ТеЗлата паднаха /не говоря за акцията/ - за мен темата е актуална.
Като българин, горната информация не ми е достатъчна. Търся още инфо за:
1. Колко е последната цена на новата Тезла?
2. Колко е цената на една нова батерия на споменатата Тезла?
3. При какви условия са изминати горните 400 км.:
- на прав участък от пътя?
- на магистрала?
- с колко пътници: 1, 2, 3 или 4 ?
- има ли включено отопление или климатик?
Разбира се, че - за да се вземе едно решение за преориентиране в обстановката - на горните въпроси не може да се отговори с рекламни графики, а само и единствено - с точни цифри.
Извинявам се, ако съм попречил на нечия рекламна кампания, но Тезлата не се купува всеки ден!
Коментар
Коментар