IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • https://www.youtube.com/watch?v=MYMhYu-CzCA , ето нещо по темата, 180 км пробег на ток само.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Имхотеп

      Супертрейдър, всички се подкрепят. Дори и в България.
      Но ето пример, подкрепяш някой, а той за благодарност ти сере в устата.
      Кажи, такъв заслужава ли подкрепа?

      Тъй тъй, я кажи, кого си подкрепял.

      Коментар


      • Kosyo, от сайта се отказах защото наистина мога да напиша и някакъв алгоритъм как да си направиш сам микромодул на 100% и ще стане да се направи по инструкциите. Обаче тук ни занимават - хейтят с цел отвличане на вниманието и забавление. Микромодул всеки може да направи с не кой знае какви знания и умения, тук обаче има съмнителни хора, с повече от една леви ръце които ще тръгнат да се пробват и дори ще ги удари ток и после кой ще е виновен ?
        Въобще не става въпрос дали може да се направи модул със стотици волти както някои се изразиха в един корпус, МОЖЕ !
        Ставаше въпрос за конструтивни особенностти които като се приложат модула придобива други качества, става изключително стабилна и безопасна батерия, може да отдава по голям ток и да се зарежда с такъв, съответно по бързо. Не че някога скоро ще започне масово бързо зареждане на батерии, както стана ясно по долу, но по принцип в електромобилите системата за рекуперация връща бърз заряд в акумулаторната батерия и това е неизбежно, ако някой не иска да губи тази рекуперирана енергия. Съответно модул изпълнен с тези допълнителни функционалности ще бъде много по стабилен, по малко капризен от сегашните батерии и модули. Та с подобен сайт само се разсейваме и си отвличаме вниманието да доказваме елементарни неща.
        Last edited by supertrader; 15.01.2022, 13:47.
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Kosyo Разгледай мнение
          supertrader, идеята за сайта е рядко добра!
          А до каква степен инфото ще бъде редуциране е друга тема.
          Мисля, че до 80% от инфото може да бъде публикувано, без притеснения за кражба
          Само голем смех може да предизвика. Но за това няма притеснения.

          Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

          Коментар


          • Да но онези с конете за онзи момент, за онези автомобили са били прави все пак. Различията им със съвременните автомобили с двг са повече отколкото приликите. Ти се моли да се пръкнат изведнъж много електромобили, че при това количество зарядни станции няма да ти е никак комфортно. Не че е възможно, шегувам се. Следях с годините какво се пишеше за електромобилизацията в Китай, ККП доста силно ги пресираше да се ориентират към електромобили, само не съм чел че прилагат и бой. Знаеш предполагам че там са с различни регистрационни номера електромобилите, покупката на автомобил с двг пишеха че е много трудна а регистрацията му още по трудна. Та точно там са измислили да си купят един електромобил и да сложат в багажника му един генератор на ток с двг да зарежда батерията. Въпроса е че няма действие по отношение на изчистване на електромобилите от отрицателните моменти, хората се притесняват да не останат на пътя с разредена батерия при съвременното ниво на техниката чист електромобил е като черно бял телевизор сега в този момент, някой ползва ли такъв някъде по света. Сам можеш да метнеш един генератор в багажника и не е никакъв екологичен проблем че ще го пуснеш няколко пъти в годината, но производителя ти го произвежда чист електромобил. А какво правим там където производството на ток зимата е проблем да е чисто освен ако не е с АЕЦ и се ползват въглищни централи на поразия, все още тока се произвежда с въглища. Изгарянето на въглища е далеч по неекологично и високоемисионно в сравнение с двг, който работи с рафиниран и чист петролен продукт. Ако на хората се оказва давление така че да се върнат технологично назад във времето, да бъдат лишени от транспорт, последствията за екологията ще са много по катастрофални. Трябва да знаете че те ще изгарят неща и отделянето на въглероден диоксид въобще не е толкова страшно в сравнение с друго нещо което могат да посегнат да горят и продукта от неговото изгаряне и то е доста свободно намиращо се и достъпно гориво.
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

              Тия размисли може да ги споделиш на Норвежците да ти се посмеят дружно как не мОело
              То в Норге бъка от народ, нимоат да намерят слободен контакт за електричките...

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение

                Разпрозстранението на Ел Мобилите не само че се ограничава от няличните мощности на енергопроизводителите, но и от възможностите на електроразпределителната система, да речем ще трябват повече и/или по мощни трафопостове.
                Тия размисли може да ги споделиш на Норвежците да ти се посмеят дружно как не мОело

                Коментар


                • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                  Я си представи какво е било преди 100+ години преди бензиностанциите на всеки километър, без пътища и екстри в автомобила. Пък виж ти как се е развила индустрията.

                  Бъди сигурен че и тогава е имало плеяда от “разбирачи”, които са обяснявали как ТАЯ РАБОТА НЕМА КАК ДА СТАНЕ. Я ВИЖ КОЛКО СИ Е ПО-ДОБРЕ С КОНЯ. Ни му требва бензин, ни мАсло
                  Ами преди 120 години е имало повече електромобили и след това са изчезнали за около един век. С периодични появи за по две три години.
                  Та незнам дали да се впускаме в такива аналогии.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                    ED, електромобилите в този им вид не стават, как си представяш всички да се забиват с часове да висят по колонки за зареждане ? Зареждането трябва да става от домашни инсталации, но те са до 3.5 киловата за час масово, толкова може да я натовариш инсталацията на една къща.
                    Я си представи какво е било преди 100+ години преди бензиностанциите на всеки километър, без пътища и екстри в автомобила. Пък виж ти как се е развила индустрията.

                    Бъди сигурен че и тогава е имало плеяда от “разбирачи”, които са обяснявали как ТАЯ РАБОТА НЕМА КАК ДА СТАНЕ. Я ВИЖ КОЛКО СИ Е ПО-ДОБРЕ С КОНЯ. Ни му требва бензин, ни мАсло

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение

                      Числото 864 всъшност е 864 кВт, коетоизчерпва чялата мощност на Трафопоста. С други думи в този момент не просто друг ел мобил в околноста на трафпоста няма да може да се зарежда, ами и всички други консуматори ще са с крайно несигурно и с ниско качество ел захранване.
                      Разпрозстранението на Ел Мобилите не само че се ограничава от няличните мощности на енергопроизводителите, но и от възможностите на електроразпределителната система, да речем ще трябват повече и/или по мощни трафопостове.
                      Напрактика в момента елмобилния ентусиазъм експлоатира резервите на наличната енергийна система но това ще е до време, понеже тези резерви не са чак толкоз големи.
                      И след това ще се окаже че елмобии има ама ток няма. е сега гледаме какво става с цените не защото има дефицит, а чисто и просто рязко се появи външно платежоспособно търсене. А ако се създаде истински дефицит на ел енергия?
                      Когато бях ученик в техникума, инсталираните мощности на ЕЕС, бяха 9600 [MW], сега са близо 12000, а макс.натоварване, достига около 7500-7800, нека да 8000. Сега, нашите серсеми, се мотаят с АЕЦ-2, и са се надупили да затварят всички ТЕЦ.
                      НЕ ЗНАМ, НАИСТИНА. ЛОШО. МНОГО ЛОШО.

                      Коментар


                      • Автобусите си имат печки, тези защото нямат или някой ги е откраднал да се топли с тях в къщи ? . Климатиците пък харчат малко ток, не е като печка т.е. ако се топлят с ток и климатик при подходящи температури на двете топлообменни тела това е по ефективно от изгаряне на гориво. По принцип съвременните дизелови двг са с кпд 40-45 и много топлина за отопление няма от охладителната система на двигателя, това са много стари работи когато ДВГ са топлели автобуси.
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • Още ли спорите? Несъстоятелността на батериите е повече от видна. За нея говорИ и Мъск на онова, прословуто свое Общо събрание на акционерите : няма да я бъде батерията !

                          ПРеди години говорихме, че ел.мобилът трябва да осигури комфорт на пътниците, както всяко съвременно превозно средство. И казахме, че за отопление (при минусовите температури през зимата) - ЩЕ се изразходва голяма част от ресурса на заредената батерия.
                          През лятото - разходът ще е за охлаждане на купето.

                          Следваха "опровержения" от дилърите..., но...

                          Пример: вече има действаща "зелена линия" в София. Радост и щастие! Прибързани, разбира се. Закупиха електробусите (това НЕ са тролеи!)
                          Предлагам на опонентите да се качат в произволен студен ден в електробуса.

                          Е, разбира се, че е студено! Капацитетът на батерията ВЕРОЯТНО е такъв, че захранването на ел.двигателите не би стигнал за цял ден (истината. де)...

                          Все пак едни милиони на данъкоплатците бяха "усвоени" от "спецове" в Общината...

                          Като добавка: за сметка на това, през най-горещите летни дни в електробуса ще е горещо! Климатикът също ще се нуждае от ел.енергия и ще се предпочете превозното средство да е в движение, вместо да работи климатик и след 8-10 часа батерията отново да се зарежда...

                          В експлоатация, батерията ще се разрежда все по-лесно... Т.е. - условията за пътуване ще да все по-лоши, до 2-3 години.

                          Несъмнено, Грета е щастлива, заедно с кмета - Данчето Фандъкова... "Зелената енергия" е в ход, а тук дори си имаме тема!

                          Коментар


                          • трябва да се започне от подмяна на окабеляването, то ще гръмне първо, преди трафопостовете, после на под станциите и едва тогава да се мисли за локалните трафове

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                              72x12 - 864
                              Трябва да се работи по много направления и тогава ще стане, модулните батерии имат много плюсове и по отношение на теглото, а при добре проектирано производство и цената ще е много по добра и рециклирането което не е маловажно. Нищо не може да стане изведнъж, затова трябва да се намери пътя по който да мине за да става все по използваемо. Задачката ако се появяли в България изведнъж толкова много електромобили че всичките да натоварят мрежата и откъде ще се намери ток да се зареждат е само за метавселената, за нереален свят. В реалния Свят за да стане нещо то се развива не толкова светкавично и алгоритъма трябва да има своята гъвкавост, да се адаптира към това което се случва. Не може да се предвиди чак с толкова голяма точност, но адаптивността определено много ще помогне. Те хубаво ще ги направят батериите бързозарядни, но ако имат връзки между елементите те ще станат с доста по голямо сечение и тегло при настоящите конструкции, теглото при батериите е минус два пъти - трябва да се транспортира по тежка батерия и за това ще се изразходва енергия, трябва да се вложат още материали.
                              Числото 864 всъшност е 864 кВт, коетоизчерпва чялата мощност на Трафопоста. С други думи в този момент не просто друг ел мобил в околноста на трафпоста няма да може да се зарежда, ами и всички други консуматори ще са с крайно несигурно и с ниско качество ел захранване.
                              Разпрозстранението на Ел Мобилите не само че се ограничава от няличните мощности на енергопроизводителите, но и от възможностите на електроразпределителната система, да речем ще трябват повече и/или по мощни трафопостове.
                              Напрактика в момента елмобилния ентусиазъм експлоатира резервите на наличната енергийна система но това ще е до време, понеже тези резерви не са чак толкоз големи.
                              И след това ще се окаже че елмобии има ама ток няма. е сега гледаме какво става с цените не защото има дефицит, а чисто и просто рязко се появи външно платежоспособно търсене. А ако се създаде истински дефицит на ел енергия?

                              Коментар


                              • 72x12 - 864
                                Трябва да се работи по много направления и тогава ще стане, модулните батерии имат много плюсове и по отношение на теглото, а при добре проектирано производство и цената ще е много по добра и рециклирането което не е маловажно. Нищо не може да стане изведнъж, затова трябва да се намери пътя по който да мине за да става все по използваемо. Задачката ако се появяли в България изведнъж толкова много електромобили че всичките да натоварят мрежата и откъде ще се намери ток да се зареждат е само за метавселената, за нереален свят. В реалния Свят за да стане нещо то се развива не толкова светкавично и алгоритъма трябва да има своята гъвкавост, да се адаптира към това което се случва. Не може да се предвиди чак с толкова голяма точност, но адаптивността определено много ще помогне. Те хубаво ще ги направят батериите бързозарядни, но ако имат връзки между елементите те ще станат с доста по голямо сечение и тегло при настоящите конструкции, теглото при батериите е минус два пъти - трябва да се транспортира по тежка батерия и за това ще се изразходва енергия, трябва да се вложат още материали.
                                Last edited by supertrader; 14.01.2022, 21:26.
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X